Εξαπάτηση καταναλωτών

Θοδωρής Ρ.

AVClub Addicted Member
Τις τελευταίες μέρες με απασχολούν έντονα δύο θέματα ως καταναλωτή, ένα το οποίο μετά από πολλούς μήνες έληξε με αίσιο τέλος και ένα που είναι εν εξελίξει.

Το πρώτο ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο, όταν αποφασίσαμε να πάμε με οργανωμένο γκρουπ στις Βαλεαρίδες. Ήταν η πρώτη φορά που πηγαίναμε οργανωμένα και σίγουρα η τελευταία! Το πακέτο περιελάμβανε 8 διανυκτερεύσεις με ημιδιατροφή και αεροπορικά εισιτήρια Αθήνα-Μαγιόρκα-Αθήνα με τσάρτερ πτήση της Aegean μισθωμένη από το Superior Travel. Μια μέρα πριν την αναχώρηση, που ήταν προγραμμαστισμένη για τις 23.00, μας πληροφορούν ότι άλλαξε η πτήση και θα πετάγαμε στις 19.00. Φτάνοντας στο αεροδρόμιο στο γκισέ για το check-in η πτήση έλεγε "Σεβίλλη". Ρωτάμε τον ξεναγό τι παίζει και αυτός μίλησε με μια κοπέλα και σε 2' η επιγραφή άλλαξε σε "Αθήνα". Μπαίνοντας στο αεροπλάνο ακούγεται από τα μεγάφωνα "ο πιλότος σας καλωσορίζει στην πτήση για Σεβίλλη με τελικό προορισμό την Αθήνα". Μείναμε κάγκελο! Το γραφείο είχε συγψωνεύσει 2 πτήσεις σε 1 για να εξυπηρετηθούν και οι ταξιδιώτες της Μαγιόρκα και οι της Σεβίλλης. Η συνολική καθυστέρηση ήταν περίπου 4 ώρες, δηλαδή μια πτήση 2+ ωρών για Αθήνα διήρκεσε 6+ ώρες. Μέσα στο αεροπλάνο μωρά έκλαιγαν γιατί πείναγαν, άνθρωποι κατέβαζαν καντήλια...ένας χαμός. Αποφασίσαμε 25 από εμάς να κάνουμε καταγγελία στον ΕΟΤ, στο Ινστιτούτο Καταναλωτή και σε όποιον άλλο αρμόδιο φορέα μπορούσαμε κατά του Superior Travel για να ακουστούμε. Η χάρτα για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών που εξέδωσε η ΕΕ, που μπορείτε να βρείτε σε όλα τα αεροδρόμια, αναφέρει κατηγορηματικά ότι ο ταξιδιώτης πρέπει να ενημερώνεται για οποιαδήποτε αλλαγή και οι πτήσεις πρέπει να αναφέρουν τον ενδιάμεσο προορισμό και όχι τον τελικό μόνο. Παρά τα τεχνάσματα που χρησιμοποίησε το εν λόγω γραφείο για να παγώσει την υπόθεση, λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα τηλεφωνησαν στην δικηγόρο που είχε αναλάβει την υπόθεση και, για να μην υποστούν τις κυρώσεις του ΕΟΤ, μας προσέφεραν μια συμβολική αποζημίωση για την ταλαιπωρία ώστε να λήξει συμβιβαστικά.
Προφανώς σκοπός μας δεν ήταν η αποζημίωση, αλλά η δικαίωση και να σταματήσουν πλέον να μας θεωρούν πρόβατα! Αν μη τι άλλο, την επόμενη φορά που θα θελήσουν να εξαπατήσουν κάποιους θα το σκεφτούν διπλά. Αποδεικνύεται ότι κάτι μπορεί να κινηθεί, αρκεί να έχεις όρεξη να διεκδικήσεις τα δίκια σου! Το θεσμικό πλαίσιο υπάρχει, ο ΕΟΤ υπάρχει, απλά κανένας δεν ψάχνεται!

ΥΓ: τα παραπάνω ειναι σύνοψη όσων περιγράφονται και υπογράφονται από τον πληρεξούσιο δικηγόρο του Superior Travel στα σχετικά έγγραφα της αποζημίωσης του γραφείου προς εμάς, σε περίπτωση που κάποιος τα αμφισβητήσει.
 
Το δεύτερο θέμα εξελίσσεται αυτές τις μέρες και έχει να κάνει με την Tellas.
Υπάρχει ένα πρόγραμμα τηλεφωνίας της Tellas, το No Limit, που με 17.90 τον μήνα έχεις απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΤΕ, με μια απλή προεπιλογή φορέα. Περισσότερα εδώ
Τους τηλεφωνώ λοιπόν πριν τα χριστούγεννα για να ενεργοποιήσω την υπηρεσία αυτή για 3 τηλ.αριθμούς της οικογένειάς μου. Με το που απαντάνε και τους ζητάω το No Limit, μου ζητάνε τον αριθμό για να τσεκάρουν την διαθεσιμότητα του δικτύου. Ψιλιάζομαι την δουλειά και τους ρωτάω τι σχέση έχει η διαθεσιμότητα δικτύου, δεν θέλω Zisto, θέλω no limit που προσφέρεται μέσα από το δίκτυο του ΟΤΕ. H κοπέλα τον χαβά της: No limit ζητούσα, Zisto μου πούλαγε! Αφού μας άκουσε όλο το Μαρούσι να της μιλάω για καταγγελίες και εξαπάτηση, ότι άλλο της ζητάω και άλλο μου πουλάει, τελικά κάνουμε αίτηση ενεργοποίησης για No Limit ΜΟΝΟ!!!
Μετά από λίγες μέρες παίρνω πάλι τηλ να δω αν ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία. Μαθαίνω λοιπόν ότι για τους 2 από τους 3 αριθμούς που έκανα αίτηση, στους οποίους δεν υπάρχει δυνατότητα Zisto για τους επόμενους 8 μήνες, έχει ενεργοποιηθεί το No Limit. ΑΛΛΑ στα πλαίσια αίτησης για Zisto!!!! Δηλαδή έχει καταχωρηθεί ότι όταν σε 8 μήνες θα είναι διαθέσιμο το δίκτυο της Tellas στην περιοχή εκείνη, θα περάσουν αυτόματα το τηλέφωνό μου από το δίκτυο του ΟΤΕ στο δικό τους και θα ενεργοποιηθεί το Zisto telephony!!!!
Έχουν ακολουθήσει πολλά άλλα τηλέφωνα αλλά άκρη δεν βγαίνει. Καθένας μου λέει ότι θα το διορθώσουν και όταν ξανατσεκάρω πάλι για Zisto με έχουν.
Οι τύποι έχουν προφανώς εντολή να πουλάνε Zisto και ό,τι και να ζητήσεις αυτοί σου δίνουν αυτό που θέλουν εκείνοι! Πρόκειται για οφθαλμοφανέσταστη απάτη.
Ο μόνος ενδοιασμός που έχω είναι να τους καταγγείλω τώρα ή να αφήσω να περάσουν οι 8 μήνες, και όταν επιχειρήσουν να περάσουν τις 2 γραμμές μου στο δίκτυό τους, να τους τρέξω γιατί δεν έχουν λάβει καμία τέτοια εντολή/εξουσιοδότηση απο μένα.
Ρε σε τι μπανανία ζούμε....
 
Θοδωρή πολύ καλές επισημάνσεις.
Ας προσέχουμε γιά να έχουμε
 
Φίλε Θοδωρή,

θα σε διορθώσω. Εδώ δεν είναι Μπανανία.
Στην ξακουστή σε όλους μας Μπανανία τα πράγματα
είναι σίγουρα καλύτερα και πιο πολιτισμένα:grinning-smiley-043

Εδώ φίλε μου Θοδωρή είναι ΕΛΛΑΔΑ. Δεν συγκρινόμαστε
με καμμία άλλη χώρα στον κόσμο και παίζουμε σε μια
δική μας ανεξάρτητη κατηγορία.

Πολύ θα ήθελα να έβαζα σε αυτό το post λολ τύπου :fahne90: :em04special_8:
αλλά δυστυχώς λέω στο ευατό μου "που πα ρε καραμήτρο".:damnyou:

Σταματάω εδώ γιατί άμα ξεκινήσω το εγκεφαλικό θα είναι κοντά.
 
Χωστα Θωδωρη !!!!!!!

..... μιλαμε για απατεωνες που στηριζονται στο οτι τα θυματα θα βαρεθουν να κανουν καταγγελιες και μυνησεις και το κανουν συνεχως ....
 
Τις τελευταίες μέρες με απασχολούν έντονα δύο θέματα ως καταναλωτή, ένα το οποίο μετά από πολλούς μήνες έληξε με αίσιο τέλος και ένα που είναι εν εξελίξει.

Το πρώτο ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο, όταν αποφασίσαμε να πάμε με οργανωμένο γκρουπ στις Βαλεαρίδες. Ήταν η πρώτη φορά που πηγαίναμε οργανωμένα και σίγουρα η τελευταία! Το πακέτο περιελάμβανε 8 διανυκτερεύσεις με ημιδιατροφή και αεροπορικά εισιτήρια Αθήνα-Μαγιόρκα-Αθήνα με τσάρτερ πτήση της Aegean μισθωμένη από το Superior Travel. Μια μέρα πριν την αναχώρηση, που ήταν προγραμμαστισμένη για τις 23.00, μας πληροφορούν ότι άλλαξε η πτήση και θα πετάγαμε στις 19.00. Φτάνοντας στο αεροδρόμιο στο γκισέ για το check-in η πτήση έλεγε "Σεβίλλη". Ρωτάμε τον ξεναγό τι παίζει και αυτός μίλησε με μια κοπέλα και σε 2' η επιγραφή άλλαξε σε "Αθήνα". Μπαίνοντας στο αεροπλάνο ακούγεται από τα μεγάφωνα "ο πιλότος σας καλωσορίζει στην πτήση για Σεβίλλη με τελικό προορισμό την Αθήνα". Μείναμε κάγκελο! Το γραφείο είχε συγψωνεύσει 2 πτήσεις σε 1 για να εξυπηρετηθούν και οι ταξιδιώτες της Μαγιόρκα και οι της Σεβίλλης. Η συνολική καθυστέρηση ήταν περίπου 4 ώρες, δηλαδή μια πτήση 2+ ωρών για Αθήνα διήρκεσε 6+ ώρες. Μέσα στο αεροπλάνο μωρά έκλαιγαν γιατί πείναγαν, άνθρωποι κατέβαζαν καντήλια...ένας χαμός. Αποφασίσαμε 25 από εμάς να κάνουμε καταγγελία στον ΕΟΤ, στο Ινστιτούτο Καταναλωτή και σε όποιον άλλο αρμόδιο φορέα μπορούσαμε κατά του Superior Travel για να ακουστούμε. Η χάρτα για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών που εξέδωσε η ΕΕ, που μπορείτε να βρείτε σε όλα τα αεροδρόμια, αναφέρει κατηγορηματικά ότι ο ταξιδιώτης πρέπει να ενημερώνεται για οποιαδήποτε αλλαγή και οι πτήσεις πρέπει να αναφέρουν τον ενδιάμεσο προορισμό και όχι τον τελικό μόνο. Παρά τα τεχνάσματα που χρησιμοποίησε το εν λόγω γραφείο για να παγώσει την υπόθεση, λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα τηλεφωνησαν στην δικηγόρο που είχε αναλάβει την υπόθεση και, για να μην υποστούν τις κυρώσεις του ΕΟΤ, μας προσέφεραν μια συμβολική αποζημίωση για την ταλαιπωρία ώστε να λήξει συμβιβαστικά.
Προφανώς σκοπός μας δεν ήταν η αποζημίωση, αλλά η δικαίωση και να σταματήσουν πλέον να μας θεωρούν πρόβατα! Αν μη τι άλλο, την επόμενη φορά που θα θελήσουν να εξαπατήσουν κάποιους θα το σκεφτούν διπλά. Αποδεικνύεται ότι κάτι μπορεί να κινηθεί, αρκεί να έχεις όρεξη να διεκδικήσεις τα δίκια σου! Το θεσμικό πλαίσιο υπάρχει, ο ΕΟΤ υπάρχει, απλά κανένας δεν ψάχνεται!

ΥΓ: τα παραπάνω ειναι σύνοψη όσων περιγράφονται και υπογράφονται από τον πληρεξούσιο δικηγόρο του Superior Travel στα σχετικά έγγραφα της αποζημίωσης του γραφείου προς εμάς, σε περίπτωση που κάποιος τα αμφισβητήσει.

Θοδωρή είμασταν στην ίδια πτήση!!!
Εμένα γιατί δε μου τηλεφώνησαν;
Ο avatar Μου είναι το μωρό που έκλαιγε και εγώ ήμουν ο κουτσός
 
Last edited:
Με πειρε απο την Tellas μια τις προαλες και μου λεγε βαλε Zisto βαλε Zisto. Καθομαι και την ρωταω να μαθω καποια επιπλεων πραγματα για το προγραμμα και αυτην δεν απανταει. Το μονο που περιμενει να ακουσει ειναι ενα ΝΑΙ και τον χαβα της. Να σας συνδεσω και να σας συνδεσω. Και της λεω "Εφ οσων εγω σε ρωταω και εσυ τον χαβα σου και δεν απαντας δεν κανω τιποτα". Και συνεχιζε ελεγε τα δικα της. Της το εκλεισα στην μαπα ομως εκει που τα ελεγε και γουσταρα. Βρε ουστ στα διαλα:slapface: :slapface: :slapface:
 
Εγω ειχα κανει αιτηση στην Telepassport για 1 πακετο με sdsl. Ειχα παει στα γραφεια της εταιριας. Μου ειπανε απο την εταιρεια οτι μπορω να παρω και 2 δωρεαν ασυρματα τηλεφωνα. Τους ειπα οκ αμα ειναι στειλτε τα. Επειδη ομως το πακετο αυτο δεν εδινε δωρεαν συσκευες αυτο που εκανε ο μπαρμπας εκει ητανε να κανει αλλα συμβολαια ετσι ωστε να παρω τα 2 ασυρματα τηλεφωνα. Δηλαδη εκανε 2 συμβολαια τα οποια θα εβαζαν την Telepassport πανω απο τον OTE μεχρι να ενεργοποιηθει το sdsl που ειναι στο δικο τους δυκτιο. Αποτελεσμα ηταν να μου σταλουνε 3 συμβολαια τα οποια 2 ειχανε πλαστες υπογραφες και δεν ειχα καν διαβασει τους ορους. Και ολλα αυτα εγιναν παρολο που εγω πηγα στα γραφεια τους και ενω καλιστα θα μπορουσανε να μου εξηγησουνε πως εχουνε τα πραματα. Οταν ενεργοποιηθηκε το sdsl αυτα τα 2 συμβολαια καταργηθηκαν βεβαια. Αλλα σκεφτειτε μονο αυτο. Εκατσαν και εφτιαξαν 2 συμβολαια εν αγνοια μου με πλαστες υπογραφες τα οποια μαλιστα μου τα εστειλαν κιολας για να τα εχω. Κανουνε οτι γουσταρουνε με αλλα λογια
 
Τις προάλλες πήραν τηλέφωνο στον ξάδερφό μου (άσχετος από τεχνολογία) και έκανε κατά λάθος ADSL(Tellas πάλι)! Ποιος ξέρει τι φούμαρα του είχαν πουλήσει τηλεφωνικώς. Ευτυχώς που τελικά το χρειαζόταν η αδερφή του και τους ψιλοβόλεψε.
 
Λοιπόν μιας και είδα πάλι το topic ας αναφέρω άλλη μια ιστορία καθημερινής τρέλας που σύνέβη μόλις χτες Τρίτη:
ένας φίλος ενδιαφέρεται να αγοράσει lcd με ταβάνι στο budget του τα 1300 ευρώ. Με τα πολλά καταλήγουμε ότι η κατάλληλη γι'αυτόν είναι η sony bravia 40u2000 (μην ανοίξουμε debate γι'αυτό, εγώ άλλη του πρότεινα - την rear projection sony kdf-50e2000 με 1180 τελική...). Βρίσκουμε λοιπόν στο electroptica.gr την εν λόγω τηλεόραση στα 1209 ευρώ + 40 ευρώ μεταφορικά. Γυρνάμε τα μαγαζιά : Κωτσόβολος 1750! Πλαίσιο και Media Markt 1370 και Ηλεκτρονική Αθηνών 1490. Σε όλους είπαμε το αυτονόητο: "την έχω βρει 1250 τελική, άμα μου το αφήσεις σε αυτά τα λεφτά την παίρνω τώρα απο'σενα". Πλην Ηλ.Αθηνών (από την οποία ακολουθεί στιχομυθία) όλοι είπαν ότι δεν μπορούσαν να κατέβουν τόσο χαμηλά, τους ευχαριστήσαμε και φύγαμε.
Στην Ηλ.Αθηνών που βρίσκεται απέναντι από το Carrefour και το Media Markt στην λ.Κηφισίας στον Παράδεισο Αμαρουσίου ο πωλητής φωνάζει τον προϊστάμενό του...και μας αρχίζει ο τύπος σε κάτι π**ες....
-"αποκλείεται να είναι αυτή η τιμή, λέτε ψέματα" . Του δείχνουμε εκτυπωμενη την προσφορα
-"ε, μάλλον θα σας πουλάνε εκθεσιακό κομμάτι". Του λέω "αυτό ελέγχεται εύκολα από το εργοστασιακό μενού, εξάλλου έχω διαβάσει σχόλια από πολλούς που έχουν αγοράσει απο'κει και είναι όλα ΟΚ".
-"τότε θα σας πουλάνε κομμάτια παράλληλης εισαγωγής που δεν ισχύει η εγγύηση". Του λέω τσέκαρα με τη sony ελλάς και συνεργάζονται με το κατάστημα
-"όοοοχι, δεν είναι έτσι! μπορεί να αγόρασαν 5-6 κομμάτια από την sony ελλάς για να λένε ότι συνεργάζονται και τα υπόλοιπα να τα εισάγουν μόνοι τους. και αν πάθει κάτι η τηλεόραση να τσεκάρει μέσω serial number η σονυ ελλας ότι δεν είναι δικο της κομμάτι και να μην σας καλύπτει η εγγύηση"
Εκεί μου πάτησε τον κάλο!!!
Ποιά εγγύηση? Την worldwide guarantee που λέει μέσα στα χαρτιά? Θα αρνηθεί να την καλύψει ο τοπικός αντιπρόσωπος παραβαίνοντας τις ευρωπαϊκές οδηγίες? Με ποιά λογική? Εξάλλου αυτά διορθώνονται εύκολα με τα κατάλληλα fax, emails και τηλέφωνα στις αρμόδιες αρχές και στην μητρική εταιρεία. Το έχουμε μάθει το παραμύθι πλέον! Βρήκανε κόσμο και πουλάνε τρέλα ρε γαμώτο! Τέρμα το παραμύθι με τις εγγυήσεις! Είναι αυθαίρετο και τα κάνουν μόνο εκεί που βρίσκουν! Αν έχετε όρεξη να τους τρέξετε, θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν! Σας μιλάω από ιδία πείρα για περίπτωση στην οποία ενέπλεξα και δικηγόρους κλπ (καλά μην φανταστείτε καναν φοβερό χασοδίκη, η κοπέλα μου είναι και την είχα εύκαιρη χεχεχεχε)
Λοιπόν, διεκδικήστε γιατί μας πήραν χαμπάρι και χανόμαστε!
 
Θόδωρε 2 παρατηρήσεις.

1. Την εβδομάδα που μας πέρασε ανακοινώθηκε ότι ευρωπαικό δικαστήριο, ύστερα από καταγγελάι της Raynair, έβγαλε απόφαση με την οποία θεωρεί ότι η οδηγία της Ευρωπαικής Επιτροπής για αποζημιώσεις κλπ. των επιβατών από την εταθιρείες δεν ισχύει πλέον, καθώς η Επιτροπή είχε υπερεκτιμήσει τα δικαιώματα των επιβατών. Εγώ το διάβασα στους Irish Times της 11 ή της 12/1. Μάλλον περιλαμβάνει και την περίπτωσή σου από ότι θυμάμαι.

2. Με την Intersys δεν θα βρείτε άκρη. Αρνείται να αναγνωρίσει την πανευρωπαική εγγύηση, ακόμη και με απειλές κλπ. Κι όχι μόνο για πράγματα που φέρνουμε εμείς από το εξωτερικό, αλλά και σε ξένους που έχουν αγοράσει μια μηχανή από το εξωτερικό, ήλθε στην Ελλάδα για διακοπές και δουλειά, είναι στην εγγύηση, και χρειάζεται σέρβις.
 
Απάντηση: Re: Εξαπάτηση καταναλωτών

Θόδωρε 2 παρατηρήσεις.

1. Την εβδομάδα που μας πέρασε ανακοινώθηκε ότι ευρωπαικό δικαστήριο, ύστερα από καταγγελάι της Raynair, έβγαλε απόφαση με την οποία θεωρεί ότι η οδηγία της Ευρωπαικής Επιτροπής για αποζημιώσεις κλπ. των επιβατών από την εταθιρείες δεν ισχύει πλέον, καθώς η Επιτροπή είχε υπερεκτιμήσει τα δικαιώματα των επιβατών. Εγώ το διάβασα στους Irish Times της 11 ή της 12/1. Μάλλον περιλαμβάνει και την περίπτωσή σου από ότι θυμάμαι.

Θα το κοιτάξω και θα σου πω, ώστε να ξέρω τι μας περιμένει στο μέλλον. Είμαι και περίεργος να μάθω την λογική πίσω από την απόφαση σχετικά με το "υπερεκτιμήθηκαν τα διακαιώματα των επιβατών".

2. Με την Intersys δεν θα βρείτε άκρη. Αρνείται να αναγνωρίσει την πανευρωπαική εγγύηση, ακόμη και με απειλές κλπ. Κι όχι μόνο για πράγματα που φέρνουμε εμείς από το εξωτερικό, αλλά και σε ξένους που έχουν αγοράσει μια μηχανή από το εξωτερικό, ήλθε στην Ελλάδα για διακοπές και δουλειά, είναι στην εγγύηση, και χρειάζεται σέρβις.

Πράγματι για κάποιες αντιπροσωπίες μόνη λύση είναι να τους σύρεις νομικά γιατί δεν καταλαβαίνουν αλλιώς τις υποχρεώσεις τους. Να είσαι σίγουρος ότι αν μου τύχαινε θα το τραβούσα μέχρι να δικαιωθώ. Η άλλη λύση είναι αυτή που ακολούθησα σχετικά με την αντιπροσωπία της toshiba στην Ελλάδα: γνωρίζω ότι είναι βασιλικότεροι του βασιλέως σε θέματα πανευρωπαϊκών εγγυήσεων, οπότε μποϋκοτάρω τα προϊόντα τους όποτε έχω την ευκαιρία. Πριν κανα χρόνο ήθελα τον ΜΤ-700 που ήταν κορυφή (της κατηγορίας) σε εικόνα, ο μόνος λόγος που προτίμησα κάποιον άλλον ήταν το θέμα της αντιπροσωπίας (μολονότι θα τον αγόραζα από Ελλάδα δεν ήθελα να έχω σχέση μαζί τους).
Σε χώρες με προηγμένο κίνημα καταναλωτών το μποϋκοτάζ όταν είναι ομαδικό και συντονισμένο μπορεί να τσακίσει μια εταιρεία. Αλλά αν αυτό γινόταν στην Ελλάδα θα έπρεπε να μην τρώμε και να πίνουμε τίποτα, να μην ντυνόμαστε, να μην χρησιμοποιούμε ηλεκτρικό, τηλεφωνα σταθερά και κινητά, κρατικά κανάλια, ίντερνετ κλπ κλπ.
 
Όπως μπορείς να δείς φίλε μου (αν μου δίνεις το δικαίωμα να σε αποκαλώ φίλο μου) και οι TOSHIBA από την Intersys αντιπροσωπεύονται.

Πολλοί έχουν στείλει την Intersys στα δικαστήρια. Και δεν έχουν κερδίσει κανένα. Διότι η Intersys προβάλλει την αιτιολογία ότι δεν είναι θυγατρική της canon/toshiba κλπ. Και τα δικαστήριο το δέχονται το επιχείρημα. Και δευτεροβάθμια. Η canon europe δεν σουτάρει την Intersys διότι μέχρι να βρει νέο Partner θα χάσει πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς. Έτσι κάνει το κορόιδο.

Προσωπικά έχω πουλήσει όλο το σύστημα canon που είχα και πήγα στη Nikon για να μην έχω σχέση με την Intersys.
 
Μπράβο Θοδωρή που το ψάχνεις το θέμα και μπράβο σε όλους που το πήρατε απόφαση. Μακάρι όλοι να κάνουμε όπως εσύ. Κι εγώ τα παίρνω σε τέτοιες περιπτώσεις και διεκδικώ ό,τι δικαιούμαι, αλλά έχει καιρό να μου τύχει παρόμοιο σκηνικό. Ελπίζω να τυχαίνουν τέτοια όλο και λιγότερο...
 
Θα ήθελα κι εγώ να παραθέσω μια κατάσταση που μου προέκυψε έμμεσα τις τελευταίες 3 μέρες.

Λόγω ονομαστικής εορτής του αδερφού μου η γιαγιά μου απο το χωριό κατέβηκε για μερικές μέρες στη Θεσσαλονίκη.

Προχθές το απόγευμα γυρνώντας απο έξω πιάνει την κοβέντα με την κοπέλα μου και την παίρνει σε άλλο δωμάτιο να μιλήσουν.

Μετά απο λίγο η κοπέλα μου μου λέει ότι την πλησίασαn απο πολύ γνωστό κατάστημα αλυσίδας κέντρων αισθητικής και ότι κέρδισε κάτι δώρα και ότι θα παρακολουθήσει κάτι προγράμματα. Η γιαγιά είπε να μην πεί σε κάνεναν τίποτα. Προσπαθώντας να μάθω την έπεισα να μου πεί τι έγινε τελικά.

Οι πανέξυπνοι και τιμιότατοι πωλητές έβαλαν την γιαγιά να υπογράψει ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ( ονόματι δελτίο παραγγελίας υπηρεσιών ) αξίας 1250 ευρώ για την ίδια και προσπάθησαν να της πασάρουν το ίδιο και για την κόρη της ( πράγμα που σήμαινε 2500 ).

Ρωτώντας την γιαγιά αν υπέγραψε τίποτα μου λέει υπόγραψα κάτι χαρτιά.
Με τα πολλά χθές το πρωί η κοπελιά μου παίρνει την γιαγιά και πηγαίνουν στο εν λόγω κατάστημα. Βρίσκουν την κοπέλα με την οποία μίλησε η γιαγιά και στην ερώτηση της γιαγιάς " Υπογράψαμε συμβόλαιο χθές ; " η πωλήτρια έκπληκτη και μέσα στη γλυκήτητα ρωταέι " Δεν θυμόσαστε τα χαρτια´που υπογράψαμε εχθές και και και " . Εν το μεταξύ η γιαγιά είναι λιγότερο απο 60 χρονών και μια χαρά στα λογικά της , αλλά η μόρφωσή της είναι χαμηλή και η εμπειρία της σε σχετικές διαδικασίες ελάχιστη για να μην πώ μηδενική.

Λοιπόν, μετά απο αυτήν την επίσκεψη μαθαίνω αναλυτικά τη συνέβει και τους παίρνω τηλέφωνο. Ρωτάω την κοπέλα αν κατέστησε σαφές στη γιαγιά ότι πρόκειται περι συμβολαίου, αν οι όροι του συμβολαίου έγιναν γνωστοί κτλ και αν της δόθηκε αντίγραφο του συμβολαίου αυτού , λαμβάνοντας απαντήσεις του τύπου δεν είναι απαραίτητα αυτά και οτι δεν τα ξέρω καλά ( αυτό ήταν μετά την ερώτηση της ηλικίας μου , καλά είναι δυνατόν να μας την λέει 23 χρονών παιδί εμάς τις πωλήτριες ;;; ).

Μετά απο αρκετή συζήτηση και φασαρία στο τηλέφωνο πηγαίνουμε απο εκεί σήμερα εγώ με την γιαγιά και αφού συμβουλεύτηκα δικηγόρο και ΙΝΚΑ.

Ρωτάω να μάθω τι είδους συμβόλαιο είναι αυτό και γιατί δεν πήρε αντίγραφο η γιαγιά για να λάβω την απάντηση " Μα εδώ είναι το αντίγραφο ότι ώρα θέλετε σας το δίνουμε ".

Αρχίζει το παραλήρημα ότι δεν καταλαβαίνω την κατάσταη επειδή είμαι αντρας και ότι οι γυναίκες θέλουν να προσέχουν τον εαυτό τους κτλ. Και πρίν προλάβει να τελειώσει η Διευθύντρια πωλήσεων παρακαλώ της εξηγώ ότι το πρόβλημά μου είναι η τρόπος με τον οποίο βάλαν μια γυναίκα να υπογράψει ένα συμβόλαιο χωρίς να γνωρίζει τους όρους του και γιατί δεν της έδωσαν αντίγραφο κτλ κτλ.
και φού δεν είναι δα και τόσο σηματικό το ποσό βια´στηκαν τόσο πολύ να το υπογράψουν και δεν την άφησαν να το πα´ρει αν το μελετήσει και την επόμενη μέρα να πάει και να υπογράψει κανονικά. ( Απαγορεύεται το συμβόλαιο να βγεί ανυπόγραφο απο το κτίριο μου είπε και προασπιζώμενη την ανεξαρτησία της γιαγιάς μου είπε " Στο κάτω κα´τω μεγάλη γυναίκα είναι ανεξάρτητη κτλ κτλ δεν χρειάζεται να ρωτάει τον γιό της ή τον εγγονό της για το τί θα κάνει " , κάτι το οποίο δεν είχε σχέση με την πραγματικότητα αφού δεν προσπαθήσα με κάποιο τρόπο να κάνω κουμάντο στη γιαγιά αλλά να την προστατέψω απο αυτούς.


" Δεν είναι δα και τόσο μεγάλο ποσό και πως κάνετε έτσι , και το έκανε η γυναίκα για το καλό της και και και ."
Της ζητάω ένα αντίγραφο του συμβολαίου και μου το φέρνει να το διαβάσω .

Διαβάζω και στην γιαγιά τους όρους του συμβολαίου και δεν θυμόταν τίποτα απο αυτά που ανφερότανε στο συμβόλαιο εκτός του ότι η πληρωμή γίνεται σε δόσεις.

Ρωταώ την κυρία " Βλέπετε οτι βάλατε την κυρία να το υπογράψει χωρίς να γνωρίζει σχεδόν τίποτα απο αυτά που αναφέρονται εδώ; " . Και η απάντηση " Υποτιμάτε τη νοημοσύνη της γυναίκας ".

Απλά να αναφέρω ότι υπάρχει όρος που για οποιοδήποτε ατύχημα δεν φέρουν ευθύνη . Δηλαδή αν της κάψουν το πρόσωπο δεν φέρουν .
Εκτός αυτού για να πραγματοποιήσουν της δόσεις πήραν τηλέφωνο στην τράπεζα να διασταυρώσουν στοιχεία μου είπε για να κάνει κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρίας τα ποσά των δόσεων.

Απο ότι γνωρίζω οποιοσδήποτε κάνει μια κατάθεση σε λογαριασμού άλλου πρέπει να αναφέρει την αιτιολογία και το ονοματεπώνυμο του ( καταθέτης ) κατα την πληρωμή του ποσού στη τράπεζα. Και δεν είναι απαραίτητο να γίνουν τέτοιες διαδικασίες που ανέφερε η κυρία.

Αφού προσπάθησε να με πείσει για ις αγαθές τους προθέσεις και τα λοιπά και βλέποντας οτι δεν δείχνω να ασχολούμαι και πολύ με τα λεγόμενά τηςάλλαξε το τροπάριο και μου έλεγε " Τι φοβόσαστε ; το συμβόλαιο είναι για να προστατεύει τον πελάτη και μόνο ... " και κάτι τέτοια κουλά .
Στην ερώτηση μου " Μα πώς είναι δυνατόν ένα συμβόλαιο μεταξύ 2 πλευρών να παρέχει εγυήσεις μόνο προς τη μία πλευρά ;;; Ίδρυμα είστε η επιχείρηση ;;; " . Δεν πήρα πάντηση.


Με τα πολλά αφού απείλησα ότι θα φέρω εισαγγελείς και ΙΝΚΑ κτλ δέχθηκαν να ακυρώσουν το συμβόλαιο .


Ρίχνοντας μια ματιά στου υποψήφιους πελάτες διέκρινα αρκετές περιπτώσεις γιαγιάδων πάνω των 55 - 56 και μέχρι και 65 να είναι έτοιμες να υπογράψουν συμβόλαια παρόμοια με της δικής μου γιαγιάς , κατενθουσιασμένες γιατί στην είσοδο του καταστήματος κέρδισαν ένα δώρο απο τους λαχνούς στο καλαθάκι ( οι οποίοι όλοι κερδίζουν όλως τυχαίως ).

Ειληκρινά λυπάμαι με όλο αυτό γιατί αν έδιναν στη γιαγιά το συμβόλαιο να το μελετήσει με κάποιον ακόμα ,μπορεί και να μην είχαμε όλη αυτήν την ιστορία και να μην έχαναν και τα 1250 ευρώ που τόσο περιφρωνητικά σνόμπαρε η Διευθυντρια Πωλήσεων αυτου του Επιχειρηματικού Κολοσσού Εφάμιλλου της SHELL ο οποίος κοντά στο προγράμματα εκατοντάδων χιλιάδω ευρώ που πουλάει δεν μπορεί να ασχοληθεί σοβαρά με τέτοια ψίχουλα.

Δεν ξέρω τι να πώ.Γιατί φταίει και η γιαγιά αλλά το θέμα είναι οτι όταν ο λύκος τρώει ένα αρνί δεν φταίει το αρνί αλλά ο λύκος κι ο βοσκός που το άφησε ανυπεράσπιστο.
 
Last edited:
Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι, οι οποίοι εκμεταλευόμενοι την άγνοια, αφέλεια, αγαθότητα, αμάθεια, (μας) ή όπως αλλιώς θέλετε πέστε το, θα προσπαθούν είτε να μας πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες, είτε να εκμεταλευτούν την ανάγκη μας, με σκοπό το προσωπικό όφελος και κέρδος. Ο μόνος τρόπος προστασίας από όλα αυτά είναι η ενημέρωση, υπομονή στις συναλλαγές μας μέχρι να βεβαιωθούμε ότι χρειαζόμαστε πραγματικά αυτό που μας πασάρουν και η δράση όταν θίγονται τα συμφέροντά μας (καταγγελία). Επιπλέον πρέπει να υπάρχουν υπηρεσίες που να μπορούμε να απευθυνθούμε σε περίπτωση που την "πατήσουμε" και νόμοι που θα μας προστατεύουν από τους τυχάρπαστους αετονύχηδες.
 
Το περιστατικό που αναφέρεις είναι πολύ σοβαρό.
Σε παρακαλώ μην αρκείσαι σε μια ανώνυμη καταγγελία σε ένα φόρουμ που θα το διαβάσουν άλλοι 50-100 άνθρωποι αλλά δραστηριοποιήσου και κάνε κάτι γι'αυτό.
Γιατί μπορεί εσύ να την γλύτωσες αλλά υπάρχουν άλλοι τόσοι που θα την πατήσουν. Και μπορεί να την γλύτωσες αυτή τη φορά αλλά θα την πατήσεις την επόμενη.
Αυτό είναι το νόημα αυτού του topic, μην κάθεσαι αδρανής αλλά κυνήγησέ το. Αλλιώς η γάγραινα μεγαλώνει!
 
Θοδωρή ήδη το ψάχνω το θέμα μέσω του ΙΝΚΑ, αν γνωρίζεται πού αλλού μπορώ να απευθυνθώ για να αναφέρω το περιστατικό παρακαλώ ενημερώστε με.