Σύνδεση γείωσης πικ-άπ με γείωση του σπιτιού. Είναι σωστή; Με ποιές προϋποθέσεις;

dimitris_av

Senior Member
9 January 2011
670
Κηφισια Αττικής
Καλημέρα ανοίγω αυτό το νήμα για να εκφράσω μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί. Έχω ένα πικ απ παλαιό απο το οποίο ακούω δίσκους και δεν μπορώ να πω είμαι ευχαριστημένος απο την απόδοσή του, όμως παρατήρησα οτι το φις της πρίζας του έχει παλαιώσει και ίσως και για λόγους ασφαλείας η όποια αντικατάστασή του να κρίνεται επιτακτική.
Σκέφτηκα λοιπόν να αλλάξω φις και γιατί όχι να μην πάρω φις τύπου σούκο με γείωση μέσα έτσι ώστε να περάσω απο εκεί και το καλωδιάκι της γείωσης του πικαπ που τώρα είναι ξεχωριστό στη γείωση του ενισχυτή....?
Πιστεύετε οτι θα υπάρξει πρόβλημα ακουστικής ποιότητας (βουητα, βόμβος κλπ) αν η γείωση του πικαπ οδηγηθεί στην γείωση του σπιτιού πανω στον αγωγό τροφοδοσίας της συσκευής?
Θα ήθελα τις απόψεις σας. Ευχαριστώ πολύ.
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,813
επαρχια
Γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο, καλά δεν είσαι έτσι? Αισθητικά αν το δεις θα φαίνεται άσχημο δυο καλώδια ενωμένα στο ίδιο φις. Προσωπικά δε θα το έκανα. Ισως και να υπάρχει κίνδυνος για την κεφαλή.
 
Last edited by a moderator:

ika

Supreme Member
20 September 2010
3,800
Αθήνα
Το καλώδιο της γείωσης μπορεί να είναι είτε από την τροφοδοσία είτε από τον βραχίονα (σήματος). Το δεύτερο είναι πιο πιθανό και καλό θα ήταν να συνεχίσει να είναι ξεχωριστά και να γειώνεται στην αντίστοιχη θέση στου ενισχυτή ή του phonostage.
 
Last edited by a moderator:

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,411
Βόλος
Αλήθεια, εγώ που έχω τη θεμελιακή γείωση του σπιτιού διαθέσιμη πίσω από το στερεοφωνικό να την χρησιμοποιήσω; Κι αν ναι, τι να γειώσω εκεί;
 

dimitris_av

Senior Member
9 January 2011
670
Κηφισια Αττικής
πιστεύω οτι αν το καλωδιάκι της γείωσης το πάρουμε απο τον ενισχυτή-phonostage και το βάλουμε στο επάνω ή κάτω σιδεράκι της γείωσης της πρίζας του σπιτιού δεν θα ακούσουμε "Πρόβλημα" στον ήχο μας. Θεωρώ οτι, λογικά αν το πάρει κανείς, απο την μία ο ενισχυτής ή phonostage δεν έχει πρόβλημα αν ΔΕΝ έχει επάνω του συνδεδεμένο τέτοιο καλώδιο, κάνει την δουλειά του μιά χαρά, απο την άλλη αυτό το καλωδιάκι έχει σαν ρόλο να μεταφέρει αρνητικό φορτίο εκτός του πικαπ και να το οδηγεί στην Γη για αυτό και απαιτείται γείωση...σωστά..? Άρα εμείς του προσφέρουμε αυτή τη γείωση κανονικά...
Και νομίζω οτι το να τυλίξω το καλωδιάκι (το οποίο έχει γύρω του πλαστικό) γύρω απο το καλώδιο ρεύματος του πικαπ (το οποίο επίσης έχει πλαστική μόνωση) δεν θα έχει θέμα...
Απλά πέραν της λογικής αν κάποιος το έχει επιχειρήσει ή κάποιος ηλεκτρολόγος που θα ξέρει καλύτερα να διαφωτίσει περισσότερο.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
8,163
Καλημέρα ανοίγω αυτό το νήμα για να εκφράσω μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί. Έχω ένα πικ απ παλαιό απο το οποίο ακούω δίσκους και δεν μπορώ να πω είμαι ευχαριστημένος απο την απόδοσή του, όμως παρατήρησα οτι το φις της πρίζας του έχει παλαιώσει και ίσως και για λόγους ασφαλείας η όποια αντικατάστασή του να κρίνεται επιτακτική.
Σκέφτηκα λοιπόν να αλλάξω φις και γιατί όχι να μην πάρω φις τύπου σούκο με γείωση μέσα έτσι ώστε να περάσω απο εκεί και το καλωδιάκι της γείωσης του πικαπ που τώρα είναι ξεχωριστό στη γείωση του ενισχυτή....?
Πιστεύετε οτι θα υπάρξει πρόβλημα ακουστικής ποιότητας (βουητα, βόμβος κλπ) αν η γείωση του πικαπ οδηγηθεί στην γείωση του σπιτιού πανω στον αγωγό τροφοδοσίας της συσκευής?
Θα ήθελα τις απόψεις σας. Ευχαριστώ πολύ.

