ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ!!! ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ!!!

kiss1

Senior Member
11 August 2006
321
Γεια σας
Επειδή είμαι λίγο άσχετος με αυτά, θέλω να σας κάνω μια σχετικά απλή ερώτηση.
Κατέβασα μια ταινία από το ίντερνετ σε μορφή AVI (999 mb) και θέλω να την δω στο dvd μου (LG 298H) σε μορφή divx (ενώ λέει ότι παίζει σε μορφές avi, ,mpg, mpeg.) δεν μου την παίζει!!!!
Πάει να διαβάσει κα μετά μου την πετάει έξω.....
Την Κατέβασα από το ίντερνετ, την έγραψα μέσω του nero, στα...δεδομένα, δίσκος δεδομένων.....
κάνω εκεί κάποιο λάθος;;;
Τι πρέπει να κάνω για να την δω;;;;
Η....με πιο προγραματακι πρέπει να την μετατρέψω πάντα σε μορφή divx. έτσι ώστε σε ένα απλό dvd να χωράνε 4-5 ταινίες.....
Απλά θέλω να τις γράφω σε κάποιο επανεγραψημο δισκάκι, να πηγαίνω στο σπίτι μου και να τις βλέπω στο σαλόνι μου.....
Σας παρακαλώ πολύ πέστε μου, γιατί έχω πελαγώσει......
Σας ευχαριστώ!

Το πιθανότερο είναι ότι είναι κωδικοποιημένη με codec που δεν αναγνωρίζει το μηχάνημά σου. Μπορείς να την μετατρέψεις σε divx με κάποιο πρόγραμμα αλλά σίγουρα θα χάσεις σε ποιότητα, αφού η ταινία θα επανακωδικοποιηθεί. Το νέρο σωστά το χρησιμοποίησες, ως δίσκο δεδομένων πρέπει να τα γράφεις. Εναλλακτικά μπορείς να την κάνεις σε divx με το aviaddxsubs, κολώντας τους υπότιτλους πάνω στην ταινία και επιλέγοντας από το πρόγραμμα ως output format στο αρχείο το divx. Απ' όσο ξέρω με τη συγκεκριμένη διαδικασία δεν χάνει σε ποιότητα, γιατί δεν επανακωδικοποιεί.

απο τα λιγα που ξερω σχετικα με τις ταινιες divx που κατεβαζω και εγω, συνηθως ειναι σε μεγεθος κοντα στα 700mb ωστε να χωρανε σε cd καθως σε πολλα Player αναγνωριζουν τα divx μονο σε cd δισκακι, ή μπορει να ειναι 1400 mb αλλα σε δυο μερη cd1 kai cd2 των 700mb τα οποια εχουν λιγο καλυτερη εικονα απο οτι μια μονη ταινια σε 700mb. και φυσικα πρεπει να ειναι σε αναλυση μεχρι 576 διαφορετικα αν ειναι hd divx δεν το παιζει το player. ξεκαθαρισε αν το δικο σου αρχειο ειναι στην σωστη αναλυση..