Eρώτηση σχετικά με τις τιμές στη Ρόδο.

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,503
Βέλγιο
Έχει γίνει πολύς λόγος σχετικά με τις τιμές των καταστημάτων στο νησί αυτό. Από πηγή μέσα από τη Sony δίνοντας τις τιμές που τα παιδιά πωλούν τις τηλεοράσεις με διαβεβαίωσαν ότι δεν είναι δυνατόν να είναι ελληνικής αντιπροσωπείας.Και για να μιλήσω πιο σωστά ορίστε η τιμή πώλησης της 46Χ3500 από τη Sony Hellas προς τον έμπορο => 2828 ευρώ.Το πως καταφέρνουν και την δίνουν στην τιμή των 2649 και να έχουν και κέρδος τα παιδιά από τη Ρόδο είναι ένα ερώτημα. Η Sony Hellas είναι υποχρεωμένη να επισκευάζει οποιαδήποτε συσκευή βρίσκεται εντός ελληνικών συνόρων μιας και ισχύει η ευρωπαϊκή εγγύηση,για περίοδο όμως ΕΩΣ 2 μήνες.Αν συμβεί κάτι μετά τότε την πατήσαμε. Αυτό αφορά τα grey market προϊόντα. Μάλιστα με προσκάλεσαν αύριο να δω τιμολόγιο πώλησης από την Sony Hellas σε έμπορο για να μου λυθεί η δυσπιστία.Σε ερώτησή μου τί μπορώ να κάνω για να εγγυηθώ ότι δεν είναι παραεισαγωγής η Tv που θα πάρω μου απάντησαν: να σου δείξει το κατάστημα το τιμολόγιο αγοράς της Tv από τη Sony Hellas,δηλαδή ιστορίες για αγρίους.Δεν ξέρω είμαι πολύ σκεπτικός μετά από όλα αυτά.
 
Ρε παιδιά δεν γίνεται όμως να πουλάνε έτσι συσκευές χωρίς να έχουν service... Όλα τέλεια είναι αυτά που πουλάνε? Κάτι θα έχει χαλάσει ή θα είναι προβληματικό.... Διαφορετικά θα τους είχαν πάρει με τις πέτρες....
 
Service έχουν,απλά δεν καλύπτονται από την ελληνική αντιπροσωπεία.Έτσι λογικά αν σου πάθει κάτι τότε θα ταξιδέψει η Tv στη χώρα από την οποία έγινε η εισαγωγή.Αυτό που θα ήθελα είναι μία γραπτή διαβεβαίωση από τα εκάστοτε καταστήματα ότι τα προϊόντα τους δεν είναι grey market έτσι ώστε να είμαστε καλυμένοι σε περίπτωση προβλήματος με την ελληνική αντιπροσωπεία.Γιατί όλα τα καταστήματα είναι μια χαρά αν δεν σου συμβεί κάτι.Αν όμως βγει κάποιο ελάττωμα(κάτι φυσιολογικό) τότε αρχίζει το τρέξιμο.
 
Το σίγουρο είναι οτι έχουν χαμηλότερο ΦΠΑ, ε αμα παίζει και καμια έκπτωση απο τη sony στον έμπορο όπως συνήθως γίνεται απο τις επίσημες τιμές κάτι θα μένει και για κέρδος :huh2:
 
Πρώτον ποτέ μα ποτέ ο έμπορος δεν παίρνει στην τιμή καταλόγου. Παίρνει σε πολύ χαμηλότερη τιμή απο αυτήν γιατί ψωνίζει χονδρικής και πολλά κομμάτια. Πέραν τούτου στο τέλος της συμφωνηθείσας περιόδου (συνήθως τέλος έτους) παίρνουν πιστωτικά τζίρου. Δεστε τα σαν επίτευξη στόχων. Γι αυτό πολλές φορές στο τέλος της χρήσης σκίζονται να πουλήσουν πολλές τηλεοράσεις και είναι δεκτικοί σε μειώσεις τιμών γιατί θα ρίξουν το κόστος πολύ έτσι και υπερβούν συγκεκριμένους αριθμούς.

Βάλτε και το ΦΠΑ και τσουπ φτάσατε. Στοιχειώδεις κανόνες εμπορίου παιδια. Εγώ σε όσες εταιρείες έχω περάσει ή εργαστεί όλες μου έκαναν έκπτωση απο την τιμή καταλόγου όμως. Συνέπεια ήταν να μην με συμφέρει ποτέ να αγοράσω από αυτούς γιατί ο λιανέμπορος μου την έδινε φτηνότερα.
 
H τιμή καταλόγου της συγκεκριμένης tv είναι 3200 ευρώ γι αυτό μου κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση πώς έχουν περιθώριο κέρδους.Δεν έχω κάτι με κανέναν,το μόνο που θέλω μιας και σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω άμεσα Tv απ τα παιδιά αυτά είναι να είμαι εξασφαλισμένος ότι δεν θα αντιμετωπίσω πρόβλημα σε περίπτωση μιας ατυχίας/ελαττώματος.
 
Πρώτον ποτέ μα ποτέ ο έμπορος δεν παίρνει στην τιμή καταλόγου. Παίρνει σε πολύ χαμηλότερη τιμή απο αυτήν γιατί ψωνίζει χονδρικής και πολλά κομμάτια. Πέραν τούτου στο τέλος της συμφωνηθείσας περιόδου (συνήθως τέλος έτους) παίρνουν πιστωτικά τζίρου. Δεστε τα σαν επίτευξη στόχων. Γι αυτό πολλές φορές στο τέλος της χρήσης σκίζονται να πουλήσουν πολλές τηλεοράσεις και είναι δεκτικοί σε μειώσεις τιμών γιατί θα ρίξουν το κόστος πολύ έτσι και υπερβούν συγκεκριμένους αριθμούς.

Βάλτε και το ΦΠΑ και τσουπ φτάσατε. Στοιχειώδεις κανόνες εμπορίου παιδια. Εγώ σε όσες εταιρείες έχω περάσει ή εργαστεί όλες μου έκαναν έκπτωση απο την τιμή καταλόγου όμως. Συνέπεια ήταν να μην με συμφέρει ποτέ να αγοράσω από αυτούς γιατί ο λιανέμπορος μου την έδινε φτηνότερα.


1ον) Αγοράζουν όλοι απο τιμές τιμοκαταλόγου SONY

2ον) Όλοι έχουνε τις extra εκπτώσεις αναλόγως την συμφωνία του έτους και την μέχρι τώρα συνεργασία

3) Όλοι έχουν bonus επίτευξης τζίρου κ όχι σε τεμάχια

4) ΌΛΟΙ ΜΑ ΌΛΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΜΕ στην αγορά υπολογίζουμε ΟΛΑ τα παραπάνω, αυτά που έχουμε ήδη πάρει μα και αυτά που ΘΑ η ΜΠΟΡΕΙ να πάρουμε στο τέλος του χρόνου, για να υπολογίσουμε την κερδοφορία μας.

5) Απο το ποσοστό αυτό που μένει για τις εταιρείες, πρέπει να βγάλουν τα πάγια έξοδα, μισθούς, μερίδια μετόχων, αγορές νέων προϊόντων, επενδύσεις σε ανάπτυξη κ διαφήμιση κτλ κτλ....

Τώρα πως βγαίνουν κάποιοι και λένε ότι μπορούν να πουλάνε χαμηλότερα απο τις τιμές αγοράς απο αντιπροσωπείες, σημαίνει 3 πράγματα

1) Παραεισαγωγή -> αποδυκνείεται με τιμολόγια αγοράς ή με την επίσκεψη του τελικού στην αντιπροσωπεία με το σειριακό αριθμό του για εύρεση τόπου κ χώρας αγοράς του.

2) Κλεμένα, μη απόδοση ΦΠΑ (συχνότατο φαινόμενο) που σημαίνει εγγύηση 0.
Φυσικά αυτό ΠΑΛΙ δεν αποδυκνείεται με τίποτα εκτός και αν είσαι ο James Bond.

3) Να πουλάνε με χαμηλότερο ΦΠΑ όπως λένε τα παιδιά απο την Ρόδο. Είναι εφικτό, αλλά δεν μπορεί κανείς να βάλει το χέρι του στην φωτιά ποια στις μέρες μας.

Κύριοι, η παραεισαγωγή ΔΕΝ ειναι κακό πράγμα....ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ.....!!!

Αυτοί που συνεργάζονται με τις εδώ αντιπροσωπείες, πληρώνουν επίσης τις εν λόγω αντιπροσωπείες κ για το after sale των πελατών τους. Και σε περιπτώσεις που δεν εξυπηρετηθούν οι πελάτες, ΠΡΕΠΕΙ να ενοχλήσουν την εταιρεία απο την οποία αγόρασαν το είδος και να την ενημερώσουν για το πρόβλημά τους με την αντιπροσωπεία.

Μετά ωφείλει ο Έμπορας να τους πάρει ένα τηλέφωνο κ να καθαρίσει ......!!!!!

Αυτά!!!!
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ = ΚΕΡΔΟΣ FOR EVER & EVER
 
Εγω θα παρακαλουσα να ειμαστε πολυ προσεκτικοι οταν κανουμε τετοιες συζητησεις δημοσια. Μπορει να βλαψουμε καποιους που δεν θελουμε:

1. Τον εμπορο που μπορει ΟΝΤΩΣ να θελει να κανει και δουλεια και να βοηθησει το φορουμ
2. Τα παιδια που μπορει να θελουν να πετυχουν καλυτερες τιμες


Ο καθενας, διαβαζει τις πληροφοριες που δημοσιευονται στο φορουμ, τις επεξεργαζεται και παιρνει αποφασεις, κατα τη γνωμη μου οχι δημοσια. Οι αποριες αυτου του ειδους ΔΕΝ προκειται ποτε να απαντηθουν ειλικρινα δημοσιως.

Δεν καταφερομαι εναντιον κανενος, εννοειται. Απλα πρεπει τα μελη να κατανοουνε οτι η δημοσια πληροφορηση για τιμες και αλλα παρεμφερη θεματα, φτανουν εως ενος σημειου. Η πολυ δημοσια εκθεση μπορει να αποβει μη θετικη ειτε για τα μελη ειτε για τον οποιοδηποτε.

Δεν αναφερομαι φυσικα στις αυτονοητες υποθεσεις παραπληροφορησης που μπορει να συμβουνε. Εκει, πρεπει να ειμαστε πολυ αυστηροι. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις, πρεπει να ειμαστε φειδωλοι. Μας διαβαζει πολυς κοσμος.

Αυτα τα ολιγα...
 
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω Βασιλη. Θεωρω οτι αυτες οι συζητησεις καλο ειναι να γινονται δημοσια γιατι χαριν τετοιων συζητησεων καποια παιδια γλυτωνουν απο διαφορες παγιδες. Μιλαω απο προσωπικη εμπειρια.
Οσων αφορα καποιους εμπορους... καλο ειναι να γνωριζουν οτι υπαρχουν ασπιδες προστασιας οπως αυτο το forum για παιδια που μπορει να μην ειναι ''ψαγμενα'' με την τεχνολογια και αποτελουν ευκολη λεια.
 
Γιαννη, δεν διαφωνουμε καθολου. Καποια πραματα ειναι παγιδες, καποια δεν ειναι. Μεχρι να οργανωθουνε τα πραματα εδω, οσον αφορα τα powerbuys, πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι στο τι γραφουμε. Η προστασια ειναι κατι που κανει ο καθενας για τον εαυτο του, οταν εχει διαβασει ΚΑΛΑ ολα τα νηματα που τον αφορουν. Δεν χρειαζεται υπερβολικη εκθεση.


Βασικα, αυτα που μας ενδιαφερουν ειναι:

1. Τιμη
2. Παραδοση
3. Εγγυηση (οτι θεωρει ο καθενας σωστο και βολικο)
4. Διαθεσιμοτητα
5. Τροπο πληρωμης.
6. Χρηση (μηδενικη η demo model)

Το πως πετυχαινει ο οιοσδηποτε την τιμη,ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ ολα τα αλλα μας καλυπτουν ως καταναλωτες, δεν ειναι δικο μας προβλημα, αλλα δικο του...
 
Συμφωνω.
Απλα θεωρω οτι τα κακως κειμενα πρεπει να λεγονται.
Δυστυχως στη χωρα που ζουμε οι μισοι προσπαθουν να ''δαγκωσουν'' τους αλλους μισους χρησιμοποιωντας οποιοδηποτε τροπο.
 
Συμφωνω.
Απλα θεωρω οτι τα κακως κειμενα πρεπει να λεγονται.
Δυστυχως στη χωρα που ζουμε οι μισοι προσπαθουν να ''δαγκωσουν'' τους αλλους μισους χρησιμοποιωντας οποιοδηποτε τροπο.

Εγώ πάλι δεν είδα να ειπώθηκαν "κακώς κείμενα", είδα όμως κάτι ψιλές δαγκωματιές.

Συνέχεια σε νέο thread γιατί θα βγω εκτός θέματος.
 
Ειναι 1 και ΟΛΑ βαινουν καλως...
Για ολα υπαρχουν τα ΠΜ...


Απλα, κατα την αποψη μου, πρεπει να μαθουν τα νεα μελη πως γινονται καποια πραματα ωστε να ωφελουνται ΟΛΟΙ.

Και επαναλαμβανω, οσα λεω, λεγονται με διαθεση ενδαφεροντος και σε καμια περιπτωση επιπληξης..

ναμαστε καλα πρωτα απ´'όλα
 
Το παράλογο δεν είναι το μαγαζί στη Ρόδο αν το καλοσκεφτούμε. Όπως ανέφερε κι ένας φίλος το ΦΠΑ στα νησιά είναι 13 % σε σχέση με το 19% της ηπειρωτικής Ελλάδας. Έτσι αν μια τηλεόραση πωλείται στην Αθήνα 2000 και αν υποθέσουμε ότι το περιθώριο κέρδους είναι το ίδιο με την Ρόδο, τότε αυτόματα την τηλεόραση αυτή την παίρνεις 170 φτηνότερα. Αν ρίξεις και το περιθώριο κέρδους τότε η μείωση μπορεί να φτάσει τα 250 (περίπου 12 % φτηνότερα). Και φυσικά τα ποσά αυτά είναι αναλογικά. Όσο ακριβότερο είναι το προϊόν, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η τελική διαφορά. Στην περίπτωση μου η Philips 42PFL9732 κυμαίνεται από 2200 (Net-Electric) μέχρι 2499 (Plaisio). Ενδιάμεσα υπάρχει το Perfectshop (2299) κ.α. Αυτό τι σημαίνει; Ότι το Net-Electric και το Perfectshop κάνουν κάτι ύποπτο; Δε νομίζω. Και τα δύο site αναφέρουν ρητά πως τα προϊόντα τους καλύπτονται από την ελληνική αντιπροσωπεία. Μάλιστα κάποιος φίλος ανέφερε την άριστη εξυπηρέτηση του Perfect shop και πως τον κάλυψε άμεσα σε κάποιο πρόβλημα που είχε.

Αν πάρουμε σαν δεδομένη την τιμή των 2200 και αφαιρέσουμε το ΦΠΑ έχουμε μια τιμή των 1782 . Προσθέτουμε το ΦΠΑ της Ρόδου κι έχουμε 2013 . Ο Γιάννης από τη Ρόδο μου τη δίνει στα 2040 . Δεν βλέπω κάτι ύποπτο σ' αυτό. Αντιθέτω αυτό μου δείχνει ότι Γιάννης θα βγάλει 27 παραπάνω από το NEt-Electric .

Περισσότερο ύποπτη είναι η τιμή της electroptica για τη συγκεκριμένη τηλεόραση (2020 ) ειδικά από τη στιγμή που έδρα της επιχείρησης είναι η Λάρισα (ΦΠΑ 19 %). Όμως πάρα πολλά παιδιά έχουν αγοράσει από εκεί και είναι απόλυτα ευχαριστημένοι.

Και καταλήγουμε (τουλάχιστον εγώ προς τα εκεί συγκλίνω) στην υπόθεση : μήπως τα μεγάλα μαγαζιά αισχροκερδούν εις βάρος μας; Πόσες φορές δεν έχετε μπει στη διαδικασία παζαριού με έναν πωλητή και μόλις του πείτε μετρητά αρχίζουν οι εκπτώσεις; Μην είστε καχύποπτοι all the time (άλλώστε περιμένω την Philips 42PFL9732 από τη Ρόδο οπότε επιβάλλεται να σκέφτομαι αισιόδοξα!)
 
Kαμια αμφισβητηση για τις προθεσεις σου Βασιλη.
Ειμαι νεο μελος και ηδη πολυ κερδισμενος. Ημουν πολυ καιρο αναποφασιστος και το forum με βοηθησε να προχωρησω σε αγορα και μαλιστα με powerbuy πετυχα κι εγω οπως και οι αλλοι φιλοι πολυ καλη τιμη.
Θεωρω παρ ολα αυτα οτι επιτελους σ´αυτη τη χωρα πρεπει να αλλαξουν καποια πραγματα.

Καπου εδω λεω καληνυχτα.
 
Απάντηση: Re: Eρώτηση σχετικά με τις τιμές στη Ρόδο.

Kαμια αμφισβητηση για τις προθεσεις σου Βασιλη.
Ειμαι νεο μελος και ηδη πολυ κερδισμενος. Ημουν πολυ καιρο αναποφασιστος και το forum με βοηθησε να προχωρησω σε αγορα και μαλιστα με powerbuy πετυχα κι εγω οπως και οι αλλοι φιλοι πολυ καλη τιμη.
Ψιτ, την προμηθεια εεεεεεε??????


Μα με τη χρηση του φορουμ, ηδη πολλα εχουν αλλαξει......:firstprize:
 
Πιστεύω ότι οι συζητήσεις πρέπει να γίνονται και να αναφέρονται οποιεσδήποτε σκέψεις-προβληματισμοί γύρω από οποιοδήποτε θέμα. Αυτό που κατά την άποψή μου πρέπει να αποφεύγεται είναι να λέγονται όλες οι λεπτομέρειες φόρα παρτίδα γιατί μπορεί να δημιουργηθούν προβλήματα μεταξύ των εταιριών με τελικούς αποδέκτες εμάς...
Βασίλη ξεκινάς τον προβληματισμό σου βασισμένος στην υπόθεση ότι ο σύνδεσμός σου που σου έδωσε την τιμή αγοράς από την Sony ήταν απόλυτα ειλικρινής και ότι είχε έκπτωση από την Sony αντίστοιχη των καταστημάτων των παιδιών στην Ρόδο. Μπορεί τα παιδιά στη Ρόδο να κάνουν τις καλύτερες δυνατές τιμές σε κάποια μοντέλα που μπορούνε πουλώντας με πάρα πολύ μικρό (εώς και ανύπαρκτο) κέρδος για να δημιουργήσουν πελατεία και υστεροφημία μέσα σε ένα forum που μόνο κέρδος μπορεί να τους αποφέρει στη συνέχεια αφού όλοι μας είμαστε "πρεζάκια" της τεχνολογικής υπερκατανάλωσης.
Αυτό που ουσιαστικά θέλουμε σαν τελικοί αγοραστές είναι να είμαστε καλυμμένοι σε περίπτωση προβλήματος του προϊόντος από την ελληνική αντιπροσωπεία. Να ζητήσεις να δεις τιμολόγιο αγοράς από τα παιδιά είναι λίγο ακραίο αλλά μπορούμε να ζητήσουμε μια γραπτή εγγύηση από το κατάστημα ότι καλύπτεται πλήρως από την ελληνική αντιπροσωπεία να συνοδεύει την τηλεόραση. Με αυτό νομίζω ότι είμαστε καλυμμένοι. Τώρα πόσο αγόρασε τι αγόρασε πως το αγόρασε γιατί το αγόρασε ο καταστηματάρχης δεν θα πρέπει να μας ενδιαφέρει και ούτε μπορούμε να βάζουμε τον έμπορο να μας ανοίξει τα βιβλία τιμολογίων του.
Αν κινούμαστε με αυτή τη λογική όλα τα μαγαζιά θα πρέπει να κλείσουν και να δουλεύουν αυτά που έχουν το μικρότερο ενοίκιο τους λιγότερους πωλητές το μικρότερο ΦΠΑ και την καλύτερη έκπτωση από τις εταιρίες. Αν γινόταν αυτό οι μεγάλες αλυσίδες δεν θα δουλεύανε και κατά συνέπεια δεν θα μπορούσανε να πιέσουν τους μικρότερους να κάνουν ότι μπορούνε καλύτερο από άποψη τιμών για να κερδίσουν πελατεία. Όλα έχουν κάποιο λόγο που είναι έτσι όπως είναι. Οι τελικοί κερδισμένοι είμαστε εμείς οι καταναλωτές από όλο αυτό το "μπέρδεμα". Απλά όταν βρίσκεις την κότα που κάνει το χρυσό αυγό δεν πνίγεις την κότα... απλά προσπαθείς με τρόπο να μάθεις πόσα καράτια είναι το αυγό.
 
(άλλώστε περιμένω την Philips 42PFL9732 από τη Ρόδο οπότε επιβάλλεται να σκέφτομαι αισιόδοξα!)

:flipout:Το καλύτερο που άκουσα απόψε...
Πάντως εσύ μιλάς τώρα για διαφορά 300 ευρώ (2500 Πλαίσιο - 2200 Νet Electric) ενώ στην περίπτωσή μας μιλάμε για 800 ευρώ (3400 Πλαίσιο - 2600 Ρόδος ανεξαρτήτως καταστήματος) και έχοντας σαν δεδομένο ότι η Sony την διαθέτει χονδρικής στα 2828 στην Στερεά Ελλάδα (ΦΠΑ 19%) οπότε με αυτό δεδομένο θα πρέπει να την δίνει χονδρικής 2685 στη Ρόδο (ΦΠΑ 13%). Γι' αυτό και του δημιουργήθηκαν τα παραπάνω εύλογα ερωτήματα του Βασίλη. Απλά δεν ξέρω κατά πόσο έπρεπε 1ον να βασιστεί ότι η πηγή που του έδωσε την τιμή είναι 100% σωστή και 2ον δεν έπρεπε να αναφέρει την τιμή αυτή φόρα παρτίδα στο forum. Στην τελική το μόνο που ουσιαστικά μας νοιάζει είναι το κατάστημα να μας καλύψει σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος μέσω της ελληνικής αντιπροσωπείας. Μην στέλνουμε δηλαδή την τηλεόραση Γερμανίες και δεν συμμαζεύεται και περιμένουμε κανά μήνα και να μας την επιδιορθώσουν ή αντικαταστήσουν.