ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?

thankin

Supreme Member
17 April 2009
5,923
thessaloniki
φιλε m_dalis σχολιασε αν θες το θεμα της νοθειας με στα καυσιμα με τον αθωο τροπο της παροχετευσης αερα μαζι με το καυσιμο , προερχομενο απο τα επιστρεφομενα της αντλιας
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Απάντηση: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?

Φίλε μου τυχαίνει απλά να είμαι πολλά χρόνια πρατηριούχος ,και τελευταίο καιρό να συνεργάζομαι με τη shell
Δε θα θελα να σχολιάσω σήματα και προϊόντα παρόλο που έχω να πω πάρα πολλά..
Αυτή όμως τη τελευταία σου φράση θα μου επιτρέψεις να τη σχολιάσω και να σου πω ότι έχεις τεράστιο δίκιο .
Όσο θα πέφτει η δουλεία μας ,τόσο θα οξύνεται ο ανταγωνισμός ,ο οποίος δεν είναι κακός ,και πρέπει να υπάρχει ,για να κρατούνται οι ισορροπίες ,.Να είναι όμως υγιής και όχι αθέμιτος. Όσο όμως δεν υπάρχει κράτος ,όσο βλέπουν ότι υπάρχουν πρατήρια τα οποία πουλούν ακόμα και κάτω από τη τιμή των διυλιστηρίων λες και τα κάνουν εισαγωγή.. (γιατί δεν τους πειράζει λέει ότι πουλανε φτηνά το ακριβό δεν θέλουν) Όσο το ίδιο το κράτος θα τα ισοπεδώνει όλα ,και τη ποιότητα και τα σήματα και την ασφάλεια ,και απλά θα καθοδηγεί τον κόσμο να ψάχνει για το φθηνό μπας και γλιτώσει ο κόσμος κάνα δυο λεπτά το λίτρο(όταν οι ίδιοι μόνο το τελευταίο χρόνο μας έχουν κάτσει πάνω από σαράντα λεπτά κ@λοδαχτηλο) ,και που φυσικά όλα γίνονται για επικοινωνιακούς και διάφορους άλλους λόγους ,όσο δεν υπάρχουν κλιμάκια να κάνουν ελέγχους για ασύρματους παρεμβατικούς μηχανισμούς στις αντλίες ,για μονοσωληνια θερμάνσεως στις δεξαμενές των καύσιμων, για λαθρεμπόριο , για κλεμμένα κτλ κτλ
[FONT=&quot]Τόσο θα τη παταει ο κοσμάκης και θα κάνει πλούσιους τους κλέφτες [/FONT]

@To είχα αναφέρει παλιά αν και δεν ήμουν σίγουρος ότι γίνεται.
Τελικά ομως γίνεται.

@Ίσως πρέπει και και σεις οι ίδιοι οι πρατηριούχοι να βγάλετε τους κακούς συναδέλφους σας στη σέντρα.
Ο κοσμάκης δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει και πολλά.
Διότι εξ' αιτίας τους όλος ο κλάδος σας θεωρείται σκάρτος.
 

m_dalis

Established Member
10 October 2008
117
Ηρακλειο
Παιδιά πιστέψτε δε μου είναι καθόλου ευχάριστο να σχολιάζω τέτοιου είδους θέματα.!
Ίσως να πρέπει να δείξετε περισσότερη εμπιστοσύνη σε παλιούς παραδοσιακούς βενζιναδες και οικογενειακές επιχ/σεις ,χωρίς να θέλω φυσικά να στιγματίσω όλους τους άλλους
Πιστεύω ότι τα λαμογια φαίνονται..
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,001
Εκεί ψηλά.....
Σε ποιον πρεπει να καταγγειλεις τετοιο γεγονος με "πειραγμα" αντλιας ?

dalis μιας και ξερεις καλυτερα απο τον καθεναν αν εχω την βεβαιοτητα οτι ρεει πιο πολυ ο μετρητης απο την κανουλα ποιον ειδοποιω ?
 

m_dalis

Established Member
10 October 2008
117
Ηρακλειο
η διαφορα σε μενα τοση ηταν, και δεν αναφερομαι σε σουπερ, στην απλη αμολυβδη της shell! Μην ξεχνας οτι εχει να κανει και σε τι πρατηρια εβαζες πρωτα! Πχ Χαρκια παλι απεναντι απο το πρακτικερ που εχει 4-5 λεπτα κατω την απλη σε σχεση με την shell , εβαζα 25 ευρω και μου εβγαζε υπολοιπομενα χλμ 200 χλμ και μετρημενα μου εβγαζε 120!!! και τωρα με 25 ευρω μου βγαζει 180 στο καντραν και μετρημενα 180 χλμ κερδος 50% περισσότερα χλμ!!! Μετρημενα ολα αυτα. Μιλάμε για πολυ αερά μεσα στην τρομπα!!! Τα 9/10 πρατηρια στην Θεσ/κη που βαζω κλεβουν ασυστολα απο νοθεία και αέρα στην τρομπα! ψαχτετο!
ΥΓ. Μην φουλάρετε ποτε το αμαξι, μην ζητατε να σας βαλει λιγο ακομα αφου σκασει για πρωτη φορα η τρομπα! Τα 1-2 που βαζει στο τέλος για να στρογγυλεψει δηθεν το ποσο ειναι ΜΟΝΟ ΑΕΡΑΣ!!!

Οι αντλίες δουλεύουν με καύσιμο και μόνο με καύσιμο και όχι με αέρα
Αν για οποιονδήποτε λόγο σταματήσει να το αντλεί αυτό, σταματά να δουλεύει και κοντέρ στο ταμπλό και χρειάζεται εξαέρωση για να ξαναρχίσει την άντληση
Κατά την εξαέρωση φυσικά δεν λειτουργούν τα κοντέρ
Η μέγιστη επιτρεπόμενη απόκλιση που μπορεί να έχει η κάθε αντλία είναι τρία * λίτρα στα χίλια .Η αντλία καλιμπραρεται μόνο από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της εταιρίας και σφραγίζεται ο ογκομετρικός μηχανισμός .
Οι ποσοτικοί όπως και οι ποιοτικοί έλεγχοι είναι συχνοί και φυσικά απροειδοποίητοι και από κλιμάκια των σοβαρών εταιριών και φυσικά από τη διεύθυνση εμπορίου.
Οι καμπάνες είναι τσουχτερές ,χώρια ότι στιγματίζεται το μαγαζί

*Ακόμα και με τρια στα χιλια λιτρα να εχει απόκλιση η αντλία ,δεν μας φτάνει για να καλύψουμε τις ελλειμματικές παραδώσεις των βυτίων ,αλλά αυτό είναι δικό μας πρόβλημα και δεν αφορά τον καταναλωτή
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,491
Land of Dystopia
Mετά την ερευνα αγορας που εκανα κατέληξα οτι η τεχνολογια και οι εγκαταστατες δεν ειναι ωριμοι στην ελλαδα για τετοια αλλαγη για τον κινητηρα μου. Προς το παρον "βολευτηκα" με το να βάζω πλεον και μονο την "ακριβή" shell απο συγκεκριμενο πρατηριο διπλα απο το πρακτικερ στην θεσ/κη η οποια είτε το πιστευετε ειτε οχι, μου κανει εξικονόμηση 25 ευρω την βδομάδα! Ξοδευα 75 ευρω την βδομαδα και εχω πεσει στα 50 για τα ιδια φυσικα χλμ και διαδρομες!Οι "φθηνες" βενζινες και τα ΑΠ πρατηρια τερμα για μενα. Ειμαι πολυ φτωχός για να βαζω "φθηνη" βενζινη!

δεν διαφωνώ,μην νομίζεις ότι και για μη turbo αυτοκίνητα τα πράγματα είναι καλύτερα, κρατάω αυτό που είπες για τους εγκαταστάτες, διότι υπάρχουν και πολλοί "αλεξιπτωτιστές" και είναι λαχείο που θα σου κληρώσει.
Για δες κα αυτό
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,491
Land of Dystopia
Για τα βασικά:
Συν:
Με το υγραέριο το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου μειώνεται περίπου στο μισό.
Η απόσβεση του κόστους εγκατάστασης του συστήματος υγραερίου γίνεται σε λιγότερο από ένα χρόνο για ένα αυτοκίνητο που διανύει 15.000-20.000 χιλ. ετησίως.
Μειωμένη παραγωγή CO2 τουλάχιστον κατά 14%
Μέχρι και 68% μικρότερη εκπομπή σε μονοξείδια του αζώτου (Νοx) και 40% σε υδρογονάνθρακες
Πρακτικά μηδενική παραγωγή αιωρούμενων σωματιδίων κατά την κίνηση στην πόλη
Το υγραέριο δεν περιέχει βενζένιο και μόλυβδο, δύο από τα πιο επιβλαβή συστατικά άλλων καυσίμων.
Η τελειότερη καύση του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη προκαλεί λιγότερες φθορές στον κινητήρα και τον καταλύτη. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο χρειάζονται αραιότερα σέρβις καθώς δε συσσωρεύονται υπολείμματα άνθρακα στους κυλίνδρους και τα μπουζί.
Πλην:
Μικρότερος αποθηκευτικός χώρος, μιας και τοποθετείται η αντλία του ρεζερβουάρ,( η οποία καταλαμβάνει το χώρο ρεζέρβας), αχρηστεύεται πρακτικά η ρεζέρβα μιας και ο σώρος καταλαμβάνει θα καλύψει το ρεζερβουάρ του lpg, τρυπήματα στην καμπίνα για την τοποθέτηση του διακόπτη / δείτη εναλλαγής καυσίμου, αλλά και χαμηλά στο πίσω προφυλακτήρα ώστε να νίνεται η αναπλήρωση του ρεζερβουάρ.
 
Last edited:

thankin

Supreme Member
17 April 2009
5,923
thessaloniki
Οι αντλίες δουλεύουν με καύσιμο και μόνο με καύσιμο και όχι με αέρα
Αν για οποιονδήποτε λόγο σταματήσει να το αντλεί αυτό, σταματά να δουλεύει και κοντέρ στο ταμπλό και χρειάζεται εξαέρωση για να ξαναρχίσει την άντληση
Κατά την εξαέρωση φυσικά δεν λειτουργούν τα κοντέρ
Η μέγιστη επιτρεπόμενη απόκλιση που μπορεί να έχει η κάθε αντλία είναι τρία * λίτρα στα χίλια .Η αντλία καλιμπραρεται μόνο από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της εταιρίας και σφραγίζεται ο ογκομετρικός μηχανισμός .
Οι ποσοτικοί όπως και οι ποιοτικοί έλεγχοι είναι συχνοί και φυσικά απροειδοποίητοι και από κλιμάκια των σοβαρών εταιριών και φυσικά από τη διεύθυνση εμπορίου.
Οι καμπάνες είναι τσουχτερές ,χώρια ότι στιγματίζεται το μαγαζί


*Ακόμα και με τρια στα χιλια λιτρα να εχει απόκλιση η αντλία ,δεν μας φτάνει για να καλύψουμε τις ελλειμματικές παραδώσεις των βυτίων ,αλλά αυτό είναι δικό μας πρόβλημα και δεν αφορά τον καταναλωτή

προφανως μιλας για τα επωνυμα πρατηρια, και φυσικα οχι για ολα. Αυτη η διαδικασια ειμαι βεβαιος οτι δεν ισχυει στα ΑΠ πρατηρια. Πως δικαιολογεις την τοσο μελαλη διαφορα σε χλμ που μου βγαζουν 2 απλες βενζινες (κανε τον κοπο να διαβασεις το παραπανω ποστ μου)?
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Για τα βασικά:
Συν:
Με το υγραέριο το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου μειώνεται περίπου στο μισό.
Η απόσβεση του κόστους εγκατάστασης του συστήματος υγραερίου γίνεται σε λιγότερο από ένα χρόνο για ένα αυτοκίνητο που διανύει 15.000-20.000 χιλ. ετησίως.
Μειωμένη παραγωγή CO2 τουλάχιστον κατά 14%
Μέχρι και 68% μικρότερη εκπομπή σε μονοξείδια του αζώτου (Νοx) και 40% σε υδρογονάνθρακες
Πρακτικά μηδενική παραγωγή αιωρούμενων σωματιδίων κατά την κίνηση στην πόλη
Το υγραέριο δεν περιέχει βενζένιο και μόλυβδο, δύο από τα πιο επιβλαβή συστατικά άλλων καυσίμων.
Η τελειότερη καύση του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη προκαλεί λιγότερες φθορές στον κινητήρα και τον καταλύτη. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο χρειάζονται αραιότερα σέρβις καθώς δε συσσωρεύονται υπολείμματα άνθρακα στους κυλίνδρους και τα μπουζί.
Πλην:
Μικρότερος αποθηκευτικός χώρος, μιας και τοποθετείται η αντλία του ρεζερβουάρ,( η οποία καταλαμβάνει το χώρο ρεζέρβας), αχρηστεύεται πρακτικά η ρεζέρβα μιας και ο σώρος καταλαμβάνει θα καλύψει το ρεζερβουάρ του lpg, τρυπήματα στην καμπίνα για την τοποθέτηση του διακόπτη / δείτη εναλλαγής καυσίμου, αλλά και χαμηλά στο πίσω προφυλακτήρα ώστε να νίνεται η αναπλήρωση του ρεζερβουάρ.


Πάντως η αντοχή της μηχανής στο χρόνο, ειδικά στα τούρμπο, είναι ένα ζήτημα. Κανείς δεν εγγυάται ότι ένα αυτοκίνητο με αέριο μπορεί αν βγάλει τα ίδια χλμ. με το αντίστοιχο που καίει βενζίνη ή πετρέλαιο και δεν μιλώ για 100.000 και 150.000 χλμ. Εσείς γνωρίζετε αυτοκίνητα με αέριο και περισσότερα από 200.000 χλμ. που να πηγαίνουν κανονικά;
 

kyrliot

Supreme Member
31 March 2008
3,913
Θεσσαλονίκη
Πάντως η αντοχή της μηχανής στο χρόνο, ειδικά στα τούρμπο, είναι ένα ζήτημα. Κανείς δεν εγγυάται ότι ένα αυτοκίνητο με αέριο μπορεί αν βγάλει τα ίδια χλμ. με το αντίστοιχο που καίει βενζίνη ή πετρέλαιο και δεν μιλώ για 100.000 και 150.000 χλμ. Εσείς γνωρίζετε αυτοκίνητα με αέριο και περισσότερα από 200.000 χλμ. που να πηγαίνουν κανονικά;
Συμφωνω,απολυτα.Αν ειχαμε μονο τα συν-πλην τα που αναφερονται παραπανω, ολοι θα εβαζαν αεριο.Αλλωστε αν δειτε σε διαφορα forum αυτοκινητων θα δειτε οτι δεν ειναι ολα ροδινα, με το αεριο.Δυστηχως, το υδρογονο αργει ακομα.
 
Last edited: