Λευκή πλατιά κάθετη γραμμή!

xtrcentral

New member
24 December 2007
77
Έξι μήνες μετά την αγορά της Toshiba 40XF355DG έφαγα τη φρίκη...
Πάω πριν από λίγο να παίξω GTA IV στο Xbox360 και βλέπω μια λευκή διάφανη γραμμή με πλάτος περίπου 4 εκατοστά και κάθετη από πάνω μέχρι κάτω! Λέω του Xbox360 θα είναι αλλά μόλις το κλείνω και πάω να το ανοίξω ξανά για να δω αν ήταν σκάλωμα του παιχνιδιού έφαγα την ήττα. Βλέπω την γραμμή στο blue screen που δείχνει όταν δεν δέχεται σήμα η tv από κάποια πηγή.

Που οφείλεται αυτό;
Μπορώ να κάνω κάτι ή θα τρέχω στο κατάστημα που την αγόρασα;
Θα μου την αλλάξουν αν έχει πρόβλημα;

Πόσο μου την σπάνε τέτοιες μ.....κίες!

:bigcry::bigcry::bigcry::bigcry::bigcry:
 
Πρόβλημα στην πλακέτα σάρωσης ίσως ή κάποια κακή επαφή στις φίσες της!
Να την πας γιά Service, η βλάβη κατά πάσα πιθανότητα καλύπτεται από την
εγγύηση. Συμβαίνουν αυτά ψυχραιμία!!!
 
Απάντηση: Re: Λευκή πλατιά κάθετη γραμμή!

Μαλλον χαλασμενο πανελ μου φαινεται οτι ειναι. Το σερβις οτι και να ειναι παντως δεν το γλιτωνεις...
 
Στο καταστημα που την αγορασες .............δεν εχεις καμμια δουλεια .
Στο σερβις θα πας ,αλλωστε κι αυτοι εκει θα σε στειλουν.
Κουραγιο ,σιτ χαπενς ολ δε ταιμ.
 
Λογικά ήταν εξαρχής προβληματική η τηλεόρασή σου και έτυχε να εμφανίσει τώρα το πρόβλημα. Οπότε παρηγορήσου από το γεγονός πως μέσα στην ατυχία σου στάθηκες και λίγο τυχερός... Σκέψου να σου εμφάνιζε τη βλάβη μετά το πέρας της εγγύησης (που αν δεν απατώμαι είναι 1 χρόνος για τις Toshiba). :frown::frown::frown:
 
Τι να πω;! Την ξανά άνοιξα παίζω καμιά ωρίτσα και η γραμμή εξαφανίστηκε! Θα με τρελάνει...

Τι να κάνω να την πάω για service ή όχι;
Τώρα δείχνει να λειτουργεί οκ...

Υπάρχει περίπτωση επειδή την είχα εκτός ρεύματος αρκετές μέρες να ήθελε να λειτουργήσει ξανά λίγο το panel; Ξέρω μπορεί να λέω βλακεία...

Το σπάσιμο ρε παιδιά είναι ότι είμαι στη Χίο και αναγκαστικά θα απευθυνθώ στο κατάστημα και όχι στην αντιπροσωπεία. Έτσι δεν είναι;
 
Απάντηση: Re: Λευκή πλατιά κάθετη γραμμή!

Υπάρχει περίπτωση επειδή την είχα εκτός ρεύματος αρκετές μέρες να ήθελε να λειτουργήσει ξανά λίγο το panel; Ξέρω μπορεί να λέω βλακεία...

Το θεωρώ απίθανο να φταίει το ότι ήταν εκτός ρεύματος, καθώς με το ίδιο σκεπτικό όλες οι καινούριες τηλεοράσεις που αγοράζουμε, όντας εκτός ρεύματος και μέσα στα κουτιά τους για πολλούς μήνες μέχρι να αγοραστούν, θα έπρεπε να κάνουν "νερά" όταν τις συνδέουμε για πρώτη φορά. ;)
 
Απάντηση: Re: Λευκή πλατιά κάθετη γραμμή!

Τι να πω;! Την ξανά άνοιξα παίζω καμιά ωρίτσα και η γραμμή εξαφανίστηκε! Θα με τρελάνει...

Τι να κάνω να την πάω για service ή όχι;
Τώρα δείχνει να λειτουργεί οκ...

Θα σου πρότεινα να τη στείλεις για service, αλλά αυτό που φοβάμαι είναι μήπως το πρόβλημα δεν εμφανιστεί κατά τον έλεγχο των τεχνικών κι έτσι τελικά μπεις σε όλο αυτό το κόπο για να στη γυρίσουν πίσω χωρίς να έχουν διορθώσει τίποτα... Αν πάντως αποφασίσεις να μην τη στείλεις και ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα, πακέτο για service ασυζητητί.
 
Απάντηση: Re: Λευκή πλατιά κάθετη γραμμή!

Η γραμμη λογικα θα ξανακανει την εμφανιση της αργα η γρηγορα. Μαλλον καποιο κυκλωμα στο πανελ ειναι ελαττωματικο αλλα δεν εχει "πεθανει" εντελως ακομα.

Το χειροτερο που μπορει να παθεις ειναι να σου ξαναεμφανιστει μετα το τελος της εγγυησης!
 
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις...
Θα επικοινωνήσω αύριο με το κατάστημα.
 
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις...
Θα επικοινωνήσω αύριο με το κατάστημα.

Kαταστημα ?
What καταστημα ?
Με το σερβις θες να πεις............
 
Service εδώ στη Χίο δε νομίζω να υπάρχει, δε θα χρειαστεί να πληρώσω εγώ μεταφορικές κλπ για να την στείλω Αθήνα ή όπου μου πουν;
Ενώ αν πάω στο μαγαζί θα επωμιστούν εκείνοι το κόστος και την όλη διαδικασία;
Δεν μου έχει ξανάτύχει βλάβη με τέτοιο προϊόν...

Ορίστε και μια φώτο του προβλήματος... Το ξανά έβγαλε. Είχατε δίκιο.
 
Μια χαρά τα λέει... Κατάστημα και πάλι κατάστημα...
Στις μέρες μας, η "εγγύηση" που δίνουν οι εισαγωγείς έχουν νόημα μόνο αν δίνουν κάτι παραπάνω από τα 2 χρόνια που δίνει ο 3043/2003 ή άλλες παροχές όπως on site υποστήριξη.
Οπότε, τον 1 "χρόνο" εγγύησης που δίνει ο "εισαγωγέας" να τον έχει να τον χαίρεται...
Εννοείται ότι βλάβη εντός 2 χρόνων καλύπτεται, ακόμα και αν το προϊόν έχει 1 μήνα εγγύηση. 2 χρόνια, ούτε μέρα λιγότερη :smile: