Να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας!

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,392
t3.large
Ιστορία σε short mode:

1.Αγορά τηλεφώνου dect απο πλαίσιο.
2.Επιστροφή σε 2 μέρες διότι δεν έμεινα ευχαριστημένος απο την ακουστική του (σαν τενεκές ακουγόταν).
3.Αρνηση αλλαγής διότι είχε ανοιχθεί η συσκευασία, παρόλο που δεν έλειπε ούτε αυτοκόλλητο. Φεύγω...
4.Γραφείο, www.plaisio.gr, Βοήθεια :

  • Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο

5. Τελος εργασίας, επιστροφή στο κατάστημα, ζητάω πάλι αλλαγή, πωλητής αρνείτο...

...τους θυμίζω την πολιτική τους του καταστήματός τους και χωρίς δεύτερη κουβέντα το άλλαξαν και ζήτησαν και συγνώμη!

ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΎΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΜΑΣ!-bye-
 
Εξυπνάδες...
Προφανώς έχει λάβει "οδηγίες" να κάνει το χαζό σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει υπόψη του τον κανονισμό.
:hanged: :behead: :violent-smiley-008: :rifle: :twoguns: :devil-smiley-029:
 
Να σημειώσω ότι δεν ήταν προβληματικό. Απλά ...το προϊόν δεν μου "έκανε"!!!

Είναι το γνωστό return/money back policy που στις πιο πολιτισμένες χώρες υπάρχει δεκαετείες!

Κατι άλλο, όταν ρώτησα τον πωλητή εάν μπορώ να δοκιμάσω την συσκευή σε κάποια γραμμή, με κοίταξε λες και είδε space invader! Οχι μονο αυτό, αλλά ούτε 2 μπαταρίες δεν του βρίσκονταν ώστε να δώ το μενου.

Αντιθέτως, εντυπωσιάστηκα απο τα καταστήματα Στολλας και ΝΑΚΑΣ ,οταν στις Χριστουγενιάτικες διακοπές μου στην Πατρα έψαχνα για ακουστικα προς αντικατάσταση των καμμένων του ipod μου.
Ο πρώτος, στην ερώτηση εάν μπορώ να ακούσω ένα ζευγάρι (ακριβα) SHURE ,απάντησε με μια απερίγραπτη άνεση "Φυσικα! Γουρούνι στο σακί θα πάρεις!?" και άρχισε να σχίζει την σφραγισμένη συσκευασία τους! - κόκαλο! -
Ο δεύτερος δε, πάλι με παρόμοια άνεση άνοιξε τρεις κλειστές συσκευασίες senheiser, μέχρι να καταλήξω σε αυτά που πήρα.
 
φιλος απο ΜΙΑΜΙ .......Ελληνας, αγορασε απο COSTCO ενα λαπ τοπ ηρθε Ελλαδα εκατσε το καλοκαιρι serfare εγραψε μιλαγε...μελιγα λογια του αλλαξε τα φωτα γυρισε πισω πηγε στο μαγαζι και ζητησε άλλο διοτι δεν του άρεσε η οθόνη

ο ιδιος πηρε μια rear prozector TV στην τιμη των 4200 δολλαριων μετα απο ενα μηνα η Costco εκανε Special sales για την συγκεκριμενη στα 2800 .....του εστειλαν επιταγη με την διαφορα 1400 δολλαρια διοτι ζημιωθηκε σε χρονο μικροτερο του προβλεπομενου......


ο ιδιος .......πηγε στην ερμου και πηρε ενα ζευγαρι παπουτσια.....μολις βγηκε απο το μαγαζι ειδε οτι ηταν αλλο χρωμα απ αυτο που ειχε διαλεξει....
πωλητρια: λυπαμαι ... αλλα δεν γινονται αλλαγες λογω εκπτωσεων
 
Αυτά είναι!!!
Αντε λοιπόν πείσε τους ,ότι ο φίλος σου θα αγοράζει μιά ζωη απο COSTCO και ποτέ πάλι από την Ερμού!!!
 
Δεν πειραζει που δεν εχουμε κανενα ουσιαστικα δικαιωμα σαν καταναλωτες, αρκει που ζουμε στην "ομορφοτερη χωρα του κοσμου"...
 
Κι όμως έχουμε δικαίωμα να αγοράζουμε όσο θέλουμε και ότι θέλουμε και να φορτώνουμε την πιστωτική μας όσο θέλουμε.
Έχουμε δικαίωμα να παίρνουμε όσα δάνεια μας δίνουν οι τράπεζες (κεκτημένο δικαίωμα).
 
Παιδιά να ρωτήσω κάτι: ωραία αυτή η πολιτική για τους καταναλωτές, αλλά τι γίνεται με τα προϊόντα που επιστρέφονται; Θα πουληθούν σε άλλους καταναλωτές; Και αυτοί θα είναι ενήμεροι της ιστορίας του προϊόντος; Αν ήταν έτσι αμφιβάλλω αν θα το αγόραζαν (τουλάχιστον στην τιμή του καινούριου). Ακόμα και τ' ακουστικά που απλά ανοίχτηκε η συσκευασία για να τα δει ο φίλος μας (εννοώ αυτά που τελικά δεν πήρε), αν πηγαίνατε να τ' αγοράζατε εσείς μετά και παρατηρούσατε μη σφραγισμένη συσκευασία θα τα παίρνατε; Εννοείται εντελώς καλοπροαίρετα ρωτάω, φυσικά και μας βολεύει ως καταναλωτές μια τέτοια πολιτική, απλά αναρωτιέμαι παράλληλα και για την τύχη των προϊόντων που επιστρέφονται.
 
Τα δικαιώματα αυτά προκύπτουν απο τον εμπορικό νόμο. Όλα αυτά είναι θέμα μορφωτικού επιπέδου ενός λαού. Π.χ. γιατί λέμε ότι η Παιδεία δεν είναι μόνο να μπείς στα ΑΕΙ (να είχαμε και απο αυτά). Και το ωραίο είναι ότι ισχύουν απο τότε που ψηφίσθηκε ο εμπορικός νόμος.
Οι ανοιγμένες συσκευασίες τι γίνονται;
 
φιλος απο ΜΙΑΜΙ .......Ελληνας, αγορασε απο COSTCO ενα λαπ τοπ ηρθε Ελλαδα εκατσε το καλοκαιρι serfare εγραψε μιλαγε...μελιγα λογια του αλλαξε τα φωτα γυρισε πισω πηγε στο μαγαζι και ζητησε άλλο διοτι δεν του άρεσε η οθόνη

ο ιδιος πηρε μια rear prozector TV στην τιμη των 4200 δολλαριων μετα απο ενα μηνα η Costco εκανε Special sales για την συγκεκριμενη στα 2800 .....του εστειλαν επιταγη με την διαφορα 1400 δολλαρια διοτι ζημιωθηκε σε χρονο μικροτερο του προβλεπομενου......


ο ιδιος .......πηγε στην ερμου και πηρε ενα ζευγαρι παπουτσια.....μολις βγηκε απο το μαγαζι ειδε οτι ηταν αλλο χρωμα απ αυτο που ειχε διαλεξει....
πωλητρια: λυπαμαι ... αλλα δεν γινονται αλλαγες λογω εκπτωσεων

:firstprize: :flipout:
 
Εγω πειρα 1 κινητο απο τον Γερμανο. Μου το στειλανε απο Αθηνα λογο επιδοτησης. Τους ειχα ζητησει να κοψουνε τιμολογιο. Με γραψανε και μου στειλανε αποδειξη απλη. Τους πειρα τηλ. και μου ειπανε οτι ξερετε κυριε αυτο που ζητατε δεν γινεται. Κανω φασαρια και μου λεει αυτη οτι το θα μεταβιβαστει το αιτημα σας. Μεγραφουνε κανονικα και δεν παιρνουνε τηλ. Τους ξαναπαιρνω πισω. Παλι φασαρια το παιζουνε ανηξεροι περι αιτηματος. Τους ξαναλεω. Με παιρνουνε μετα απο 2 μερες να με ρωτησουνε γιατι τους πειρα τηλ και τι ηθελα. Τους ξαναλεω. Μετα απο 2 μερες με ξαναπαρινουνε να μου πουνε οτι ναι θα σας κοψουμε τιμ. Οκ λεω περιμενω. Παιρνανε 15 μερες και τιμ δεν εχει ερθει. Τους ξαναπερνω και γινεται της ποπης. Εντωμεταξυ το κιν. ηταν προβληματικο και ηθελα να το επιστρεψω. Τους τα λεω ολα μαζι και μου λενε. Στειλε το κινητο πισω να το δουμε και θα σου στειλουμε καινουργιο ή θα το επισκευασουμε!!! Καινουργιο κινητο ετσι. Μετα απο καμια 15 μερες και επειδη φυσικα αυτοι δεν πειρανε τηλ ξαναπερνω και μυ λενε οτι θα σας το στειλουμε αυριο μαζι με το τιμ. Σε 2 μερες θα το εχετε. Παιρνανε 2 μερες και το κιν δεν εχει ερθει. Παλι τηλ. και μου λενε ναι θα σας το στειλουμε σημερα. Μετα απο 2 μερες ηρθε τελικα και ειχε και τιμ. μεσα. Βεβαια σε 1 εγγραφο που σου στελνουνε μαζι με το τηλ και γραφει την εγγυηση εγραφε αλλο μοντελο. Δεν μπηκα στο κοπο να ξαναπαρω τηλ. Ευτηχως εχω το τιμ. και μπορω να καλυφθω απο την εγγυηση.

:SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF:
 
Απάντηση: Re: Να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας!

φιλος απο ΜΙΑΜΙ .......Ελληνας, αγορασε απο COSTCO ενα λαπ τοπ ηρθε Ελλαδα εκατσε το καλοκαιρι serfare εγραψε μιλαγε...μελιγα λογια του αλλαξε τα φωτα γυρισε πισω πηγε στο μαγαζι και ζητησε άλλο διοτι δεν του άρεσε η οθόνη

ο ιδιος πηρε μια rear prozector TV στην τιμη των 4200 δολλαριων μετα απο ενα μηνα η Costco εκανε Special sales για την συγκεκριμενη στα 2800 .....του εστειλαν επιταγη με την διαφορα 1400 δολλαρια διοτι ζημιωθηκε σε χρονο μικροτερο του προβλεπομενου......


ο ιδιος .......πηγε στην ερμου και πηρε ενα ζευγαρι παπουτσια.....μολις βγηκε απο το μαγαζι ειδε οτι ηταν αλλο χρωμα απ αυτο που ειχε διαλεξει....
πωλητρια: λυπαμαι ... αλλα δεν γινονται αλλαγες λογω εκπτωσεων

....ρε πο@^*η:argue: μου γιατί γεννήθηκα στην Ελλάδα!!!!
 
Τώρα πως πρέπει να αντιδράσω με την ριμάδα την dsl της vivodi!!!!
Σύνδεση πήρα και σύνδεση δεν έχω ( router προς έλεγχο για dsl synchronization):argue:
 
Απο την άλλη φταίμε και εμείς ,που τα καταπίνουμε αμάσητα τις περισσότερες φορές και μετά κλαιγόμαστε...
Ο "δε βαριέσαι" factor δυστηχώς είναι πολύ ανεβασμένος...
 
Απάντηση: Re: Να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας!

Απο την άλλη φταίμε και εμείς ,που τα καταπίνουμε αμάσητα τις περισσότερες φορές και μετά κλαιγόμαστε...
Ο "δε βαριέσαι" factor δυστηχώς είναι πολύ ανεβασμένος...



με αυτον ζουμε ........:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043