Καλήμερα σε όλους ,
είμαι θα έλεγα άσχετος με το `άθλημα` αλλά μου αρέσει να ακούω σωστά
μουσική .
Τα ακούσματα μου είναι κύριως rock και metal μουσική .
Αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά δικάναλλου ενισχυτή και ηχείων με ένα συνολικό κόστος 1000 Ευρώ περίπου . Η πηγή που έχω ( μάλλον θα αλλαχθεί μόλις έχω την οικονομική δυνατότητα ) είναι το CD player της Pioneer PD-S505 ( έχω την εντύπωση ότι έχει 3πλή ακτίνα lazer αν κάνω λάθος συγχωρήστε με ) .
Από τα ηχεία που άκουσα μου άρεσαν περισσότερο τα Canton GLE 407 .
`Ημουν ανάμεσα στον Advance map 105 και Harman Cardon hk 970 .
Τελίκα αποφάσισα να πάρω τον map 105 λόγω του ότι μου φάνηκε πιο καθαρός ο ήχος του και είναι πιο σε σχέση με τον hk 970 είναι πιο `δυνατος` .Βέβαια με προβλημάτισε η έλλειψη οπτικής εξόδου αλλά τελικά με κέρδισε η στιβαρή του κατασκευή .
`Εκανα λέτε καλή επιλογή ?
Δυστηχώς δεν με βοήθησαν ιδιαίτερα στα καταστήματα που επισκέφτηκα ο κάθε πωλητής έβγαζε άχρηστη την πρόταση του προηγούμενου και γενικότερα μου δώθηκε η εντύπωση ότι το μόνο που ήθελαν ήταν απλά να πουλήσουν .
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας και με συγχωρείτε για την έκταση .
Παναγιώτης .
είμαι θα έλεγα άσχετος με το `άθλημα` αλλά μου αρέσει να ακούω σωστά
μουσική .
Τα ακούσματα μου είναι κύριως rock και metal μουσική .
Αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά δικάναλλου ενισχυτή και ηχείων με ένα συνολικό κόστος 1000 Ευρώ περίπου . Η πηγή που έχω ( μάλλον θα αλλαχθεί μόλις έχω την οικονομική δυνατότητα ) είναι το CD player της Pioneer PD-S505 ( έχω την εντύπωση ότι έχει 3πλή ακτίνα lazer αν κάνω λάθος συγχωρήστε με ) .
Από τα ηχεία που άκουσα μου άρεσαν περισσότερο τα Canton GLE 407 .
`Ημουν ανάμεσα στον Advance map 105 και Harman Cardon hk 970 .
Τελίκα αποφάσισα να πάρω τον map 105 λόγω του ότι μου φάνηκε πιο καθαρός ο ήχος του και είναι πιο σε σχέση με τον hk 970 είναι πιο `δυνατος` .Βέβαια με προβλημάτισε η έλλειψη οπτικής εξόδου αλλά τελικά με κέρδισε η στιβαρή του κατασκευή .
`Εκανα λέτε καλή επιλογή ?