Καταγγελία στο eBay, αξίζει το κόπο;

dinos

Moderator
Staff member
17 June 2006
931
Πάτρα
Πρόσφατα αγόρασα από την Ιταλία, ένα mainframe Tektronix μαζί με δύο εξειδικευμένες και προσθαφαιρούμενες γεννήτριες για καλιμπράρισμα παλμογράφων. Αγοράστηκαν για backup (ήδη έχω σε λειτουργία δυο ίδιες). Στη πρώτη εικόνα βλέπετε το προϊόν πως ήταν στο eBay. Στη δεύτερη βλέπετε τι παρέλαβα όταν άνοιξα την συσκευασία. Να τονίσω πως η συσκευασία ήταν άθικτη (τουλάχιστον με βάση την δική μου εμπειρία) ενώ πουθενά δεν υπήρχαν κομμάτια από τα σπασμένα πρόσθια panel. Νομίζω πως υπάρχουν δυο πιθανότητες. Η πρώτη ο πωλητής ναι είναι λαμόγιο και να έβαλε τις σπασμένες στη θέση των κανονικών άθικτων γεννητριών. Η δεύτερη κάποιος να άνοιξε το δέμα και να προσπάθησε να τις αφαιρέσει, χωρίς να ξέρει πως, και έτσι τις έσπασε. Ο πωλητής μου λέει πως έβαλε τις σωστές γεννήτριες στη συσκευασία. Να τονιστεί πως η μεταφορική ήταν δική του επιλογή ενώ ζήτησε και μια πρόσθετη αμοιβή μεταφορικών, διότι η αρχική εταιρία που είχε δώσει στο eBay είχε σταματήσει την μεταφορά αντικειμένων στην Ελλάδα. Πάντως το δέμα όσο και να το εξέτασα, δεν βρήκα ίχνη ανοίγματος, ούτε στοιχεία κακοποίησης κατά την μεταφορά (π.χ το mainframe ΤΜ515 δουλεύει κανονικά και δεν έχει ούτε μια ρωγμή, ενώ λογικά σε περίπτωση κακής μεταφοράς, θα ήταν το πρώτο που θα έσπαγε. Επίσης επαναλαμβάνω πως δεν βρήκα κομμάτια από τις σπασμένες προσόψεις. Τι προτείνετε να κάνω. Να πάω σε καταγγελία στο eBay; Θα κερδίσω τίποτα; Το κόστος επιστροφής είναι μεγάλο και αθροιζόμενο με το μέχρι τώρα κόστος των μεταφορικών, υπερβαίνει την αξία των αντικειμένων. Βασικά μου τη δίνει είτε να με κοροϊδεύουν, είτε να καταστρέφουν με τέτοιο τρόπο τα μηχανήματα. Περιμένω προτάσεις για το τι θα κάνατε στη θέση μου.
 

Attachments

  • TM515 in Ebay.jpg
    TM515 in Ebay.jpg
    160 KB · Views: 182
  • TM 515.jpg
    TM 515.jpg
    58.5 KB · Views: 177
  • Pg 506.jpg
    Pg 506.jpg
    55.6 KB · Views: 144
  • TG 501.jpg
    TG 501.jpg
    37.2 KB · Views: 122
Mε τι πληρωσες ?

Αν εισουν σοφρων και πληρωσες με Paypal κατευθειαν πηγαινε στο PayPal και ανοιξε dispute για την συγκεκριμενη συναλλαγη αλλα να εισαι πολυ σαφης τι ζητας.

Αν θες να κρατησεις το προιον και επισκευαζεται θα ζητησεις ενα Χ ποσο επισκευης επειδη δεν συμφερει να το στειλεις πισω.
Αν δεν το θες καθολου θα ζητησεις full refund και τα εξοδα αποστολης με ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΔΕΜΑ στον πωλητη ωστε να εχεις αποδειξη παραλαβης απο εκεινον και να μην κανει την παπια οτι ναι ειμουν προθυμος να εξυπηρετησω αλλα δεν το παρελαβα ποτε.
Μην ανοιξεις την καταγγελια στο ebay αν και πλεον συνδεονται. Η καταγγελια στο paypal ειναι πιο ελεγξιμη και πιο αμεση.
 
Άνοιξε dispute στο paypal ότι παρέλαβες κάτι διαφορετικό από αυτό που διαφήμιζε ο αγοραστής. Πρέπει βέβαια να αποφασίσεις τι θα κάνεις από αυτά που λέει ο kosh πιο πάνω.
 
Η βαθμολογία και τα προηγούμενα σχόλια στο ebay μπορούν να σε διαφωτίσουν για το ποιόν του πωλητή, αν είναι λαμόγιο γενικώς ή απλά ήσουν άτυχος και κάτι πήγε στραβά στη δική σου αποστολή.
Αν ο πωλητής έχει καλά σχόλια, σκέφτομαι πως ίσως το σπάσιμο να έγινε από κακομεταχείρηση του δέματος κατά τη μεταφορά. Έτσι μπορεί να δημιουργηθεί παρεξήγηση.
Οι οδηγίες του Kosh είναι γενικά σωστές. Το dispute στο PayPal αποκλείει και την ταυτόχρονη αναφορά στο ebay?
Ένας σωστός πωλητής, θα κάνει το παν για να μην υπάρχει μια αρνητική αναφορά. Ίσως πρέπει να ζητήσεις και τη συμβουλή απο την υποστίριξη πελατών του ebay.
 
το σίγουρο είναι ότι δε φταις εσύ για ότι έγινε.

Πλήρωσες για κάτι που είδες αλλά παρέλαβες κάτι άλλο.

Πρέπει να αποζημιωθείς με κάποιο τρόπο.


Είχα αγοράσει από αγγλικό ebay ένα marantz cd52mkII το οποίο έλεγε ότι είναι σε άριστη κατάσταση, ΔΕΝ ανέφερε οτι δεν υπήρχε remote, και σε non smoking environment.

Μόλις άνοιξα το κουτί νόμιζα ότι μπήκα σε Jazz υπόγειο της Νέας Ορλεάνης πίτα στον καπνίζοντα κόσμο.

Πατάω το πάουερ, τίποτα. Δε δούλεψε ποτέ.

Ανοίγω το cd, η πλακέτα είχε ένα στρώμα κίτρινο το οποίο ήταν ξεκάθαρα τσιγαρίλα.

Ψάχνω remote, πουθενά.

Του έστειλα μύνημα και μου λέει ότι κάνω λάθος, το μηχάνημα το έλεγξα πριν το στείλω.

Αφού δε βρήκα άκρη μαζί του έκανα αναφορά στο ebay και πήρα πίσω τα 30 από τα 45 ευρά που πλήρωσα.

Έτσι ξόδεψα 15 ευρώ για έναν κουμπαρά marantz τον οποίο και τελικά έκανα δώρο σε φίλο (μπας και το ζωντανέψει).
 
Re: Απάντηση: Καταγγελία στο eBay, αξίζει το κόπο;

Το dispute στο PayPal αποκλείει και την ταυτόχρονη αναφορά στο ebay?
.

Ναι πλεον. Η στο ενα ή στο αλλο κανεις αλλα η καταγγελια στο ebay πλεον δεν ειναι διακοσμητικη οπως παλιοτερα αλλα συνδεεται αμεσα με το paypal και γινεται και εκει αναφορα.
Απλα επειδη το εκανα προσφατα καλυτερα directly στο paypal που ειναι παγιωμενη η διαδικασια....
 
Να ζητήσω κι εγώ τη βοήθειά σας.
Πριν 3 μήνες περίπου,αγόρασα από ebay μέσω paypal μία συσκευή τύπου iPad.
Την παρέλαβα άθικτη αλλά δεν μπορούσε να διαβάσει από την εισοδο usb το στικάκι της Cosmote.Επικοινώνησα με τον Κινέζο και χωρίς δεύτερη κουβέντα μου είπε να του το στείλω πίσω για να το επισκευάσει/ρυθμίσει.Μετά από 2 μήνες,το παρέλαβα με σπασμένη την οθόνη.Του έστειλα mail αλλά δεν μου εχει απαντήσει εδώ και 1 μήνα περίπου.
Έχω καμία τύχη αν το αναφέρω στο Paypal?
 
Παιδιά ευχαριστώ πολύ.
Είναι η πρώτη φορά που έχω έρθει σε ρήξη με πωλητή και η βοήθειά σας είναι πολύτιμη. Έχω πληρώσει με pay pall ενώ έστειλα και πρόσθετα ταχυδρομικά λόγω επιλογής άλλης μεταφορικής εταιρίας από τον πωλητή (η επιλογή της μεταφορικής ήταν δική του ευθύνη). Μου έκανε εντύπωση πως δεν υπήρχαν υπολείμματα από τις σπασμένες προσόψεις. Αυτό με κάνει να πιστεύω πως η μεταφορά ήταν καλή. Τέλος πάντων θα προσχωρήσω σε dispute ζητώντας επιστροφή μέρους των χρημάτων ώστε να βρω ανταλλακτικά για επισκευή (το προτιμώ διότι αποφεύγω τη φασαρία του πακεταρίσματος κτλ). Αν όμως δεν θελήσει τότε ας κανονίσει την επιστροφή του αντικειμένου και φυσικά των χρημάτων μου.
Κάτι ακόμα, αν έχω κερδίσει ένα αντικείμενο στο eBay και ο πωλητής καθυστερεί να μου στείλει το κόστος των μεταφορικών ώστε να προχωρήσω στην πληρωμή με pay pall, ποια είναι η καλύτερη ενέργεια. Του έχω στείλει τρεις φορές αίτημα για το κόστος των μεταφορικών αλλά έχουν περάσει περισσότερες από 12 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Τελικά νομίζω πως με τα χρόνια κάτι έχει χαλάσει στο eBay.
 
Re: Απάντηση: Καταγγελία στο eBay, αξίζει το κόπο;

Νομίζω πως το dispute πρέπει να ανοίξει εντός ενός μηνός από την λήξη της δημοπρασίας.

Για την ακριβεια μετα το περας 10 ημερων και μεχρι 45 μερες μετα νομιζω.
 
Re: Απάντηση: Καταγγελία στο eBay, αξίζει το κόπο;

Να ζητήσω κι εγώ τη βοήθειά σας.
Πριν 3 μήνες περίπου,αγόρασα από ebay μέσω paypal μία συσκευή τύπου iPad.
Την παρέλαβα άθικτη αλλά δεν μπορούσε να διαβάσει από την εισοδο usb το στικάκι της Cosmote.Επικοινώνησα με τον Κινέζο και χωρίς δεύτερη κουβέντα μου είπε να του το στείλω πίσω για να το επισκευάσει/ρυθμίσει.Μετά από 2 μήνες,το παρέλαβα με σπασμένη την οθόνη.Του έστειλα mail αλλά δεν μου εχει απαντήσει εδώ και 1 μήνα περίπου.
Έχω καμία τύχη αν το αναφέρω στο Paypal?

Οχι Σωκρατη. Εχει περασει πολυς καιρος. Δυστηχως σε τετοιες περιπτωσεις ανοιγεις το dispute στα πλαισια που σου επιτρεπεται...και πολυ ευγενικα τους εξηγεις οτι θα το αφαιρεσεις ΟΤΑΝ και ΜΟΝΟ οταν παραλαβεις το προιον σου οπως το παρηγγειλες.
Αν σου πουνε οτι δεν προλαβαινουν να το στειλουν η οτι δεν θα ερθει στην ωρα του τους ενημερωνεις οτι δεν μπορεις να κανεις κατι για αυτο γιατι χανεις το δικαιωμα σου να παρεις πισω τα χρηματα σου σε περιπτωση που κατι παει στραβα.
Αν σου κατακυρωσουν την υποθεση υπερ σου τους λες οτι αν ολα πανε καλα θα τους ξανακανεις μια πληρωμη μεσω paypal εφοσον ηταν σωστοι απεναντι σου.
Αλλα να εμπιστευτεις κινεζο για τετοια θεματα ειναι σαν να εμπιστευοσουν Αλβανο μεταναστη πρωην καταδικο πριν 20 χρονια μολις ειχε ερθει Ελλαδα να σου κραταει το πορτοφολι να ξυστεις :D
Δοκιμασε απο το Ebay μεσα μπας και αλλαξε κατι αλλα απο το PayPal μετα απο 60 ημερες χανεις το δικαιωμα σου ....
 
Στο dispute πρέπει να είσαι πολύ συγκεκριμένος και να δώσεις όσον το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες έχεις. Φυσικά κ φωτογραφίες και ότι άλλο αποδεικτικό μέσο έχεις.
 
Re: Απάντηση: Καταγγελία στο eBay, αξίζει το κόπο;

Αν όμως δεν θελήσει τότε ας κανονίσει την επιστροφή του αντικειμένου και φυσικά των χρημάτων μου.
.



Εσυ την κανονιζεις ΠΑΝΤΑ με συστημενο ταχυδρομειο που καλο θα ειναι να δινει ηλεκτρονικο αποτυπωμα υπογραφης....και στελνεις σκαναρισμενο αντιγραφο και το συμπεριλαμβανεις στο κοστος μιας και εσυ δεν εισαι υπαιτιος......
Αλλιως αν δεν θελει να πληρωσει μεταφορικα απο Ελλαδα προς εκεινον του λες να σου κανει refund ΟΛΟ το ποσο της αγορας μαζι με τα μεταφορικα και να ληξει το θεμα εκει.
Να στο χαρισει δηλαδη εφοσον θα πληρωσεις καποια χρηματα λιγα ή πολλα για να το επισκευασεις.
Εξαρταται το ποσον παντα ετσι .....

-Καποτε καποιος μου εστειλε εναν ακριβο φωτογραφικο φακο απο Αμερικα , ηρθε πληρωσα Τελωνεια, φπαδες...και μεσα ηταν τιγκα στην σκονη ενω μου ειχε υποσχεθει οτι ηταν crystal clear.... Ε πληρωσε στο τελος partial refund 40 ευρω οσα εδωσα στον τεχνιτη να μου τον ανοιξει και να τον καθαρισει.





Κάτι ακόμα, αν έχω κερδίσει ένα αντικείμενο στο eBay και ο πωλητής καθυστερεί να μου στείλει το κόστος των μεταφορικών ώστε να προχωρήσω στην πληρωμή με pay pall, ποια είναι η καλύτερη ενέργεια. Του έχω στείλει τρεις φορές αίτημα για το κόστος των μεταφορικών αλλά έχουν περάσει περισσότερες από 12 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Τελικά νομίζω πως με τα χρόνια κάτι έχει χαλάσει στο eBay.


Μπορει να λειπει. Ειδες την καταχωρηση μηπως το αναφερει ? Κανε λιγη υπομονη αλλα να ξερεις οτι εφοσον δεν το εχεις πληρωσει δεν χανεις κατι....Η δυνατοτητα σου να το επιστρεψεις αρχιζει απο την ημερα πληρωμης σου οποτε μην σκας.
Απο την αλλη εκεινος εχεις το δικαιωμα αν σου στειλει Invoice και δεν πληρωσεις τελικα να σε καταγγειλει για unpaid item και να φας μια παρατηρηση...
Σιγα τα αυγα. Εχω φαει καποτε για 2-3 τετοια μαζεμενα ban για ενα μηνα αλλα ο τυπος μετα του διεγραψαν τον λογαριασμο του γιατι οντως ηταν λαμογιαδης ....απο negative σε negative σπηγαινε...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταγγελία στο eBay, αξίζει το κόπο;

Οχι Σωκρατη. Εχει περασει πολυς καιρος. Δυστηχως σε τετοιες περιπτωσεις ανοιγεις το dispute στα πλαισια που σου επιτρεπεται...και πολυ ευγενικα τους εξηγεις οτι θα το αφαιρεσεις ΟΤΑΝ και ΜΟΝΟ οταν παραλαβεις το προιον σου οπως το παρηγγειλες.
Αν σου πουνε οτι δεν προλαβαινουν να το στειλουν η οτι δεν θα ερθει στην ωρα του τους ενημερωνεις οτι δεν μπορεις να κανεις κατι για αυτο γιατι χανεις το δικαιωμα σου να παρεις πισω τα χρηματα σου σε περιπτωση που κατι παει στραβα.
Αν σου κατακυρωσουν την υποθεση υπερ σου τους λες οτι αν ολα πανε καλα θα τους ξανακανεις μια πληρωμη μεσω paypal εφοσον ηταν σωστοι απεναντι σου.
Αλλα να εμπιστευτεις κινεζο για τετοια θεματα ειναι σαν να εμπιστευοσουν Αλβανο μεταναστη πρωην καταδικο πριν 20 χρονια μολις ειχε ερθει Ελλαδα να σου κραταει το πορτοφολι να ξυστεις :D
Δοκιμασε απο το Ebay μεσα μπας και αλλαξε κατι αλλα απο το PayPal μετα απο 60 ημερες χανεις το δικαιωμα σου ....

Εγώ το άνοιξα και θα δούμε.
Για την εμπιστοσύνη μου σε Κινέζο.
Έχω πάρει πάρα πολλά πράγματα από Κινέζους και καμία μα καμία φορά δεν έμεινα δυσαρεστημένος από τις συναλλαγές με αυτούς.
Ακόμη και αυτός με το aPad που γράφω παραπάνω,μου απαντούσε καθημερινά προκειμένου να λύσει τα προβλήματα με την usb.Στο τέλος μου ζήτησε να του το στείλω πίσω,μου το ξανάστειλε με δικά του έξοδα,αλλά ηρθε πίσω με σπασμένη την οθόνη.
 
H δικη μου εμπειρια ειναι τραγικη . Εχω feedback 300+ σωστος κινεζος δεν μου εχει τυχει. Ολοι εχουν προσπαθησει να κανουν μια στραβουλα.
Αντιθετα σε γερμανο θα εδινα και τα κλειδια του σπιτιου μου.
 
Μόλις εχθές παρέλαβα 2 mp3 players από έναν Κινέζο για τα πιτσιρίκια.
Κόστος μαζί με τα ταχυδρομικά 12 ευρώ το καθένα.Το ένα ζευγάρι ακουστικά είχε πρόβλημα-έπαιζε μόνο το ένα ακουστικό- και του έστειλα μνμ.Μου ζήτησε 1000 συγγνώμη και χωρίς να το ζητήσω μου έκανε refund 5 ευρώ.
 
Απάντηση: Re: Καταγγελία στο eBay, αξίζει το κόπο;

H δικη μου εμπειρια ειναι τραγικη . Εχω feedback 300+ σωστος κινεζος δεν μου εχει τυχει. Ολοι εχουν προσπαθησει να κανουν μια στραβουλα.
Αντιθετα σε γερμανο θα εδινα και τα κλειδια του σπιτιου μου.

Δυο φορές την έχω πατήσει. Μια από Αμερικάνο και μια από Γερμανό.
 
Φίλε με αυτήν σου την εμπειρία θα καταλάβεις γιατί πολλοί από εμάς δεν αγοράζουμε τίποτα από Ιταλία...
Στραβή μπορεί να σου τύχει από όλες τις χώρες. Λαμογιά το ίδιο... απλά η γειτονική χώρα αποτελεί ενότητα από μόνη της στον χώρο του eBay...
 
H δικη μου εμπειρια ειναι τραγικη . Εχω feedback 300+ σωστος κινεζος δεν μου εχει τυχει. Ολοι εχουν προσπαθησει να κανουν μια στραβουλα.
Αντιθετα σε γερμανο θα εδινα και τα κλειδια του σπιτιου μου.


Εμείς πάντως από τον κινέζο με το wolfson dac δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ κανένα μα κανένα πρόβλημα. Μάλιστα σε φίλο που έλαβε το καπάκι με γρατζουνιά, του έστειλε δωρεάν ολόκληρο κουτί(!)

Είναι καμμιά φορά και θέμα τύχης...σε τι άνθρωπο θα πέσεις...

-bye--bye-
 
PAYPAL και ΕΒΑΥ παίδες είναι το ίδιο πράγμα. Από προσωπική εμπειρία, η αναφορά (dispute) στο PAYPAL αν την κάνεις στην καλύτερη περίπτωση θα αναγκάσει τον seller να σου επιστρέψει το κόστος του αντικειμένου. Αυτό με τις προυπόθεσεις:
1) να κάνεις δήλωση στο οικείο αστυνομικό σου τμήμα για την απάτη (ανάθεμα και αν θα ξέρουν οι αστυνομικοί για τι πράγμα τους μιλάς) και

2)ναι έχεις επιστρέψει το αντικείμενο πίσω με registered ταχυδρομίο.

ΚΑι βεβαίως το κερασάκι της ταλαιπωρίας είναι ότι χάνεις όλα τα μεταφορικά σου (ακόμα και αυτά της επιστροφής του αντικειμένου). Εντελώς άδικη και χρονοβόρα διαδικασία που εξυπηρετει τους sellers.