Ιμάντας, τροχαλία, άμεση οδήγηση... ποιο πιστεύετε ότι είναι το σωστότερο και γιατί;

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,530
Θεσσαλονίκη
Εφόσον τα idler και τα direct drive είναι τόσο καλές τεχνολογίες, γιατί επικράτησε κυρίως ο ιμάντας; Δε θα έπρεπε να παραμείνουν κι αυτά στο προσκήνιο;

Κι άντε για τα idler παίζει ρόλο και το κόστος κατασκευής, μια και είναι περίπλοκα. Τα DD όμως;
 
Re: Αναλογική πηγή (βινύλιο). Τα βασικά...

5ψήφια τιμή; Είναι δυνατόν;
Δυστυχως,ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος.
Αυτος εχει και το "πλεονεκτημα" να ειναι ο μονος,και αναλαμβανει και τα παλια 301/401
 
Re: Αναλογική πηγή (βινύλιο). Τα βασικά...

E, ευχαριστώ, δε θα πάρω... καλό είναι και το Amazonάκι μου, άσε που στα μισά λεφτά παίρνω το Referenz κι έχω και ρέστα για κανέναν Graham Phantom...
 
Re: Αναλογική πηγή (βινύλιο). Τα βασικά...

E, ευχαριστώ, δε θα πάρω... καλό είναι και το Amazonάκι μου, άσε που στα μισά λεφτά παίρνω το Referenz κι έχω και ρέστα για κανέναν Graham Phantom...

Εχουν χρονο παραδοσης τρεις μηνες,αρα πουλανε 4 τον χρονο;!!!!!!

Και το 401 και τα υπολοιπα μια χαρα ειναι :ernaehrung004:
 
Re: Αναλογική πηγή (βινύλιο). Τα βασικά...

Εννοείται. Αλλά άμα είναι να αναστήσεις παλιό με idler, θα προτιμούσα ένα Lenco, που έχει πιο σωστή αρχή λειτουργίας.

Ειδικά άμα το κάνεις όπως του Ζαγγογιάννη...
 
Re: Αναλογική πηγή (βινύλιο). Τα βασικά...

Εννοείται. Αλλά άμα είναι να αναστήσεις παλιό με idler, θα προτιμούσα ένα Lenco, που έχει πιο σωστή αρχή λειτουργίας.

Ειδικά άμα το κάνεις όπως του Ζαγγογιάννη...

Επι του παροντος τελειωνει συντομα η βαση του 401 που ηδη υπαρχει και βλεπουμε
 
Last edited:
Re: Αναλογική πηγή (βινύλιο). Τα βασικά...

Επι του παροντος τελειωνει συντομα η βαση του 401 που ηδη υπαρχει και βλεπουμε

Κάτι μου λέει ότι θα ξεκινήσει καινούριο νήμα παρουσίασης σύντομα...

αναμένω.

:popcorn:
 
Re: Αναλογική πηγή (βινύλιο). Τα βασικά...

Μια και μου άρεσε η όλη φάση, λέω να ξεκινήσω καινούριο θέμα και να φέρω τα ποστ εκεί.
 
Re: Αναλογική πηγή (βινύλιο). Τα βασικά...

θα προτιμούσα ένα Lenco.....

Ειδικά άμα το κάνεις όπως του Ζαγγογιάννη...


Μου αρεσει στο Lenco η αλλαγη και ρυθμιση των στροφων με τον κωνικο αξονα που επιτρεπει συνεχη ρυθμιση σε ολο το range και οχι απλα απο 33>45>78 :a0210:
 
Εγώ τον τελευταίο καιρό έχω μεγάλη περιέργεια για τον τόσο ωραίο ήχο των τροχαλιών...

Οπότε μπήκα στην διαδικασία και αγόρασα ένα Lenco GL75 και σύντομα θα δω (ακούσω μάλλον) από πρώτο χέρι τι μπορεί να κάνει...

Το plinth είναι ήδη υπό μελέτη...

Φυσικά έχω αρχίσει την μελέτη στα ξένα φόρα... για να δούμε αν αυτή η λύση με λίγο DIY μπορεί να αποδώσει όσο λένε...

Ίδωμεν...
 
Εγώ τον τελευταίο καιρό έχω μεγάλη περιέργεια για τον τόσο ωραίο ήχο των τροχαλιών...

Οπότε μπήκα στην διαδικασία και αγόρασα ένα Lenco GL75 και σύντομα θα δω (ακούσω μάλλον) από πρώτο χέρι τι μπορεί να κάνει...

Το plinth είναι ήδη υπό μελέτη...

Φυσικά έχω αρχίσει την μελέτη στα ξένα φόρα... για να δούμε αν αυτή η λύση με λίγο DIY μπορεί να αποδώσει όσο λένε...

Ίδωμεν...

Welcome to the.......future :flipout::SFGSFGSF:
 
Για να είμαστε και εντός θέματος της ενότητας,

Σωστότερο είναι εκείνο που παίζει καλύτερα... είτε αντικειμενικά είτε υποκειμενικά...

Την απόφαση την βγάζουμε με ανοιχτό μυαλό και ανοιχτά αυτιά..

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος δρόμος/τεχνολογία/μέσο αλλά πολλαπλοί/παράλληλοι/συγκλίνοντες ή αποκλίνοντες...

Με άλλα λόγια προσωπικά θεώρησα ότι μέσα σε έναν μικρό προϋπολογισμό θα κάνω το πείραμα, αφενός γιατί μου αρέσει να πειράζω και να ξηλώνω, αφετέρου δεν μπορώ να παραβλέψω αυτά που διαβάζω στα φόρα σχετικά με την τροχαλία...

Βέβαια το πείραμα το έχουν κάνει και άλλοι, και διαβάζω περίεργα πράγματα... ότι πετάνε στα σκουπίδια τα Sondek (τυχεροί οι σκουπιδιάρηδες) και πουλάνε τα VPI για χάρη των Lenco (και των Garrard)...

Μένει να το ακούσω με τα αυτιά μου... Θεωρώ χωρίς να το έχω ακούσει ότι o Ζαγγογιάννης έχει χτυπήσει διάνα... Κώστα! θα σου έρθω κάποια στιγμή!!:ernaehrung004:
 
Εφόσον τα idler και τα direct drive είναι τόσο καλές τεχνολογίες, γιατί επικράτησε κυρίως ο ιμάντας; Δε θα έπρεπε να παραμείνουν κι αυτά στο προσκήνιο;

Κι άντε για τα idler παίζει ρόλο και το κόστος κατασκευής, μια και είναι περίπλοκα. Τα DD όμως;


Διότι ο ιμάντας είναι η ευκολότερη και φτηνότερη υλοποίηση,και ταυτόχρονα έχει κάποια τεχνικά πλεονεκτήματα όπως απομάκρυνση του μοτέρ από το πλατό με ότι αυτό συνεπάγεται... κραδασμοί/μαγνητικά πεδία κλπ κλπ...

Πάντως μου έχει κάνει εντύπωση η απόφαση της VPI να βγάλει motor upgrade καταργώντας τον ιμάντα και τοποθετώντας μηχανισμό tilt με τροχαλία...
 
Last edited:
The new VPI Rim Drive, turns the platter directly using time honored methods with space age parts and technology for a near perfect transfer of energy. The Rim Drive was created after listening to an old Rek-O Kut turntable using an idler rim drive and being amazed by the immediacy of the sound but not loving the associated noise that this system produced. By melding the old idler rim drive to the new VPI/HR-X dual motor flywheel we have produced a drive system with the immediacy of rim drive and the quietness and smooth rotation of belt & flywheel drive. The platter is driven by a silicone “O” ring on the circumference of a large wheel attached to the flywheel. The flywheel is a noiseless, cog free source of power and the rim drive transfers this power perfectly.

Advantages: The VPI Rim Drive improves pace, timing, spatial cues, noise levels, and image stability, while delivering deep, tight bass. For the first time you will hear bass from a turntable that sounds like it came from a master tape. Not only is it deep but it is fast with terrific punch.


Παρεμπιπτόντως και η Teres έχει αναβάθμιση με rim drive...
 
Last edited: