Morfeas
Supreme Member
Re: Απάντηση: Re: Thorens TD160: Σφάξιμο... εεεε.. Μετατροπές ήθελα να πώ
Ναι είναι η μοναδική στήριξη αν δεν μπορείς να τρυπήσεις τον μαγνήτη όπως κάνει ο Γερμανός το οποίο είναι αδύνατον χωρίς πολύ ειδικά τρυπάνια. Το νεοδύμιο είναι πολύ σκληρό υλικό. Η άλλη εναλλακτική είναι ο πάνω μαγνήτης να έχει έτοιμη την τρύπα αλλά δεν έχω βρει κάποιον με τόσο μικρή ώστε να μην χάσω ισχύ. Η κύρια ζεύξη δεν είναι το νήμα αλλά το πεδίο με τον κάτω μαγνήτη.
Στον οριζόντιο άξονα. Τα δύο νήματα που φαίνονται περνάνε απο άλλο ένα που καταλήγει στην κλέμα που βρίσκεται στο πάνω μέρος. Αυτή ρυμθμίζει την απόσταση που έχουν οι μαγνήτες. Το antiskating ρυμθμίζεται στρίβοντας ελαφρά το πάνω νήμα που κρατάει η κλέμα. Μ αυτό τον τρόπο η δύναμη μειώνεται προοδευτικά όσο κινείται προς το κέντρο.
Δαμιανός Δημητριάδης said:Από όσο μπόρεσα να καταλάβω από τη στήριξη του δικού σου με τα δύο νήματα, μοιάζει με τον μικρό schroeder. Αυτά υποθέτω είναι και η μοναδική όδος άμεσης μηχανικής ζεύξης με τη βάση του βραχίονα.
Την κίνηση στο οριζόντιο επίπεδο πως την ελέγχεις; To antiscating?
Ναι είναι η μοναδική στήριξη αν δεν μπορείς να τρυπήσεις τον μαγνήτη όπως κάνει ο Γερμανός το οποίο είναι αδύνατον χωρίς πολύ ειδικά τρυπάνια. Το νεοδύμιο είναι πολύ σκληρό υλικό. Η άλλη εναλλακτική είναι ο πάνω μαγνήτης να έχει έτοιμη την τρύπα αλλά δεν έχω βρει κάποιον με τόσο μικρή ώστε να μην χάσω ισχύ. Η κύρια ζεύξη δεν είναι το νήμα αλλά το πεδίο με τον κάτω μαγνήτη.
Στον οριζόντιο άξονα. Τα δύο νήματα που φαίνονται περνάνε απο άλλο ένα που καταλήγει στην κλέμα που βρίσκεται στο πάνω μέρος. Αυτή ρυμθμίζει την απόσταση που έχουν οι μαγνήτες. Το antiskating ρυμθμίζεται στρίβοντας ελαφρά το πάνω νήμα που κρατάει η κλέμα. Μ αυτό τον τρόπο η δύναμη μειώνεται προοδευτικά όσο κινείται προς το κέντρο.