Ο ενισχυτης εχει καλωδιο γειωσης που παει στο σουκο;
 

dimitris_av

Senior Member
9 January 2011
670
Κηφισια Αττικής
Ο συγκεκριμένος ενισχυτής που έχω έχει πρίζα τύπου σούκο αλλά η είσοδος τροφοδοσίας του ενισχυτή έχει 2 μεταλλικά και όχι τρία. Βέβαια με την γείωση του πικαπ στον ενισχυτή δεν έχω πρόβλημα. απλά ρωτάω μηπως απο το να περνάει το αρνητικό φορτίο μέσα απο τον ενισχυτή (δεν είναι πρόβλημα το ξέρω) φεύγει απευθείας για τον "προορισμό του".
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Μια τετοια κινηση στον ηχο σου δεν μπορει να προσφερει κατι .Γενικοτερα παντως η γειωση ειναι ενα πολυ σοβαρο θεμα ( ολου του συστηματος ) και θελει προσεκτικες κινησεις και συγκεκριμενες προσεγγισεις ( υπαρχουν παραπανω απο μια δυο τρεις ) καθε μια απο αυτες εχει καλα και κακα οπαδους και εχθρους ...
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
8,450
Αθήνα, Ηλιούπολη
Υπάρχουν πολύ σοβαρές περιπτώσεις, που χρειάζεται να δούμε την περίπτωση της γείωσης πικ-άπ, όταν δεν υπάρχει η αντίστοιχη θέση στον (προ)ενισχυτή (ή phono κλπ).

Η πιο σημαντική είναι τα ψηφιακά Audio Interface ("κάρτες ήχου" δηλαδή) που προσφέρουν αυτή δυνατότητα ψηφιακής (και μεγάλης ακρίβείας) RIAA, χωρίς να παρέχουν την αντίστοιχη υποδοχή γείωσης. Αυτά κυμαίνονται από πολύ ακριβά, έως μεσαίου κόστους.
Αναφέρω μερικά, τα οποία γνωρίζω.
-Prism Sound Ορφεύς (είμαι κάτοχος).

-Metric Halo ULN 8 και Metric Halo LIO

-EMU 1820 m (επίσης είμαι κάτοχος) και EMU 1616 m

-TC Electronics Impact Twin και άλλα.​


Όπως βλέπετε πρόκειται για τα κορυφαία μοντέλα μεγάλων κατασκευαστών. Όλα παρέχουν δυνατότητα εγγραφής και αναπαραγωγής βινυλίων, αλλά δεν παρέχουν υποδοχή γείωσης.

Οι κατασκευαστές σε όλες τις περιπτώσεις προτείνουν τη σύνδεση του ζεύγους εξόδου της κεφαλής του πικ-άπ σε δύο αντίστοιχες εισόδους οργάνων, (το γνωστό DI), που είναι κατάλληλες για την διαχείριση σημάτων επιπέδου εξόδου MM.

Αφήνουν αδιευκρίνιστο το θέμα της γείωσης. Στη δικιά μου περίπτωση η Prism Sound συνιστά σύνδεση της γείωσης με τον αγωγό του γείωσης δικτύου. Αρκεί αυτό; Δε σας κρύβω ότι είμαι πολύ διστακτικός. Παρά τις διάφορες αναφορές που αναφέρουν εκπληκτικά αποτελέσματα, όταν τα κορυφαία αυτά ψηφιακά Interface λειτουργούν ανάμεσα στ' άλλα και γι' αυτή τη χρήση.

Μία άλλη μέθοδος που επίσης αναφέρεται είναι η χρήση προενισχυτών μικροφώνων, (είτε ανεξάρτητων, είτε από κάποια κονσόλα), όπου επίσης η διόρθωση RIAA θα γίνει σε δεύτερο στάδιο, προφανώς ψηφιακά.

Έτσι το θέμα της γείωσης πικ-άπ αλλου εκτός από τις συνηθισμένες υποδοχές των ενισχυτών έχει πολύ μεγαλύτερη πρακτική σημασία απ όση εκ πρώτης όψεως φαίνεται.

Γι' αυτό θα ήθελα τις απόψεις σας και να το συζητήσουμε εκτενέστερα... :smile:
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
ΤΟ βασικοτερο προβλημα ειναι να μπορει καποιος να διαχειριστει την γειωση οποιου συστηματος χωρις να διαταρασει τα καλως εχει του υπολοιπου συστηματος και την υπαρχουσα τοπολογια γειωσης η οποια εμπλεκει περα απο την καθαρη γειωση και την πραγματικη λειτουργια της ηλεκτρικης γειωσης ασφαλειας και κατ'επεκταση την αποφυγη δημιουργιας βρογχου γειωσεων ...

Εξηγω ....

Το καλυτερο παραδειγμα για να ξεκινησει την αναζητηση του καποιος ειναι οι επαγγελματικοι ενισχυτες πισω τους βρισκεται συνηθως ενας διακπτης με την ενδειξη ground lift ο οποιος η δουλεια του ειναι να εμπλεκει η να απεμπλεκει την ηλεκτρικη /μηχανικη γειωση ασφαλειας με την "γειωση" η το 0 του ηχητικου σηματος .

Σαφως αυτο ειναι μια κατασταση η οποια πρεπει να ισχυει σε ολη (σχεδον ) την αλυσιδα του συστηματος για να λειτουργησει ολο το θεμα σωστα ..>Αν για παραδειγμα ενα equalizer που βρισκεται στην αλυσιδα του συστηματος πριν τον τελικο ενωνει εσωτερικα απο την μανα του την γειωση του ηλεκτρικου με την γειωση του ηχου τελικα θα μεταφερει αυτη την κατασταση και στον τελικο οπου πλεον ο διακοπτης ground lift τελικα λιγα θα μπορει να κανει .


Σημαντικο ειναι να γνωριζουμε οτι σε ολη την αλυσιδα παραγωγης υπαρχουν 3 καταστασεις

1) εγκεκριμενες συσκευες οι οποιες ενω ειναι μεταλλικες ειναι σχεδιασμενες ωστε να μην χρειαστει να γειωθει το πλαισιο τους στην ηλεκτρικη γειωση του 230 ( παραβιαση του παραπνω κανονα και προσθηκης γειωσης ασφαλειας πολλες φορες μπορει να εχει παραξενα αποτελεσματα )

2) συσκευες HIFI οι οποιες εξορισμου και χωρις δυνατοτητα επιλογης εχουν την ηλεκτρικη και μηχανικη γειωση του 230 συνδεμενη με το 0 η την "γειωση" του ηχητικου σηματος ....Ευνοητο ειναι οτι αρχικα αυτο τις καθιστα πολλες φορες αδυνατο να λειτουργησουν σε μεγαλα συστηματα με πληθρα μηχανηματων και τοπολογιας γειωσεων και σαφως μια τετοια πρακτικη καθιστα το ιδιο το μηχανημα πολυ πιο ευαλωτο σε βρογχους γειωσεων ....Μεσα σε αυτα τα μηχανηματα ανηκουν τα PC /laptop και ειδικοτερα ολα οσα εχουν καρτες ηχου ενσωματωμενς ( αλλα και δυνατοτητες διασυνδεσης USB οπου η γειωση αυτου ειναι επισης κοινη με την μηχανικη /ηλεκτρικη γειωση του 230)

(****) παρενθεση του παραπανω ειναι οτι συχνα πυκνα τα φιλτρα ΕΜΙ που υπαρχουν στην πλευρα του 230 του τροφοδοτικου του PC /laptop....εκτρεπουν τα σκουπιδια τους στην γειωση του 230 και αρα και στην συγκεκριμενη
περιπτωση στην εξοδο του ηχητικου σηματος

(****) εξαιρεση στο παραπανω ειναι τα dac και οι εξωτερικες καρτες ηχου κατα κανονα καλυτερα και με δικα τους αυτονομα τροφοδοτικα οι οποιες πολλες φορες την γλυτωνουν στο ηλεκτρικο και ηχητικο θεμα αλλα και καμμια φορα την πατανε μεσω του καλωδιου USB που κουβαλαει τα παραπανω προβληματα .

3) συσκευες οι οποιες εξ ορισμου εχουν διαφορικη ηλεκτρικη /μηχανικη γειωση 230 χωρις δυνατοτητα επιλογης .....

Κλεινωντας θα ηθελα να πω οτι εχω διαβασει αρθρα τα οποια λενε οτι απο τοτε που γειωσαν τον ενισχυτη τους με γειωση στον κηπο και καλωδιο 200 τετρ.χιλοστων ο ηχος τους πηγε στον ουρανο ( ο τελευταιος ενισχυτης που εφιαξα πριν δυο ωρες διατυμπανιζει οτι το μεταλλικο σασσι δεν ακουγεται σωστα το αλουμινενιο εχει κακα ακρα και αρα καταληξαν στο πλαστικο και μαλιστα χωρις βιδες οι οποιες κατι επιρρεαζουν αλλα αυτη την στιγμη δεν το εχω στο μυαλο μου ...

( αυτοι που με γνωριζουν προσωπικα ξερουν οτι δεν χανω ευκαιρια για ενα καλο ανεκδοτο η ενα καλο καλαμπουρι καποια απο αυτα που εγραψα παραπανω ισως ανοικουν εκει ....σκεφτεστε τιποτα καλυτερο ? )
 
Last edited:

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
10,869
Θεσσαλονίκη
Μια ερωτησούλα... στον ενισχυτή μου έχει phono input/chassis gnd... Αυτό σημαίνει πως το σασσί δε γειώνεται ήδη από τη γείωση που έχει το καλώδιο τροφοδοσίας? Και τα ηχεία έχουν ακροδέκτη γείωσης. υπάρχει λόγος να τα συνδέσω με γείωση? Αν ναι πού? Σε μπαλαντέζα έχοντας αφαιρέσει τους ακροδέκτες +-? από το σούκου?
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
8,450
Αθήνα, Ηλιούπολη
Σάκη ευχαριστώ για την ανταπόκριση. :smile:
Θα ήθελα όμως, αν δεν είναι κόπος, κάποιες διευκρινήσεις και επεξηγήσεις.

........... Σημαντικο ειναι να γνωριζουμε οτι σε ολη την αλυσιδα παραγωγης υπαρχουν 3 καταστασεις

1) εγκεκριμενες συσκευες οι οποιες ενω ειναι μεταλλικες ειναι σχεδιασμενες ωστε να μην χρειαστει να γειωθει το πλαισιο τους στην ηλεκτρικη γειωση του 230 ( παραβιαση του παραπνω κανονα και προσθηκης γειωσης ασφαλειας πολλες φορες μπορει να εχει παραξενα αποτελεσματα)
Κάποια παραδείγματα;

2) συσκευες HIFI οι οποιες εξορισμου και χωρις δυνατοτητα επιλογης εχουν την ηλεκτρικη και μηχανικη γειωση του 230 συνδεμενη με το 0 η την "γειωση" του ηχητικου σηματος ....Ευνοητο ειναι οτι αρχικα αυτο τις καθιστα πολλες φορες αδυνατο να λειτουργησουν σε μεγαλα συστηματα με πληθρα μηχανηματων και τοπολογιας γειωσεων και σαφως μια τετοια πρακτικη καθιστα το ιδιο το μηχανημα πολυ πιο ευαλωτο σε βρογχους γειωσεων ....Μεσα σε αυτα τα μηχανηματα ανηκουν τα PC /laptop και ειδικοτερα ολα οσα εχουν καρτες ηχου ενσωματωμενς ( αλλα και δυνατοτητες διασυνδεσης USB οπου η γειωση αυτου ειναι επισης κοινη με την μηχανικη /ηλεκτρικη γειωση του 230)

Ισχύει πάντα αυτό που λες για τη USB; Έχουν κάτι να προσθέσουν επ' αυτού οι κομπιουτεράδες μας;

Και τι γίνεται με τις συνδέσεις Firewire; Από τα Interface που ανέφερα παραπάνω τα τέσσερα είναι με σύνδεση Firewire.

(****) παρενθεση του παραπανω ειναι οτι συχνα πυκνα τα φιλτρα ΕΜΙ που υπαρχουν στην πλευρα του 230 του τροφοδοτικου του PC /laptop....εκτρεπουν τα σκουπιδια τους στην γειωση του 230 και αρα και στην συγκεκριμενη
περιπτωση στην εξοδο του ηχητικου σηματος

Κατ' αρχήν ένα ερώτημα. Πως μπορούμε να διαπιστώσουμε αν τα τροφοδοτικά των υπολογιστών μας περιέχουν τέτοια φίλτρα που εκτρέπουν τα "σκουπίδια" στο ηλεκτρικό δίκτυο;

Κι' ακόμα: Σήμερα πια τα σπίτια και τα γραφεία μας δεν περιέχουν μόνο ένα, αλλά ολόκληρα δίκτυα υπολογιστών. Από σκουπίδια άλλο τίποτα. Δεν βλέπω να μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα...

(****) εξαιρεση στο παραπανω ειναι τα dac και οι εξωτερικες καρτες ηχου κατα κανονα καλυτερα και με δικα τους αυτονομα τροφοδοτικα οι οποιες πολλες φορες την γλυτωνουν στο ηλεκτρικο και ηχητικο θεμα αλλα και καμμια φορα την πατανε μεσω του καλωδιου USB που κουβαλαει τα παραπανω προβληματα.

Όλα τα Audio Interface που ανέφερα παραπάνω είναι εξωτερικά. Και όλα είναι με σύνδεση Firewire, εκτός από τις δύο EMU: την 1820 m και την 1616 m. Οι οποίες έχουν μία μάλλον ασυνήθιστη τροφοδοσία. Ενώ είναι εξωτερικές, η σύνδεση και επικοινωνία τους με τον υπολογιστή και η τροφοδοσία τους γίνεται από μία "μητρική" κάρτα PCI, που καταλαμβάνει αντίστοιχη θέση στη motherboard και η σύνδεση και τροφοδοσία γίνεται με καλώδιο δικτύου CAT5.

3) συσκευες οι οποιες εξ ορισμου εχουν διαφορικη ηλεκτρικη /μηχανικη γειωση 230 χωρις δυνατοτητα επιλογης .....

Ποιές εννοείς;

Κλεινωντας θα ηθελα να πω οτι εχω διαβασει αρθρα τα οποια λενε οτι απο τοτε που γειωσαν τον ενισχυτη τους με γειωση στον κηπο και καλωδιο 200 τετρ.χιλοστων ο ηχος τους πηγε στον ουρανο ( ο τελευταιος ενισχυτης που εφιαξα πριν δυο ωρες διατυμπανιζει οτι το μεταλλικο σασσι δεν ακουγεται σωστα το αλουμινενιο εχει κακα ακρα και αρα καταληξαν στο πλαστικο και μαλιστα χωρις βιδες οι οποιες κατι επιρρεαζουν αλλα αυτη την στιγμη δεν το εχω στο μυαλο μου ...

