Βοήθεια για Πανί Lumene Embassy (Βλάβη)

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Φίλοι, έχω το ηλεκτρικό πανί Lumene Embassy 2 240C 4 χρόνια τώρα, και χθες το βράδυ μόλις τελείωσε η ταινία, στην προσπάθειά μου να το ανεβάσω αυτό δεν ανταποκρινόταν. Δοκίμασα και μέσω του remote αλλά και απευθείας από το ανάλογο κουμπί που έχει πάνω του. Όταν προσπαθώ, στα πρώτα πατήματα του κουμπιού ακούγεται ένα "κλικ" αλλά δεν γίνεται τίποτα. Μετά όσο και να πατάω το κουμπί, δεν ακούγεται κάτι. Δοκίμασα να το βγάλω και από το ρεύμα τελείως για λίγη ώρα, αλλά δεν άλλαξε κάτι.

Φαντάζομαι, ότι ενεργοποιείται ή έχει κολλήσει το σύστημα υπερθέρμανσης που έχει για το μοτέρ, γιατί μετά από 2 λεπτά, μόλις δοκιμάσω πάλι ακούγεται το "κλικ". Εντωμεταξύ το άτιμο ήδη με είχε ειδοποιήσει 2-3 φορές τελευταία, αλλά νόμιζα οτι ήταν μπαταρίες στο remote, γιατί μόλις τις άλλαζα φαίνεται τυχαία, έπαιρνε την εντολή.

Το θέμα είναι τώρα τι μπορώ να κάνω; Υπάρχει κάπου αντιπροσωπεία της lumene ή κάποιος που να αναλαμβάνει το service; Και προβληματίζομαι για το πως θα μεταφέρω το πανί, αφού είναι σε πλήρη έκταση. Υπάρχει τρόπος να μαζέψει με χειροκίνητο τρόπο;

Edit: Είδα απο το επίσημο site, να αναφέρει το παρακάτω ως αντιπρόσωπο. http://www.etyt.gr/ Θα επικοινωνήσω, να δω τι θα μου πουν.
 
Last edited:

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Απάντησαν γρήγορα, αλλά δυστυχώς απλά μου είπαν να το πάω από εκεί να δουν τι έχει συμβεί.

Ωραία.... πως θα το πάω τώρα χωρίς να γίνει ζημιά στο πανί και που θα χωρέσει στο αμάξι όλο αυτό;

Πελάγωσα... :(
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Καταφερα να κατεβασω την οθονη χωρις να τσκιστει το πανι. Πηρα κατσαβιδι, την ελυσα ολη,εβγαλα το πανι απο μεσα και το τυλιξα/μαζεψα χωρις δραματα. Ξαναδεθηκε η οθονη για να μην την παω στο service χυμα και με κοιτανε περιεργα.

Στο μοτερ δεν φαινεται κατι περιεργο εξωτερικα. Δεν εχει φουσκωσει καποιος πυκνωτης, και η ασφαλεια ειναι ΟΚ.

Τεσπα, θα δω τι θα μου πουνε στο service. Ελπιζω η επισκευη να αξιζει τα λεφτα της και να μην στιχοισει κανενα μεγαλο ποσο, διαφορετικα γλυτωνω ολη την τρεχαλα και την ξαναγοραζω καινουργια.
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Φίλοι, επειδή φοβάμαι ότι δεν βγάλω άκρη, αναρωτιέμαι τι γίνεται γενικότερα σε περιπτώσεις που υπάρχουν βλάβες σε ηλεκτροκίνητες οθόνες. Δεν υπάρχει κάποια εταιρία/τεχνικός που να έρχεται στο χώρο σου να το εξετάσει/επισκευάσει; Δεν είναι κι εύκολο να τα μεταφέρεις αυτά.

Γνωρίζει κανείς τίποτα;
 

alefgr

AVClub Enthusiast
21 February 2012
738
Α. Αχαρναί
Όταν θα έχεις νεότερα από το service πες μας το πόσο σου ζήτησαν για επισκευή και ποιο ήταν το πρόβλημα τελικά. Με ενδιαφέρει προσωπικά γιατί έχω την ίδια σε μικρότερο μέγεθος 200C και τώρα τελευταία όταν πατάω το κουμπί για μικρομεταβολές στο ανέβασμα (για να εξαφανίσω την μαύρη μπάρα όταν έχω ταινία με μακρόστενο κάδρο), κάποιες φορές ακούγεται σαν να μπερδεύει την κίνηση το γρανάζι του μοτέρ. Και ακόμα δεν έχει κλίσει τα τρία χρόνια.
 

livaspy

New member
30 January 2010
55
Καλησπέρα, μετά από 4 χρόνια και εμένα μια 240c κανει θόρυβο το γρανάζι όταν ανεβαίνει, περιμένω και γω για εντυπώσεις-αξία service αλλά και τι ήταν...
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Σε δυο μέρες κλείνω μήνα χωρίς το πανί, το οποίο βρίσκεται από τις 08/05 στην αντιπροσωπεία. Την Πέμπτη τους πήρα τηλέφωνο να δω σε τι φάση βρισκόμασταν. Μου είπαν ότι δεν το είχαν κοιτάξει καν και με διαβεβαίωσαν οτι θα με καλούσαν μέχρι το τέλος της ημέρας. Καμία επικοινωνία μέχρι χθες Τρίτη όπου ο ίδιος ξανατηλεφώνησα κι έμαθα οτι έχει χαλάσει η πλακέτα και τσεκάρουν και το μοτέρ. Με διαβεβαίωσαν οτι θα με καλέσουν μέχρι το τέλος της ημέρας. Ακόμα περιμένω........
 
Last edited:

alefgr

AVClub Enthusiast
21 February 2012
738
Α. Αχαρναί
Άρα το συμπέρασμα είναι ότι η τεχνική υποστήριξη της Lumene στην Ελλάδα είναι υποτυπώδης…
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Σε λίγες μέρες θα σας πω αν έχουμε σοβαρή υποστήριξη ή όχι.

Παρέλαβα το πανί στις 05/06, και κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό με αυτά που ανακάλυπτα....
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Ζημιές/παραλείψεις, 6 εις τον αριθμό...... Απαίτησα αντικατάσταση με καινούργιο, και μου πρότειναν το Instaal 240C. Δεν το δέχτηκα φυσικά, μιας και μιλάμε για κατώτερο ποιοτικά πανί (για το οποίο, δεν μπορώ να βρω ούτε το επίσημο site, ή επίσημες πληροφορίες).

Αναμένω απάντηση, διαφορετικά επικοινωνώ με Γαλλία, αν και ίσως να έπρεπε να το είχα κάνει ήδη.
 

alefgr

AVClub Enthusiast
21 February 2012
738
Α. Αχαρναί
Πολλές φορές φταίμε και εμείς που δεν ενημερώνουμε τους κατασκευαστές-παραγωγούς, για την απαράδεκτη αντιμετώπιση που έχουμε από τους εκάστοτε εδώ τοπικούς αντιπροσώπους. Η δική μου συμβουλή είναι να ενημερώσεις άμεσα τους Γάλλους.
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Το πανί το παρέλαβαν στις 07/05, αφού πέρασαν δυο βδομάδες χωρίς να απαντά κανείς στα e-mail μου. Περίμενα μέχρι τις 11/05, όπου ο ίδιος πήρα το 1ο τηλέφωνο για να δω τι συμβαίνει. Δεν το είχαν τσεκάρει καν. Το ίδιο μοτίβο, κάθε βδομάδα. Τους έπαιρνα τηλέφωνο ο ίδιος, αλλιώς τίποτα, σιγή. Και κάθε φορά, μου λέγανε "Σίγουρα, μέχρι το τέλος της ημέρας, θα σας τηλεφωνήσουμε".

Το πανί παρελήφθη τελικά στις 05/06 με τα παρακάτω προβλήματα:
  1. Μια βίδα λείπει πάνω από το μοτέρ.
  2. Το τζάμι μπροστά από το δέκτη υπερύθρων λείπει.
  3. Στην αριστερή πλευρά, έχουν χυθεί κόλλες σε μεγάλη ποσότητα.
  4. Στην αριστερή πλευρά, οι βίδες που συνδέουν το σώμα της οθόνης με τον τοίχο, έχουν χαλάσει και δεν σφίγγουν.
  5. Το μοτέρ κατά το ανέβασμα δεν σταματάει.
  6. Το πανί στο κάτω μέρος του, έχει κατά μήκος δύο έντονα τσακίσματα τα οποία είναι φανερά κατά την θέαση.
  7. Ήδη μετά από 3 μέρες, κάνει ένα περίεργο θόρυβο.

Στο 4, έπαθα το 1ο σοκ. Αν δεν το παρατηρούσα και δεν δοκίμαζα με το χέρι να δω αν αντέχει το βάρος της οθόνης, με το που θα το κρέμαγα, θα έπεφτε με κίνδυνο να χτυπήσω εγώ ή κάποιος άλλος και σίγουρα να μου διαλύσει τηλεόραση, ενισχυτή και ότι άλλο υπάρχει απο κάτω.

Μόλις είδα και το 5ο και ειδικά το 6ο, κόντεψα να τρελαθώ γιατί μιλάμε για πολύ έντονα τσακίσματα. Να σημειώσω ότι όταν πάτησα να κατέβει το πανί, αυτό άνοιξε μόνο 50cm, στο ίδιο σημείο (τυχαία; ) που είναι και η 1η τσάκιση. Τα τσακίσματα ανάλογα την εικόνα, μπορεί να γίνουν πολύ ενοχλητικά.

Παρόλαυτά, σήμερα έλαβα απάντηση ότι εγώ τις προκάλεσα τις τσακίσεις γιατί έλυσα το πανί και το μάζεψα ο ίδιος. Μα ακριβώς για αυτό το λόγο το τύλιξα, με απίστευτη προσοχή ώστε να είναι προστατευμένο στο ρολό.
Για τα υπόλοιπα όμως βέβαια, ούτε κουβέντα έτσι;

Είχαν το θράσος να μου αναφέρουν, ότι είναι και εκτός εγγύησης! Λες και δεν τους πλήρωσα για την επισκευή (70 ) ή είχα την απαίτηση να κάνουν κάτι δωρεάν.

Επίσης, οτι η απάντησή τους, είναι σε συμφωνία με τη Lumene. Αυτό θα πρέπει να το διαπιστώσω ο ίδιος.
 
Απαράδεκτα πράγματα. Από τη στιγμή που αποδέχθηκαν να το επισκευάσουν και είναι ξεκάθαρο ότι το έκαναν επί πληρωμή και εκτός εγγύησης δεν έχουν καμία δικαιολογία.

Αν δεν βγάλεις άκρη με τη Γαλλία πήγαινέ το μέχρι εκεί που φτάνει - καταγγελίες παντού κτλ.
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Αυτό είναι σίγουρο. Σήμερα θα επικοινωνήσω και με Γαλλία. Εαν δεν βγάλω άκρη και απο εκεί, θα ακολουθήσουν καταγγελίες σε Συνήγορο του Καταναλωτή & ΕΚΠΟΙΖΩ. Κι αν πάλι δεν βρεθεί λύση, τότε μέσω δικαστικής οδού.

Μια διόρθωση να κάνω στις ημερομηνίες. Το πανί το πήρανε στις 08/05/15, κι η πρώτη επικοινωνία για την πορεία της επισκευής έγινε από εμένα στις 14/05/15. Το απόγευμα, θα κάνω attached και όλη την αλληλογραφία που έχω.

Είμαι 100% σίγουρος, ότι το πανί δεν το κρέμασαν για δοκιμή. Δεν θα μπορούσαν άλλωστε, αφού ήταν αδύνατο να στηριχτεί. Θα έπεφτε αν το έκαναν. Την δοκιμή την έκαναν σε άκρη τραπεζιού/πάγκου, με το πανί να βγαίνει οριζόντια και να πέφτει κάθετα προς το πάτωμα. Στους ~50 πόντους που το ξετύλιξαν και το σταμάτησαν, έμεινε σε ορθή γωνία για αυτό και τσακίστηκε. Δοκίμασαν την μεταβολή του stop, και για αυτό ξανατσακίστηκε και 15 πόντους πιο πάνω. Είναι η μόνη λογική εξήγηση, για το πως είναι δυνατόν οι τσακίσεις να είναι πλήρης κατα μήκος του πανιού, από τη μια άκρη ως την άλλη, παράλληλα με αυτό και με τόση ακρίβεια!

Και σκέφτομαι, ότι το Embassy II, είναι χαμηλού κόστους οθόνη. Φανταστείτε να έχει κανένας κανένα Premium ή Coliseum και να το παραλάβει σε αυτή την κατάσταση!
 

alefgr

AVClub Enthusiast
21 February 2012
738
Α. Αχαρναί
Είμαι 100% σίγουρος, ότι το πανί δεν το κρέμασαν για δοκιμή. Δεν θα μπορούσαν άλλωστε, αφού ήταν αδύνατο να στηριχτεί. Θα έπεφτε αν το έκαναν. Την δοκιμή την έκαναν σε άκρη τραπεζιού/πάγκου, με το πανί να βγαίνει οριζόντια και να πέφτει κάθετα προς το πάτωμα. Στους ~50 πόντους που το ξετύλιξαν και το σταμάτησαν, έμεινε σε ορθή γωνία για αυτό και τσακίστηκε. Δοκίμασαν την μεταβολή του stop, και για αυτό ξανατσακίστηκε και 15 πόντους πιο πάνω.

Αυτά τα πράγματα θυμίζουν τριτοκοσμικές καταστάσεις. Δεν νομίζω οι Γάλλοι να γνωρίζουν για το πώς γίνονται οι επισκευές εδώ στην Ελλάδα. Μην ξεχάσεις μαζί με το email, να στείλεις στους Γάλλους και φωτογραφίες με τα τσακίσματα, για να δουν το πώς κατάντησαν το πανί.

Απαράδεκτα πράγματα... :tdown:
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Η επικοινωνία με Γαλλία έγινε. Απο Δευτέρα περιμένω την απάντησή τους.

Επίσης, δεν ανεβάζω την αλληλογραφία όπως είπα, γιατί ταυτόχρονα έχω έρθε σε επαφή με δικηγόρο και πρώτα θέλω να ρωτήσω αν μπορώ να το κάνω αυτό χωρίς να υπάρξει θέμα.
 
19 June 2006
35,671
Δεν χρειάζεται η αλληλογραφία, φτάνουν αυτά που ποστάρεις. Καλά ξεμπερδέματα παλληκάρι. Όσο για τα εν λόγω πανιά, ήδη έφαγαν ''μαύρο'' εδώ μέσα...ας πρόσεχαν.
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Στο ίδιο μοτίβο και η απάντηση απο Γαλλία:

Dear Mr ******,

I called this morning Mr ****** to get an explanation about what happened with your Embassy screen.
He certified all your words except the creases on the canvas. these may have been caused when you manually unroll the canvas. Usually these creases disappear when you let the canvas unrolled after 15 days.

However Mr ***** did his best to provide a good service whereas your screen was not anymore under warranty:
- he hired a driver and sent his technician to pick up the screen because you didn’t want to be in charge of transportation
- he repaired your screen and delivered to you at very low price - our french after sales invoice minimum 100 only for repair cost
- he offered you a brand new Instaal screen after your complaint and you refused

Usually our distributors don’t provide this kind of service when a screen is out of warranty, they advise to buy a new one;
And this procedure is the same for others brands also, in others countries.


Kind Regards,
*****




Βέβαια δεν προτίνουν τίποτα πάλι, και περνά στο ντούκου οτι ακόμα και το μοτέρ δεν δουλεύει όπως πρέπει. Όσο για το ότι ζήτησα δωρεάν μεταφορά του πανιού, είναι απλά αστείο. Μόνοι τους προσφέρθηκαν να το πάρουν...
 

alefgr

AVClub Enthusiast
21 February 2012
738
Α. Αχαρναί
Κρίμα γιατί αυτά δεν τα ήξερα όταν διάλεξα να πάρω οθόνη Lumene. Πίστευα από αυτά που είχα διαβάσει σε forums ότι είναι σοβαρή εταιρεία.

Και μετά κατηγορούμε τα Κινέζικα προϊόντα και τις Κινέζικες εταιρείες...