Μια αιτηση απαγόρευσης των διαφημίσεων αλκοόλ καθ ολοκληρίαν.

Γιάννης Μακρής

AVClub Enthusiast
29 November 2007
817
Ηράκλειο Κρήτης
Εδω και δυο δεκαετίες εχει απαγορευθει απο τα ηλεκτρονικά μεσα μαζικής ενημέρωσης η διαφήμιση προιόντων καπνού, με το πρόσχημα της προστασίας των νέων απο την γνωριμία με τον καπνό και τις συνέπειες του. Ειναι αλήθεια οτι ο καπνός ανήκει στις κύριες αιτίες θανάτου για τους καπνιστές, αφαιρώντας την ζωή απο πάμπολλους συμπολίτες μας ετησίως λόγω του καπνίσματος. Αλήθεια είναι επίσης, οτι εχουν επιβληθεί απαγορευσεις σε κάθε δημόσιο χωρο (δημοσιες υπηρεσίες, νοσοκομέια, καφετέριες, εστιατόρια, καταστήματα) οσον αφορά την χρήση του καπνου σε αυτά.
Πόσοι όμως πεθαίνουν απο το παθητικό κάπνισμα, αν δεν καπνίζουν και οι ίδιοι δηλαδή; Ποιά η αστική ευθύνη ενος καπνιστή που καπνίζει μεσα στην οικογένεια του, στον περίγυρό του και τι προκαλεί το παθητικό κάπνισμα στην ζωή και στις περιουσίες των παθουντων, σε σύγκριση με το αλκοόλ?
Η κατανάλωση αλκοόλ, σε μεγαλες ποσότητες, προκαλεί δεκαδες θανάτους κάθε χρόνο, και τεράστιες υλικές ζημιές, σε άτομα που δεν εχουν ουτε άμεση σχεση ουτε έμμεση σχέση με το αλκοόλ καθ' αυτό. Οι παθόντες, ειναι απλώς θύματα μεθυσμένων ατόμων, που λόγω της επήρρειας του ναρκωτικου (περί αυτού πρόκειται) στο αιμα και στον εγκέφαλό τους ειναι ανίκανοι να κρίνουν οτι ειναι ανάξιοι να πιάσουν τιμόνι στα χέρια τους. Και το πιάνουν με τα γνωστά αποκρουστικά αποτελέσματα, με την επιβάρυνση των ταμείων απο τους τραυματισμους και τις πρόωρες συντάξεις λόγω ολικής αναπηρείας, με την αδυναμία των παθουντων να αποζημιωθούν λόγω της λογικότατης άρνησης των ασφαλιστικών εταιρειών να καλύψουν ατυχήματα που προκλήθηκαν υπο την επήρρεια μέθης.
Η Διαφήμιση των αλκοολούχων ποτών σε όλα τα μεσα ενημέρωσης ειναι τέτοια, που προβάλλει τον υποψήφιο καταναλωτή ως γοητευτικό, επιτυχημένο τόσο στην εργασία του οσο και με το αντίθετο φύλο, συνήθως Αρρένα. Του κοτσάρουν κι ενα "Απολαυστε υπεύθυνα" μεταθέτοντας πάσα ευθύνη στον καταναλωτή, και ολα καλά και άγια, "Εμείς την δουλειά μας κάνουμε!".
Δημιουργουν ετσι ενα υποβόσκων προφίλ στο μυαλό του υποψήφιου καταναλωτή, ο οποίος ταυτίζεται με αυτό καταναλώνοντας το προιόν, αλκοόλη.
Καθως το προφιλ οπως αναφέραμε ειναι εκείνο του κυρίαρχου αρσενικού, ο οδηγός που θα αναλώσει αλκοόλη και θα αναλάβει να οδηγήσει μετά, νομίζει οτι εχει την κατάσταση στα χέρια του, εχοντας το προαναφερθέν προφίλ στο μυαλό του και αγνοώντας πάσα υπόδειξη τόσο του κράτους όσο και των φίλιων του προσώπων, καταλήγοντας στο νεκροτομείο προς...ανασυναρμολόγηση τόσο ο ίδιος, όσο και κάθε κακόμοιρος που έτυχε να βρεθεί στο δρόμο του την στιγμή που ο δολοφόνος, εκ των πραγμάτων, εχασε τον έλεγχο.
Πρίν σχολιάσετε καθ' οιονδήποτε τρόπο το κειμενο αυτο αρνητικά, βάλτε τον εαυτό σας στην θέση του παθουντα. Επεξεργαστείτε την παραθείσα προσέγγιση και δειτε με τα μάτια της φαντασίας σας τι θα μπορουσε να σας συμβει αυριο τα χαράματα, την ώρα που σηκώνεστε να πάτε στην δουλειά σας, απο κάποιον που γύριζε απο την "διασκεδαση".
Μια κάποια "λύσις" στο εν λόγω πρόβλημα ειναι η απομοδοποίηση της κατανάλωσης αλκοόλης σαν γενικό κοινωνικό προφίλ. Το αλκοόλ θα πρέπει να ταυτίζεται με την αποτυχία, με αρνητικά κοινωνικά πρότυπα, με την περιθωριοποίηση, με την γνωση περι της μειωσης του αριθμου των συνάψεων στους εγκεφάλους καταναλωτων (Θελεις παιδί μου να γίνεις πιό ηλίθιος? Αντε, πιές το στην υγειά μου! :P ) και αντίστοιχες απαξιωτικές του "προιόντος" (περι κοινωνικου δηλητηρίου πρόκειται) προσεγγίσεις.
Ενα πρόβλημα που αντιμετώπισαν κατα το παρελθόν οι πολέμιοι της αλκοόλης ειναι οτι η προσπάθεια απαγορευσης της (ΗΠΑ, 1920-1933), είναι οτι η απαγόρευση προκάλεσε αυξηση της κατανάλωσης(!). Ο λόγος είναι οτι η απαγορευση εγειρει συναισθήματα καταναγκασμένης στέρησης, σε αντίθεση με την απαξίωση και την επιλεγμένη αποστροφή απο το προιόν. Σκοπός της κάθε ενεργειας κατάργησης της διαφήμισης ειναι και η απαξίωση του προιόντος μεσα στο μυαλό των νέων.
Η αλήθεια είναι οτι και ο φυσικός χυμός πορτοκαλιού ειναι πιό υγιεινός απο τα ανθρακουχα αναψυκτικά, αλλα η διαφήμιση και η μοδοποίηση προκαλεί τεραστιες δυσαναλογίες στα ποσοστά κατανάλωσης των δυο κατηγοριων προιόντων.
Απωλεσθέντα κέρδη της οικονομίας λόγω της διαφορετικής νοοτροπίας στο θέμα της κατανάλωσης οινοπνεύματος αντισταθμίζονται με:
-την αυξημένη παραγωγικότητα,
-την ενίσχυση των ταμείων απο την μειωση των κεφαλαίων προς νοσηλεια και πρόωρη συνταξιοδότηση,
-την κοινωνική αποδοχή παντός είδους μέτρου που θα τιμωρεί με δυσβάσταχτα πρόστιμα (προτείνω ανεπιφύλακτα το 1/6 του ποσου της φορολογικής δήλωσης εκαστου παραβάτη) την οδήγηση υπο επήρεια μέθης,
- την συνολική βελτιωση της ποιότητας ζωής,
- το αισθημα ασφάλειας που τόσο μας εχει λείψει οποτε πιάνουμε τιμόνι.
 
Last edited:
Προσθέστε στό κείμενο και τήν αυξημένη οικογενειακή βία πού προκύπτει από τό μέλος εκείνο ,πού διαπράττει κατάχρηση αλκοόλ αλλά καί τά αυξημένα επαγγελματικά λάθη πού διαπράττει ένας εξαρτημένος απο το αλκοόλ άνθρωπος(και η κατάχρηση αλκοόλ δεν είναι προνόμιο τών ´ασθενεστέρων´ τάξεων αλλά και τών θεωρουμένων ως ´κοινωνικά προηγμένων´)και θά ολοκληρώσετε το προφίλ...
 
Στην τελική, διαπιστώνουμε οτι ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ να υποβιβασθει κοινωνικά η κατανάλωση αλκοολ. Να την βγάλουμε απο την έννοια "Διασκέδαση" και να την απορρίψουμε κοινωνικά.

Σπύρο, δεν θέλησα να επεκταθω στο προφιλ του αλκοολικου, γιατι οι αλκοολικοι ειναι δυστυχισμένοι ανθρωποι. Δεν τα εχω μαζίθ τους αλλά με τις διαφημισεις που προμοτάρουν το αλκοολ.

Kokar, εισαι ωραίος. Ευχαριστώ που συμμεριζεσαι τις φοβίες μου.

"Keep walking", driving, killing and destroying your life.
 
Last edited:
Μα φυσικά και δεν επιτίθεσαι εναντίον αυτών πού κάνουν κατάχρηση αλκοόλ.Γιά ενημέρωση πρόκειται.
Απλά στόν κόσμο υπάρχει η εντύπωση πώς αλοολικός ειναι μόνον αυτός πού βρίσκεται στό τελικό στάδιο.
Δυστυχώς δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Και οι επιπτώσεις ειναι στον εαυτό,στην οικογένεια, στην εργασία αλλά και στούς άλλους..
Οπως επίσης άλλο μεγάλο σφάλμα είναι να χρησιμοποιεί κανείς το ποτό γιά να κατευνάσει το έντονο άγχος ή την κατάθλιψή του..Κάτι σαν λανθασμένη αυτοθεραπεία δηλαδή..
Το μόνον που επιτυγχάνεται τότε ειναι δίπλα στό άγχος ή την κατάθλιψη να προστίθεται και η εξάρτηση απο το ποτό....Αυτό που ονομάζεται συν-νοσηρότητα δηλαδή..
Υ.Γ.
Συμφωνώ επίσης πλήρως με τήν κριτική που κάνεις στό ´θετικό προφίλ´που προβάλλει η διαφήμιση γιά τον χρήστη.
 
Εγώ τρέμω κάθε φορά που βλέπω άτομα απ την παρέα μου να φεύγουν λιώμα με το αμάξι τους.Και να καμαρώνουν "πω πω πάλι σκ@τ# έγινα" γελώντας.
Στις δε συστάσεις μου, απαντούν με ειρωνικά σχόλια επειδή εγώ δεν πίνω (ναι, έχω δυσανεξία στο αλκοόλ λόγω θυρεοειδούς).
Αλλά στου κουφού ή μάλλον στου "μάγκα" την πόρτα..
 
Δυστυχώς, ακόμα και να πραγματοποιηθεί απαγόρευση της άμεσης διαφήμισης, το ποτό διαφημίζεται καθημερινά εμμέσως, από την τηλεόραση κυρίως. Σε όλα τα απογευματινά και βραδυνά σήριαλ,τα οποία παρακολουθούν τα περισσότερα παιδιά, η φράση "να σου βάλω ένα ποτάκι να χαλαρώσεις;" ακούγεται τουλάχιστον 5 φορές ανά επεισόδιο. Είτε είναι πρωί στο γραφείο, μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά ή απόγευμα στο σπίτι. Οι πρωταγωνιστές έχουν συνήθως στέκι κάποιο μπαράκι, ενώ αδειάζουν δυο μπουκάλια στην καθησιά τους όταν έχουν ερωτική απογοήτευση.
Στη συνείδηση των παιδιών (αλλά και των μεγάλων, υποτίθεται συνειδητοποιημένων) περνάει ότι το αλκοόλ δε βλάπτει. Αντίθετα, μας χαλαρώνει και μας κάνει να ξεχνιόμαστε. Πάντως, σε καμία περίπτωση δεν είναι επιλήψημη η κατανάλωσή του.

Αν πάτε σε πάρτυ 16χρονων, η μπύρα ρέει άφθονη για τα αγόρια, ενώ τα space, breezer, mohito και άλλα συναφή είναι πολύ γλυκά και ελαφριά κατά τη γνώμη των κοριτσιών.
Αφήστε που επιβάλλεται να γίνεις "λιώμα" μια-δυο φορές για λόγους πρεστίζ και άλλες τόσες για να πάρεις θάρρος και να "την πέσεις" στο αντικείμενο του πόθου σου ή για να πείς μετά "ήμουν μεθυσμένος/η, δε ήξερα τί έκανα".

Αν αυτοί είναι οι μελλοντικοί ενήλικες που θέλουμε, τότε έχουμε παρεξηγήσει πολύ τα πράγματα.
 
Μισό λεπτό παιδιά να φωνάξω τους αντικαπνιστές για να αρχίσουμε εδώ τα του τσιγάρου...












































Επιτέλους βρήκε και το ποτό το δικό του Thread και τώρα δεν θα μπορούν μερικοί μερικοί να κάνουν κατάληψη στα αντικαπνιστικά...
:D
 
Re: Απάντηση: Μια αιτηση απαγόρευσης των διαφημίσεων αλκοόλ καθ ολοκληρίαν.

Δυστυχώς, ακόμα και να πραγματοποιηθεί απαγόρευση της άμεσης διαφήμισης, το ποτό διαφημίζεται καθημερινά εμμέσως, από την τηλεόραση κυρίως. Σε όλα τα απογευματινά και βραδυνά σήριαλ,τα οποία παρακολουθούν τα περισσότερα παιδιά, η φράση "να σου βάλω ένα ποτάκι να χαλαρώσεις;" ακούγεται τουλάχιστον 5 φορές ανά επεισόδιο. Είτε είναι πρωί στο γραφείο, μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά ή απόγευμα στο σπίτι. Οι πρωταγωνιστές έχουν συνήθως στέκι κάποιο μπαράκι, ενώ αδειάζουν δυο μπουκάλια στην καθησιά τους όταν έχουν ερωτική απογοήτευση.
Στη συνείδηση των παιδιών (αλλά και των μεγάλων, υποτίθεται συνειδητοποιημένων) περνάει ότι το αλκοόλ δε βλάπτει. Αντίθετα, μας χαλαρώνει και μας κάνει να ξεχνιόμαστε. Πάντως, σε καμία περίπτωση δεν είναι επιλήψημη η κατανάλωσή του.

Αν πάτε σε πάρτυ 16χρονων, η μπύρα ρέει άφθονη για τα αγόρια, ενώ τα space, breezer, mohito και άλλα συναφή είναι πολύ γλυκά και ελαφριά κατά τη γνώμη των κοριτσιών.
Αφήστε που επιβάλλεται να γίνεις "λιώμα" μια-δυο φορές για λόγους πρεστίζ και άλλες τόσες για να πάρεις θάρρος και να "την πέσεις" στο αντικείμενο του πόθου σου ή για να πείς μετά "ήμουν μεθυσμένος/η, δε ήξερα τί έκανα".

Αν αυτοί είναι οι μελλοντικοί ενήλικες που θέλουμε, τότε έχουμε παρεξηγήσει πολύ τα πράγματα.

Μα αυτό ακριβώς λέω και εγω βρε Άννα
Γιατί δεν έχουν απαγορέψει και τις διαφημίσεις του αλκοόλ
Από την Τν όπως κάνανε και με το τσιγάρο ?
θεωρούν ότι το αλκοόλ είναι λιγότερο επικίνδυνο από
τα προϊόντα του καπνού ?
Η μήπως τα συμφέροντα είναι πιο μεγάλα ???
 
σωστό θα ήταν να απαγορεύουν στα παιδιά κάτω των 20 χρονών να αγοράζουν
από τα περίπτερα η τα super market οινοπνευματώδη ποτά
καθώς και να εφαρμοστεί επιτέλους η απαγόρευση της κατανάλωσης αλκοόλ
στα μπαράκια σε ηλικίες κάτω των 20,γιατί όλα τα μαγαζιά έχουν την ταμπέλα
ότι απαγορεύετε αλλά μέσα γίνετε το έλα να δεις
 
Re: Απάντηση: Μια αιτηση απαγόρευσης των διαφημίσεων αλκοόλ καθ ολοκληρίαν.

Αν πάτε σε πάρτυ 16χρονων, η μπύρα ρέει άφθονη για τα αγόρια, ενώ τα space, breezer, mohito και άλλα συναφή είναι πολύ γλυκά και ελαφριά κατά τη γνώμη των κοριτσιών.
Αφήστε που επιβάλλεται να γίνεις "λιώμα" μια-δυο φορές για λόγους πρεστίζ και άλλες τόσες για να πάρεις θάρρος και να "την πέσεις" στο αντικείμενο του πόθου σου ή για να πείς μετά "ήμουν μεθυσμένος/η, δε ήξερα τί έκανα".


Δυστυχώς Άννα επειδή ο αδερφός μου είναι 17, κι έχω βρεθεί αρκετές φορές σε πάρτυ των φίλων του, πρέπει να σου πω ότι δεν ρέει άφθονη η μπύρα ή το κρασί αλλά ποτά όπως whiskey, βοτκες, και ό,τι άλλο βάλει ο νους σου... Συγκεκριμένα τη μπύρα την πίνουν όσο τρώνε, μετά ξεκινάνε τα υπόλοιπα. Φυσικά όποιος ζητήσει CokaCola, στιγματίζεται ως ξενέρωτος κλπ κλπ κλπ.
Μακάρι να την έβγαζαν με την (αρκετά αθώα σε σχέση με τα αλλα) μπυρίτσα... :ADFADF1:
 
Μια στιγμή βρε παιδιά. Δηλαδή να απαγορευτούν και οι διαφημίσεις ούζου; Ρετσίνας; Κρασιού;
Ποτών που συνδέονται με την κουλτούρα του φαγητού από αρχαιοτάτων χρόνων, ειδικώς στην πατρίδα μας;

Σύμφωνοι ότι ο αλκοολισμός είναι πηγή πολλών δεινών, αλλά μιλάμε πάντα για κατάχρηση, όχι χρήση.

Μετά τι θα έχει σειρά? Το φαστ φουντ? Τα φαγητά με πολλά λιπαρά? Οι σοκολάτες?
 
Τάσο όσο βλαβερό είναι το τσιγάρο για την υγεία μας ,
τόσο βλαβερό είναι και το αλκοόλ !
ο εθισμός στο τσιγάρο βλάπτει άμεσα μόνο τον καπνιστή
ενώ ο εθισμός στο ποτό βλάπτει και αυτόν που το καταναλώνει
αλλά και τον περίγυρο του άμεσα.
 
Όσον αφορά τα φαστ φουντ και τα παχυντικά φαγητά, δεν πρέπει απλώς να απαγορεύεται η διαφήμισή τους αλλά να απαγορευτούν ρητώς και δια ροπάλου τα ίδια. Η Νο 1 νόσος στην Ελλάδα σήμερα είναι η παχυσαρκία και δυστυχώς δεν το καταλαβαίνουμε.

Τώρα όσον αφορά τα ποτά, συμφωνώ ότι η κατάχρηση είναι το πρόβλημα, αλλά το τί είναι κατάχρηση διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Επίσης και μια φορά να μεθύσει κανείς (ή απλά να τον βαρέσει λίγο παραπάνω η ρατσίνα του μεσιμεριανού), μπορεί να γίνει επικίνδυνος αν ταυτόχρονα οδηγήσει. Δεν είναι μόνο ο αλκοολισμός το πρόβλημα. Ο αλκοολισμός προϋποθέτει εξάρτηση από το ποτό ανεξαρτήτως ποσότητας. Αλλά η περιστασιακή μέθη, που δεν προΥποθέτει κάτι τέτοιο, είναι εξίσου επικίνδυνη τόσο γι αυτός που ασυνείδητα πιάνουν τιμόνι στα χέρια τους, όσο και γι αυτούς που μπορεί να γίνουν βίαιοι λόγω της μέθης.
 
δυστυχώς δεν γίνονται βίαιοι μόνο λόγο μέθης. Με βρισκεις σύμφωνο σε αυτά που λες
 
Τάσο όσο βλαβερό είναι το τσιγάρο για την υγεία μας ,
τόσο βλαβερό είναι και το αλκοόλ !
ο εθισμός στο τσιγάρο βλάπτει άμεσα μόνο τον καπνιστή
ενώ ο εθισμός στο ποτό βλάπτει και αυτόν που το καταναλώνει
αλλά και τον περίγυρο του άμεσα.

Μάλλον ανάποδα τα έγραψες. Το τσιγάρο και μόνο που το καπνίζεις βλάπτεις τον εαυτό σου και τους γύρω σου. Για να βλάψει τους γύρω σου το ποτό που πίνεις πρέπει η πράξη σου αυτή να συνδυαστεί και με κάποιες άλλες που θα βλάψουν τελικά τους γύρω σου. Αυτό δεν είναι πάντα δεδομένο όμως. Δεν υπάρχει παθητική κατανάλωση αλκοόλ δηλαδή. Ένας πίνει και ένας μεθάει. Μόνο αν η μέθη οδηγήσει σε λάθος πράξεις (οδήγηση, βίαιη συμπεριφορά) τον πότη, οι γύρω του έχουν πρόβλημα.
 
Re: Απάντηση: Μια αιτηση απαγόρευσης των διαφημίσεων αλκοόλ καθ ολοκληρίαν.

Εγώ τρέμω κάθε φορά που βλέπω άτομα απ την παρέα μου να φεύγουν λιώμα με το αμάξι τους.Και να καμαρώνουν "πω πω πάλι σκ@τ# έγινα" γελώντας.
Στις δε συστάσεις μου, απαντούν με ειρωνικά σχόλια επειδή εγώ δεν πίνω (ναι, έχω δυσανεξία στο αλκοόλ λόγω θυρεοειδούς).
Αλλά στου κουφού ή μάλλον στου "μάγκα" την πόρτα..

Ρώτα τους τι χρώμα την θέλουν την ταφόπλακα, να δεις που πάει το γέλιο.

Γι αυτό αναφέρομαι σε "κοινωνική απαξίωση". Αν οι πότες γίνουν εκτος μοδας τότε κάτι θα εχει αλλάξει. τα ειρωνικά σχόλια, Δημήτρη, φυλαξέ τα για τα μούτρα τους.

ΑΝΝΑ said:
Σε όλα τα απογευματινά και βραδυνά σήριαλ,τα οποία παρακολουθούν τα περισσότερα παιδιά, η φράση "να σου βάλω ένα ποτάκι να χαλαρώσεις;" ακούγεται τουλάχιστον 5 φορές ανά επεισόδιο. Είτε είναι πρωί στο γραφείο, μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά ή απόγευμα στο σπίτι. Οι πρωταγωνιστές έχουν συνήθως στέκι κάποιο μπαράκι, ενώ αδειάζουν δυο μπουκάλια στην καθησιά τους όταν έχουν ερωτική απογοήτευση.

Να απαγορευτουν και αυτά, ως εχει ηδη απαγορευθεί το κάπνισμα εντός των τηλεοπτικών Studio (και κλάαααμα η Κανέλλη).



Φώτη, μισό λεπτό γιατί εδω υπάρχει πρόβλημα. Ενώ τα αποτελέσματα του καπνίσματος στον περίγυρο γινονται αμεσα αντιληπτά (βήχας, τάση για δυσπνοια) τα αποτελέσματα της αλκοόλης στον περίγυρο, ειναι άλλη ιστορία. Αφ ενός κάποιος μπορεί να ζητήσει απο τον διπλανό του να σταματήσει να καπνίζει, αν ενοχλείται. Αφ ετέρου, οταν ο άλλος πίνει, εσυ θα ενοχληθεις ΑΦΟΥ ο άλλος εχει πιεί. Και καλά, εσυ τον αφησες να πιει, καλά να πάθεις. Εγω, που γυρνάω ο κακόμοιρος με το αμάξι απο την δουλεια και δεν χρωστ;αω σε κανένα ουτε ποτα ουτε διασκέδαση, τι φταίω να πετύχω τον μεθυσμένο μετωπικά????
 
Όλα όσα κάνουμε έχουν επιπτώσεις στον περίγυρο. Και το ότι περιδρομιάζουμε ό,τι σκουπίδι βρούμε έχει. Επιβαρύνει το σύστημα υγείας.

Ό,τι και να λέτε, ένα ποτήρι παγωμένη μπυρίτσα το καλοκαίρι είναι νέκταρ, όχι δηλητήριο.
 
Μια στιγμή βρε παιδιά. Δηλαδή να απαγορευτούν και οι διαφημίσεις ούζου; Ρετσίνας; Κρασιού;
Ποτών που συνδέονται με την κουλτούρα του φαγητού από αρχαιοτάτων χρόνων, ειδικώς στην πατρίδα μας;

Σύμφωνοι ότι ο αλκοολισμός είναι πηγή πολλών δεινών, αλλά μιλάμε πάντα για κατάχρηση, όχι χρήση.

Μετά τι θα έχει σειρά? Το φαστ φουντ? Τα φαγητά με πολλά λιπαρά? Οι σοκολάτες?

αλλο αυτο και αλλο οι σημερινες διαφημισεις που προσπαθουν να δειξουν οτι γι ανα εισαι κουλ να εχεις κοτερα αμαξια γκομενες κλπ πρεπει να πινεις το ταδε ουισκι,κλπ
 
Τι να κάνουμε, αλκοόλ είναι και η διαφήμιση με τον Κλούνεϊ, αλκοόλ και το "αααυτό" του 12 και το "τυρί-ρύζι-καφέ-μακαρόνια-γάλα-ΚΑΜΠΑ". Πώς θα τα ξεχωρίσεις?