Ταπεινή ερώτηση (πρόβλημα;;) για Philips 29" CRT...

vourasa

New member
21 November 2006
5
Γειά χαρά σε όλους,

χωρίς να θέλω να σας κουράσω, μία γρήγορη ερώτηση μπας και ξέρετε κάτι:

Έχει ο ανηψιός μου μία Philips 29" CRT (2 ετών), δεν θυμάμαι μοντέλο, πάντως
είναι η απλή 100 Hz, όχι η MatchLine. Κάποιες φορές, σε άσχετα χρονικά
διαστήματα (μπορεί 1 φορά το μήνα, μπορεί και 2 φορές την ημέρα),
όπως παίζει η τηλεόραση κλείνει και ανοίγει μόνη της (ακούγεται κανονικά
το ρελέ, σαν να την άνοιγες από stand-by) και μπαίνει στο κανάλι 1.

Είναι ακόμα στην εγγύηση. Η Philips είπε ότι δεν έχει νόημα να στείλει
τεχνικό καθώς πρέπει να είναι εμφανές το πρόβλημα όταν έρθει αυτός.
Πρότειναν να τη στείλουμε και να την κρατήσουν μέχρι να δουν και οι
ίδιοι το πρόβλημα (όσο καιρό πάρει...)

Και σας ρωτώ: έχει ιδέα κανείς προς τα που "πάει" το συγκεκριμένο πρόβλημα;
Να πω του ανηψιού μου να την πετάξει και να πάρει μία νέα ; )
(Μου φαίνεται ότι είδα 29" MatchLine στα 400€).

Σας ευχαριστώ,
V.
 
Ελεγξε κατ´αρχην μηπως το φις της τηλεορασης δεν εφαπτεται καλα (εφαπτεται οριακα) στην πριζα.
Αν εχεις βολτομετρο, μετρησε την ταση του ρευματος, αμεσως μολις κανει τη διακοπη λειτουργιας η τηλεοραση, για την πιθανοτητα να οφειλεται το προβλημα σε τυχαιες πτωσεις τασεως.
 

revenger

New member
21 November 2006
12
ELLADARA FOR ALWAYS
Γειά χαρά σε όλους,

χωρίς να θέλω να σας κουράσω, μία γρήγορη ερώτηση μπας και ξέρετε κάτι:

Έχει ο ανηψιός μου μία Philips 29" CRT (2 ετών), δεν θυμάμαι μοντέλο, πάντως
είναι η απλή 100 Hz, όχι η MatchLine. Κάποιες φορές, σε άσχετα χρονικά
διαστήματα (μπορεί 1 φορά το μήνα, μπορεί και 2 φορές την ημέρα),
όπως παίζει η τηλεόραση κλείνει και ανοίγει μόνη της (ακούγεται κανονικά
το ρελέ, σαν να την άνοιγες από stand-by) και μπαίνει στο κανάλι 1.

Είναι ακόμα στην εγγύηση. Η Philips είπε ότι δεν έχει νόημα να στείλει
τεχνικό καθώς πρέπει να είναι εμφανές το πρόβλημα όταν έρθει αυτός.
Πρότειναν να τη στείλουμε και να την κρατήσουν μέχρι να δουν και οι
ίδιοι το πρόβλημα (όσο καιρό πάρει...)

Και σας ρωτώ: έχει ιδέα κανείς προς τα που "πάει" το συγκεκριμένο πρόβλημα;
Να πω του ανηψιού μου να την πετάξει και να πάρει μία νέα ; )
(Μου φαίνεται ότι είδα 29" MatchLine στα 400€).

Σας ευχαριστώ,
V.

Η Τηλ/ση φίλε μου εχει ψυχρή κόληση. Ευκολα εντοπίζεται στο συγκεκριμένο μοντέλο.Οσο περνά ο καιρός θα γίνεται ποιο εντονο το φαινόμενο.
Ειναι επισκευάσιμη και να μην την πετάξης.
ΥΓ:[Εχετε τρελαθεί ολοι και τα πετάτε με μια ευκολία]
 

vourasa

New member
21 November 2006
5
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Μιας και είναι στην εγγύηση να τη στείλουμε στη Philips για επισκευή
ή πιστεύετε ότι είναι κάτι απλό, οπότε να φωνάξουμε κάποιο τοπικό
μάστορα..; Όχι πως δεν θέλω να τη στείλω μέσα αλλά είπαν ότι
θα την κρατήσουν όσο καιρό χρειαστεί μέχρι να εντοπισθεί το
πρόβλημα.
 

Dion999

AVClub Addicted Member
13 November 2006
1,759
Athens-προς τα βορεια
Επισης,αν θελεις, παρε ενα spray αερα(αυτα που χρησιμοποιουμε για τα πληκτρολογια των υπολογιστων) και προσπαθησε να ριξεις στο πισω μερος της...συνιθως οι σκονες δημιουργουν τετοια προβληματα.(μια που ομως εχεις εγγυηση καλυτερα να την πας στο service)
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Ρε συ revenger, πως έκανες τόσο εύκολα διάγνωση εξ' αποστάσεως και μάλιστα με ιατρική σιγουριά??!
 

Σταύρος Κ.

Established Member
19 June 2006
215
Καλημέρα,
Καταρχήν συμφωνώ κι εγώ να ελεγχθούν τα της πρίζας / φίς και αν όλα είναι ΟΚ, τότε μόνο στο επίσημο service.

Αλλά ! (δυστυχώς πάντα υπάρχει ένα «αλλά»), λαβε υπόψη σου ότι :

1. Το επίσημο service συνήθως καθυστερεί.
Στην περίπτωση μου σχεδόν 20 ημέρες.

2. Το πρόβλημα που περιγράφεις ίσως να μην επισημανθεί / επισκευασθεί.
Δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο service, αλλά στο ότι η βλάβη δεν έχει γίνει μόνιμη.
Δηλαδή μπορεί να την κρατήσουν σε λειτουργία για 24 / 48 ώρες, να μην παρουσιάσει τίποτε και να στην επιστρέψουν.

Βέβαια όταν η βλάβη γίνει μόνιμη, ίσως να έχει λήξει η εγγύηση.:nounder:
 
Last edited:

revenger

New member
21 November 2006
12
ELLADARA FOR ALWAYS
Ρε συ revenger, πως έκανες τόσο εύκολα διάγνωση εξ' αποστάσεως και μάλιστα με ιατρική σιγουριά??!

:ernaehrung004: 30 χρόνια πάγκο φίλε μου.
Οταν επισκευαζης συγκεκριμένα σασί [εξ.σερβ] οι βλάβες ειναι στάνταρ.
Το ρομποτικό τις βουτά για κόλημα και συνιθως το 90% των βλαβών απο
ψυχρή ειναι ακριβώς στο ιδιο σημειο.
Τα service[αντ/ποιων] γνωριζουν πολυ καλα.
Τα εξ/δοτημενα τα μαθαινουν αργοτερα και τα εργαστηρια της γειτονιας
με παρα πολυ κοπο μπορει και ποτέ.
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Ναι το κατάλαβα οτι έχεις καλή σχεση με το κολλητήρι :p :Banane0:
Αλλά δεν θα μπορούσε να είναι κάποιο άλλο component που τα ψιλο-έπαιξε?
 

revenger

New member
21 November 2006
12
ELLADARA FOR ALWAYS
Ναι το κατάλαβα οτι έχεις καλή σχεση με το κολλητήρι :p :Banane0:
Αλλά δεν θα μπορούσε να είναι κάποιο άλλο component που τα ψιλο-έπαιξε?

Μεγάλη σημασία έχει η αφήγηση του πελάτη για την βλάβη.
Αν γνωρίζεις το σασί την εντόπισες.:aktion033:
[Σαν να την άνοιγες από S/B μας έγραψε ο φίλος μας] Αυτό εμένα με πάει
99% σε σημείο συγκεκριμένο.
Βέβαια στα ηλεκτρονικά μερικές βλάβες σε κάνουν να σκίσεις τα πτυχία σου
να λες ότι θα αλλάξεις εργασία κ.α.π Ωρες να έχω σου γράφω ιστορίες τρέλας.:devil-smiley-029: