Απάντηση: Optoma HD81 – Ένας προσιτός DLP1080...
Για την ακριβεια, ας εξηγησουμε τι ειναι το Inverse Telecine το οποιο εφαρμοζεται μονο οταν εχουμε υλικο film:
Το υλικο film , αν και εχει κινηματογραφηθει στα 24 καρε το δευτερολεπτο (24 fps) εντουτοις προβαλεται (συνηθως απο δορυφορο λογω προτυπου) στα 1080i στα 60 fields per second. Αυτο ομως, δημιουργει προβληματα κατα την αναπαραγωγη του σε προβολικα στα 60 hz που μπορουν να ξεκινησουν απο judder και juggies και να φτασουν εως και απωλεια της μισης καθετης αναλυσης! Για να να μην υπαρχουν λοπον αυτα, με την διαδικασια inverse telecine, to σημα 1080ι 60 fields per sec θα "αναδομηθει" στο original κινηματογραφικο frame rate (24 fps) και θα αποδοθει ως 1080P στα 24 frames per second, χωρις τα παραπανω προβληματα, αρκει ο , εξοπλισμενος με inverse telecine deintelacer, προβολεας μας να υποστηριζει την αναλυση αυτη και refresh rate στα 48hz ή στα 72Hz προκειμενου να μην εχουμε flickering.
Εν κατακλειδι, απο 1080i /60 fields per sec, θα λαβουμε 1080P / 24 frames per sec.
Για την ακριβεια, ας εξηγησουμε τι ειναι το Inverse Telecine το οποιο εφαρμοζεται μονο οταν εχουμε υλικο film:
Το υλικο film , αν και εχει κινηματογραφηθει στα 24 καρε το δευτερολεπτο (24 fps) εντουτοις προβαλεται (συνηθως απο δορυφορο λογω προτυπου) στα 1080i στα 60 fields per second. Αυτο ομως, δημιουργει προβληματα κατα την αναπαραγωγη του σε προβολικα στα 60 hz που μπορουν να ξεκινησουν απο judder και juggies και να φτασουν εως και απωλεια της μισης καθετης αναλυσης! Για να να μην υπαρχουν λοπον αυτα, με την διαδικασια inverse telecine, to σημα 1080ι 60 fields per sec θα "αναδομηθει" στο original κινηματογραφικο frame rate (24 fps) και θα αποδοθει ως 1080P στα 24 frames per second, χωρις τα παραπανω προβληματα, αρκει ο , εξοπλισμενος με inverse telecine deintelacer, προβολεας μας να υποστηριζει την αναλυση αυτη και refresh rate στα 48hz ή στα 72Hz προκειμενου να μην εχουμε flickering.
Εν κατακλειδι, απο 1080i /60 fields per sec, θα λαβουμε 1080P / 24 frames per sec.
Last edited: