Trip to Sweden - THE TOP

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Την Τρίτη μέρα του ταξιδιού με όλη την παρέα ξεκινήσαμε δρόμο 120 χιλιομέτρων για να επισκευτούμε το σύστημα για το οποίο όλοι μίλαγαν και τόσα πολλά είχαμε ακούσει. Πρόκειται για ένα εξοχικό σ ένα φανταστικό μικρό χωριό δίπλα στην θάλλασα. Το τοπίο μαγικό, ηρεμία και απόλυτη ησυχία την οποία σύντομα θα διαταράσαμε. Ο οικοδεσπότης ευγενέστατος και πάντα ευχάριστος με όλη την σημασία κύριος.

Πριν χρόνια που ξεκίνησε το χτίσιμο –κυριολεκτικά- του συστήματος ήξερε ακριβώς τι έψαχνε. Σύμβουλος του οι περισότερες απο 5 δεκαετείες στο πιάνο αλλά και στο εκκλησιαστικό όργανο.

Εκκλησιαστικό όργανο χμμμμ, άρα το σύστημα έπρεπε να κατεβαίνει χαμηλά σε απόκριση.
Και τι θα μπορούσε να κατέβει τόσο χαμηλά με χαμηλές παραμορφώσεις και υψηλή ευαισθησία;
Μα φυσικά μια κόρνα.
Ναι, αλλά θα είναι λίγο μεγάλη, πάνω απο 6 μέτρα.
Κανένα πρόβλημα θα χτιστεί στο υπόγειο.

Συνάδελφοι, η ωραία κοιμωμένη βρίσκεται που λέτε στο υπόγειο χτισμένη στην κυριολεξία και στην αρχή της ένα JBL 15ιντσο με τον ενισχυτή του. Δίπλα της βρίσκεται η δίδυμη αδερφή για το άλλο κανάλι. Η έξοδος βρίσκεται πίσω αριβώς απ την θέση ακρόασης και καλύπτεται απο σιδηροκατασκευή για αποφυγή ατυχημάτων. Η σχεδίαση της ανήκει στον Peter.

Το υπόλοιπο σύστημα ηχείων αποτελείται μια τερατώδη tractrix φτιαγμένη απο μπετό με TAD 12” και custom phase plug στο κέντρο. Γι αυτή την κόρνα ας γράψω δύο γραμμές παραπάνω. Κατά πρώτον αποτελεί σχεδίαση του Ulf και είναι μεν τετράγωνη, αλλά καμμιά πλευρά της δεν έχει την ίδια καμπύλη έκθεσης με καμμιά άλλη πλευρά. Μ αυτό τον τρόπο ανάμεσα στ άλλα πετυχαίνει καλύτερο coupling με το πάτωμα.

Πιο πάνω βρίσκεται η κόρνα των μεσαίων κι αυτή φτιαγμένη απο μπετό -και αν θυμάμαι καλά κι αυτή είναι σχεδίαση του Ulf- με TAD 4001 compression driver.
Ακόμα πιο πάνω η κόρνα υψηλών απο αλουμίνιο με τουίτερ θόλου της Visaton. Οχι ακριβώς ένα μοντέλο που θα βρείτε στον κατάλογο της. Εχουν κατασκευαστεί τέσσερα τεμάχια απ τα οποία δύο παίζουν στο σύστημα αυτό και άλλα δύο έχει κρατήσει ο μηχανικός που τα σχεδίασε.

Οπως θα δείτε και στις φωτογραφίες τα μεγάφωνα είναι τοποθετημένα με τα πηνία τους ακριβώς στον ίδιο κατακόριφο άξονα. Και φυσικά όλα ρυθμίστηκαν να είναι στην ίδια κατακόρυφο με το πηνίο της κόρνας χαμηλών που βρίσκεται στο υπόγειο. Γενικά είναι μια αρχή που είδαμε σε όλα τα συστήματα σε όλα τα σπίτια που επισκευτήκαμε.

Τα ηλεκτρονικά. Ξεκινώντας απ την πηγή, αναλογική Thorens/Ortofon Jubilee/(το όνομα του βραχίονα δεν λέει να μου έρθει), ψηφιακή δεν έχει σημασία τι ήταν γιατί δεν έχει μείνει τίποτα μαμίσιο μέσα, παθητικό διακοπτικό attenuator elma, ενεργό crossover τεσσάρων δρόμων και τέσσερα monoblock ενισχυτές σχεδίασης του Peter ένας πίσω απο κάθε μεγάφωνο.

