Map 105 Canton gle 407 καλή επιλογή ?

Καλήμερα σε όλους ,
είμαι θα έλεγα άσχετος με το `άθλημα` αλλά μου αρέσει να ακούω σωστά
μουσική .
Τα ακούσματα μου είναι κύριως rock και metal μουσική .
Αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά δικάναλλου ενισχυτή και ηχείων με ένα συνολικό κόστος 1000 Ευρώ περίπου . Η πηγή που έχω ( μάλλον θα αλλαχθεί μόλις έχω την οικονομική δυνατότητα ) είναι το CD player της Pioneer PD-S505 ( έχω την εντύπωση ότι έχει 3πλή ακτίνα lazer αν κάνω λάθος συγχωρήστε με ) .
Από τα ηχεία που άκουσα μου άρεσαν περισσότερο τα Canton GLE 407 .
`Ημουν ανάμεσα στον Advance map 105 και Harman Cardon hk 970 .
Τελίκα αποφάσισα να πάρω τον map 105 λόγω του ότι μου φάνηκε πιο καθαρός ο ήχος του και είναι πιο σε σχέση με τον hk 970 είναι πιο `δυνατος` .Βέβαια με προβλημάτισε η έλλειψη οπτικής εξόδου αλλά τελικά με κέρδισε η στιβαρή του κατασκευή .
`Εκανα λέτε καλή επιλογή ?
Δυστηχώς δεν με βοήθησαν ιδιαίτερα στα καταστήματα που επισκέφτηκα ο κάθε πωλητής έβγαζε άχρηστη την πρόταση του προηγούμενου και γενικότερα μου δώθηκε η εντύπωση ότι το μόνο που ήθελαν ήταν απλά να πουλήσουν .

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας και με συγχωρείτε για την έκταση .

Παναγιώτης .

Παναγιωτη καλησπερα και χρονια πολλα!!
πολυ καλα μηχανακια και τα δυο.
τα ηχεια τα εχω ακουσει, οπωs και τουs ενισχυτεs.
πιστευω οτι ο συνδιασμοs harman vs canton ειναι πολυ καλοs!!
παντωs προτου κανειs την αγορα καλυτερα να ακουσειs και να αποφασισειs.
ριξε μια ματια και για rotel.

Καλησπέρα OZZY ,
άκουσα και τους 2 ενισχυτές με τα Canton και πραγματικά η διαφορά ήταν αισθητή σε έναν άσχετο σαν κι εμένα .
Ειδικά στο θέμα τις έντασης εκεί που ο Harman σχεδόν τερμάτιζε ο Advance έπαιζε στο 50 η 60 % περίπου .