Κινδυνεύουμε να βγούμε εκτός θέματος, αλλά το θέμα της γείωσης είναι σημαντικό θέμα που αξίζει να συζητηθεί. Και ομολογώ άγνοια για πολλά από τα θέματα του...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
8,163
Μια ερωτησούλα... στον ενισχυτή μου έχει phono input/chassis gnd... Αυτό σημαίνει πως το σασσί δε γειώνεται ήδη από τη γείωση που έχει το καλώδιο τροφοδοσίας? Και τα ηχεία έχουν ακροδέκτη γείωσης. υπάρχει λόγος να τα συνδέσω με γείωση? Αν ναι πού? Σε μπαλαντέζα έχοντας αφαιρέσει τους ακροδέκτες +-? από το σούκου?


Πριν πολλα χρονια ενας κατασκευαστης μου ειπε να γειωσω το ------- των ηχειων στη γειωση του τοιχου.

Τοτε θυμαμαι οτι μου εκανε μια διαφορα που αρεσε.

Εκτοτε ομως δεν το ξαναδοκιμασα.Δεν χανεις τιποτα να δοκιμασεις
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Σάκη ευχαριστώ για την ανταπόκριση. :smile:
Θα ήθελα όμως, αν δεν είναι κόπος, κάποιες διευκρινήσεις και επεξηγήσεις.


Κάποια παραδείγματα;

Συσκευες hifi cd players ενισχυτες home theater κασσετοφωνα και δεκαδες αλλα demi μηχανηματα τα οποια δεν ειναι μεν επαγγελματικα αλλα συχνα πυκνα βρισκουν τον δρομο τους σε πολλους επαγγελματικους χωρους .Το στοιχειο ομως δεν ειναι ποιες ειναι αυτες οι συσκευες ...Το θεμα ειναι κατα το ποσο καλα θα συνεργαστουν σε
--ενα περιβαλλον που εχει αρκετο ΕΜΙ
--ενα περιβαλλον που εχει αλλες συσκευες της κατηγοριας 2 η της κατηγοριας 3




Ισχύει πάντα αυτό που λες για τη USB; Έχουν κάτι να προσθέσουν επ' αυτού οι κομπιουτεράδες μας;

Και τι γίνεται με τις συνδέσεις Firewire; Από τα Interface που ανέφερα παραπάνω τα τέσσερα είναι με σύνδεση Firewire.

Για τα Firewire δεν εχω γνωσεις για να απαντησω για τα USB ισχυει παντα απο την στιγμη που ο σχεδιστης εχει κοινη την γειωση τροφοδοσιας με την γειωση των 5 βολτ κατα κανονα παντως εχει να κανει με το ποσ σωστα διαχειριζεται τα σηματα και τις γειωσεις στο εσωτερικο της συσκευης ο σχεδιαστης .... για παραδειγμα μια USB καρτα αγορασμενη 13 ευρω απο την κενινγκ οπου και να την βαλεις ολο και καποιο βομβο θα βγαλει ενω αντιστοιχα η φτηνοτερη native instruments με 60 ευρω δν μου εχει δημιουργησει κανενα προβλημα ποτε σε κανενα setup



Κατ' αρχήν ένα ερώτημα. Πως μπορούμε να διαπιστώσουμε αν τα τροφοδοτικά των υπολογιστών μας περιέχουν τέτοια φίλτρα που εκτρέπουν τα "σκουπίδια" στο ηλεκτρικό δίκτυο;

Κι' ακόμα: Σήμερα πια τα σπίτια και τα γραφεία μας δεν περιέχουν μόνο ένα, αλλά ολόκληρα δίκτυα υπολογιστών. Από σκουπίδια άλλο τίποτα. Δεν βλέπω να μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα...

Ειναι απλα δεδομενο οτι καθε ενα απο αυτα τα τροφοδοτικα εχει τετοιου ειδους φιλτρα απο τον υπολγιστη την τηλεοραση και οι αλλο εχει διακοπτικο τροφοδοτικο

****Θα χρησιμοποιησω μια προσφιλη φραση των τεχνικων της ΔΕΗ στην Μεγαλοπολη που λενε: Μεγαλε οταν παιζει ο Γκαλης καιμε και τα σωβρακα μας !!!! Ο ποιητης θελει να πει οτι οι παλιες γυαλινες τηλεορασεις που απο τοτε ειχαν διακοπτικα τροφοδοτικα παρολο οτι δεν εχουν ουσιαστικα μεγαλη καταναλωση ειναι κακος και ατσαλος καταναλωτης με αποτελεσμα το συστημα να αγκομαχαει

Το καλο ειναι οτι το προιον αυτο σαφως εχει βελτιωθει με τα χρονια και ειδικοτερα απο τοτε αλλα επισης γιατι συνηθως το προιον που παραγουν ως βρωμα ειναι εκτος ( σαφως ) της ακουστικης αλλα δεν παυει να βρωμιζει την παροχη μας

Η λυση φυσικα για τετοια πραγματα ειναι μονο συσκευες που εχουν διακοπτικα με PFC αλλα και οπου υπαρχει υποψια χρηση conditioner και ουτε κατα δοιανοια σταθεροποιητης η ups εκτος εαν ειναι full και πραγματικο online
Η λυση του conditioner οχι μονο κατα πνιγει απο και προς ολη αυτη την βρωμα αλλα βοηθαει και τα μηχανηματα να λειτουργουν σαφως πολυ καλυτερα και αυξανει την διαρκεια ζωης τους ...

ο προσωπικος μου υπολογιστης ανοιγει καθημερινα κατα τις 9-10 το πρωι και κλεινει το νωριτερο 9,30 το βραδυ ...απο το 1999 που ειχα ενα Ρ3 μεταχειρισμενο αλλαξα ενα τροφοδοτικο το 2004 ( προληπτικα) το 2005 αγορασα ενα μεταχειρισμενο Ρ4 2,2 το οποιο κρατησα μεχρι το 2009 και δεν αλλαξα κανενα τροφοδοτικο και απο το 2009 εχω ενα Ρ4 καινουργιο στα 2,8 ( νομιζω ) μεχρι σημερα ... υποψιν οτι και τα δυο παλια μου μηχανηματα εργαζονται ακομα το Ρ3 σε εφαρμογες μετρησεων πανω στον παγκο και το παλιο Ρ4 σε ενα απο τα παιδια που δουλεουν μαζι μου Σαφως τα παλια μου δεν εχουν το σκληρο κυκλο εργασιας αυτες τις μερες
αλλα ολα εχουν πισω τους dedicated conditioners



Όλα τα Audio Interface που ανέφερα παραπάνω είναι εξωτερικά. Και όλα είναι με σύνδεση Firewire, εκτός από τις δύο EMU: την 1820 m και την 1616 m. Οι οποίες έχουν μία μάλλον ασυνήθιστη τροφοδοσία. Ενώ είναι εξωτερικές, η σύνδεση και επικοινωνία τους με τον υπολογιστή και η τροφοδοσία τους γίνεται από μία "μητρική" κάρτα PCI, που καταλαμβάνει αντίστοιχη θέση στη motherboard και η σύνδεση και τροφοδοσία γίνεται με καλώδιο δικτύου CAT5.



Ποιές εννοείς;



Κινδυνεύουμε να βγούμε εκτός θέματος, αλλά το θέμα της γείωσης είναι σημαντικό θέμα που αξίζει να συζητηθεί. Και ομολογώ άγνοια για πολλά από τα θέματα του...


Αυτες ειναι μερικες αποψεις ειναι σιγουρο οτι θα υπαρχουν και αλλες
 
Last edited by a moderator: