Πρόκειται για τη σύνδεσή μου Internet On The Go,αυτή με το στικάκι.
Σήμερα πήγα να μπω και δεν είχα σήμα.Τηλεφώνησα στο Help Desk τους και μου είπαν ότι μου έχουν κάνει φραγή λόγω υψηλών χρεώσεων της τάξεως των 1.000 ευρώ!!!!!!!
Κόντεψα να πάθω ανακοπή...
Όλα αυτά γιατί χρησιμοποίησα το στικάκι για να συνδεθώ για 5 ημέρες στο ιντερνετ και ενώ βρισκόμουν στην Τουρκία.
Έμπαινα κάθε βράδυ για 1-1,30 ώρα στο Avclub και τα πρωινά για 1-2 ώρες το πολύ στην πλοήγηση.
Μου πρότειναν να περιμένω την έκδοση του λογαριασμού στις 24 Μαίου και μετά να προβώ σε τυχόν αμφισβητήσεις/ενστάσεις.
Να σημειώσω ότι από την στιγμή που άνοιξα το τηλέφωνο στην Τουρκία,δεν έλαβα την παραμικρή ενημέρωση για την ακριβή χρήση της Περιαγωγής για μετάδοση δεδομένων τη δε φραγή την πραγματοποίησαν στις 2 Μαίου και ενώ είχα ήδη επιστρέψει στην Ελλάδα από την 1η Μαίου.Άρα,δεν την έκαναν για να με προστατεύσουν,αλλά επειδή είδαν ότι δεν πρόκειται να "γράψει" άλλο το κοντέρ.
Αντίθετα,αν είχα ταξιδέψει εντός Ε.Ε. ήταν υποχρεωμένοι μόλις ο λογαριασμός έφτανε τα 63 ευρώ,να μου κάνουν φραγή και να μου στείλουν sms.
Εχει κανείς στο παρελθόν αντίστοιχη "εμπειρία" και αν ναι,πως το χειρίστηκε?
Εκτός από την Cosmote,που αλλού μπορώ να απευθυνθώ?
Σήμερα πήγα να μπω και δεν είχα σήμα.Τηλεφώνησα στο Help Desk τους και μου είπαν ότι μου έχουν κάνει φραγή λόγω υψηλών χρεώσεων της τάξεως των 1.000 ευρώ!!!!!!!
Κόντεψα να πάθω ανακοπή...
Όλα αυτά γιατί χρησιμοποίησα το στικάκι για να συνδεθώ για 5 ημέρες στο ιντερνετ και ενώ βρισκόμουν στην Τουρκία.
Έμπαινα κάθε βράδυ για 1-1,30 ώρα στο Avclub και τα πρωινά για 1-2 ώρες το πολύ στην πλοήγηση.
Μου πρότειναν να περιμένω την έκδοση του λογαριασμού στις 24 Μαίου και μετά να προβώ σε τυχόν αμφισβητήσεις/ενστάσεις.
Να σημειώσω ότι από την στιγμή που άνοιξα το τηλέφωνο στην Τουρκία,δεν έλαβα την παραμικρή ενημέρωση για την ακριβή χρήση της Περιαγωγής για μετάδοση δεδομένων τη δε φραγή την πραγματοποίησαν στις 2 Μαίου και ενώ είχα ήδη επιστρέψει στην Ελλάδα από την 1η Μαίου.Άρα,δεν την έκαναν για να με προστατεύσουν,αλλά επειδή είδαν ότι δεν πρόκειται να "γράψει" άλλο το κοντέρ.
Αντίθετα,αν είχα ταξιδέψει εντός Ε.Ε. ήταν υποχρεωμένοι μόλις ο λογαριασμός έφτανε τα 63 ευρώ,να μου κάνουν φραγή και να μου στείλουν sms.
Εχει κανείς στο παρελθόν αντίστοιχη "εμπειρία" και αν ναι,πως το χειρίστηκε?
Εκτός από την Cosmote,που αλλού μπορώ να απευθυνθώ?