- 17 June 2006
- 14,350
The Gun Club
Για τα δικά μου δεδομένα, μιλώ για το τελευταίο Απόλυτο ροκ'ν'ρολ γκρούπ. 2 άλμπουμ τους είναι όλα κι όλα ότι χρειάζεται κανείς. 2 - αλλά που το καθένα τους κάνει για 10.
Το Fire Of Love είναι το πρώτο, βγήκε το 1981. Μεταιχμιακό garage post-punk, βίαιο και αδιάλλακτο, με τρύπα στην καρδιά και τη Νύχτα να πέφτει βαθμηδόν στην ψυχή του, τέρμα τα γκάζια και οι βελόνες 'στα κόκκινα'. Ο δίσκος είναι υπεράνω περιγραφής. Μυρίζει φτηνή τεκίλα και βάλιουμ και είναι πασαλειμμένος με αίμα και σπέρμα. Ο Jeffrey Lee Pierce τραγουδάει σαν να τον κυνηγάει ο διάβολος και γύρω του μαίνεται το πανδαιμόνιο: ένα ακουστικό ντελίριο από Delta Blues, r'n'r και country, μοτοσικλέτα που μπαίνει στη στροφή με 1000, με το πιρούνι της να χτυπάει φραπέ στο 'έμπα'. Δεν πετάς τίποτα.
Το Miami κυκλοφόρησε δεύτερο. 1982. Ανέλαβε την παραγωγή ο Chris Stein -Blondie- και τους άλλαξε τα πετρέλαια: ξέπλυνε και 'απολύμανε' την slide του Ward Dotson, αφαίρεσε όλο τον χοντρό κόκκο από την εικόνα που μέχρι τότε έμοιαζε να'χει φάει αμμοβολή, έβγαλε πολύ μπροστά τη φωνή και ευνούχισε τον ήχο.
Αυτό το 2ο άλμπουμ είναι στην πραγματικότητα ένα ηρωικό στραπάτσο. Σου φέρνει στο νού μεθυσμένο που προσπαθεί να περπατήσει ίσια αλλά δεν του βγαίνει με τίποτα.
Σε σύγκριση με το εξαιρετικό προηγούμενό του μοιάζει ανάπηρο, παραπληγικό. Αλλά εγώ, για κάποιο περίεργο λόγο, το αγαπώ περισσότερο από το πρώτο: το Miami είναι πλήρως αποδιοργανωμένο και κατατονικό, ποτισμένο με αυτό το μοναχικό ουρλιαχτό που σου φέρνει ρίγη καθώς διατρέχει τους καλύτερους δίσκους του Robert Johnson και του Son House. Είναι στοιχειωμένο με τα φαντάσματα του βάλτου, ένα ακατάσχετο ξέσπασμα συναισθηματισμού, πουλί με τσακισμένα φτερά και φλεγόμενη βάτος.
Κάθε φορά που το ακούω νιώθω απόλυτα λεηλατημένος.
O Jeffrey Lee Pierce κάηκε γρήγορα, σαν το κερί. Στη σύντομη διάρκεια της ζωής του δεν έβγαλε τίποτα που να πλησιάζει αυτά τα δύο πρώτα άλμπουμ του.
Πέθανε το 1996.
Last edited: