Δικαίωμα για αντικατάσταση τηλεόρασης

G-none

New member
25 January 2008
15
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω αγοράσει μια τηλεόραση Samsung 65’’ τον Ιανουάριο 2016.
Πριν από 2 εβδομάδες μου έβγαλε κάτι γραμμές και μετά από επικοινωνία με την Samsung ήλθε τεχνικός και διαπίστωσε την βλάβη.

Χθες με πήραν τηλέφωνο από την εταιρία και μου είπαν ότι θα περάσουν να πάρουν την τηλεόραση για να αντικαταστήσουν το panel.

Θέλω να ρωτήσω αν μπορώ να απαιτήσω να μου φέρουν καινούρια γιατί δεν είναι ούτε ένας χρόνος που την έχω πάρει.
 
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω αγοράσει μια τηλεόραση Samsung 65’’ τον Ιανουάριο 2016.
Πριν από 2 εβδομάδες μου έβγαλε κάτι γραμμές και μετά από επικοινωνία με την Samsung ήλθε τεχνικός και διαπίστωσε την βλάβη.

Χθες με πήραν τηλέφωνο από την εταιρία και μου είπαν ότι θα περάσουν να πάρουν την τηλεόραση για να αντικαταστήσουν το panel.

Θέλω να ρωτήσω αν μπορώ να απαιτήσω να μου φέρουν καινούρια γιατί δεν είναι ούτε ένας χρόνος που την έχω πάρει.

ειναι δυσκολο να σου αντικαταστησουν με νεα εαν υπαρχει ανταλλακτικο διαθεσιμο..μπορεις να πιεσεις αλλα μαλλον δεν θα βγει κατι..εαν παλι σου παθει ιδια ζημια παλι..τοτε μπορεις να εχεις περισσοτερες πιθανοτητες για αντικατασταση...
 
Δυστυχώς δε μπορείς. Η εγγύηση όλων των εταιρειών είναι ξεκάθαρη σε αυτό το θέμα : αντικατάσταση μόνο αν για οποιαδήποτε αιτία δεν μπορεί να επισκευαστεί και είναι στην εγγύηση.
Η άλλη περίπτωση που σου δίνει αυτό το δικαίωμα είναι να μην υπάρχει ανταλλακτικό, αλλά σχεδόν αδύνατον σε τόσο νέο μοντέλο. Το να μην υπάρχει άμεσα διαθέσιμο ανταλλακτικό για επισκευή και να καθυστερήσει περίπου ένα μήνα για την επισκευή, οπότε εκεί απαιτείς αντικατάσταση, αλλά και σε αυτό βρίσκουν << παραθυράκια >> για να το αντιμετωπίσουν.
 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Την πήραν ήδη για αντικατάσταση panel.