Υποστήριξη μηχανημάτων

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

saitisgr

Banned
19 December 2006
1,513
Δυστυχώς εδώ
ποιός είναι ο χρόνος υποστήριξης σε spare parts απο την πλευρά των κατασκευαστών στα μηχανήματα
αναφοράς που κατασκευάζουν????
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Δε νομίζω να είναι ίδιος ο χρόνος για όλες τις εταιρίες.
Ανάλογα με την εταιρία, το μοντέλο και την περίσταση.
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Ως αντιπρόσωπος της Atma-shere η εταιρεία παρέχει 3 χρόνια γενική κάλυψη των μηχανημάτων και 1 χρόνο για τις λυχνίες. Λ.Σ.
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
ποιός είναι ο χρόνος υποστήριξης σε spare parts απο την πλευρά των κατασκευαστών στα μηχανήματα
αναφοράς που κατασκευάζουν????

Σε ένα Krell 150B που είχα παλαιότερα και χρειάστηκα
αλλαγή του power bouton καθώς και στις μπόρνες των ηχείων, υπήρχε στόκ
στο εργοστάσιο, αν και ο ενισχυτής είχε καταργηθεί αρκετά χρόνια πριν..

Οπως είπε και ο Τάσος παραπάνω είναι θέμα κατασκευαστή..

Υπάρχει μια πρόσφατη ιστορία για ένα Dac Σλοβενικής κατασκευής
όπου μετά από κάποια βλάβη,ο ιδιοκτήτης το έστειλε για επισκευή στο εργοστάσιο
και δεν το πήρε ποτέ πίσω!!!

Η εταιρία είχε κλείσει και το dac χάθηκε στο χωρόχρονο!:flipout:
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
αυτη ειναι η εγγυηση. νομιζω πως ο σαιτης θελει να ξερει ποσα χρονια μετα, αν παρουσιαστει βλαβη, θα βρει το ανταλακτικο, εστω και με δικο του κοστος.
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Ως αντιπρόσωπος της Atma-shere η εταιρεία παρέχει 3 χρόνια γενική κάλυψη των μηχανημάτων και 1 χρόνο για τις λυχνίες. Λ.Σ.

Αλλο ρώτησε ο Σταύρος.

Το θέμα είναι αν μπορείς να βρεί κανείς ανταλλακτικά για ένα μηχάνημα, έστω και αν
έχουν περάσει κάποια χρόνια από την καταργησή του.
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
ναι καπτεν, και η ερωτηση ειναι ακρως επικαιρη αφου πολλοι κοιτουν τα vintage η εστω πιο παλια μοντελλα και δεν ξερουν αν γινει το κακο τι θα απογινουν τα μηχανηματα.

ισως οι φιλοι αντιπροσωποι του φορουμ μπορουν να μας δωσουν παραπανω πληροφοριες.

και οσα μελοι εχουν εμπειριες σχετικες βεβαια
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Βάσει νομοθεσίας ( πρέπει να ψάξω για το link) οχι Ελληνικής βέβαια, οι κατασκευαστές
υποχρεούνται να έχουν απόθεμα ανταλλακτικών 10 χρόνια μετά την κατάργηση του μοντέλου..

Φυσικά μιλάμε για σοβαρούς κατασκευαστές, που δεν έχουν τραβήξει κανόνι..
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
10 μου φαινονται λιγα. ειδικα για ακριβα μοντελλα.

βεβαια καποιοι μπορει να μην εχουν ουτε για 5...
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Αλλο ρώτησε ο Σταύρος.

Το θέμα είναι αν μπορείς να βρεί κανείς ανταλλακτικά για ένα μηχάνημα, έστω και αν
έχουν περάσει κάποια χρόνια από την καταργησή του.
Για τα Atma-sphere υπάρχουν πάντα. Η εταιρεία δεν συνηθίζει να αλλάζει μοντέλλα. Π.Χ. οι monoblok M-60 οι πρώτοι ενισχυτές της εταιρείας παραμένουν σε παραργωγή από το πρώτο έτος ίδρυσης της εταιρείας μέχρι σήμερα, δηλαδή εδώ και 35 χρόνια!!! Όλα τα μοντέλλα παλιά και νεώτερα αναβαθμίζονται όταν υπάρξουν αναβαθμίσεις και μάλιστα αποκτούν νέα εγγύηση. Το ίδιο ισχύει και σε περιπτώσεις που τυχόν έχει καταργηθεί κάποιο μοντέλλο. Μπορεί να αναβαθμιστεί σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις και ανανεώνεται η εγγύηση που μπορεί να έχει λήξει ακόμη και δεκαετίες πριν. Λ.Σ.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,724
Βάσει νομοθεσίας ( πρέπει να ψάξω για το link) οχι Ελληνικής βέβαια, οι κατασκευαστές
υποχρεούνται να έχουν απόθεμα ανταλλακτικών 10 χρόνια μετά την κατάργηση του μοντέλου..

Φυσικά μιλάμε για σοβαρούς κατασκευαστές, που δεν έχουν τραβήξει κανόνι..

Define "σοβαρους κατασκευαστες"......................

Zητησα μικροανταλλακτικα απο "σοβαρο" κατασκευαστη για βραχιωνα που φτιαχνει ακομη και σημερα και μου ειπε οτι ο δικος μου δεν διορθωνεται διοτι ειναι "made in Japan" και οτι σερβις κανουν μονο σε αυτους που φτιαχνουν τωρα μονοι τους στην χωρα τους.

Τον ρωτησα αν ηταν δικη τους αποφαση να γινονται στην Ιαπωνια και αν τον σχεδιασαν οι ιδιοι και ειπε ΝΑΙ ,αλλα δεν μπορουμε να τον επισκευασουμε ειπε.

Μου προτεινε να τον "πεταξω" και να μου πουλησει ενα καινουργιο ............. και δεν θελω να γραψω εδω τι του απαντησα ..............

Ο βραχιωνας μου ηταν 6 χρονων.
 

farflung

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,017
refugee from Eta Carinae
Υπάρχει μια πρόσφατη ιστορία για ένα Dac Σλοβενικής κατασκευής
όπου μετά από κάποια βλάβη,ο ιδιοκτήτης το έστειλε για επισκευή στο εργοστάσιο
και δεν το πήρε ποτέ πίσω!!!

Η εταιρία είχε κλείσει και το dac χάθηκε στο χωρόχρονο!:flipout:

ελεγα θα το πει καποιος δεν θα το πει...:smash:
 

SakisMS

Established Member
22 September 2010
290
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Υποστήριξη μηχανημάτων

Δεν υπάρχει κανόνας ούτε νόμος που υποχρεώνει έναν κατασκευαστή να κρατάει ανταλλακτικά για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Εάν υπάρχει σίγουρα δεν τηρείται (τουλάχιστον στην Ελλάδα) και δύσκολα θα βρει κάποιος άκρη αν κινηθεί νομικά. Αυτό πάντα εξαρτάται από την ποιότητα του κατασκευαστή και πως αυτός αντιμετωπίζει τους πελάτες του. Το πρόβλημα με τα ανταλλακτικά έγινε μεγαλύτερο από τότε που οι περισσότεροι κατασκευαστές παράγουν τα μηχανήματά τους στην Κίνα. Ένας σημαντικός παράγοντας για την ύπαρξη ανταλλακτικών από κάποιο μηχάνημα είναι η ποσότητα των custom υλικών (υλικών που κατασκευάζονται για λογαριασμό του κατασκευαστή κατά παραγγελία). Όσα περισσότερα custom υλικά τόσο δυσκολότερο να επισκευαστεί. Ένας συνηθισμένος χρόνος για παροχή ανταλλακτικών από τον κατασκευαστή είναι πέντε με επτά χρόνια (τουλάχιστον στα επαγγελματικά μηχανήματα που ασχολούμαι) χωρίς αυτό να είναι κανόνας.
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Re: Απάντηση: Re: Υποστήριξη μηχανημάτων

.....Το πρόβλημα με τα ανταλλακτικά έγινε μεγαλύτερο από τότε που οι περισσότεροι κατασκευαστές παράγουν τα μηχανήματά τους στην Κίνα. Ένας σημαντικός παράγοντας για την ύπαρξη ανταλλακτικών από κάποιο μηχάνημα είναι η ποσότητα των custom υλικών (υλικών που κατασκευάζονται για λογαριασμό του κατασκευαστή κατά παραγγελία). Όσα περισσότερα custom υλικά τόσο δυσκολότερο να επισκευαστεί. Ένας συνηθισμένος χρόνος για παροχή ανταλλακτικών από τον κατασκευαστή είναι πέντε με επτά χρόνια (τουλάχιστον στα επαγγελματικά μηχανήματα που ασχολούμαι) χωρίς αυτό να είναι κανόνας.

Οι Atma-sphere χρησιμοποιούν πολλά custom υλικά, χωρίς να υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Η πολιτική της εταιρείας είναι τέτοια που πάντα υποστηρίζει τα προιόντα της ΟΠΟΤΕ και αν έχουν παραχθεί. Στην χειρότερη [!!!] περίπτωση, με την πάροδο του χρόνου, κάποιος θα έχει ακόμη καλύτερης ποιότητας custom υλικά. Αυτό από την εμπειρία μου τα τελευταία 15 χρόνια.Δεν πιστεύω ότι, αν κάποια εταιρεία θέλει, ότι δεν μπορεί να υποστηρίξει τα προιόντα της ακόμη και αν περάσουν πολλά χρόνια.
Το *custom* δεν σημαίνει και τίποτα πέραν της καλύτερης ποιότητας ενός υλικού και όχι κάτι το αναγκαστικά δισεύρετο ή μη δυνάμενο να αντικατασταθεί και μάλιστα από κάτι ακόμη καλύτερο καθώς η τεχνολογία προχωρά.Αυτή είναι η άποψή μου.Λ.Σ.
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες Λουκά, αλλά:

Δεν ζήτησε κανείς να μάθει για τους Atma-sphere, ούτε
το νήμα ανοίχτηκε για την συγκεκριμένη εταιρία.

Μια γενική κουβέντα κάνουμε πάνω στον προβληματισμό του Saitis.

Τα πόστς σου όπως καταλαβαίνεις, μόνο ως γκρίζα διαφήμιση μπορούν να χαρακτηρισθούν
και θα ήθελα να σε παρακαλέσω να συμμετέχεις ως Λουκάς και όχι σαν αντιπρόσωπος...
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες Λουκά, αλλά:

Δεν ζήτησε κανείς να μάθει για τους Atma-sphere, ούτε
το νήμα ανοίχτηκε για την συγκεκριμένη εταιρία.

Μια γενική κουβέντα κάνουμε πάνω στον προβληματισμό του Saitis.

Τα πόστς σου όπως καταλαβαίνεις, μόνο ως γκρίζα διαφήμιση μπορούν να χαρακτηρισθούν
και θα ήθελα να σε παρακαλέσω να συμμετέχεις ως Λουκάς και όχι σαν αντιπρόσωπος...

Έχει ήδη ζητηθεί να τοποθετηθούν οι αντιπρόσωποι. Δεν το είδες;:
**ισως οι φιλοι αντιπροσωποι του φορουμ μπορουν να μας δωσουν παραπανω πληροφοριες.

και οσα μελοι εχουν εμπειριες σχετικες βεβαια**
Είμαι και αντιπρόσωπος και μέλος με πείρα. Μειονέκτημα είναι; Τί να κάνω να μην δώσω πληροφορίες; Τί το καλύτερο από αυτό που έχω κάνει!!
Πάψε να βλέπεις τον κόσμο γκρίζο!
Εδώ γίνεται κατά κόρον διαφήμιση με πλάγιο και όχι πάντα τρόπο. Αν έβαζα κάποιον να πει αυτά που είπα δεν θα ήταν καθόλου *γκρίζα* διαφήμιση ούτε ολοφάνερη. Η Atma-sphere [συγνώμη που την γκριζοδιαφήμίζω αναφέροντας την ονομασία της εταιρείας] δεν έχει καμία απολύτως ανάγκη και ιδίως από γκρίζα διαφήμιση. Λ.Σ.
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
η συζητηση δεν γινεται για να ακουσουμε εναν αντιπροσωπο και μια μαρκα, πραγμα μαλλον κουραστικο, αλλα για να συγκεντρωθουν οσο το δυνατων περισοτερα στοιχεια.

εαν υπαρχουν επισημα στοιχεια του τυπου siemens klangfilm 100 χρονια on spare parts θα ηταν ευπροσδεκτα.
 

Thomas_GR700

Established Member
17 December 2006
278
αρ.5 παρ.6 Ν 2251/94 : "O προμηθεύτής καινουργών διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίσει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση καί επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια ζωής τους .Επίσης οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών καί άλλων τυχόν προιόντων που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους."
Αρα η λέξη κλειδί εδώ είναι η "πιθανή διάρκεια ζωής".Αρ.5 παρ.2 του ίδιου νόμου:"Κατα την πλώληση ,ο προμηθευτής ,οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προιόντος.Πιθανή διάρκεια ζωής ...είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατα τον οποίο το προιόν θα μπορεί να χρησιμοπιείται σύμφωνα με τον προορισμό του ,έστω καί έπειτα απο επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών ,εωσότου η φθορά απο την τακτική χρήση καταστήσει το προιόν ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.Αρα εδώ η λέξη κλειδί είναι η "ενημέρωση" για την διάρκεια ζωής απο τον προμηθευτή.Παρ.3του ιδίου αρ.:"...Οταν παρέχεται εγγύηση ...ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης ...Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προιόντων με μακρά διάρκεια ...η παροχή εγγύησης είναι υποχρεωτική.Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή ....διατύπωση στην ελληνική γλώσσα ....τη διάρκειά της.Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προιόντος .Ειδικά για τα προιόντα τεχνολογίας αιχμής ,η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σψχέση με το χρόνο κατα τον οποίο αναμένεται οτι θα παραμένουν σύγχορονα απο τεχνολογική άποψη ,αν ο χρόνος αυτός είναι συντομώτερος απο την πιθανή διάρκεια ζωής τους.Αρα εδώ η λέξη κλειδί είναι το "εύλογο" του χρόνου της εγγυήσεως σε σχέση με την διάρκεια ζωής.Και αφου μιλάμε για εγγύηση ΠΡΟΣΟΧΗ:παρ.4 του ιδίου αρ."...Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του ,η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της διάρκεια ως προς το νέο προιόν ή ανταλλακτικό".Αυτό σημαίνει οτι άν υπάρξει βλάβη στο ίδιο ανταλλακτικό μέσα σε χρονικό διάστημα της αρχικής εγγυήσεως απο την τοποθέτησή του ,υπάρχει νέα εγγύηση και ούτω καθ'εξής.Κάντε σας παρακαλω μία σύγκριση του τι απαιτεί ο νόμος καί τις ισχύει στην ελληνική αγορά καί βαθμολογήστε τους αντιπροσώπους μας.Ελαφρώς άσχετο ,ομως σε άλλο χώρο του φόρουμ αναφέρω οτι μου κάηκε ο προβολέας απο την ΔΕΗ.Τον έστειλα στην αντιπροσωπεία καί μου είπαν οτι δεν επισκευάζεται γιατι η εταιρεία δεν έχει το ανταλλακτικό ,ανταλλακτικά εφοδιάζει μόνο για μία περίοδο 5 ετών απο την έναρξη της παραγωγής ,ενω ο δικός μου ήταν 8ετίας.Πιστεύω να σας "φώτισα" λίγο.