Other News

ΜΗΤΣ

Supreme Member
19 June 2006
3,440
Athens, Greece
MEDIA MARKT: ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ
Ένα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε το πρώτο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών της Media Marktστην Ελλάδα. Με αυτή την αφορμή ξεκίνησε σχετικούς εορτασμούς την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου και αναμένεται να τους ολοκληρώσει την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου, παρέχοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να κερδίσουν αρκετά δώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως υπολογίζεται ότι περισσότεροι από 1.000.000 πελάτες έχουν επισκεφτεί το κατάστημα από την αρχή της λειτουργίας του μέχρι σήμερα.

Business Today
 
ABOUT: ΕXTRA ΕΚΔΟΣΗ
Το περιοδικό AboutΘεσσαλονίκηκυκλοφόρησε πανελλαδικά για 3η χρονιά στις 2 Νοεμβρίου μια extra πολυτελή έκδοση 132 σελίδων, με όλα όσα αφορούν στη νέα κινηματογραφική σεζόν. Οι 145 + 7 ταινίες της χρονιάς, οι τάσεις στο σινεμά, οι top 10 stars, αλλά και τα highlights του φετινού 47ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Ακόμη, η νέα ταινία του James Bond «Casino Royal», η κινηματογραφική χρονιά σε αριθμούς, after cinema guide και ποικίλα αφιερώματα περιλαμβάνονται σε αυτή τη συλλεκτική έκδοση.

Business Today
 
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΟΜ
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Ημερίδα με θέμα «Η ενίσχυση του κινηματογράφου από την τηλεόραση» διοργανώνει, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων. Θα πραγματοποιηθεί στο νέο Industry Center του ΦΚΘ στις 20 Νοεμβρίου και αποσκοπεί στην καταγραφή των γενικών αρχών που πρέπει να διέπουν τις σχέσεις Κινηματογράφου-Τηλεόρασης. Ειδικότερος στόχος της είναι η επεξεργασία ενός πλαισίου μέσα στο οποίο η στήριξη και η ενίσχυση της ελληνικής κινηματογραφίας από την τηλεόραση θα είναι αποτελεσματική και αμοιβαία επωφελής. Θα περιλαμβάνει ενημέρωση από το γενικό διευθυντή του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητηρίου (European Audiovisual Observatory), Wolfgang Closs, για τα μοντέλα ενίσχυσης της κινηματογραφίας που έχουν αναπτυχθεί στην Ευρώπη, καθώς και τοποθετήσεις από εκπρόσωπους εμπλεκομένων φορέων.

Business Today
 
Η MEDIA MARKT ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
Η Media Marktέρχεται να ενισχύσει την αγορά της Δυτικής Αττικής, με ένα υπερ κατάστημα, στη Λεωφόρο Αθηνών 64 και Θηβών 25, έκτασης 6.000 τ.μ., το οποίο άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου στις 8:00 πμ. Τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της Media Markt στο Περιστέρι πραγματοποιήθηκαν από τον υφυπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Βασίλη Μιχαλολιάκο, το δήμαρχο Περιστερίου, κ. Ανδρέα Παχατουρίδηκαι το διευθύνοντα σύμβουλο και CEO της Media Saturn Ελλάς, κ. Patric Vogel. Η Media Markt επεκτείνει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, προσθέτοντας ένα επιπλέον κατάστημα στην περιοχή της Αττικής, φτάνοντας τα 4 καταστήματα στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας. Το προσωπικό που απασχολεί πλέον η εταιρεία στην Ελλάδα ξεπερνάει τον αριθμό των 500 ατόμων συνολικά.

COM Today
 
ΚΩΤΣΌΒΟΛΟΣ: ΣΥΣΚΕΥΕΣ GPS
Όλα τα τελευταία μοντέλα συσκευών GPS διαθέτουν πλέον τα καταστήματα Κωτσόβολος. Οι επισκέπτες μπορούν τώρα να διαλέξουν ανάμεσα σε μία ευρεία γκάμα συσκευών, οι οποίες καλύπτουν διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας. Επιπλέον, κάποιες από αυτές μπορούν να συνδεθούν με κινητά τηλέφωνα ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή υποστηρίζει Bluetooth. Τέλος θα πρέπει να σημειωθεί πως στα καταστήματα του δικτύου προσφέρονται και Προσωπικές Συσκευές Πλοήγησης (PNDs), στην τιμή των 199 ευρώ.

Business Today
 
ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ ΣΕ ΝΕΟ ΚΤΙΡΙΟ 4.500 Τ.Μ. ΤΟ E-SHOP.GR
Σε νέο μεγαλύτερο κτίριο μεγέθους 4.500 τ.μ. μεταφέρθηκαν η αποθήκη, η διακίνηση, το service, και η συναρμολόγηση Η/Υ Innovator του e-shop.gr. Η επένδυσηστη νέα κτιριακή υποδομή αγγίζει το 1.000.000 ευρώκαι σφραγίζει την δέσμευση του e-shop.gr για διαρκή ανάπτυξη και συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών απέναντι στους πελάτες που το εμπιστεύτηκαν και συνεχίζουν να το εμπιστεύονται καθημερινά. Οι νέες εγκαταστάσεις βρίσκονται στο Μενίδι στην οδό Ανεμώνης και Κατάρας, όπου παράλληλα με την κεντρική αποθήκη θα λειτουργήσει και νέο κατάστημα. Το κατάστημα αυτό θα είναι το πληρέστερο σημείο λιανικής πώλησης δεδομένης της πρόσβασης στην κεντρική αποθήκη. Με γνώμονα την εξοικονόμηση κόστους, την καλύτερη μηχανοργάνωση και την αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση παραγγελιών, σημαντική επένδυση έγινε και στα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας, τα οποία αναβαθμίστηκαν εκ βάθρων. Η μεταφορά στο νέο κτίριο σε συνδυασμό με την αναβάθμιση του λογισμικού έχει εξασφαλίσει την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση χωρίς καθυστερήσεις των παραγγελιών που σε στιγμές αιχμής αγγίζουν τις 2.000 ημερησίως και αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα. Με τις νέες υποδομές το eshop.gr μπορεί πλέον να εξυπηρετεί 8,000 με 10,000 παραγγελίες την ημέρα.

COM Today
 
Eπιτέλους και κάποιοι αποφάσισαν να «βάλουν χέρι» στη διαφήμιση που εγώ που είμαι και του κλάδου την αποκαλλώ πλέον παραπλάνηση...

ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ MEDIA MARKT
Την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή Γιάννη Αδαμόπουλουπροκάλεσε το περιεχόμενο έντυπης διαφήμισης της εταιρείας Media Marktπου δημοσιεύτηκε το Νοέμβριο 2006. Στη διαφήμιση, με την οποία αναγγέλλονται τα εγκαίνια καταστήματος, παρουσιάζεται, από τη μία μεριά, ο Σωκράτης με τη γνωστή ρήση του σε παραλλαγμένη μορφή «Εν οίδα ότι... τέτοιες τιμές πουθενά δεν είδα» και, από την άλλη, ο Διογένης να «συνεχίζει την αναζήτηση» με την επισήμανση «Κορόιδο είμαι να μην ψάξω τη μεγαλύτερη ποικιλία;». Επίσης, εμφανίζεται ο Πλάτων με το συνοδευτικό κείμενο «Κορόιδο όποιος το χάσει!» Με επιστολή του, προς τον πρόεδρο της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης Επικοινωνίας, κ. Μανώλη Παπαπολύζο, ο Συνήγορος του Καταναλωτή καταθέτει τους προβληματισμούς που προκαλεί το περιεχόμενο της διαφήμισης και παρακαλεί να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε οι διαφημίσεις, παράλληλα με την ικανοποίηση του εμπορικού στόχου τους, να επιδεικνύουν τη δέουσα σοβαρότητα όταν καταφεύγουν στην ιστορική παράδοση ενός λαού για να αντλήσουν έμπνευση. Τέλος, με την επιστολή του ο Συνήγορος του Καταναλωτή Γιάννης Αδαμόπουλος ζητεί από τον πρόεδρο να συστήσει στην εν λόγω εταιρεία να μην προβεί στο μέλλον σε αντίστοιχες διαφημιστικές καταχωρίσεις.

Business Today
 
ΑΛΛΑΓΗ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
«U» ΑΠΟ ΤΗΝ INFO-QUEST
Η Info-Quest αναπτύσσει και παρουσιάζει τη νέα πολυκαναλική προσέγγιση καταναλωτών και επιχειρήσεων μικρού και μεσαίου μεγέθους με την ονομασία «U». Η ονομασία αυτή αντικατοπτρίζει το κοινό-στόχο των νέων υπηρεσιών, δηλαδή το μεμονωμένο καταναλωτή και επαγγελματία, των οποίων οι πολύπλευρες δραστηριότητες διευκολύνονται και βελτιώνονται σημαντικά με τη χρήση της τεχνολογίας. Το «U» προσφέρει άμεση πρόσβαση σε επιλεγμένα προϊόντα, ολοκληρωμένες λύσεις, υπηρεσίες, αλλά και τεχνολογική γνώση σε καταναλωτές και μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις με τρεις τρόπους: Μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος στην ιστοσελίδα www.you.gr, μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου 801-801-9000 με αστική χρέωση και μέσω των κατά τόπους συνεργαζόμενων καταστημάτων. Κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα του «U» είναι οι προτάσεις που προσφέρει με στόχο την απόλυτη κάλυψη και υποστήριξη του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά. Οι προτάσεις αυτές, μεταξύ άλλων, παρουσιάζουν και συνδυαστικές χρήσεις των νέων τεχνολογιών, προσδίδοντας νέα διάσταση στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών και βελτίωση της εργασίας και ψυχαγωγίας τους. Αξιοσημείωτη είναι η οικονομία στη συνολική χρήση των προϊόντων και των ολοκληρωμένων λύσεων, από τη στιγμή της αγοράς τους ως και την τεχνική υποστήριξή τους.

COM Today
 
ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΔΕΕ ΚΑΙ ΣΕΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ MEDIA MARKT
Σε σχετική ανακοίνωσή της η ΕΔΕΕκαι το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας αναφέρουν τα ακόλουθα: «Ο Συνήγορος του Καταναλωτήέστειλε στις 07/12 επιστολή στην ΕΔΕΕστην οποία επικοινωνούσε την αντίθεσή του στη χρήση των ιστορικών μορφών των Σωκράτη, Διογένη και Πλάτωνα στη διαφημιστική επικοινωνία της εταιρείας Media Markt. Η ΕΔΕΕ προώθησε άμεσα την επικοινωνία αυτή στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, το φορέα στον οποίο το κράτος με το Νόμο 2863/2000 ανέθεσε την ευθύνη για την τήρηση κανόνων δεοντολογίας στην επικοινωνία. Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας επικοινώνησε αυθημερόν με την εταιρεία, η οποία έστειλε στις 08/12 επιστολή στο ΣΕΕ στην οποία επισημαίνει ότι «... η εν λόγω διαφημιστική εκστρατεία έχει ήδη λήξει ... τα εν λόγω διαφημιστικά μηνύματα επομένως δεν θα ξαναχρησιμοποιηθούν σε κανένα μέσο διαφήμισης, ενώ ταυτόχρονα θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση απόσυρση των σχετικών υπαίθριων διαφημίσεων που είναι τυχόν ακόμη αναρτημένες». Όπως γίνεται αντιληπτό, η κινητοποίηση και των δύο φορέων –ΕΔΕΕ και ΣΕΕ- ήταν άμεση και η επίλυση του θέματος -με τη σύμπραξη βεβαίως της εταιρείας Media Markt- ταχύτατη, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι η αυτοδέσμευση είναι αποτελεσματικός τρόπος ρύθμισης της αγοράς. Η ΕΔΕΕ έχει ήδη από το 2003 ζητήσει από τα μέλη της να απέχουν από τη δημιουργία διαφημίσεων που προβάλλουν και χρησιμοποιούν εθνικά θέματα, ιερά κείμενα, την εθνική πολιτισμική και πνευματική κληρονομιά, εθνικά μειονεκτήματα, θρησκευτικές δοξασίες κ.λπ.».

Business Today
 
ΑΛΥΣΙΔΩΤΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ
ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΤΟ YOUTUBE.COM
Όλο και περισσότερο φαίνεται να επηρεάζει το παγκόσμιο τοπίο των media η ιστοσελίδα YouTube. Η επιτυχία του site, που προσελκύει καθημερινά περισσότερους από 100 εκατομμύρια επισκέπτες και πρόσφατα πωλήθηκε στο Google για 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια, φαίνεται να παρακινεί και τους μεγαλύτερους ομίλους ΜΜΕ στις ΗΠΑ να προχωρήσουν στη δημιουργία μιας ανάλογης πλατφόρμας. Οι συζητήσεις βρίσκονται ακόμη σε εμβρυακό στάδιο αλλά συμμετέχουν οι Viacom, Fox, CBSκαι NBC Universal. Επιπρόσθετα, η Coca-Colaαναμένεται να παρουσιάσει μια χριστουγεννιάτικη καμπάνια, που θα «τρέξει» στο YouTube και στην οποία θα συμμετέχουν μερικοί από τους πιο δημοφιλείς χρήστες της ιστοσελίδας. Τέλος, όλο και πιο έντονη είναι η φημολογία πως σύντομα θα πωληθεί και το Metacafe, που προσφέρει ανάλογες υπηρεσίες με το YouTube. Η τιμή του εκτιμάται πως ανέρχεται στα 200 εκατομμύρια δολάρια και πιθανότερος υποψήφιος αγοραστής φαίνεται να είναι το Yahoo!.

Business Today
 
Nα γιατί δεν έχουμε πολλές γυναίκες εδώ στο club μας βρε...

ΕΡΕΥΝΕΣ E-CENSUS ΚΑΙ E-METRICS
ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟ INTERNET
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ΕBEAπαρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των ερευνών για το Internet e-metricsκαι e-censusπου πραγματοποιήθηκαν κατά το Νοέμβριο 2006. Οι δύο έρευνες πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την ΚτΠ. Η έρευνα e-metrics έγινε για τρίτη συνεχή χρονιά από την AGB Nielsen Media Researchσε συνεργασία με την Phaistos Networksκαι 75 δικτυακούς τόπους. Σημαντικό εύρημα της έρευνας e-metrics είναι η αναλογικά χαμηλή χρήση του Internet από γυναίκες (24% των χρηστών) και άτομα άνω των 50 ετών (8%), που συγκρινόμενα με τα αρκετά υψηλότερα αντίστοιχα ποσοστά στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες δείχνουν τα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης του μέσου και στην Ελλάδα. ως προς τον τρόπο σύνδεσης ,ε το Internet, διαπιστώνεται σηΒαντική αύξηση των οικιακών συνδέσεων ADSL, αποτέλεσμα και της πολιτικής των παρόχων σύνδεσης. Παρά την αύξηση, η Ελλάδα εξακολουθεί να υστερεί ως προς τις συνδέσεις υψηλής ταχύτητας (μεγαλύτερης των 512 kbps) έναντι άλλων ευρωπαϊκών χωρών και των ΗΠΑ. Ως προς τη χρήση παρεχομένων υπηρεσιών: E-commerce: To 69,5% των ερωτώμενων απάντησαν ότι έχουν πραγματοποιήσει αγορές on-line, από τους οποίους το 53,5% δήλωσε ότι επιλέγει περισσότερο ελληνικά sites και 46,5% sites του εξωτερικού. E-banking: Ποσοστό 41,4% δήλωσε ότι πραγματοποιεί τραπεζικές συναλλαγές μέσω Internet. E-government: Ποσοστό 89,3% δήλωσε ότι έχει επισκεφθεί κάποιο site δημόσιου φορέα για να χρησιμοποιήσει κάποια από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Ως σημαντικότερος λόγος χρήσης του Internet καταγράφηκε η αναζήτηση πληροφοριών (90,2% των χρηστών), και ακολουθούν η ενημέρωση για την επικαιρότητα (79,0%), η χρήση για λόγους εργασίας (69,1%) και χρήσεις email/chat (64,1%).

COM Today
 
ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ JETIX ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΤΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Οι κονσόλες ψυχαγωγίες, οι τηλεοράσεις και τα κινητά τηλέφωνα φαίνενται να αποτελούν τα αγαπημένα αντικείμενα των παιδιών στην Ευρώπη. Αυτό, τουλάχιστον, προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του ευρωπαϊκού παιδικού τηλεοπτικού δικτύου Jetix, που αφορά παιδιά ηλικίας μεταξύ 7 και 14 ετών και επιχειρεί να καταγράψει πού αφιερώνουν το χρόνο και τα χρήματά τους, καθώς και τι θεωρούν «cool». Μεταξύ άλλων, η έρευνα καταδεικνύει πως τα παιδιά χρησιμοποιούν μια πληθώρα πλατφορμών για ψυχαγωγικούς λόγους, με την τηλεόραση, όμως, να παραμένει η αγαπημένη τους. Επίσης, ο τεχνολογικός εξοπλισμός παρουσιάζεται να αξιολογείται ως κάτι πολύ σημαντικό από τα παιδιά. Πολύ σημαντικότερο, μάλιστα, από παραδοσιακά είδη όπως τα παιχνίδια και τα ρούχα. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως η πλειονότητα των παιδιών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν πως βοηθούν τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας στη λήψη καταναλωτικών αποφάσεων που αφορούν, μεταξύ άλλων, ταξίδια αναψυχής και ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Η έρευνα υλοποιήθηκε σε 10 ευρωπαϊκές χώρες και συμμετείχαν 500 παιδιά.

Business Today
 
ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ
ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ WWW.SKROUTZ.GR
Η ανανεωμένη και βελτιωμένη έκδοση του Skroutzλειτουργεί από τις 20 Νοεμβρίου 2006. Η εταιρεία FortyTwoπου δημιούργησε και ανέπτυξε το skroutz.gr, επανασχεδίασε το site με καινούργιες δυνατότητες, και νέες λειτουργίες, που σε συνδυασμό με την εικαστική βελτίωση από την Atcom ΑΕ, καθιστούν το skroutz.gr ένα εργαλείο λειτουργικό και εύχρηστο, που ικανοποιεί ακόμα και τους πιο απαιτητικούς χρήστες, όντας παράλληλα φιλικό και για εκείνους που το χρησιμοποιούν για πρώτη φορά. Με το Skroutz οι χρήστες μπορούν να εντοπίσουν το προϊόν που επιθυμούν να αγοράσουν, αναζητώντας και συγκρίνοντας ταυτόχρονα τις τιμές σε περισσότερα από 100 ηλεκτρονικά καταστήματα και ανάμεσα σε 480.000 διαφορετικά προϊόντα. Επιπλέον, με την νέα υπηρεσία δημοπρασιών, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να πωλήσουν και να αγοράσουν προϊόντα, που ποικίλουν από αξεσουάρ Ηλεκτρονικών Υπολογιστών έως αυτοκίνητα, σε ιδιαίτερα καλές τιμές. Πέραν όμως όλων αυτών, τους δίνεται η δυνατότητα να εντοπίσουν και να διαβάσουν προϊοντικά και τεχνολογικά νέα από τα πιο μεγάλα portals, να διαβάσουν όλες τις παρουσιάσεις και συγκρίσεις των νέων προϊόντων από τα πιο έγκυρα portals, αλλά και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους μέσω μηνυμάτων και να συμμετάσχουν σε συζητήσεις online.

Com Today
 
VILLAGE ROADSHOW: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ
Συναυλία για τις ανάγκες της κινηματογραφικής ταινίας «Alter Ego» με πρωταγωνιστή τον Σάκη Ρουβά διοργανώνει η Village Roadshow Productions. Θα πραγματοποιηθεί στις 20 Ιανουαρίου στην Αθήνα και οι ενδιαφερόμενοι να την παρακολουθήσουν θα μπορούν να προμηθευτούν τις σχετικές αιτήσεις συμμετοχής από τα ταμεία των Village Cinemas. Υπενθυμίζεται πως η Village Roadshow Productions είναι η παραγωγός εταιρεία της ταινίας.

Business Today
 
GOOGLE: ΗΡΘΕ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ZEITGEIST
Τον κατάλογο Zeitgeistπαρουσίασε η Google, εν όψει των εορτών, μέσω του οποίου ο επισκέπτης του Google θα μπορεί να αναζητήσει και να θυμηθεί τα σημαντικότερα γεγονότα της χρονιάς που πέρασε. Αναλυτικότερα, πρόκειται για έναν συνολικό κατάλογο, ο οποίος περιλαμβάνει τις 10 αναζητήσεις που πολλαπλασιάζονται με τη μεγαλύτερη ταχύτητα στην χώρα μας και δείχνει ποιοι όροι αναζήτησης χρησιμοποιήθηκαν μέσα στον χρόνο. Ο κατάλογος αυτός περιλαμβάνει διασημότητες, τηλεοπτικά προγράμματα και ιστοσελίδες που κέντρισαν το ενδιαφέρον των χρηστών της Google σε όλη την Ελλάδα.

COM Today
 
ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ
PLAISIORADIO: ΘΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΜΕΣΩ INTERNET ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΙΣΙΟ
Στην δημιουργία του δικού του ραδιοφωνικού σταθμού, με την ονομασία PlaisioRadioπροχώρησε η Πλαίσιο Computers. Ο νέος σταθμός που θα βρίσκεται στον αέρα μέσω Internet θα έχει ψυχαγωγικό και ταυτόχρονα ενημερωτικό χαρακτήρα στοχεύοντας στη δημιουργία ενός ευχάριστου κλίματος αγορών για τους καταναλωτές κάτι που μαρτυρά και το βασικό μήνυμα του σταθμού «οι αγορές σας γίνονται party». Ο σταθμός εκπέμπει ζωντανά και καθημερινά σε όλα τα καταστήματα της Πλαίσιο Computers από ένα υπερσύγχρονο studio που στεγάζεται στο κτίριο των κεντρικών γραφείων της εταιρείας αφού προηγουμένως αναβαθμίστηκε ο ηχητικός εξοπλισμός όλων των καταστημάτων. Το PlaisioRadio εκπέμπει και από το www.plaisio.grσε 24ωρη βάση ολόκληρη την εβδομάδα. Η ακρόαση του PlaisioRadio μέσω Internet προσφέρει στους ακροατές τη δυνατότητα να απολαμβάνουν περισσότερη μουσική σε ποιότητα CD και λιγότερες παρεμβολές διαφημίσεων μετατρέποντας τον υπολογιστή τους σε ένα μέσο ψυχαγωγίας. Το πρόγραμμα του PlaisioRadio περιλαμβάνει τις δημοφιλέστερες ξένες επιτυχίες από το ‛χθες’ και το ‛σήμερα’ ενώ πλούσια είναι και η ενημέρωση πάνω σε θέματα που αφορούν στις σημαντικότερες τεχνολογικές εξελίξεις καθώς και νέα που αφορούν στην καθημερινότητα των ακροατών.

COM Today
 
MICROSOFT: ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ SITE ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ
Το νέο της παγκόσμιο δικτυακό τόπο παρουσίασε η Microsoft Advertising Digital Solutions (http://advertising.microsoft.com). Απευθύνεται σε διαφημιζόμενους και περιλαμβάνει πληροφορίες για τα msn, Windows Live, Live Search και Microsoft Office Online. Ακόμη διαθέτει ειδικό τμήμα με πληροφορίες που αφορούν το online κοινό και τις διάφορες μορφές διαδικτυακής διαφήμισης, καθώς και εργαλεία σχεδιασμένα για την εξυπηρέτηση διαφημιστών και διαφημιζομένων. Επιπρόσθετα, οι επισκέπτες μπορούν να βρουν case-studies, καθώς και διάφορες έρευνες σχετικές, μεταξύ άλλων, με την κατανάλωση μέσων και την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής επικοινωνίας. Μάλιστα, η ιστοσελίδα αναμένεται να εμπλουτιστεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον.

Business Today
 
ΑΡΝΟΛΝΤ ΣΒΑΡΤΖΣΕΝΕΓΚΕΡ:
ΑΤΥΧEIΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ...
«Η Καλιφόρνια είναι η σύγχρονη Αθήνα και Σπάρτη μαζί» δήλωσε πρόσφατα ο κυβερνήτης της, ο «πολύς» Άρνολντ Σβαρτζσενέγκερ, ο οποίος μεταξύ άλλων θεωρεί πως η πολιτεία του «έχει τις ιδέες της αρχαίας Αθήνας και τη δύναμη της πάλαι ποτέ κραταιάς Σπάρτης» επικαλούμενος προφανώς την τεχνολογική κυριαρχία της περιοχής του. Τί να σχολιάσει κανείς;

COM Today
 
ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ H PC SYSTEMS ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΚΑΚΙΕΡΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Το δυναμικό «come back» στο προσκήνιο των εξελίξεων στην ελληνική αγορά πληροφορικής ετοιμάζει η PC Systems. Συγκεκριμένα, στους άμεσους στόχους της εταιρείας περιλαμβάνεται η ενίσχυση της δραστηριοποίησής της στο χώρο του system integration αλλά και η επαναδιαπραγμάτευση της μετοχής της στο ελληνικό χρηματιστήριο. Μάλιστα, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες η εταιρεία έχει ήδη πάρει «το πράσινο φως» από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς που αφορά την επαναδιαπραγμάτευση της μετοχής της και βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης όλων των απαιτούμενων διαδικασιών που προβλέπονται, προκειμένου η μετοχή της να βγει από το καθεστώς αναστολής. Μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου 2007 η εταιρεία αναμένεται να ολοκληρώσει έργα αξίας 11 εκατ. ευρώ που αφορούν το Ελεγκτικό Συνέδριο, το Εθνικό Δημοτολόγιο, το Portal του Πυροσβεστικού Σώματος, το ΑΣΕΠ, το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τον Ε.Ο.Τ, καθώς και τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας στις άμεσες προτεραιότητες και στα σχέδια της PC Systmes εντάσσεται η είσοδος της στο χώρο του λογισμικού, του Security, του Monitoring και της ανάπτυξης προηγμένων υπηρεσιών.

COM Today