Κάηκε ηχείο, βοήθεια για καινούριο!!

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,367
Πριν από μερικές ημέρες καθώς είχα συνδέσει το καινούριο μου subwoofer στο ΟΝΚΥΟ home cinema σύστημα που έχω και αφού είχα δυναμώσει αρκετά την ένταση του για να δω τις επιδώσεις του woofer, ξαφνικά διαπίστωσα ότι είχα κάψει το ένα μπροστινό ηχείο, ενώ το άλλο άρχισε να μυρίζει αλλά ευτυχώς το γλίτωσα. Τώρα κοιτάζω τι να κάνω για να το αντικαταστήσω.

Στην Onkyo μου είπαν ότι καινούριο έχει γύρω στα 70 ευρώ (η εγγύηση δεν με καλύπτει). Από άλλες εταιρίες π.χ Yamaha, αντίστοιχα ηχεία βιβλιοθήκης/ραφιού, κοστίζουν σχεδόν τα μισά χρήματα. Ακόμα σκέφτομαι ότι αν είναι να καίγονται τόσο εύκολα, ίσος να πρέπει να κοιτάξω σε κάτι καλύτερο που να είναι πιο ανθεκτικό αλλά να το σηκώνει και ο ενισχυτής μου. Όμως από τεχνικά είμαι λίγο άσχετος οπότε θα ήθελα λίγη βοήθεια στην επιλογή τους. Ο ενισχυτής βγάζει 110Wκαι τα τωρινά ηχεία μου είναι 120W 6 Ohm. Θέλω ηχεία μικρά σε όγκο με καλή σχετικά ακουστική ποιότητα που να μην φοβάμαι να καούν με τον συγκεκριμένο ενισχυτή σε οποιαδήποτε ένταση και να το βάλλω. Οι χαμηλές τους συχνότητες δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα καθώς το subwoofer που έχω είναι αρκετά δυνατό. Μπορεί να μου πει κανείς τι πρέπει να κοιτάξω ή αν είναι δυνατό να μου προτείνει κάτι σε λογική τιμή? Ευχαριστώ.

Last edited:
Μήπως δεν είναι τα watt αλλά η παραμόρφωση που στέλνει ο ενισχυτής;
Εκτός και αν τα 120 watt των ηχείων είναι μετρημένα με κινέζικο τρόπο, μιας και τα 110 watt του ενισχυτή σίγουρα είναι. :)

Δεν ξέρω τι είναι ο κινέζικος τρόπος που λές, πάντως τα ηχεία είναι made in china! :).

Η παραμόρφωση που λές πως διαπιστώνεται?

Απάντηση: Re: Κάηκε ηχείο, βοήθεια για καινούριο!!

Μήπως δεν είναι τα watt αλλά η παραμόρφωση που στέλνει ο ενισχυτής;
Εκτός και αν τα 120 watt των ηχείων είναι μετρημένα με κινέζικο τρόπο, μιας και τα 110 watt του ενισχυτή σίγουρα είναι. :)[/quote

Μάγος είσαι;
:grinning-smiley-043

Η παραμόρφωση που λές πως διαπιστώνεται?

Μα... Ακούγεται... :)