Τον Ιανουάριο του 2021,αγόρασα με τιμολόγιο από Ελληνικό φυσικό κατάστημα,2 μπροστινά φανάρια full led για το Vito.
To κόστος τους ήταν 750 ευρώ +ΦΠΑ.
Σε ερώτησή μου τι εγγύηση έχουν,το κατάστημα μου απάντησε 12 μήνες.
2 εβδομάδες μετά,παρατήρησα την νυχτα ότι το ένα από τα 2 φανάρια,έσβυνε στιγμιαία όταν πέρναγα πάνω από κάποια ανωμαλία του δρόμου.Επισκέφθηκα το κατάστημα και μου είπαν ότι θέλουν κάποιο βίντεο με το πρόβλημα για να το στείλουν στον κατασκευαστή.
Αυτό-όπως τους είπα κι όλας-ήταν αδύνατο να συμβεί,αφού συνέβαινε την ώρα που οδηγούσα.
Εδώ και ένα μήνα περίπου,το ίδιο φανάρι,άρχιζε να χάνει σημαντικά την φωτεινότητά του από το led των φώτων πορείας.
Την Δευτέρα,επισκέφθηκα πάλι το κατάστημα,όπου τράβηξαν βίντεο με το πρόβλημα και είπαν πως θα με καλέσουν να μου πουν.
Επικοινώνησα μαζί τους την περασμένη Παρασκευή και μου είπαν ότι δεν έχουν ακόμα απάντηση από τον Κινέζο κατασκευαστή.
Και ρωτάω εγώ τώρα.
Είναι νόμιμη αυτή η απάντηση;
Το κατάστημα πώλησης δεν είναι υπεύθυνο για την παροχή της εγγύησης και επίλυσης τυχόν προβλημάτων;
Και αν δεν απάντήσει ποτέ ο κατασκευαστής-και ο χρόνος τρέχει-ο καταναλωτής τρώει το πρόβλημα;
Φανταστείτε δηλαδή να ίσχυε γενικότερα η άποψη του καταστήματος και όταν χαλούσε πχ η τηλεόραση,να σου έλεγε ο πωλητής ότι περιμένουμε την απάντηση από την LG ή την Samsung.
Θα σας ήμουν ευγνώμων για τις απαντήσεις σας.
To κόστος τους ήταν 750 ευρώ +ΦΠΑ.
Σε ερώτησή μου τι εγγύηση έχουν,το κατάστημα μου απάντησε 12 μήνες.
2 εβδομάδες μετά,παρατήρησα την νυχτα ότι το ένα από τα 2 φανάρια,έσβυνε στιγμιαία όταν πέρναγα πάνω από κάποια ανωμαλία του δρόμου.Επισκέφθηκα το κατάστημα και μου είπαν ότι θέλουν κάποιο βίντεο με το πρόβλημα για να το στείλουν στον κατασκευαστή.
Αυτό-όπως τους είπα κι όλας-ήταν αδύνατο να συμβεί,αφού συνέβαινε την ώρα που οδηγούσα.
Εδώ και ένα μήνα περίπου,το ίδιο φανάρι,άρχιζε να χάνει σημαντικά την φωτεινότητά του από το led των φώτων πορείας.
Την Δευτέρα,επισκέφθηκα πάλι το κατάστημα,όπου τράβηξαν βίντεο με το πρόβλημα και είπαν πως θα με καλέσουν να μου πουν.
Επικοινώνησα μαζί τους την περασμένη Παρασκευή και μου είπαν ότι δεν έχουν ακόμα απάντηση από τον Κινέζο κατασκευαστή.
Και ρωτάω εγώ τώρα.
Είναι νόμιμη αυτή η απάντηση;
Το κατάστημα πώλησης δεν είναι υπεύθυνο για την παροχή της εγγύησης και επίλυσης τυχόν προβλημάτων;
Και αν δεν απάντήσει ποτέ ο κατασκευαστής-και ο χρόνος τρέχει-ο καταναλωτής τρώει το πρόβλημα;
Φανταστείτε δηλαδή να ίσχυε γενικότερα η άποψη του καταστήματος και όταν χαλούσε πχ η τηλεόραση,να σου έλεγε ο πωλητής ότι περιμένουμε την απάντηση από την LG ή την Samsung.
Θα σας ήμουν ευγνώμων για τις απαντήσεις σας.