Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ξύλινα καράβια [Crosby, Stills & Nash]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1057424666" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Κρόσμπι, Στιλς και Νας</h3><p><strong>Crosby, Stills & Nash - Crosby, Stills & Nash</strong> (Μάϊος 1969, Atlantic)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]136468[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 Suite: Judy Blue Eyes (Stephen Stills) - 7:22, A2 Marrakesh Express (Graham Nash) - 2:36, A3 Guinnevere (David Crosby) - 4:43, A4 You Don't Have To Cry (Stephen Stills) - 2:43, A5 Pre-Road Downs (Graham Nash) - 2:59, B1 Wooden Ships (David Crosby, Stephen Stills) - 5:22, B2 Lady Of The Island (Graham Nash) - 2:36, B3 Helplessly Hoping (Stephen Stills) - 2:37, B4 Long Time Gone (David Crosby) - 4:17, B5 49 Bye-Byes (Stephen Stills) - 5:15</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: David Crosby (φωνητικά: A3, A4, B1, B3, B4, B5, ρυθμική κιθάρα: B1, ακουστική κιθάρα: A3), Stephen Stills (φωνητικά: A1, A4, B1, B3, B5, ληντ κιθάρα εκτός: A3, B2, μπάσο, όργανο, κρουστά), Graham Nash (φωνητικά: A2, A3, A4, A5, B2, B3, B5, ρυθμική κιθάρα: A2, A5, ακουστική κιθάρα: B2), Dallas Taylor (τύμπανα), Jim Gordon (τύμπανα: A2), Cass Elliot (υποστηρικτικά φωνητικά: A5)</p><p><span style="color: Indianred"> Παραγωγή / Μηχανικός</span>: Crosby, Stills & Nash / Bill Halverson</p><p><span style="color: Indianred">Καλλιτεχνική Διεύθυνση και Σχεδίαση / Φωτογραφία</span>: Gary Burden / Henry Diltz</p><p><span style="color: Indianred">Διεύθυνση / Πνευματική Καθοδήγηση</span>: David Geffen / Ahmet Ertegun</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάρτιο του 1969 στο <em>Wally Heider's Studio III</em> του Λος Άντζελες, Καλιφόρνια</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]136469[/ATTACH]</p><p></p><p>Ο πρώτος δίσκος τους ηχογραφήθηκε στο Λος Άντζελες και κυκλοφόρησε το 1969. Έφερε τον απλό τίτλο που περιείχε τα ονόματά τους και το εξώφυλλο ήταν μια <a href="http://avclub.gr/forum/showthread.php/116457-Τοποθεσίες-πίσω-από-τα-εξώφυλλα-διάσημων-άλμπουμ?p=1057065401&viewfull=1#post1057065401" target="_blank">φωτογραφία</a> του εκπληκτικού φωτογράφου <a href="http://www.henrydiltz.com/" target="_blank">Henry Diltz</a>. Ένας παλιός ξεφτισμένος καναπές και οι τρεις τους καθισμένοι με πρώτο τον <em>Nash</em>, στη μέση τον <em>Stills</em> και δεξιά τον <em>Crosby</em> στη θρυλική πλέον χίπικη πόζα ατενίζοντας το άπειρο.</p><p></p><p>Οι <strong>Crosby, Stills & Nash</strong> παρουσίασαν τη δικιά τους ιδέα, δεν ανέμειξαν απλά μόνο φωνές, αλλά ταίριαξαν τις διαφορετικές δυνάμεις τους, ο Ντέιβιντ 'Κροζ' τον κοινωνικό σχολιασμό και τα ατμοσφαιρικής διάθεσης κομμάτια, ο Στίφεν 'Κάπτεν Πολυχέρης' τις ποικίλες μουσικές ικανότητές του και την επιδέξια ενσωμάτωση φολκ και κάντρι στοιχείων σε σύνθετες ροκ δομές και ο Γκράχαμ 'Γουίλι' τις ράδιο-φιλικές ποπ μελωδίες του, για να δημιουργήσουν ένα αμάλγαμα ευρείας απήχησης. Δεν υπήρξαν ποτέ καλύτεροι, από ότι σ' αυτό το άλμπουμ, που το πνεύμα τους "<em>είμαστε όλοι μαζί σ' αυτό</em>" ήταν στην πιο χαρούμενη ειλικρινή, και αρμονική φάση του, πριν τους σκιάσει η επιτυχία (και τα ναρκωτικά).</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]136470[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"><em>Crosby</em> και <em>Nash</em> με τις <em>Joni Mitchell, Judy Collins</em> στο στούντιο κατά την ηχογράφηση του πρώτου τους δίσκου, φωτο του Ρόουλαντ Σέρμαν</p><p></p><p>Ο δίσκος ξεκινά με τον καλύτερο τρόπο, με την εξαιρετική σύνθεση του <em>Stills</em>, "<strong>Suite: Judy Blue Eyes</strong>". Το κομμάτι είναι όντως σουίτα με τέσσερα μέρη και αναφέρεται στη γνωστή φολκ τραγουδοποιό <em>Judy Collins</em> με την οποία είχε κάποια σχέση εκείνη την περίοδο. Ο Στιλς συντετριμμένος από τον χωρισμό τους έγραψε το τραγούδι ως αντίδραση στη θλίψη του. Η γαλανομάτα Τζούντυ αναφέρει, "<em><span style="color: Darkorange">[Ο Στίφεν] ήρθε εκεί που τραγουδούσα ένα βράδυ στη Δυτική Ακτή και έφερε την κιθάρα του στο ξενοδοχείο και μου τραγούδησε ολόκληρο το 'Suite: Judy Blue Eyes'. Έτσι η κληρονομιά της σχέσης μας είναι σίγουρα σ' αυτό το τραγούδι</span></em>".</p><p></p><p style="margin-left: 20px"><em>...Φτάνω στο σημείο που δεν περνάω καλά πια / Λυπάμαι / Μερικές φορές πονάει τόσο άσχημα που κλαίω δυνατά / Είμαι μόνος / Είμαι δικός σου, είσαι δικιά μου, είσαι ό,τι είσαι / Το κάνεις δύσκολο...</em></p><p></p><p>Άλλα εξαιρετικά κομμάτια του <em>Stephen Stills</em> είναι το αισιόδοξο "<strong>You Don't Have to Cry</strong>", υποδειγματικό παράδειγμα για το πώς αυτοί οι τύποι μπορούσαν να παράγουν καθαρή μαγεία απλά τραγουδώντας μαζί, το μελωδικό μεσαίου τέμπο έπος "<strong>49 Bye-Byes</strong>" και ένα από τα αγαπημένα μου το "<strong>Helplessly Hoping</strong>".</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td><em>Αβοήθητος ελπίζοντας ότι ο αρλεκίνος της αιωρείται κοντά, περιμένει μια λέξη<br /> Λαχανιασμένος τρέχει με αναλαμπές ευγενικού αληθινού πνεύματος,<br /> ευχόμενος να μπορούσε να πετάξει<br /> Μόνο για το ταξίδι, στον ήχο του αποχαιρετισμού<br /> <br /> Παρακολουθώντας χωρίς λόγια περιμένει δίπλα στο παράθυρο<br /> και αναρωτιέται μέσα στο άδειο μέρος<br /> Βοηθά άκαρδα τον εαυτό του στα άσχημα όνειρά της ανησυχεί,<br /> μήπως άκουσε ένα αντίο; Ή έστω γεια;<br /> <br /> Είναι ένα πρόσωπο<br /> Είναι δύο μόνοι<br /> Είναι τρεις μαζί<br /> Είναι ο ένας για τον άλλον<br /> <br /> Στάσου δίπλα στη σκάλα, θα δεις κάτι<br /> σίγουρα θα σου πω ότι η σύγχυση έχει το κόστος της<br /> Η αγάπη δεν ψεύδεται, είναι ανεύθυνη μια κυρία που καθυστερεί,<br /> λέγοντας ότι έχει χαθεί και πνίγεται στο γεια<br /> ...</em></td><td><p style="text-align: center">- <strong>Helplessly Hoping</strong> -<br /> [MEDIA=youtube]FfEWPWRf4YY[/MEDIA]</p> </td></tr></table><p></p><p>Ποιητική διάθεση, ακουστικές κιθάρες, υπνωτικές αρμονίες συνθέτουν ένα εκπληκτικό κομμάτι που η εναλλαγή των φωνητικών μεταξύ του <em>Stills</em> και του <em>Crosby</em> δεν έχει προηγούμενο.</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]136471[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">Τραγουδώντας τα χορωδιακά του <em>Marrakesh Express</em></p><p></p><p>Ο <em>Graham Nash</em> συνεισφέρει με το "<strong>Marrakesh Express</strong>", ένα έξυπνο και παιχνιδιάρικο ποπ κομμάτι. Αναφέρεται στην αμαξοστοιχία που είχε πάρει κατά τη μετάβασή του από την Καζαμπλάνκα στο Μαρακές, έναν προσφιλή προορισμό για τους χίπηδες τις δεκαετίες του '60 και '70. Επίσης δικά του, είναι το "<strong>Pre-Road Downs</strong>", που παραδόξως γι' αυτόν, ήταν περισσότερο ροκ από ποπ και η όμορφη μπαλάντα "<strong>Lady of the Island</strong>", όλα εύθραυστα και μελωδικά με πολλή αφέλεια αλλά και περίσσιο συναίσθημα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1057424666, member: 30418"] [HEADING=2]Κρόσμπι, Στιλς και Νας[/HEADING] [B]Crosby, Stills & Nash - Crosby, Stills & Nash[/B] (Μάϊος 1969, Atlantic) [CENTER][ATTACH alt="CrosbyStillsNash.jpg"]136468[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 Suite: Judy Blue Eyes (Stephen Stills) - 7:22, A2 Marrakesh Express (Graham Nash) - 2:36, A3 Guinnevere (David Crosby) - 4:43, A4 You Don't Have To Cry (Stephen Stills) - 2:43, A5 Pre-Road Downs (Graham Nash) - 2:59, B1 Wooden Ships (David Crosby, Stephen Stills) - 5:22, B2 Lady Of The Island (Graham Nash) - 2:36, B3 Helplessly Hoping (Stephen Stills) - 2:37, B4 Long Time Gone (David Crosby) - 4:17, B5 49 Bye-Byes (Stephen Stills) - 5:15 [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: David Crosby (φωνητικά: A3, A4, B1, B3, B4, B5, ρυθμική κιθάρα: B1, ακουστική κιθάρα: A3), Stephen Stills (φωνητικά: A1, A4, B1, B3, B5, ληντ κιθάρα εκτός: A3, B2, μπάσο, όργανο, κρουστά), Graham Nash (φωνητικά: A2, A3, A4, A5, B2, B3, B5, ρυθμική κιθάρα: A2, A5, ακουστική κιθάρα: B2), Dallas Taylor (τύμπανα), Jim Gordon (τύμπανα: A2), Cass Elliot (υποστηρικτικά φωνητικά: A5) [COLOR=Indianred] Παραγωγή / Μηχανικός[/COLOR]: Crosby, Stills & Nash / Bill Halverson [COLOR=Indianred]Καλλιτεχνική Διεύθυνση και Σχεδίαση / Φωτογραφία[/COLOR]: Gary Burden / Henry Diltz [COLOR=Indianred]Διεύθυνση / Πνευματική Καθοδήγηση[/COLOR]: David Geffen / Ahmet Ertegun Ηχογραφήθηκε από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάρτιο του 1969 στο [I]Wally Heider's Studio III[/I] του Λος Άντζελες, Καλιφόρνια [CENTER][ATTACH alt="CrosbyStillsNashInside.jpg"]136469[/ATTACH][/CENTER] Ο πρώτος δίσκος τους ηχογραφήθηκε στο Λος Άντζελες και κυκλοφόρησε το 1969. Έφερε τον απλό τίτλο που περιείχε τα ονόματά τους και το εξώφυλλο ήταν μια [URL='http://avclub.gr/forum/showthread.php/116457-Τοποθεσίες-πίσω-από-τα-εξώφυλλα-διάσημων-άλμπουμ?p=1057065401&viewfull=1#post1057065401']φωτογραφία[/URL] του εκπληκτικού φωτογράφου [URL='http://www.henrydiltz.com/']Henry Diltz[/URL]. Ένας παλιός ξεφτισμένος καναπές και οι τρεις τους καθισμένοι με πρώτο τον [I]Nash[/I], στη μέση τον [I]Stills[/I] και δεξιά τον [I]Crosby[/I] στη θρυλική πλέον χίπικη πόζα ατενίζοντας το άπειρο. Οι [B]Crosby, Stills & Nash[/B] παρουσίασαν τη δικιά τους ιδέα, δεν ανέμειξαν απλά μόνο φωνές, αλλά ταίριαξαν τις διαφορετικές δυνάμεις τους, ο Ντέιβιντ 'Κροζ' τον κοινωνικό σχολιασμό και τα ατμοσφαιρικής διάθεσης κομμάτια, ο Στίφεν 'Κάπτεν Πολυχέρης' τις ποικίλες μουσικές ικανότητές του και την επιδέξια ενσωμάτωση φολκ και κάντρι στοιχείων σε σύνθετες ροκ δομές και ο Γκράχαμ 'Γουίλι' τις ράδιο-φιλικές ποπ μελωδίες του, για να δημιουργήσουν ένα αμάλγαμα ευρείας απήχησης. Δεν υπήρξαν ποτέ καλύτεροι, από ότι σ' αυτό το άλμπουμ, που το πνεύμα τους "[I]είμαστε όλοι μαζί σ' αυτό[/I]" ήταν στην πιο χαρούμενη ειλικρινή, και αρμονική φάση του, πριν τους σκιάσει η επιτυχία (και τα ναρκωτικά). [CENTER][ATTACH alt="CNJoniJudy_Scherman.jpg"]136470[/ATTACH] [I]Crosby[/I] και [I]Nash[/I] με τις [I]Joni Mitchell, Judy Collins[/I] στο στούντιο κατά την ηχογράφηση του πρώτου τους δίσκου, φωτο του Ρόουλαντ Σέρμαν[/CENTER] Ο δίσκος ξεκινά με τον καλύτερο τρόπο, με την εξαιρετική σύνθεση του [I]Stills[/I], "[B]Suite: Judy Blue Eyes[/B]". Το κομμάτι είναι όντως σουίτα με τέσσερα μέρη και αναφέρεται στη γνωστή φολκ τραγουδοποιό [I]Judy Collins[/I] με την οποία είχε κάποια σχέση εκείνη την περίοδο. Ο Στιλς συντετριμμένος από τον χωρισμό τους έγραψε το τραγούδι ως αντίδραση στη θλίψη του. Η γαλανομάτα Τζούντυ αναφέρει, "[I][COLOR=Darkorange][Ο Στίφεν] ήρθε εκεί που τραγουδούσα ένα βράδυ στη Δυτική Ακτή και έφερε την κιθάρα του στο ξενοδοχείο και μου τραγούδησε ολόκληρο το 'Suite: Judy Blue Eyes'. Έτσι η κληρονομιά της σχέσης μας είναι σίγουρα σ' αυτό το τραγούδι[/COLOR][/I]". [INDENT][I]...Φτάνω στο σημείο που δεν περνάω καλά πια / Λυπάμαι / Μερικές φορές πονάει τόσο άσχημα που κλαίω δυνατά / Είμαι μόνος / Είμαι δικός σου, είσαι δικιά μου, είσαι ό,τι είσαι / Το κάνεις δύσκολο...[/I][/INDENT] Άλλα εξαιρετικά κομμάτια του [I]Stephen Stills[/I] είναι το αισιόδοξο "[B]You Don't Have to Cry[/B]", υποδειγματικό παράδειγμα για το πώς αυτοί οι τύποι μπορούσαν να παράγουν καθαρή μαγεία απλά τραγουδώντας μαζί, το μελωδικό μεσαίου τέμπο έπος "[B]49 Bye-Byes[/B]" και ένα από τα αγαπημένα μου το "[B]Helplessly Hoping[/B]". [TABLE] [TR] [TD][I]Αβοήθητος ελπίζοντας ότι ο αρλεκίνος της αιωρείται κοντά, περιμένει μια λέξη Λαχανιασμένος τρέχει με αναλαμπές ευγενικού αληθινού πνεύματος, ευχόμενος να μπορούσε να πετάξει Μόνο για το ταξίδι, στον ήχο του αποχαιρετισμού Παρακολουθώντας χωρίς λόγια περιμένει δίπλα στο παράθυρο και αναρωτιέται μέσα στο άδειο μέρος Βοηθά άκαρδα τον εαυτό του στα άσχημα όνειρά της ανησυχεί, μήπως άκουσε ένα αντίο; Ή έστω γεια; Είναι ένα πρόσωπο Είναι δύο μόνοι Είναι τρεις μαζί Είναι ο ένας για τον άλλον Στάσου δίπλα στη σκάλα, θα δεις κάτι σίγουρα θα σου πω ότι η σύγχυση έχει το κόστος της Η αγάπη δεν ψεύδεται, είναι ανεύθυνη μια κυρία που καθυστερεί, λέγοντας ότι έχει χαθεί και πνίγεται στο γεια ...[/I][/TD] [TD][CENTER]- [B]Helplessly Hoping[/B] - [MEDIA=youtube]FfEWPWRf4YY[/MEDIA][/CENTER][/TD] [/TR] [/TABLE] Ποιητική διάθεση, ακουστικές κιθάρες, υπνωτικές αρμονίες συνθέτουν ένα εκπληκτικό κομμάτι που η εναλλαγή των φωνητικών μεταξύ του [I]Stills[/I] και του [I]Crosby[/I] δεν έχει προηγούμενο. [CENTER][ATTACH alt="CSN_Marrakesh69.jpg"]136471[/ATTACH] Τραγουδώντας τα χορωδιακά του [I]Marrakesh Express[/I][/CENTER] Ο [I]Graham Nash[/I] συνεισφέρει με το "[B]Marrakesh Express[/B]", ένα έξυπνο και παιχνιδιάρικο ποπ κομμάτι. Αναφέρεται στην αμαξοστοιχία που είχε πάρει κατά τη μετάβασή του από την Καζαμπλάνκα στο Μαρακές, έναν προσφιλή προορισμό για τους χίπηδες τις δεκαετίες του '60 και '70. Επίσης δικά του, είναι το "[B]Pre-Road Downs[/B]", που παραδόξως γι' αυτόν, ήταν περισσότερο ροκ από ποπ και η όμορφη μπαλάντα "[B]Lady of the Island[/B]", όλα εύθραυστα και μελωδικά με πολλή αφέλεια αλλά και περίσσιο συναίσθημα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ξύλινα καράβια [Crosby, Stills & Nash]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…