Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

jpil

Supreme Member
13 March 2010
4,018
Πειραιάς - Αιγάλεω
Θα ήθελα την άποψη σας για το αν θα αγοράζατε το παλαιό μοντέλο μιας χ εταιρίας σε καλή τιμή

ή

θα περιμένατε το νέο μοντέλο σε έναν μήνα περίπου με άγνωστη μέχρι τώρα τιμή.

Χαρακτηριστηκά των 2 μοντέλων πάνω κάτω τα ίδια.
 
Συνήθως το παλιό που πάει προς αντικατάσταση έχει ξεπεράσει όλες τις παιδικές ασθένειες, έχουν διορθωθεί τα προβλήματα ή αστοχίες, οπότε θεωρητικά θα είναι πιο αξιόπιστο.
 
Re: Απάντηση: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Συνήθως το παλιό που πάει προς αντικατάσταση έχει ξεπεράσει όλες τις παιδικές ασθένειες, έχουν διορθωθεί τα προβλήματα ή αστοχίες, οπότε θεωρητικά θα είναι πιο αξιόπιστο.

+100000 !!! Έτσι ακριβώς , δις παθών και μαθων.
 
Re: Απάντηση: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

+100000 !!! Έτσι ακριβώς , δις παθών και μαθων.

καλά....
μη βάζετε και το χέρι σας στη φωτιά.
Τα νέα μοντέλα συνήθως είναι πιό εξελιγμένα δηλ
1. γενικότερη ολοκλήρωση στα ανταλλακτικά (πετάς 10 για να αλλάξεις ένα κομμάτι)
2. τμήματα που δεν "παίρνουν χέρι" δηλαδή μόνο ηλεκτρονικά μέσω εγκεφάλου διάγνωση και επισκευή
3. Περισσότεροι αισθητήρες
4. Συνήθως περισσότερα μηχανικά μέρη για επισκευή (και χάλασμα, πχ τούρμπο)

όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την μόνιμη υποβάθμιση και απαξίωση της τιμής δημιουργούν εκρηκτικό αποτέλεσμα για την τσέπη.
Πλέον στα αυτοκίνητα η μεταπωλητική αξία έχει μηδενιστεί.
 
Μακριά από την κατηγορία ‛πινακιδωμένα’ που κυκλοφορούν σε αντίστοιχες περιπτώσεις και δε τα βλέπεις καν – ‛γουρούνι στο σακί’
 
Re: Απάντηση: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Μακριά από την κατηγορία ‛πινακιδωμένα’ που κυκλοφορούν σε αντίστοιχες περιπτώσεις και δε τα βλέπεις καν – ‛γουρούνι στο σακί’

δεν μιλάει για μτχ
λέει καινούργιο αλλά απερχόμενο μοντέλο
 
το καινουριο μοντελο σου φτιαχνει καλυτερα την ψυχολογια ως καινουριο στο ματι και γενικως. Οταν ερθει η ωρα θα εχει και καλυτερη τιμη μεταπωλησης. Εαν η τιμη του απερχομενου μοντελου ειναι πολυ κοντα με του καινουριου, θα παιρνα το καινουριο.
 
Κι εμένα η γνώμη μου είναι να πας στο "παλιό", για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω (περασμένες παιδικές ασθένειες, άσε που λογικά το καινούριο θα είναι και πιο ακριβό, αν μιλάμε για ίδια χαρακτηριστικά και ίδιο εξοπλισμό). Εγώ γενικά το έχω κανόνα ν' αγοράζω αυτοκίνητο που έχει κυκλοφορήσει τουλάχιστον 1-2 χρόνια στην αγορά και ακόμα καλύτερα αν έχει βγει facelift. Ειδικά για μοντέλο που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα και δέχονται προπαραγγελίες, ούτε να το σκεφτώ... Δεν έχω καμιά διάθεση να γίνω πειραματόζωο για τέτοια είδη. Ας τρέξει λίγο στην αγορά ν' ακουστούν πιθανά προβλήματα και σχόλια κατόχων και μετά βλέπουμε. Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει ότι ο τάδε κινητήρας είναι γνωστό ότι έχει αυτά τα μειονεκτήματα ή ακόμα ότι έχει αποσυρθεί λόγω προβλημάτων, αφού βέβαια τον απέκτησαν ορισμένοι "τυχεροί" (για τους οποίους δεν ξέρω πώς και εάν λύθηκε το πρόβλημά τους). Εντάξει, τα ακραία σενάρια είναι η εξαίρεση, αλλά και πάλι εγώ δε θα το ρίσκαρα.

Βέβαια από την άλλη είναι γεγονός ότι δεν μπορείς πάντα να συγχρονιστείς με την αγορά, ειδικά σε τέτοια είδη. Μπορεί εσύ να χρειάζεσαι αυτοκίνητο τώρα, να θέλεις από συγκεκριμένη εταιρία για τον οποιοδήποτε λόγο και να μην μπορείς να περιμένεις. Εκεί κρίνεις κι αποφασίζεις. Πάντως εφόσον κυκλοφορεί ακόμα το απερχόμενο μοντέλο, εγώ μάλλον θα πήγαινα σ' αυτό. Καλό είναι βέβαια να μας πεις και για ποιο μιλάς συγκεκριμένα.
 
ααα
θα σου πει ο Μιχάλης με το διαστημόπλοιο.
Είναι ο ειδικος.
Πάντως επιμένω: το παλιό !
 
Εξαρταται.
Αν εννοεις το παλιο με τα 83 αλογα εγω θα ελεγα μακριά.Εξαρτάται βεβαια και απο την τιμη.Αρκετα ψοφιος κινητηρας.Αν λες την εκδοση διετιας με τον 1.4/100hp ειναι καλυτερα τα πραγματα.
Αν παλι σε καινουργιο εννοεις το 1.4 νομιζω οτι ειναι πολυ ακριβο για να αξιζει γενικοτερα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο.
Αμαξι με παρομοιους χωρους , καλες επιδοσεις , ασφαλες και με οδηγικη συμπεριφορα ειναι τα ford focus ...
Για να μην παρεξηγηθω, το civic μου αρεσει πολυ , αλλα το 1.8 ...
Αν πρεπει ομως υποχρεωτικα να επιλεξεις μεταξυ civic 1.4 παλιου και καινουργιου, τοτε σιγουρα το παλιο ...
 
Δύσκολο να αποφασίσεις χωρίς να ξέρεις την τιμή του νέου μοντέλου. Πάντα είναι - έστω και στα σημεία - καλύτερο από το παλιό. Αυτό με τις παιδικές ασθένειες ισχύει - παθών με golf fsi του 2004, παρόλ' αυτά για μένα είναι αποκλειστικά θέμα διαφοράς τιμής. Αν στα 15 π.χ χιλιάρικα γλιτώνω 3 με το παλιό (απίθανο), τότε ναι. Αν είναι για 1, το καινούριο.

Σχεδόν πάντα το παλιό δεν είναι σημαντικά φθηνότερο, έχει συνήθως "προσφορά" στην αρχική τιμή κάποια έκδοση με περισσότερα έξτρα (συνήθως καθρεφτάκια και χάντρες: ζάντες, trip computer, κλπ).

Όσο για την αυξημένη πολυπλοκότητα που λέει κι ο Δημήτρης, έχει δίκιο, αλλά και τα σημερινά απερχόμενα είναι ήδη αρκούντως πολύπλοκα και φορτωμένα με ηλεκτρονικά.
 
Ποιος Μιχάλης θα μου πει; Ειδοποιήστε τον να μου πει αν είναι...

Το honda civic 1.4 5d με τους 100 ίππους, την σπορ έκδοση ζαχαρώνω, το δίνει 17.800 πλήρες με δώρο τέλη και ασφάλεια 6 μηνών και ότι άλλο τσιμπήσω με την αγορά, αν και είναι πλήρες όπως είπα και πριν.

Θέλω ένα αμάξι με χώρους (485 λίτρα χώρος αποσκευών), μικρό σχετική μήκος αυτοκινήτου (4285), 5θυρο, όχι τούρμπο, να μην κάει τα άντερα του (το focus καίει) και γιαπωνέζικο, δεν θα έπαιρνα ποτέ Ιταλικό, Γαλικό και τώρα με την κρίση Γερμανικό.

Το νέο μοντέλο έχει 407 λίτρα χώρο αποσκευών και είναι λίγο μεγαλύτερο σε μήκος, το μόνο που μου αρέσει είναι που έχει σύστημα start & stop.
 
Ξέχασα να γράψω ότι στην Γερμανία η honda κοστολογεί το νέο civic 1.4 5d (σπορ έκδοση πάντα) στα 20.500 και στην Ιρλανδία στα 22.670!
 
Last edited:
Το "παλιό" πάντα!
Τουλάχιστον εμένα αυτή η τακτική μου βγήκε σε καλό και σε θέμα χρημάτων και σε θέμα αξιοπιστίας.

Άσχετο:
Αν έπαιρνα σήμερα οικογενειακό αμάξι θα αγόραζα ένα από τα ασχημότερα αλλά και το πλήρως αποτελεσματικό αμάξι της αγοράς σε λογικό κόστος.
SUBARU Impreza 1.5 sedan.
Mε μοναδικό μείον ότι πίνει λίγο παραπάνω και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο.

Κατά τα άλλα:
Καλούς χώρους.
Καλή αξιοπιστία.
Τετρακίνηση και με κοντές σχέσεις.
Δεν ακούγεται τσικ από τριγμούς/μηδενικές στρεβλώσεις καθώς το σασί του αντέχει απεριόριστα αλόγατα.
Κινητήρας ενδεδειγμένος για την ελληνική πλέον πραγματικότητα.
Δεν προκαλεί τον γείτονα και άλλους γιατί δεν "δείχνει"...