Και βέβαια είναι προσωπικό και υποκειμενικό. Αντικειμενικό γίνεται όταν πολλά υποκειμενικά συμφωνούν...το timeless βεβαίως , πιστεύω να καταλαβαίνετε πως είναι κάτι πολύ προσωπικό και άκρως υποκειμενικό. Τι νόημα έχει ο χαρακτηρισμός ενός έργου ως τέτοιου από τον x ( που μπορεί να είναι ένας επαϊων όπως ο Λύμπε , ένας γεροξούρας όπως εγώ ή ένας πολυσυλλεκτικός ελιτιστής όπως ο Σπύρος ) όταν αντίστοιχα ο άλλος μπορεί από το να μην τον έχει ακούσει ποτέ , να μην γνωρίζει καν την ύπραξη του , μέχρι να τον σιχαίνεται ή να πιστεύει με επιχειρήματα ( δικά του πάντοτε) ότι δεν ήταν και τίποτα σημαντικό στην ιστορία ( ασε που μπορεί να υπάρχουν και αυτοί που ενδεχομένως θεωρούν αυτην την ιστορία ως μη σημαντική στην σύνολη θεώρηση του κόσμου).
Εκείνο που γνωρίζουμε είναι μηδαμινό. Εκείνο που αγνοούμε είναι άπειρο. Pierre Laplace
H έλλειψη γνώσης δεν μειώνει την αξία ενός έργου, ούτε ακυρώνει τη διαχρονικότητα του. Τώρα θα με ρωτήσετε πως καθορίζεται αυτή η αξία. Η απάντηση είναι ...με το χρόνο. Όλα τα καλά πράγματα της ζωής καταξιώνονται όταν αντέχουν στο χρόνο. Όταν δε, μνημονεύονται από τους ανθρώπους, καλή ώρα, και δημιουργούν σκέψεις, εικόνες, συναισθήματα, ε τότε πρόκειται για αριστουργήματα...