Καλωδιώσεις; Οτι πιο πρόχειρο. Απο τηλεφωνικό καλώδιο τοίχου μέχρι ηλεκτρολογικό. Πρόκειται για μια πανδαισία χρωμάτων : )


Τι ακούσαμε; Για μένα, το απόλυτο άκουσμα ever!
Ασχέτως τιμής, σχεδίασης, ψυχολογικής διάθεσης, θέσης της σελήνης κτλ κτλ.
Ακόμα και σήμερα, πάνω απο μια βδομάδα μετά, το σκέφτομαι και ανατριχιάζω.
Συμφωνικά έργα σε πραγματικές διαστάσεις! Αναπαραγωγή ηχογραφήσεων με εκκλησιαστικό όργανο -απ τον καθεδρικό του Liverpool που είναι απ τους μεγαλύτερους στον κόσμο με την τελευταία νότα του στα 6Hertz- που προκαλεί όλες τις αισθήσεις.
Είναι ένα σύστημα στο οποίο δεν ακούς μόνο το έργο. Το νοιώθεις, το βλέπεις. Οσο τραβηγμένα κι αν ακούγονται αυτά, έτσι το έζησα.
Απ το πλατώ πέρασαν και κάποια δισκάκια αποκλειστικά για test. Και γιατί όχι αφου το σύστημα μπορεί να κάνει κάτι, που λίγα έως ελάχιστα συστήματα μπορούν. Να κατέβει πραγματικά χαμηλά. BASS WAR vol 1 & 2. Σ αυτά νοιώθεις ότι πραγματικά διαστέλεται ο χώρος. Αλλά το χειρότερο -ίσως και γιατί έπαιξε πολύ πιο δυνατά- ήρθε απο ένα δισκάκι trance που ενώ ξεκίνησε με διάφορα χαμηλά χτυπήματα μετά απο μισό λεπτό ξέσπασε σε ενέργεια με πολύ χαμηλότερες συχνότητες κι εκείνη τη στιγμή ένοιωσα πραγματικά άβολα με έντονο αίσθημα δυσφορίας.
Ακούσαμε πολλά απ τα δισκάκια μας και βινύλιο όπως δεν τα χω ξανακούσει ποτέ! Η ενέργεια που αφήνει το σύστημα στο δωμάτιο είναι αυτή που βίωνες μπροστά σ ένα rock group, σε μια συμφωνική ορχήστρα.
Ηταν όμως μόνο ένα σύστημα χτισμένο για ενέργεια και μόνο. Οχι κατηγοριματικά. Σε όλα τα έργα το κάθε όργανο στεκόταν ακλόνητο σαν να έπαιζε απο δικό του σύτημα ενισχυτών-ηχείων, οι χροιές και αρμονικές ήταν πλήρεις, τα ύψη, τα πλάτη, τα βάθη εκεί σε φυσικά μεγέθη. Οπως και στα άλλα συστήματα που ακούσαμε στο ταξίδι, απών η ανούσια ανάλυση καλυμένη απ την ενέργεια και τις αρμονικές των οργάνων.
Χάλια ηχογραφήσεις; Σας βεβαιώνω ότι το προκαλέσαμε και οι ηχογραφήσεις που νομίζαμε κακές είναι μια χαρά. Τα συστήματα είναι χάλια που δεν μπορούν να τις αποδώσουν.

Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να γράψω. Είναι ακόμα τόσο ανακατεμένα στο μυαλό μου.
Η μεγαλήτερη εμπειρία που είχα στον χώρο του audio reproduction.

Σ αυτό το σημείο να ευχαριστήσω τον κάτοχο αλλά και τον Σπύρο που μας έδωσε την ευκαιρία να το βιώσουμε.

ΥΓ: ισως πρέπει να το ψάξουμε αν η λέξη φιλοξενία είναι πραγματικά Ελληνική. Κάτι μου λέει ότι είναι Σουηδική.

ΥΓ2: για να καταλάβετε το setup o Πάνος σχεδίασε πρόχειρα μια τομή του χώρου.
 

Attachments

  • a.JPG
    a.JPG
    12.3 KB · Views: 312
  • IMG_0346.JPG
    IMG_0346.JPG
    63 KB · Views: 293
  • IMG_0349.JPG
    IMG_0349.JPG
    65.2 KB · Views: 305
  • IMG_0371.JPG
    IMG_0371.JPG
    73.6 KB · Views: 363
  • IMG_0354.JPG
    IMG_0354.JPG
    75.5 KB · Views: 347

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
..
 

Attachments

  • IMG_0362.JPG
    IMG_0362.JPG
    84.1 KB · Views: 251
  • IMG_0360.JPG
    IMG_0360.JPG
    85.7 KB · Views: 291
  • IMG_0359.JPG
    IMG_0359.JPG
    49.9 KB · Views: 253
  • IMG_0358.JPG
    IMG_0358.JPG
    45.2 KB · Views: 242
  • IMG_0357.JPG
    IMG_0357.JPG
    51.1 KB · Views: 286

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
...
 

Attachments

  • IMG_0363.JPG
    IMG_0363.JPG
    94.4 KB · Views: 220
  • IMG_0367.JPG
    IMG_0367.JPG
    57.9 KB · Views: 319
  • IMG_0373.JPG
    IMG_0373.JPG
    43.6 KB · Views: 288
  • IMG_0377.JPG
    IMG_0377.JPG
    63.9 KB · Views: 261
  • IMG_0378.JPG
    IMG_0378.JPG
    59.1 KB · Views: 248
17 June 2006
626
NIRVANA ON STEROIDS!!!

Πραγματικά φίλοι μου προβληματίζομαι πολύ με το τι να γράψω.
Δεν μπορώ να το περιγράψω ακριβέστερα από τον Μανώλη, απλά το σύστημα αυτό είναι με τρομερή διαφορά ότι πιο φυσικό έχω ακούσει ποτέ και μάλλον θα ακούσω ποτέ, τελεία και παύλα, είναι οτι πιο κοντινό στην πραγματικότητα έχω καταφέρει να ακούσω έως σήμερα.

Κανονικά θα έπρεπε να σταματήσω εδώ αλλά το θεωρώ λάθος γιατί στην θέση σας θα ήθελα και γώ να ακούσω μια δεύτερη γνώμη.

Όσον Αφορά τον Per τώρα, είναι ο πιο ζωντανός εξηντάρης που έχω γνωρίσει! μιλάμε το άτομο είναι σαν το σύστημά του! μόνιμα ήρεμος και cool και ξαφνικά ανεβαίνει με χίλια! Σα να είναι on steroids! ;Ένας εικοσάχρονος με την πείρα 60 ετών μέσα σε περίβλημα εξηντάρη!:music-smiley-005:

Λοιπόν, καταρχάς στο σπίτι γινότανε απλά χαμός, μιας και είναι εξοχικό και μάλιστα υπό κατασκευή από διάφορα συνεργεία, δεύτερον μπροστά ακριβώς από τα "ηχεία" βρίσκονταν πεταμένα από σιδερώστρες και σίδερα έως μόνιτορ και ακριβώς κέντρο μεγάλη και βαριά τραπεζαρία μετά καρκελών και διαφόρων άλλων συμπράγκαλων.

Πρόλα αυτά το σύστημα αυτό έπαιζε μουσική, μουσική όπως δεν έχω ακούσει ποτέ .
Με την πρώτη δε σε εντυπωσίαζε γιατί απλά τίποτε δεν "εξείχε" ούτε αναλύσεις ούτε λεπτομέρειες ούτε μπάσα τρελλά, ούτε τίποτα. Μετά όμως άρχιζες και συνειδητοποιούσες το μεγαλείο.

Δηλαδή τερατώδεις δυναμικές, εκπληκτικά αβίαστες, θεότρελλες στάθμες SPL από το πουθενά, υποσυχνότητες που δεν είχα ποτέ μου ακούσει στα CD μου, διάφοροι ήχοι επίσης πρωτάκουστοι(από γνωστό software). Αλλά το πιό τρομερό ήταν το συνολικό άκουσμα, πραγματικά σα να βρίσκεσαι πρώτη σειρά σε μεγάλη συμφωνική!, σα να βρίσκεσαι στην πρώτη γραμμή της αρένας και μπροστά σου να παίζουν ολοζώντανοι οι Dire straits, σα να βρίσκεσαι μέσα σε γοτθικό ναό και να λυσομανάει το εκκλησιαστικό όργανο, μιλάμε για την απόλυτη ανατριχίλα! Γενικά έπαιζε τα πάντα με πραγματικά ανήκουστη ευκολία. Τώρα για τα μπάσα τι να πώ? Απλά ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΑ, στακάτο τρομερά γρήγορο, χωρίς αστεία μπουμαρίσματα, με έκταση που δεν πίστευα οτι υπήρχε και το αξιοπερίεργο οτι δεν σου έρχεται στην μούρη σαν να κάθεσαι μπροστά σε ηχείο από club αλλά υπάρχει παντού, σε έχει περικυκλωμένο! Στο κομμάτι που περιέγραψε ο Μανώλης (techno-trance-δεν ξέρω) πραγματικά με οδήγησε σε μεγάλη ταραχή, πρωτόγνωρη αίσθηση! σα να τρώς πολύ ξύλο:slapface: από πάρα πολλούς αόρατους γίγαντες ένα πράμα, αλλάζουν σίγουρα οι σφυγμοί, σου έρχεται βήχας και ανακατοσούρα στο στομάχι. Πραγματικά μπορεί να ακούγονται γελείες αυτές μου οι περιγραφές, αλλά αδυνατώ να περιγράψω αυτή την αίσθηση αλλοιώς.

Δεν ξέρω τι να πώ, αυτό το σύστημα δεν έχει όρια, σε κάνει να βρίσκεις νέα όρια για τον εαυτό σου και τη μουσική σου. Πιστεύω οτι αυτό πρέπει να έιναι το καλύτερο σύστημα στον πλανήτη αυτή την στιγμή, πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ οτι μπορεί να υπάρχει πιστότερη αναπαραγωγή της πραγματικότητας.

Είναι μια βδομάδα τώρα που προσπαθώ να ακούσω το δικό μου και δεν μπορώ να το ανεχτώ πάνω από 10 λεπτά, σκέφτομαι σοβαρότατα να παρατήσω το hobby και να ξεφορτωθώ τα πάντα γιατί μετά από αυτο το άκουσμα ξέρω καλά ότι απλά δεν μπορώ να πλησιάσω εκεί με κανέναν τρόπο.
Τουλάχιστον όχι με τις γνώσεις μου και τα υλικά μέσα μου.
 

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
ε καλα υπαρχουν και αλλοι τροποι εκτος απο κορνες.

πισω απο τον τοιχο που ειναι το συστημα μου ειναι η κουζινα.

χρονια τωρα με δουλευουν οι φιλοι μου οτι καμια μερα θα βιδωσω μεγαφωνα
στον τοιχο.

μηπως να το ξανασκεφτω;
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Είναι απλό.

if Βάθος κουζίνας ~6 μέτρα then
κόρνα
else
if υπάρχει χώρος πίσω απ την κουζίνα then
κορνα
else
την πατησες
endif
endif
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Αυτό το πράγμα, το mouth της μπασόκορνας με τα 120 db @ 16 Hz να σκάει ακριβώς κάτω από το πικάπ... τι να πω.....

http://www.avclub.gr/forum/attachment.php?attachmentid=5398&d=1165335254

Βέβαια, παρεμβάλλεται και ένα ράφι από γρανίτη ικανού πάχους, μα...

Κι όμως Ευάγγελε, η καλορυθμισμένη ανάρτηση του thorens κάνει το θαύμα της. Κανένα πρόβλημα.
 

platon

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,538
Τι να πω....... παω να παρω τα υπογλωσια, γιατι μια αδυναμια να τη πω, τρεμουλο να το πω, κατι τις,τελος παντων μ' εχει πιασει.

Τρεις μερες πορωση, και αδρεναλινη στην τσιτα ε!!!!!!!

Καλα τα βραδυα πως κοιμοσασταν?????? μπορουσατε?????
 

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
Είναι απλό.

if Βάθος κουζίνας ~6 μέτρα then
κόρνα
else
if υπάρχει χώρος πίσω απ την κουζίνα then
κορνα
else
την πατησες
endif
endif

μονο 4 μετρα ειναι αλλα κανη για κουτι infinite baffle μονο που θα χρειαστω τουλαχιστο 4 15αρια.
 

Dimosthenis

Supreme Member
17 June 2006
3,277
ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ !!!!( Για τις κορνες στο υπογειο!)
και βεβαια ευτυχως που δεν εχουμε τη δυνατοτητα να ακουσουμε ενα τετοιο συστημα, αφου μετα η επαναπροσαρμογη στα δεδομενα του συστηματος μας θα ηταν επωδυνη!
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Καλα τα βραδυα πως κοιμοσασταν?????? μπορουσατε?????

Με δυκολία. Ειδικά το τελευταίο μετά απ το μεγάλο σύστημα ήταν πίκρα.
Ξυπνήσαμε στις 5 το πρωι για να φύγουμε και ούτε στην πτήση δεν κλείσαμε μάτι.
Ειδικά για μένα που έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τον ύπνο ήταν πρωτόγνωρο.

Ετυχε ν ακούσουμε το σύστημα του Ulf μετά το μεγάλο και θυμάμαι τον ίδιο να λέει "ότι είναι άδικο".
 
Θα ήθελα να ακούσω ένα τέτοιο σύστημα είναι η αλήθεια, αλλά που να το βρω?

Εκτός από το εκκλησιαστικό όργανο, είναι σε θέση ένα τέτοιο σύστημα να μου βγάλει μια δυνατή, κοφτή μποτιά στο σωστό χώρο και στις σωστές διαστάσεις?
Επίπεδα σε μεγάλες συμφωνικές?

Μπορούμε να περιγράψουμε τον ήχο ενός τέτοιου συστήματος εκτός από το χαρακτηριστικό του "live"?
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Re: Απάντηση: Trip to Sweden - THE TOP

Οι διαστάσεις των χώρων ποιές ήταν. Γιατί στην φωτογραφία μου φαίνονται μικρές.

Ο χώρος του συγκεκριμένου συστήματος δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλος. Υπολογίζω ~50τμ. Αλλά μέσα στον χώρο μιλάμε για την απόλυτη αναρχία. Υπάρχει και ένα τζάκι στην μέση και δεξιά που δεν φαίνεται στις φωτογραφίες.
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Re: Απάντηση: Trip to Sweden - THE TOP

Θα ήθελα να ακούσω ένα τέτοιο σύστημα είναι η αλήθεια, αλλά που να το βρω?

Εκτός από το εκκλησιαστικό όργανο, είναι σε θέση ένα τέτοιο σύστημα να μου βγάλει μια δυνατή, κοφτή μποτιά στο σωστό χώρο και στις σωστές διαστάσεις?
Επίπεδα σε μεγάλες συμφωνικές?

Μπορούμε να περιγράψουμε τον ήχο ενός τέτοιου συστήματος εκτός από το χαρακτηριστικό του "live"?

Μα αυτό δεν είναι το ζητούμενο φιλαράκι; Το live. Και ας μην κάνουμε ισότητες όπως "κόρνες=φώναγμα που κάποιοι κολλημένοι το λένε Live" αναμασώντας ρετσινιές. Το εντελώς αντίθετο. Μάλιστα τον Boban Marcovic και την μπάντα του είχαμε την τύχη να τον ακούσουμε μερικές μέρες πριν, ζωντανά στο half note jazz club και ήταν ένα απ τα cd που είχαμε μαζί. Θα μου πεις, καλά ρε μεγάλε και που ήξερες εσύ τι έκανε ο ηχολήπτης; Δεν ξέρω τι έκανε γιατί αυτός το έχει σπουδάσει το θέμα και εγώ όχι. Πάντως έκανε πολύ καλά την δουλειά του. Ενώ νόμιζα ότι είχα ακούσει πόσο κοντά μπορεί να παίξει το cd σ αυτό που άκουσα στο ζωντανό ήμουν τελικά βαθία νυχτωμένος. Και ως δια μαγείας το σύστημα κατάφερε να βγάλει αυτό που έζησα στο ζωντανό (1-2 ποτάκια πάνω-κάτω).

Κοφτή μπότα ρωτάς. Δηλαδή κάτι σε dire straits. Η μήπως νομίζεις ότι group αυτού του μεγέθους δεν έχουν καλές παραγωγές; Τα χάλια συστήματα φταίνε αν δεν μπορούν να τις παίξουν. Μια χαρά είναι οι δουλειές τους. Και όταν απαραχθούν απο ένα σύστημα τέτοιο ανατριχιάζεις απ την πρώτη νότα μέχρι την τελευταία.

Διαστάσεις; Αν εννοείς να είσαι μπροστά στο group και όχι να το "βλέπεις" απο μια 17" τηλεόραση και να φαντάζεσαι το μέγεθος της μπότας κάνοντας ανταπαραβολή με άλλα μεγέθη, ναι.
Οταν νοιώσεις και όχι μόνο ακούσεις την αντήχηση ενός καθεδρικού ναού τα υπόλοιπα σου φαίνονται παιχνίδια.

Και για να πάρουμε λίγο αέρα το συγκεκριμένο σύστημα έχει βάλει τα γυαλιά σε αντίστοιχο των 2Μ*. Και αυτό γιατί πίσω απ το συγκεκριμένο υπάρχει άπειρο μεράκι και δύο φοβεροί επιστήμονες με γνώσεις και ήθος.

* Αλλά επειδή εκεί είναι Ευρώπη και όχι Αφρική όπως εδώ οι κάτοχοι συνεργάζονται για να βελτιώσουν το κατά πολύ ακριβότερο.
 
27 November 2006
11
Morfea..
Μεσα σε αυτην την αγορα εχουμε κατα καιρους διαβασει οτι τα συστηματα θα πρεπει να ειναι μεσα σε απολυτα συμμετρικο χωρο για να παιξουν και σωστα!
Εσυ μας γραφεις οτι εκει μεσα γινοταν της κακομοιρας απο ασυμμετρια!
Δηλαδη αυτο το δογμα της συμμετριας, ειναι μια αυθερετη και χωρις βαση γνωμη?
Στεργιο...
...ο Πανος εχει απαντησει ηδη στις ερωτησεις σου!
Εννοιωσε οτι το μπασο ηταν πολυ γρηγορο και αυτο ειναι το θεμελιωδες συστατικο της μποτας!
Οσο για την αναπαραγωγη συμφωνικων κομματιων παλι μπορεις να διαβασεις, μεσα απο τις γραμμες του, οτι ηταν σαν να ειχες τους μουσικους μπροστα σου!
Παλι απο τα γραφωμενα του Πανου........
....το συτημα ηταν ακριβεστατο χωρις τις περιτολογιες των αλλων συστηματων και χωρις τσικιμπουμ!Δηλαδη τις περιτολογιες των αλλων συστηματων μαλλον εννοει με αυτην την λεξη που με εκανε να πεσω απο την καρεκλα απο τα γελια!
Στεργιο...
...οι ερωτησεις σου ειναι τυπικες ερωτησεις ενος που ειναι μεγαλωμενος με περιοδικα και ριβουερς και γνωμες ειδικων και τεχνικαλια γυρω απο συμβατικες κατασκευες! Αυτα δεν ισχυουν σε αυτο το συστημα, αν πιστεψουμε τους 2 φιλους μας!
πολυ φιλικα αυτα τα παραπανω που γραφω
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Morfea..
Μεσα σε αυτην την αγορα εχουμε κατα καιρους διαβασει οτι τα συστηματα θα πρεπει να ειναι μεσα σε απολυτα συμμετρικο χωρο για να παιξουν και σωστα!
Εσυ μας γραφεις οτι εκει μεσα γινοταν της κακομοιρας απο ασυμμετρια!
Δηλαδη αυτο το δογμα της συμμετριας, ειναι μια αυθερετη και χωρις βαση γνωμη?

Κατά πρώτον να σε καλωσορίσω στο χωριό.
Ναι, τα έχω διαβάσει εδώ κι εκεί αλλά επειδή είναι μια αδύνατη προσέγγιση (προσωπικά την βλέπω πιο αδύνατη απο την μπασόκορνα στο πάτωμα) μάλλον η λύση είναι η πλήρης αναρχία. Ετσι οδηγούμαστε σε ένα χαοτικό μοντέλο που τα προβλήματα παύουν να υπάρχουν. Να σημειώσουμε ότι οι κόρνες είναι ιδιαίτερα κατευθυντικές με πολύ μικρότερα προβλήματα απο συστήματα με μεγάλη διασπορά. Το κακό φυσικά είναι ότι (οπως και στο συγκεκριμένο σύστημα) υπάρχει ένα απόλυτο σημείο ακρόασης, κύρια στους δύο άξονες του οριζόντιου επιπέδου.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,350
Μπράβο παιδιά.
Πάντα τέτοιες εμπειρίες.

Δεν θα πω ότι ζηλεύω, γιατί θα γίνω κουραστικός.