Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !

Κ εγώ έβλεπα κάποια clarion με παρόμοια χαρακτηριστικά κ τα συζήτησα με τον φίλο μου που κάνει τις εγκαταστάσεις κ μου είπε ότι σήμερα που μιλάμε, είναι το jvc το καλύτερο. Αύριο ποτέ δεν ξέρεις φυσικά ! Οπότε αυτό κ αγόρασα. Όμως δεν νομίζω ότι κ το clarion θα υστερεί κ πολύ.
Το αντάπτορα για το μπλε δόντι θα το αγοράσω κ αυτό, φυσικά από το καλύτερο μαγαζί στον κόσμο, το ebay ! :grinning-smiley-043

Στα πολύ πολύ γρήγορα, πήρα το clarion 588 γιατί είναι 1DIN, ήθελα τον χώρο από κάτω (έχω 2din στο αμάξι) για να βγαίνουν τα καλώδια των usb, line in κλπ, για να συνδέω το στικάκι χωρίς να κρέμονται καλώδια στην καμπίνα...
Το jvc όμως έχει εξόδους 5V, ac3/dts αποκωδικοποίηση (οκ, στο αμάξι δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία), και κυρίως, το ΒΤ συνδέεται στον κεντρικό δίαυλο της συσκευής, η οποία ελέγχει πλήρως το κινητό σου (συγχρονισμός επαφών, εμφάνιση στην οθόνη του τηλεφωνικού καταλόγου, του καλούμενου, των μηνυμάτων, αποδοχή ή απόρριψη κλήσης), καθώς και πραγματοποίηση κλήσης από εικονικά κουμπιά μέσω της touchscreen οθόνης. Στο clarion το ΒΤ adapter είναι ένας ήχου σε line in μετατροπέας, δλδ απλό handsfree. Αντε, έχει και ΒΤ streaming για τραγούδια από το κινητό. Πολύ κατώτερο... Και μάλλον και άλλα μικρότερα...
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,453
Πειραιάς
Εντυπώσεις :
Μετά από λίγες ημέρες συμβίωσης με την νέα μου πηγή, μπορώ μόνο να πω ότι είναι πάρα μα πάρα πολύ καλή κ ότι τα 500 ευρώ σίγουρα τα αξίζει, ενώ κ τα 800 ευρώ που θέλει εν Ελλάδι τα αξίζει ! :grinning-smiley-043

Καταρχήν, άριστη ποιότητα κατασκευής, δεν περιμένεις κάτι άλλο φυσικά από μια μεγάλη επώνυμη εταιρεία, γνωστή στον χώρο. Τα γραφικά στην οθόνη είναι "δουλεμένα", προσεγμένα, η οθόνη αφής πολύ καλή κ ταχύτατη στην απόκριση, ενώ όλα τα κουμπία κ στο μηχάνημα αλλά κ στην οθόνη αφής είναι εργονομικά τοποθετημένα. Μόνη παραφωνία είναι ότι η αλλαγή σταθμών απαιτεί κουμπί για να σε "πάει" στην λίστα κ μετά επιλογή του αποθηκευμένου σταθμού. Υπάρχει φυσικά κ το γνωστό μας program +/- χωρίς όμως να βλέπεις τι επιλέγεις.

Θετικό επίσης ότι αφαιρείται ολόκληρη ο πρόσοψη του κ μπαίνει στην θήκη του, που το συνοδεύει.

Η προσπέλαση των cd/dvd είναι επίσης ταχύτατη. Ότι κ να του έβαλα, όσο γρατζουνιά κ αν είχε πάνω του, το έπαιξε χωρίς πρόβλημα.


Η θύρα SD διαβάζει μέχρι 2gb κάρτες, όχι δλδ κάρτες sdhc, θα δοκιμάσω όμως να δω αν μπορεί. Εκεί μέσα μπορούμε να αποθηκεύσουμε wav, mp3, jpg, mpeg2 αρχεία, διαβάζει μέχρι 5000 κομμάτια κ 250 φακέλλους !

