Sounds at an exhibition..

26 June 2006
14,830
Athens
Πήγαμε λοιπόν στην έκθεση στο Marriot και να τι ακούσαμε:

1. Πρώτη (καλή) στάση το δωμάτιο με το δίδυμο Avantgarde και υπογούφερ να παίζουν Pink Floyd, Dark side of the moon (ένα όχι τόσο αποδεκτό άλμπουμ στην audiophile κοινοτητα). Απλά εκπληκτικό !!. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να ακουστούν καλύτερα οι Pink Floyd.

2. Δεύτερη στάση ο χώρος που φιλοξενούσε τα over-built TLA με κάποια ηχεία που ξεχνάω το όνομά τους. Θα συνοψίσω στα εξής: μέχρι το όριο ισχύος των ενισχυτών (20 W), δηλαδή μικρές μπάντες και ολιγομελή ορχήστρες, ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ έχω ακούσει ποτέ !!

3. Τρίτη στάση: το νέο ηχείο της, ποιάς άλλης, VERITY, που μαζί με έναν ολοκληρωμένο της Magnum (και CD metronome), ... απλά εκπαίδευε. Μέχρι και από ραδιόφωνο επιδείκνυε τα προσόντα του.

4. Τέταρτη (και πιο σημαντική) στάση:award: : Verity Parsifal / Lamm 1.2 mono, με ένα ακουστικό αποτέλεσμα που δύσκολα συναντάς στο χώρο του audio. Τρομερές χροιές, τρομερός εστιασμός, φοβερό μπάσο. Θα ήθελα να διαθέτω αυτό το σύστημα και φυσικά να μην του πειράξω τίποτα!

Άλλες σημαντικές παρουσίες: Peak Consult, Viola, Aerial, EMM labs. Μπορεί να ξαναπάω και σήμερα ..
 
Φέτος πήγα στην έκθεση με συγκεκριμένο σκοπό. Να ακούσω ορισμένα από τα συστήματα των εκθετών πώς παίζουν ένα μεγάλο συμφωνικό έργο. Πήρα λοιπόν ένα υβριδικό (SACD/CD) δισκάκι της Pentatone με την 8η συμφωνία του Σοστακόβιτς, ερμηνευμένη από τον Πάαβο Μπέργκλουντ σε άψογη ηχογράφηση του 2006 και ξεκίνησα.

Πρώτη στάση η αίθουσα με τα Krell και τα JM Lab Grande Utopia Be. Ο ευγενέστατος αντιπρόσωπος, με την μεσολάβηση του άρχοντα της κατηγορίας Τζίμη Μανωλάκου, δέχθηκε και τοποθέτησε στο SACD της Krell το δισκάκι βάζοντας το τρίτο μέρος. Ήταν το μοναδικό περίπτερο που ο αντιπρόσωπος είχε τη διάθεση, το χώρο και τα μηχανήματα για δημιουργήσει ρεαλιστικές στάθμες. Οι κορυφώσεις του έργου σε έναν ακροατή που κάθεται στην πρώτη σειρά μιας αίθουσας συναυλιών ξεπερνούν με άνεση τα 110db. Λοιπόν, άκουσα εκρηκτική δυναμική περιοχή, με μια τεράστια στερεοφωνική εικόνα, που έδινε την εντύπωση πως η ορχήστρα ήταν μπροστά μας. Εδώ ήταν η μόνη φορά σ' ολόκληρη την έκθεση που είχα πλήρη συναισθηματική εμπλοκή με την μουσική, που γνωρίζω πολύ καλά. Παρ' όλα αυτά, με λύπη μου παρατήρησα πως και πάλι υπήρχαν τρανταχτά προβλήματα σε αυτόν τον συνδυασμό συσκευών, την αιτία των οποίων δεν μπορούσα να εξηγήσω. Σκληρές, μεταλλικές χροιές, τσιριχτά χάλκινα και μειωμένη ανάλυση στις κορυφώσεις, με άφησαν στο τέλος με την πικρή αίσθηση πως το αποτέλεσμα ήταν γεμάτο μύες, αλλά με μυαλό κουκούτσι.

Δεύτερη στάση, το περίπτερο της MF Audio με τα Lamm και τα Verity. Πάλι ο άρχων Τζίμης φρόντισε για μια θερμή υποδοχή από τον αντιπρόσωπο, ενώ στο δωμάτιο παρεβρίσκονταν η Αυτού Υψηλότης, ο κ. Σουσούριν. Αν και δηλωμένος λάτρης των Λαμ, το αποτέλεσμα αυτήν τη φορά δεν με ικανοποίησε. Κάποια από τα μοναδικά πλεονεκτήματα των Λαμ (το φόντο τους, η ροή της μουσικής, η φυσικότητα των χροιών), ήταν και πάλι παρόντα, αλλά υπήρχε ένας κρίσιμος απών. Δεν υπήρχε νεύρο, η κλίμακα του μεγάλου συμφωνικού έργου είχε συρρικνωθεί και σε αυτό συνέβαλε και ο ίδιος ο Σουσούριν που επέμενε να κρατά τα ρυθμιστικά του προενισχυτή πριν την ώρα έντεκα. Κρίμα.

Το αντίστοιχο αποτέλεσμα στο περίπτερο της Oracle με τα μεγάλα Aerial, ήταν σημαντικά καλύτερο, χωρίς τις καταπληκτικές χροιές των Λαμ φυσικά.

Την καλύτερη αναπαραγωγή την πέτυχα σε δύο περίπτερα. Το πρώτο ήταν του Studio Genesis, με τα Wilson Sophia 2 και τους 'μικρούς' Reference της Audio Research. Οι στάθμες κάπως υψηλές - αν και στα τύμπανα τα VUμετρα των τελικών τερμάτιζαν - η ανάλυση και η εικόνα εξαιρετική, οι χροιές πολύ καλές, προς το εύηχο, με την κάπως μειωμένη υγρασία που έχουν τα Wilson.

Το δεύτερο ήταν του Ορφέα με τα Burmester. Οι στάθμες ανάλογες, και εδώ η ανάλυση και η εικόνα εξαιρετική, με πιο λαμπρές χροιές. Εδώ πρέπει να παραδεχτώ πως ανασκεύασα πλήρως την αρχική κακή εντύπωση που μου είχαν αφήσει μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας σε παλιότερη έκθεση στο Park Hotel της Αλεξάνδρας.

Πολύ καλό αποτέλεσμα πήρα στο περίπτερο της Outsourcing με τα μεγάλα Elac, τα 609, οδηγούμενα από τους μεγάλους μονομπλοκ της Audionote. Το μπάσο μόνο έβγαινε υπερβολικά ελεγχόμενο και στεγνό, κάτι που το αποδίδω στο ταίριασμα των ψυχρών και κλινικών Audionote, με τα υπεραναλυτικά Elac. Αν κέρδιζα το λαχείο, θα δοκίμαζα ευχαρίστως προς αγορά τους 200ριδες τρανζιστοράτους Λαμ με τα 609. Επίσης o συνδυασμός του τουΐτερ heil και του 'καπέλου' με την παντοκατευθυντική ταινία, απλά δεν παίζεται. Ο αντιπρόσωπος φιλικός και εξυπηρετικός.

Στο περίπτερο του Studio 82, με κάτι μεγάλα Zingali να οδηγούνται από τους ολοκληρωμένους UR S8, το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό, ζεστό και αγαπησιάρικο, δεν ήταν όμως ακριβές. Το μπάσο υποελεγχόμενο, οι κορυφώσεις στρογγυλεμένες - φυσικό είναι οι S8 να τα έχουν φτύσει με μεγάλη ορχήστρα - και οι χροιές γλυκερές.

Σε αυτά τα περίπτερα ζήτησα - και δέχτηκαν - να ακούσω το δισκάκι μου. Στα υπόλοιπα περίπτερα, είτε δεν πήγα λόγω χρόνου, είτε παίζαν τα δικά τους και αυτό που άκουσα δεν με βοήθησε να βγάλω αξιόπιστα συμπεράσματα. Συμπαθητικό και πολύ τίμιο για τα λεφτά του μου φάνηκε το σύνολο creek - epos.
 
Last edited:
26 June 2006
14,830
Athens
Δαμιανέ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Δυστυχώς δεν μπορείς να τά'χεις όλα.

Θα μπορούσα όμως να ζήσω με το συνδυασμό Verity / Lamm. Οι χροιές που βγάζει (ειδικά σε φωνητικά και jazz) είναι απίστευτες.

Δοκίμασες ακρόαση στο δωμάτιο με τα TLA?
 
Απάντηση: Re: Sounds at an exhibition..

Δοκίμασες ακρόαση στο δωμάτιο με τα TLA?

Πέρασα από το δωμάτιο, αλλά δεν τους ζήτησα να ακούσω το δισκάκι. Τη στιγμή που πέρασα, έπαιζαν τζαζ. Ο ήχος ευχάριστος, αλλά παρατήρησα πως τα ακουστικά είδωλα των οργάνων ήταν κάπως 'κλεισμένα' μέσα τις κόρνες της Avantguarde και κατά συνέπεια η στερεοφωνική εικόνα δεν με ενθουσίασε.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,423
Πειραιας
Συμφωνω με Δαμιανο.
Ο καλυτερος ηχος που ακουσα ηταν απο τα Wilson και τα Elac.Οντως συμπαθεστατα τα Epos και τα ATC (δεν ηταν του γουστου μου η μουσικη που επαιζε).
Στο δωματιο που επαιζαν τα Elac οταν καθοσουν στη θεση ακροασης το μπασο ηταν περιπου φτωχο και οταν πηγαινες λιγο πιο πισω ηταν πλουσιο.Αντε να βγαλεις ακρη!!!!!
Ποιος ηχος σας απογοητευσε βρε παιδια?????
Εμενα ενα ηχειο με full range μεγαφωνο .Αυτο που μου εκανε δε μεγαλυτερη εντυπωση ηταν η υπερηφανεια που ειχε το προσωπο του αντιπροσωπου οταν μας το εβαλε να παιξει.Κοιταχτηκαμε με ενα αγνωστο ευγενικο κυριο που ηταν μεσα αστο δωματιο με απορια και οταν βγηκαμε και οι δυο σαν κυνηγημενοι ,τον ρωτησαν αν του αρεσε και μου ειπε κατι σαν "μια απο τις μεγαλυτερες τραγωδιες που εχω ζησει στην ζωη μου" !!!!
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
1.Sophia 2 από τον Wilson. Kορυφαίος ήχος .Ηχητική πανδαισία .
2.Συμφωνώ με τον Δαμιανό για την αίσθηση των Grande Utopia . Πράγματι όλη η ορχήστρα ήταν μπροστά σου όπως πουθενά αλλού αλλά οι μισοί από τους συμμετέχοντες στην ορχήστρα δεν έπαιζαν κάποιο όργανο αλλά ξύριζαν ( τον ακροατή ).
3.Γενικώς άκουσα πολλά ηχεία που ήταν άκρως επιθετικά , ξύριζαν κόντρα ανερυθριάστως και υποψιάζομαι ότι πάνω από δέκα λεπτά μαζί τους δεν αντέχεις γιατί κουράζεσαι , αλλά αυτά είναι γούστα .
4. Επίσης ευχαριστήθηκα πολύ από τον ήχο των ηχείων της Mythos Audio που έκανε θαύματα με ένα 6άρι γούφερ και έφυγα τρέχοντας από το δωμάτιο που έπαιζε το Dark side of the moon σε βινύλιο με τα Klipshorns ( από την ταραχή μου δεν ξέρω αν το γράφω και σωστά ) και το έκανε να ακούγεται σαν το The metallic side of the razor.
5. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο οι μουσικές επιλογές των περισσοτέρων εκθετών ήταν πανομοιότυπες και προβλέψιμες . Πάντως όπου άκουγα να παίζει πρόγραμμα με σκέτη κιθάρα πχ δεν έμπαινα καν στον κόπο να μπω να ακούσω.
6. Συμπαθέστατος ο ήχος των μικρών sonus faber
7. Είναι σφόδρα πιθανόν να είμαι ελαφρώς ή και πολύ κουφός :chinscratch: , αλλά αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μπορώ να ακούω μουσική ...
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,423
Πειραιας
Re: Απάντηση: Sounds at an exhibition..

και έφυγα τρέχοντας από το δωμάτιο που έπαιζε το Dark side of the moon σε βινύλιο με τα Klipshorns ( από την ταραχή μου δεν ξέρω αν το γράφω και σωστά ) και το έκανε να ακούγεται σαν το The metallic side of the razor.
...

Δημητρη,
δεν ξερω αν το παρατηρησες αλλα οταν σου συστηθηκα ημουν λιγο λαχανιασμενος!!!!!
Απο το τρεξιμο και μαλιστα απο το ιδιο ακριβως δωματιο που εφυγες και συ!!!!

(περιμενα να το γραψει πρωτα κανενας αλλος γιατι νομιζα οτι ειχα παθει παρακρουση.Τοσο χαλια ηχος ρε φιλαρες???)
 
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
... Την καλύτερη αναπαραγωγή την πέτυχα σε δύο περίπτερα. Το πρώτο ήταν του Studio Genesis, με τα Wilson Sophia 2 και τους 'μικρούς' Reference της Audio Research. ...

Δεν είχε όμως το εφτάρι της Audio Research που ήθελα πολύ να ακούσω...
Μάλλον για άλλη μιά χρονιά θα παραμείνω βυνιλιάκιας...
 

dtrif

New member
22 June 2006
46
και έφυγα τρέχοντας από το δωμάτιο που έπαιζε το Dark side of the moon σε βινύλιο με τα Klipshorns ( από την ταραχή μου δεν ξέρω αν το γράφω και σωστά ) και το έκανε να ακούγεται σαν το The metallic side of the razor.
5. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο οι μουσικές επιλογές των περισσοτέρων εκθετών ήταν πανομοιότυπες και προβλέψιμες .

Συμφωνώ με τον Δημήτρη κυρίως στα παραπάνω. Εμένα το είδος μουσικής που παιζόταν στις περισσότερες περιπτώσεις, με κούρασε αφάνταστα και από ένα σημείο και μετά μπαινόβγαινα στα δωμάτια με γρήγορους ρυθμούς γιατί δεν μπορούσα να αντέξω αυτό το είδος μουσικής. Πολλά συστήματα θα ήθελα να τα ακούσω με κάτι πιο ρυθμικό π.χ. , όπου μην νομίζετε ότι και εκεί θα φαινόντουσαν λίγα προβλήματα (δεν είναι η ακουστική κιθάρα μόνο, το πιο αποκαλυπτικό είδος μουσικής που υπάρχει για ένα σύστημα, υπάρχουν και άλλες ...αρετές).
Όσο για το Dark Side of the moon, τι να πώ. Άκουσα το "Time". Στην αρχή του κομματιού (με τα ξυπνητήρια και λίγο μετά) σαν καλό να μου φάνηκε, κυρίως λόγω της ασυμπίεστης εικόνας σε πολλά dB που μου έδινε. Μόλις όμως άρχισε η φωνή.... και εγώ ακόμα τρέχω. Ομολογώ ότι τόσο ξηρή και ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ φωνή του τραγουδιστή των Floyd δεν έχω ξαναακούσει ούτε... σε τι να πώ, να πω σε ηχοσύστημα αυτοκινήτου των 30 Ευρώ ή θα γίνω υπερβολικός;
Επίσης η ακρόαση των Lamm ήταν εμπειρία για μένα, αν και λίγο παραπάνω ένταση χρειαζόταν.
 

Guest

Established Member
18 June 2006
276
Είναι γεγονός ότι με τους χρονικούς περιορισμούς μιας έκθεσης και τους περίεργους χώρους, οι απαιτήσεις μας πρέπει να είναι πολύ συγκρατημένες κάτι που έλεγα και στον φίλο Αντώνη Χ"κωνσταντή του οποίου την αγωνία είδα να φέρει το δωμάτιο σε καλή κατάσταση. Μπράβο σου φίλε Αντώνη.

Λόγω χρόνου, δεν μπήκα σε όλα τα περίπτερα και σε όσα μπήκα έκατσα πάρα πολύ λίγο. Συνεπώς η άποψή μου δεν είναι ολοκληρωμένη και πιθανώς δεν είναι και σωστή. Παρόλα αυτά δεν μπορώ να μην πω ότι τα wilson μου άφησαν καλές εντυπώσεις. Κλασική μουσική που δεν ενόχλησε ποτέ τα αυτιά κανενός.

Σε αρκετές περιπτώσεις, είδα μια τάση των εκθετών να ξεχνούν τους περιορισμούς χώρου και να σπρώχνουν τα δωμάτια σε εντάσεις που δεν σήκωναν ηχητικά, κάτι που κατ' εμέ δεν ήταν σωστό. Κάποιοι ήταν αρκετά έξυπνοι ώστε να προσαρμόσουν το volume στον χώρο και να βγάλουν έτσι ένα "καθώς πρέπει" αποτέλεσμα. Μεταξύ αυτών πχ τα... wilson αλλά και το σετ με τα lam το οποίο όμως δεν με ενθουσίασε τόσο. Στην μουσική, ένα καλό αυτί ΦΥΣΙΚΑ και δεν χρειάζεται να ακούει στα 110-120 dΒ για να καταλάβει τις δυνατότητες του συστήματος τόσο στα δυναμικά όσο και στις χροιές. Αυτό δεν είναι περιορισμός των μηχανών αλλά των χώρων και συνεπώς όποιοι επέλεξαν άλλο δρόμο μάλλον αδίκησαν το προϊόν τους.

Σε γενικές γραμμές όμως, η έκθεση ήταν αρκούντως ικανοποιητική από όλες τις μεριές. Όλοι κάνανε πολύ καλή προσπάθεια και φυσικά αυτό φάνηκε.
 

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,603
Re: Απάντηση: Sounds at an exhibition..

Δημητρη,
δεν ξερω αν το παρατηρησες αλλα οταν σου συστηθηκα ημουν λιγο λαχανιασμενος!!!!!
Απο το τρεξιμο και μαλιστα απο το ιδιο ακριβως δωματιο που εφυγες και συ!!!!

(περιμενα να το γραψει πρωτα κανενας αλλος γιατι νομιζα οτι ειχα παθει παρακρουση.Τοσο χαλια ηχος ρε φιλαρες???)

Καλά ρε απαράδεκτε, ένα τηλ δεν μπορείς να κάνεις? Ποια μέρα πήγες? :slapface:

Πάντως κι εγώ μπήκα 3 φορές στο συγκεκριμένο δωμάτιο (καλή τη πίστη) και βγήκα και τις τρεις φορές με τον προαναφερθέντα τρόπο. :flipout:
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,453
Ο παραδεισος βρισκεται εδω: Κορνες και γυναικαρες. Το ισογειο τελικα ηταν ολα τα λεφτα......







ΥΓ Στεργιε, κορυφαια φωτο, εχεις "αποψη"......
 

Attachments

  • 222.jpg
    222.jpg
    84.3 KB · Views: 91
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Sounds at an exhibition..

Ο παραδεισος βρισκεται εδω: Κορνες και γυναικαρες. Το ισογειο τελικα ηταν ολα τα λεφτα......

Μόνο με αυτές τις δύο δώρο θα μπορούσε να πουληθεί τελικά το γουφεράκι στο βάθος ... :flipout:
 

Attachments

  • goyferaki.jpg
    goyferaki.jpg
    85 KB · Views: 46

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,423
Πειραιας
Re: Απάντηση: Sounds at an exhibition..

Καλά ρε απαράδεκτε, ένα τηλ δεν μπορείς να κάνεις? Ποια μέρα πήγες? :slapface:

Πάντως κι εγώ μπήκα 3 φορές στο συγκεκριμένο δωμάτιο (καλή τη πίστη) και βγήκα και τις τρεις φορές με τον προαναφερθέντα τρόπο. :flipout:

Oλο το ειχα στο μυαλο μου ...αλλα οταν γνωριζεις Παναγιωτιδη και βλεπεις Ντοκ ....χανεις το μυαλο σου:flipout:
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,423
Πειραιας
Re: Απάντηση: Sounds at an exhibition..

Πάντως κι εγώ μπήκα 3 φορές στο συγκεκριμένο δωμάτιο (καλή τη πίστη) και βγήκα και τις τρεις φορές με τον προαναφερθέντα τρόπο. :flipout:

Πλακα-πλακα αλλα.....μηπως τελικα αυτος ειναι ο σωστος ηχος και εμεις ειμαστε μακρυα νυχτωμενοι????? (λεω εγω τωρα!!)
 

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,603
Ναι Μιχάλη μου δίκιο έχεις. Ξεφορτώσου γρήγορα τους Ερμήδες (θα τους πάρω εγώ μπρε) και τρέχα να πάρεις Klipschorns. :flipout:
 
Απάντηση: Re: Sounds at an exhibition..

Ο παραδεισος βρισκεται εδω: Κορνες και γυναικαρες. Το ισογειο τελικα ηταν ολα τα λεφτα......







ΥΓ Στεργιε, κορυφαια φωτο, εχεις "αποψη"......

Τα κορίτσια στο ισόγειο ήταν υπέροχα. :speechless-smiley-0

Γλυκύτατα και υπομονετικά σε εμας τους ματραχαλάδες που τις ψοφήσαμε στις φωτογραφίες...
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Sounds at an exhibition..

Πλακα-πλακα αλλα.....μηπως τελικα αυτος ειναι ο σωστος ηχος και εμεις ειμαστε μακρυα νυχτωμενοι????? (λεω εγω τωρα!!)

το ξύσιμο του πηρουνιού στον πάτο της άδειας κατσαρόλας ή το ξύσιμο της κιμωλίας στον μαυροπίνακα , είναι ο σωστός ήχος ; ( υπάρχει βέβαια και το τρίξιμο που κάνουν τα καινούργια αθλητικά παπουτσάκια ) .
Είναι γνωστό άλλωστε ότι οι Pink Floyd εξ αιτίας αυτού διαλύθηκαν . Ακουσαν τη μουσική τους από κλιπσχορνς:eek: