Δεν υπάρχουν κομπάρσοι.
Το κάθε κομμάτι παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα.
Τότε γιατί προτείνετε να ξεκινήσει κάποιος το σύστημά του, από τα ηχεία ?
Άρα θεωρείς "πρωταγωνιστή" τον χώρο ?Επειδή τα ηχεία είναι αυτά που λειτουργούν σε άμεση συνεργεία με το χώρο.
Γι' αυτό πρώτα πρέπει να κοιτάξεις για ηχεία ταιριαστά με το χώρο σου κι έπειτα τα υπόλοιπα.
Αν τα ηχεία είναι πολύ μικρά ή πολύ μεγάλα, δεν πρόκειται να τα "φέρεις" με κανέναν ενισχυτή, καμιά πηγή και κανένα καλώδιο...
Από τις μέχρι τώρα απαντήσεις δηλαδή το συμπέρασμα είναι ότι όλα (συσκευές) παίζουν τον ίδιο ρόλο.
Εδώ συμφωνείτε ?
Σωστη θεση!Κάθε κομμάτι παίζει το ρόλο του.
Τα κομμάτια όμως που μπορούν να σε φέρουν σε πολύ δύσκολη θέση λόγω λάθους επιλογής είναι τα ηχεία και κατά δεύτερον ο ενισχυτής.
Λάθος ηχεία σε λάθος χώρο = καταστροφή
Λάθος ενισχυτής σε λάθος ηχεία = μέτριο αποτέλεσμα
Σε πηγές δεν μπορείς να κάνεις τέτοια λάθη εκτός και αν έχεις μία δισκοθήκη με 10.000 βινύλια και 1 CD από περιοδικό και αγοράσεις CD Player αντί για πικάπ...
Αν δεν έχει γίνει κανένα λάθος στην επιλογή των συσκευών...
Αν δεν έχει γίνει κανένα λάθος στο στήσιμο του συστήματος, των ηχείων κλπ...
Τότε για ένα μεγάλο ποσοστό του αποτελέσματος ευθύνονται τα ηχεία.
:grandpa: Αλλά στην ποδιά της αναζήτησης σωστών επιλογών έχουν σφαχτεί παλικάρια...
Άρα θεωρείς "πρωταγωνιστή" τον χώρο ?
Ακριβώς, ή μάλλον περίπου.
Χώρος+ηχείο.
Επειδή δεν είναι όλα τα ηχεία ίδιας άποψης-φιλοσοφίας, γι' αυτό και πρέπει να ψαχτούμε λίγο εκεί.
Εντάξει, ο χώρος λέει "θέλω ηχείο μεσαίου μεγέθους" (πχ απλό τρίδρομο, τριών μεγαφώνων), αλλά πόσα ηχεία μεσαίου μεγέθους κυκλοφορούν στην αγορά;
Just my 2c...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.