Αγορά Πικαπ - Γνώμη

hunter

Moderator
Staff member
9 December 2006
927
Θεσσαλονίκη
Καλησπερα! Όπως λεει και ο τίτλος σκέφτομαι την αγορά ενος πικαπ . Είμαι εντελώς αρχάριος αλλα θέλω να ασχοληθώ , εχω ελάχιστους δίσκους απο τους γονείς μου. Θέλω να κανω την αρχη , αξίζει ομως?
Διαθέτω μέχρι 300 ευρώ καινούργιο ή μεταχειρισμένο δεν εχω πρόβλημα . Υπάρχει κάτι αξιοπρεπές ? Ποια είναι η γνώμη σας για το Thorens td 105 mkii ?

Ο εξοπλισμός

Ηχεια: Jamo concert 11
Ενισχυτης: Marantz pm11-s1
Cd player: Marantz sa7001 sacd
Dac: EMU0404 USB

Με 300 ευρώπουλα πικαπ ακούω εδώ και καμια δεκαετία κατι παραπάνω απο αξιοπρεπώς!(Music Hall).Project,Thorens θα σου δώσουν πολύ καλές στιγμές σε αυτη την κατηγορία!!!

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις . Θεωρείτε οτι σε σχέση με τον τωρινό ψηφιακο μου εξοπλισμό θα έχω καλύτερα-ικανοποιητικότερα αποτελέσματα?

Σου φτάνει να έχεις το ίδιο καλά;..

Μου φτανει αλλα θα ηθελα κατι καλυτερο . Με αυτο το budget δεν εχω ελπιδες ;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Με λιγότερα χρήματα,παλιά καλά ξύλινα πικάπ,Ιαπωνικής προέλευσης.
Επίσης της Dual
Πιο συγκεκριμενα;

Βλέπω ότι ο ενισχυτής σου έχει είσοδο phono, οπότε γλυτώνεις κάποια έξοδα για αγορά προενισχυτή πικάπ.
Από εκεί κ πέρα, μπορείς αν έχεις υπομονή να βρεις πολύ καλές ευκαιρίες στα μεταχειρισμένα.
Πρώτα κοιτάς για πλατό και μετά για κεφαλή, εάν το πλατό που θα βρεις δεν έχει ή είναι ταλαιπωρημένη.
Μάρκες αρκετές, dual, project, thorens, rega, κτλ.

Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά και σε ένα Stanton T92. (γύρω στα 250)
Αρκετά στιβαρό και αξιόπιστο εργαλείο

Re: Απάντηση: Αγορά Πικαπ - Γνώμη

Μου φτανει αλλα θα ηθελα κατι καλυτερο . Με αυτο το budget δεν εχω ελπιδες ;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πιο συγκεκριμενα;

Mε το rega p3 μεγαλωσαν γενιές μουσικόφιλων ενω ηχητικά τουλάχιστον ειναι καλύτερο απο το διάσημο Technics ΜΚΙΙ. Δεν ξερω τι ζητάς αλλα αν θες κι' άλλο τα 300 είναι πολύ λίγα. Ειναι ήδη λίγα αλλα με μτχ αγορες μπορείς να "τα βολέψεις"