Το απίστευτο όμως που με έκανε να χοροπηδήσω είναι ότι η θύρα USB μπορεί κ διαβάζει κανονικά σκληρούς δίσκους 2.5" !!!!!!! Ναι είναι γεγονός, διάβασε εξωτερικό δίσκο 2.5" 160gb της Lacie χωρίς άλλη παροχή ρεύματος, μόνο με την θύρα usb ! Γράφει στο εγχειρίδιο του ότι πράγματι μπορεί, φτάνει η κατανάλωση ρεύματος να είναι μέχρι τα 5v κ να είναι fat32, ενώ βλέπει μόνο 1 partition. Στον δίσκο διαβάζει επίσης τα πάντα, έβαλα ταινίες σε mpeg2, αλλά κ divx αρχειάκια κ τα διάβασε κανονικά ! :BDGBGDB55:
Συν ότι βλέπει όλα τα αρχεία μουσικής μου. Εννοείται ότι τώρα φτιάχνω αντίγραφα ασφαλείας των γνήσιων cd μου, σε mp3 των 320kbps για να γεμίσω τον δίσκο μου..... :grinning-smiley-043

Η δυνατότητα που σου παρέχει να ρυθμίσεις 7 διαφορετικές μπάντες στο εκουαλάιζερ του, το κάνει πολύ ευέλικτο, το έφερα όπως μου αρέσει, χωρίς να είναι τα γνωστά σε όλους μας boom cars, όπου πρώτα σε ακούν στο τετράγωνο κ μετά σε βλέπουν......μπάσο όπου χρειάζεται κ όσο χρειάζεται χωρίς υπερβολές.
 
17 June 2006
23,579
Αθήνα
Μεγειες Μιχάλη! Τώρα βαδίζεις στον σωστό δρόμο.... ;) καλές και οι κινεζιές αλλά όπως είδες κι εσύ "άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας" .

ΚΑι για όσους δεν γνωρίζουν να πω ότι το TV Tuner της JVC είναι από τα κορυφαία (αν όχι το κορυφαίο) για τα ελληνικά (χύμα) τηλεοπτικά σήματα. Πληρώνεις κάτιτις παραπάνω για να αγοράσεις το tuner, αλλά τ' αξίζει τα λεφτά του.

Κρίμα και είχα πάρει το bluetooth που θες από ebay και το πούλησα γιατί δεν συνεργαζόταν με το δικό μου μοντέλο.
 
16 July 2006
7,498
HAMBURG
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !

Με γειά και καλοτάξιδο το αυτοκίνητο -πολυ ωραίο και πολύ ωραία η παρουσίαση!!! :2thumb22sup:
Αλλά έχω να πω το εξής: Υπάρχει η άποψη ότι αν το οδηγάς συνεχώς "χαλαρά" το αυτοκίνητο θα γίνει ...χαλαρό! Το χειρότερο πράγμα εντωμεταξύ είναι να το στρώσεις με ένα σταθερό στυλ οδήγησης!

Επίσης η χειρότερη εποχή για αγορά, άρα και στρώσιμο είναι το καλοκαίρι! Στη θέση σου θα το αγόραζα αρκετά αργότερα προς το τέλος του φθινοπώρου. Γενικά απ' ότι είχα ψάξει εκτεταμένα παλιότερα, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τις γνώσεις σου, ισχύει το εξής:

Η έννοια του στρωσίματος έχει να κάνει άμεσα με τη θερμική κατεργασία των εξαρτημάτων της μηχανής (πιστόνια, κύλινδροι κλπ). Ο σκοπός της θερμικής κατεργασίας είναι να κατανεμηθούν ομοιόμορφα στο υλικό οι δυνάμεις που έχουν συσσωρευτεί κατά την μηχανική επεξεργασία των εξαρτημάτων. Δηλαδή σε διαφορετικά σημεία του ίδιου εξαρτήματος, τα μόρια βρίσκονται λιγότερο ή περισσότερο συμπιεσμένα. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο αν θερμανθεί στις κανονικές θερμοκρασίες ένα εξάρτημα, θα παραμορφωθεί εξαιτίας αυτών των δυνάμεων. Για να γίνει θερμική κατεργασία χρειάζεται να περάσει η μηχανή πολλούς κύκλους ψύξης-θέρμανσης μικρής διάρκειας! Αυτό σημαίνει ότι:

1. Το σωστό στρώσιμο γίνεται ξεκινώντας το κρύο και αφού ζεσταθεί η μηχανή λίγο, κάνουμε μια μικρή διαδρομή 15-20 λεπτά. Μετά το αφήνουμε να κρυώσει εντελώς (εντελώς-εντελώς, άρα για κάποιες ώρες) και επαναλαμβάνουμε.

2. Το καλοκαίρι είναι η χειρότερη εποχή γιατί εκτός ότι "ανάβει" πολύ γρήγορα το αυτοκίνητο, δεν ξεκινάει από χαμηλή θερμοκρασία, ενώ ψύχεται δύσκολα για τον επόμενο κύκλο.

3. Τα πρώτα λάδια τα αλλάζουμε σε πολύ λίγα χιλιόμετρα -και όχι στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής γιατί στα πρώτα χιλιιόμετρα βγαίνει το περισσότερο γρέζι. (οι κατασκευαστές δεν θέλουν να το κρατήσεις μια ζωή το αυτοκίνητο εσύ ή ο άλλος που θα το μεταπωλήσεις και σε θέλουν και για πελάτη ανταλλακτικών!) Ίσως υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά ο κανόνας αυτός είναι.

4. Η οδήγηση πρέπει να έχει εξάρσεις σε μεγάλες στροφές από νωρίς, αλλά για πολύ λίγο. Αυτο που θα πρέπει να αποφεύγεται εντελώς είναι οι σταθερές στροφές και οι μακρινές διαδρομές. Χρειάζεται συνεχώς διακυμάνσεις στις στροφές και μικρές διαδρομές του τετάρτου με εκκίνηση πάντα από εντελώς κρύο όπως είπα παραπάνω.

ακριβως ετσι οπως τα λες ειναι για την διαδικασια στρωσιματος σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα και μοτοσυκλετες !!!!!

και αποφευγουμε οσο μπορουμε το μποτιλιαρισμα με καινουργιο αμαξι καλοκαιριατικα !!!!!!!!


τα περι (βαλτο μπροστα και φυγε) που λενε τα εργοστασια και οι Γερμανοι εδω ειναι παπαριες και αυτο φαινεται απο πρωτο χερι στο οτι βλεπω να καπνιζουν ολοκαινουργια αυτοκινητα διοτι οι ιδιοκτητες απλα δεν τα στρωσαν......... :violent-smiley-030:
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,453
Πειραιάς
Μεγειες Μιχάλη! Τώρα βαδίζεις στον σωστό δρόμο.... ;) καλές και οι κινεζιές αλλά όπως είδες κι εσύ "άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας" .

ΚΑι για όσους δεν γνωρίζουν να πω ότι το TV Tuner της JVC είναι από τα κορυφαία (αν όχι το κορυφαίο) για τα ελληνικά (χύμα) τηλεοπτικά σήματα. Πληρώνεις κάτιτις παραπάνω για να αγοράσεις το tuner, αλλά τ' αξίζει τα λεφτά του.

Κρίμα και είχα πάρει το bluetooth που θες από ebay και το πούλησα γιατί δεν συνεργαζόταν με το δικό μου μοντέλο.

Για τα χρήματα τους όλα καλά είναι. Το κινέζικο ήταν σούπερ για 255 που έδωσα. Το jvc είναι σούπερ για τα 500 που έδωσα, πιθανότατα να το σκεφτόμουν πιο πολύ αν ήταν να δώσω τα 800 που ζητούν εδώ όμως.

Το πούλησες το μπλε δόντι ;;;; αχχχ....κ το ψάχνω....εδώ έχει περί τα 230-250 ευρώ, όταν έξω το βρίσκεις με τα μισά...κοιτάω να το πάρω κ αυτό σύντομα.

Κ το τούνερ θα το πάρω, λίγο αργότερα όμως. :a0210:
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
ΚΑι για όσους δεν γνωρίζουν να πω ότι το TV Tuner της JVC είναι από τα κορυφαία (αν όχι το κορυφαίο) για τα ελληνικά (χύμα) τηλεοπτικά σήματα. Πληρώνεις κάτιτις παραπάνω για να αγοράσεις το tuner, αλλά τ' αξίζει τα λεφτά του.

Ποιο μοντέλο είναι το tuner της jvc και δεν το βρίσκω πουθενά? Μόνο για DVB-T βρίσκω διαθέσιμο...
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,453
Πειραιάς
Ποιο μοντέλο είναι το tuner της jvc και δεν το βρίσκω πουθενά? Μόνο για DVB-T βρίσκω διαθέσιμο...
Αν κ δεν ρωτάς εμένα, σου απαντάω ! :flipout: -bye-

Είναι αυτό KV-C1001 :

http://jvc.gr/product.php?id=KV-C1001&catid=100053

Το βρήκα στο perfectshop.gr με 209 ευρώ, πρέπει να υπάρχει κ καλύτερη όμως τιμή στην αγορά :

http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?20290
 
17 June 2006
23,579
Αθήνα
Αν κ δεν ρωτάς εμένα, σου απαντάω ! :flipout: -bye-

Είναι αυτό KV-C1001 :

http://jvc.gr/product.php?id=KV-C1001&catid=100053

Το βρήκα στο perfectshop.gr με 209 ευρώ, πρέπει να υπάρχει κ καλύτερη όμως τιμή στην αγορά :

http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?20290

Ακριβώς αυτό είναι. Είναι ακριβούτσικο (σχεδόν όσο κάνει όλο το κινέζικο noname!!! ) αλλά θα το ευχαριστηθείς. Από τότε που το έβαλα έχω ξεχάσει και τα dvd βάλε-βγάλε και το ραδιόφωνο και το ipod. Δεν σ' ενδιαφέρει να κολλήσεις στην κίνηση (ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ τουλάχιστον για μένα που πήζω κάθε μέρα)

Μιχάλη από Αμερική κοίτα για το bluetooth κανά 100άρικο θα σου βγει με τα με τα μεταφορικά.
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
Σίγουρα κάνει για όλα? Και για το 810? Παντού γράφει "Σε συνδυασμό με το KD-AV7001" , "# TV Tuner Unit for JVC KD-AV7001" ... Και στις ξένες σελίδες, και στα eshops, και παντού...
 
17 June 2006
23,579
Αθήνα
ή στέλνεις email στην jvc αγγλίας και περιμένεις 2-3 μέρες να σου απαντήσουν ή απλά πας σε έναν κασετοφωνά που το έχει και το δοκιμάζεις επί τόπου. Αν δεν κάνει απλά δεν το αγοράζεις.

Αν και νομίζω ότι κάνει. Τότε που βγήκε η κεραία υπήρχε το 7001 γι' αυτό το λέει. Μετά έβγαλαν και κεραία και για DVB-T όπου όπως καταλαβαίνεις για την ελλάδα είναι επιοικώς άχρηστο...
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
Κάνει... Κατεβασα τις οδηγίες του (manual), και λέει και για "other monitor". Δεν ξεκαθαρίζει όμως αν συνδέεται στο AVbus της συσκευής, οπότε και να ελέγχεται από αυτή, ή αν κάθε φορά πρέπει να έχεις 2 τηλεκοντρόλ στα χέρια... Γιατί αν απλά συνδέεται σε κάποιο av input, τότε ισως και να μην αξίζει...

http://www.jvc-me.com/search.asp?DD...nual&TB_SEARCH=&btn_submit.x=1&btn_submit.y=1

.. Και μια ερώτηση για το 810:
Μπορεί να έχει κόκκινα χρώματα στα κουμπιά? Η είναι μόνο μπλε όπως φαίνονται στις φωτό?
 
Last edited:

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,453
Πειραιάς
Ακριβώς αυτό είναι. Είναι ακριβούτσικο (σχεδόν όσο κάνει όλο το κινέζικο noname!!! ) αλλά θα το ευχαριστηθείς. Από τότε που το έβαλα έχω ξεχάσει και τα dvd βάλε-βγάλε και το ραδιόφωνο και το ipod. Δεν σ' ενδιαφέρει να κολλήσεις στην κίνηση (ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ τουλάχιστον για μένα που πήζω κάθε μέρα)

Μιχάλη από Αμερική κοίτα για το bluetooth κανά 100άρικο θα σου βγει με τα με τα μεταφορικά.

To μπλέ δόντι το βρήκα σε ελληνικό κατάστημα με 105 ευρώ + 5 ευρώ μεταφορικά, απλά δεν το έχει κ το έχω παραγγείλει για να το φέρει.

http://www.digitalo24.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=416_477&products_id=2549

:a0210:

Μάλιστα έχει κ τον αντάπτορα για το iPod με μόνο 20 ευρώ ! :grinning-smiley-043
 
17 June 2006
23,579
Αθήνα
Παιδιά ΠΡΟΣΟΧΗ: έχει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ βλακεία το 810 όπου τα κανάλια δεν αλλάζουν ούτε με touch από την οθόνη ούτε με τα hard buttons. ΘΕΛΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ ΤΟΥ TV TUNER !!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ. :bang:

Αυτό ΔΕΝ συμβαίνει με το DVB-T tuner.
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,453
Πειραιάς
Κάνει... Κατεβασα τις οδηγίες του (manual), και λέει και για "other monitor". Δεν ξεκαθαρίζει όμως αν συνδέεται στο AVbus της συσκευής, οπότε και να ελέγχεται από αυτή, ή αν κάθε φορά πρέπει να έχεις 2 τηλεκοντρόλ στα χέρια... Γιατί αν απλά συνδέεται σε κάποιο av input, τότε ισως και να μην αξίζει...

http://www.jvc-me.com/search.asp?DD...nual&TB_SEARCH=&btn_submit.x=1&btn_submit.y=1

.. Και μια ερώτηση για το 810:
Μπορεί να έχει κόκκινα χρώματα στα κουμπιά? Η είναι μόνο μπλε όπως φαίνονται στις φωτό?
Από όσο ξέρω παίζει με ξεχωριστό χειριστήριο, αλλά αυτό σίγουρα μόνο αν το δοκιμάσουμε.
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
Λοιπόν (άσχετο),

Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !

αλλά μιας και χαζεύω συχνά τις φωτό από το συγκεκριμένο αμάξι επειδή μου αρέσει σαν σουλούπι, σκέφτομαι ότι αν η Χόντα δεν ήταν "κολλημένη" και το έβγαζε με κάποιον (ίσως και μικρότερο σε κυβισμό) τούρμπο κινητήρα, πολύ πιθανόν να το περιελάμβανα στα επόμενα πιθανά προς αγορά αυτοκίνητα... Τι είπα τώρα, ε? :BXVZCBXZ6:
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,453
Πειραιάς
Λοιπόν (άσχετο),
αλλά μιας και χαζεύω συχνά τις φωτό από το συγκεκριμένο αμάξι επειδή μου αρέσει σαν σουλούπι, σκέφτομαι ότι αν η Χόντα δεν ήταν "κολλημένη" και το έβγαζε με κάποιον (ίσως και μικρότερο σε κυβισμό) τούρμπο κινητήρα, πολύ πιθανόν να το περιελάμβανα στα επόμενα πιθανά προς αγορά αυτοκίνητα... Τι είπα τώρα, ε? :BXVZCBXZ6:
Αυτό που είπες είναι ιεροσυλία για την Χόντα φίλε μου ! :violent-smiley-030: :slapface:

Πέρα από την πλάκα, έχεις οδηγήσει type R ή S2000 ;

Εντάξει το δικό μου είναι 1800 με 140 άλογα κ έχει δύναμη αλλά δεν βάζει φωτιά στον δρόμο. Τα άλλα όμως είναι !!!!!!!!!!! :BDGBGDB55:

Είναι διαφορετική η φιλοσοφία της Χόντα. Δύναμη σε πολλές στροφές.

Ακόμα κ στο δικό μου, μετά τις 4500 στροφές κ μέχρι τα κόκκινα 7000 στροφές, αλλάζει η χροιά του μοτέρ, σε κλωτσά πίσω στο κάθισμα, έχει πολύ δύναμη. Δεν είναι φυσικά τούρμπο με λίγα κυβικά κ τεράστια ροπή.

Τα 2000 κυβικά που σου είπα όμως παραπάνω είναι άλλη φάση ! :BDGBDGB53:
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
Πήρες τελικά τίποτα από τα περιφερειακά του? Τηλεοπτικό δέκτη ή ΒΤ?
Εγώ αφού πούλησα το clarion μιας και δεν μου άρεσε οπτικά στο αμάξι (δεν ταίριαζε καθόλου, συν ότι και πριν είχα JVC (LH501) και είχα μάθει στην λογική του και μου άρεσε), τώρα εχω παραγγείλει και εγώ ένα 810, μαζί με το ΒΤ του, από Αγγλία, και περιμένω...

