Αφού σου λέει ότι παίζει κανονικά dts-hd MA, και dolby trueHD, τι θες να έχει;
Ο άνθρωπος έχει πρόβλημα με το lpcm ( που έχει το ratatouille).
Το bitstream δεν τον αφορά. Ο ήχος είναι στο συγκεκριμένο δισκακι είναι ήδη ασυμπιεστος.
Το Reclock αν τσεκάρεις την επιλογή του bitstream δεν κάνει resampling...(δεν υπάρχει και λόγος ύπαρξης βέβαια)...
Στο FFDshow επίσης αν δεν τσεκάρεις τις επιλογές για bitstreaming ο decoder θα περάσει lpcm αναλογικά στην κάρτα ήχου....
Το ίδιο ισχύει και για τους Lav....
Λοιπόν να τα πάρουμε από την αρχή επειδή γίνονται συνέχεια μπερδέματα.
Οταν λέμε HD Αudio εννοούμαι ασυμπίεστο/Lossless ήχο. Ακριβής bit-to-bit αναπαραγωγή του Studio Master,
καθε ήχος δηλαδή οσο το δυνατον πιο κοντά στον ηχο που ηχογραφήθηκε και ο σκηνοθέτης της ταινίας θέλει να μας δώσει.
Όταν λες αναλογικά εννοείς προφανώς ότι ξεχνάμε το hdmi ?
M_dalis φυσικά και απο το hdmi θα στείλεις lpcm.
Χρειάζεσαι ένα audio splitter ( που να αναγνωρίζει το lpcm) και έναν audio decoder για να τον αποκωδικοποιησεις.
Το reclock το χρειάζεσαι για να μην επέμβουν τα windows και κάνουν Downsample τον lossless ήχο του lpcm, (ακριβώς όπως το wasapi η τους asio drives στον δικαναλο ήχο όταν παίζειs flac απο την spdiff)
Δες στην προηγούμενη σελίδα τα link που σου έδωσα! (post#19)
Αν δεν θες να μπλεξεις με τον lav audio ( καθαρά για λόγους δικής σου ευκολίας) και θες να παραμεινεις με ffdshow δες προσεχτικά το 2ο οδηγό απο το doom9.
Δεν χρειάζεσαι αναλογικες για κανένα λόγο.
Απο hdmi θα το στείλεις για να εκμεταλευτεις το dac του ενίσχυτη σου!
Επίσης Lossless:
"In it, I explained that uncompressed PCM audio (as found on many Blu-rays) is an exact replication of the studio master, encoded on disc without compression, and that the lossless audio formats Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio are also bit-for-bit identical to the studio master once decoded"
Λοιπόν να τα πάρουμε από την αρχή επειδή γίνονται συνέχεια μπερδέματα.
Οταν λέμε HD Αudio εννοούμαι ασυμπίεστο/Lossless ήχο. Ακριβής bit-to-bit αναπαραγωγή του Studio Master,
καθε ήχος δηλαδή οσο το δυνατον πιο κοντά στον ηχο που ηχογραφήθηκε και ο σκηνοθέτης της ταινίας θέλει να μας δώσει.
O ήχος σε ένα δισκάκι bluray ειναι αποθηκευμένος είτε σε ασυμπίεστη μορφή LPCM = Linear Pulse Code Modulation
ειτε Πακεταρισμένη/συμπιεσμένη μορφή μέσω των HBR codecs (High Bit Rate Decoders: Dolby Digital TrueHD & DTS-HD MA)
Mην σας μπερδευέι το πακεταρισμένη. Δεν εχει καμια σχέση με την συμπίεση που εχουμε στα Mp3. Για να το πούμε διαφορετικά
ειναι μια μεθοδος πακεταρισματους του LPCM.To samle size, το samplerate και το bitrate, παραμένουν απείραχτα.
Επίσης Lossless:
"In it, I explained that uncompressed PCM audio (as found on many Blu-rays) is an exact replication of the studio master, encoded on disc without compression, and that the lossless audio formats Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio are also bit-for-bit identical to the studio master once decoded"
Eίπε κανείς ότι χρειάζεται αναλογικές ο m_dalis???? Αν διαβάσεις αυτό που έγραψα αναφέρω ότι ΑΝ δεν τσεκάρεις την επιλογή του bitstream θα πάρεις αναλογικά τον ήχο....Απλό.
Οχι. Εντελώς χαλαρά και ευγενικά αυτό που λες ειναι λάθος.