Μόλις γύρισα από μια μικρή βόλτα (δηλαδή 90 χλμ. από τα οποία έκανα εγώ τα 55 στο τιμόνι) με ένα VOLVO FH16 (τράκτορας διεθνών μεταφορών) προδιαγραφών euro 5. Αγοράστηκε με απόσυρση (απέσυρε ένα αντίστοιχο MAN euro2) και στοίχισε περίπου 60.000 ευρώ (ελαφρώς μτχ).
Απίστευτα καλό όχημα. Καμιά σχέση με ένα MAN Euro 2 που είχα οδηγήσει πριν μερικά χρόνια, ακόμα και με ένα IVECO STRALIS (κάτι δεν μου πήγαινε καλά σε αυτό, μάλλον οι μικροί τροχοί).
Πολυ δυνατό (η έκδοση με τον 600άρη κινητήρα αν θυμάμαι καλά), πολύ πολύ οικονομικό (ακόμη και με φορτίο 26.112 κιλά μετρημένα) με εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση στο ταξίδεμα πρωτόγνωρη. Ήλθα στη Θεσσαλονίκη από τη Βιομηχανική περιοχή Κιλκίς σε μισή ώρα ( ο δρόμος είναι πλέον πολύ καλός κι αδειος).
Αν δεν είχα τα παιδιά στο σπίτι αυτές τις μέρες (το σχολείο κλειστό) αύριο πρωί θα έφευγα μαζί του για το Ζάντβορτ της Ολλανδίας. Δυο οδηγοί θα είμασταν εκεί Δευτέρα βράδυ και Τετάρτη ξημερώματα πρώτα ο θεός θα με άφηνε στη Φλώρινα. (υπόψη ότι αυτή την εποχή η καθυστέρηση των φορτηγών στα σύνορα είναι ελάχιστη).
Αν δεν έχετε οδηγήσει τράκτορα νέας τεχνολογίας θα εκπλαγείτε...
Απίστευτα καλό όχημα. Καμιά σχέση με ένα MAN Euro 2 που είχα οδηγήσει πριν μερικά χρόνια, ακόμα και με ένα IVECO STRALIS (κάτι δεν μου πήγαινε καλά σε αυτό, μάλλον οι μικροί τροχοί).
Πολυ δυνατό (η έκδοση με τον 600άρη κινητήρα αν θυμάμαι καλά), πολύ πολύ οικονομικό (ακόμη και με φορτίο 26.112 κιλά μετρημένα) με εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση στο ταξίδεμα πρωτόγνωρη. Ήλθα στη Θεσσαλονίκη από τη Βιομηχανική περιοχή Κιλκίς σε μισή ώρα ( ο δρόμος είναι πλέον πολύ καλός κι αδειος).
Αν δεν είχα τα παιδιά στο σπίτι αυτές τις μέρες (το σχολείο κλειστό) αύριο πρωί θα έφευγα μαζί του για το Ζάντβορτ της Ολλανδίας. Δυο οδηγοί θα είμασταν εκεί Δευτέρα βράδυ και Τετάρτη ξημερώματα πρώτα ο θεός θα με άφηνε στη Φλώρινα. (υπόψη ότι αυτή την εποχή η καθυστέρηση των φορτηγών στα σύνορα είναι ελάχιστη).
Αν δεν έχετε οδηγήσει τράκτορα νέας τεχνολογίας θα εκπλαγείτε...