Αυτό που είπες είναι ιεροσυλία για την Χόντα φίλε μου ! :violent-smiley-030: :slapface:

Πέρα από την πλάκα, έχεις οδηγήσει type R ή S2000 ;

Εντάξει το δικό μου είναι 1800 με 140 άλογα κ έχει δύναμη αλλά δεν βάζει φωτιά στον δρόμο. Τα άλλα όμως είναι !!!!!!!!!!! :BDGBGDB55:

Είναι διαφορετική η φιλοσοφία της Χόντα. Δύναμη σε πολλές στροφές.

Ακόμα κ στο δικό μου, μετά τις 4500 στροφές κ μέχρι τα κόκκινα 7000 στροφές, αλλάζει η χροιά του μοτέρ, σε κλωτσά πίσω στο κάθισμα, έχει πολύ δύναμη. Δεν είναι φυσικά τούρμπο με λίγα κυβικά κ τεράστια ροπή.

Τα 2000 κυβικά που σου είπα όμως παραπάνω είναι άλλη φάση ! :BDGBDGB53:

Οχι δεν έχω οδηγήσει κανένα Χόντα, για την ακρίβεια δεν θυμάμαι καν να έχω μπει σε Χόντα... Σε οποιοδήποτε μοντέλο...
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,453
Πειραιάς
Πήρες τελικά τίποτα από τα περιφερειακά του? Τηλεοπτικό δέκτη ή ΒΤ?
Εγώ αφού πούλησα το clarion μιας και δεν μου άρεσε οπτικά στο αμάξι (δεν ταίριαζε καθόλου, συν ότι και πριν είχα JVC (LH501) και είχα μάθει στην λογική του και μου άρεσε), τώρα εχω παραγγείλει και εγώ ένα 810, μαζί με το ΒΤ του, από Αγγλία, και περιμένω...



Οχι δεν έχω οδηγήσει κανένα Χόντα, για την ακρίβεια δεν θυμάμαι καν να έχω μπει σε Χόντα... Σε οποιοδήποτε μοντέλο...
Είχα κάνει παραγγελία το bt από ένα ελληνικό site από τις 20/9 αλλά με είχαν σε παραγγελία, μίλησα μαζί τους αλλά όλο το περιμένουμε κτλ...δευτέρα,τρίτη, αν δεν έχω νέα θα κάνω ακύρωση παραγγελίας κ θα το αγοράσω από ebay. Είπα κ εγώ μια φορά να πάρω από Ελλάδα αλλά....:BDGBGDB55:

Για την τηλ θα πάω προς Χριστούγεννα μάλλον...ήδη έχω ρίξει αρκετά χρήματα, έχω έτοιμη εγκατάσταση με κεραία από το προηγούμενο, τώρα μένει μόνο η συσκευή.

Φίλε μου, όποτε θες έλα να πάμε για καφέ, να δεις το αμάξι από κοντά κ να πάμε βόλτα.-bye-
 
Αυτό που είπες είναι ιεροσυλία για την Χόντα φίλε μου ! :violent-smiley-030: :slapface:

Πέρα από την πλάκα, έχεις οδηγήσει type R ή S2000 ;

Εντάξει το δικό μου είναι 1800 με 140 άλογα κ έχει δύναμη αλλά δεν βάζει φωτιά στον δρόμο. Τα άλλα όμως είναι !!!!!!!!!!! :BDGBGDB55:

Είναι διαφορετική η φιλοσοφία της Χόντα. Δύναμη σε πολλές στροφές.

Ακόμα κ στο δικό μου, μετά τις 4500 στροφές κ μέχρι τα κόκκινα 7000 στροφές, αλλάζει η χροιά του μοτέρ, σε κλωτσά πίσω στο κάθισμα, έχει πολύ δύναμη. Δεν είναι φυσικά τούρμπο με λίγα κυβικά κ τεράστια ροπή.

Τα 2000 κυβικά που σου είπα όμως παραπάνω είναι άλλη φάση ! :BDGBDGB53:


Honda + Turbo?????????= προσβολη της δημοσιας αιδους :grinning-smiley-043

Αλλο πραμα ειναι να πατας γκαζι στις 7000 και να σε κολαει στο καθισμα μεχρι τις 9300...

Η να πηγαινεις με 6η και 220 και να κλωτσας το γκαζι (κυριολεκτικα) και να σε ξανακολαει στο καθισμα ....

Μιχαλη, Honda και ξερο παξιμαδι !!:grandpa::flipout::grinning-smiley-043