Nα γιατί δεν έχουμε πολλές γυναίκες εδώ στο club μας βρε...
ΕΡΕΥΝΕΣ E-CENSUS ΚΑΙ E-METRICS
ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟ INTERNET
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ΕBEAπαρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των ερευνών για το Internet e-metricsκαι e-censusπου πραγματοποιήθηκαν κατά το Νοέμβριο 2006. Οι δύο έρευνες πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την ΚτΠ. Η έρευνα e-metrics έγινε για τρίτη συνεχή χρονιά από την AGB Nielsen Media Researchσε συνεργασία με την Phaistos Networksκαι 75 δικτυακούς τόπους. Σημαντικό εύρημα της έρευνας e-metrics είναι η αναλογικά χαμηλή χρήση του Internet από γυναίκες (24% των χρηστών) και άτομα άνω των 50 ετών (8%), που συγκρινόμενα με τα αρκετά υψηλότερα αντίστοιχα ποσοστά στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες δείχνουν τα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης του μέσου και στην Ελλάδα. ως προς τον τρόπο σύνδεσης ,ε το Internet, διαπιστώνεται σηΒαντική αύξηση των οικιακών συνδέσεων ADSL, αποτέλεσμα και της πολιτικής των παρόχων σύνδεσης. Παρά την αύξηση, η Ελλάδα εξακολουθεί να υστερεί ως προς τις συνδέσεις υψηλής ταχύτητας (μεγαλύτερης των 512 kbps) έναντι άλλων ευρωπαϊκών χωρών και των ΗΠΑ. Ως προς τη χρήση παρεχομένων υπηρεσιών: E-commerce: To 69,5% των ερωτώμενων απάντησαν ότι έχουν πραγματοποιήσει αγορές on-line, από τους οποίους το 53,5% δήλωσε ότι επιλέγει περισσότερο ελληνικά sites και 46,5% sites του εξωτερικού. E-banking: Ποσοστό 41,4% δήλωσε ότι πραγματοποιεί τραπεζικές συναλλαγές μέσω Internet. E-government: Ποσοστό 89,3% δήλωσε ότι έχει επισκεφθεί κάποιο site δημόσιου φορέα για να χρησιμοποιήσει κάποια από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Ως σημαντικότερος λόγος χρήσης του Internet καταγράφηκε η αναζήτηση πληροφοριών (90,2% των χρηστών), και ακολουθούν η ενημέρωση για την επικαιρότητα (79,0%), η χρήση για λόγους εργασίας (69,1%) και χρήσεις email/chat (64,1%).
COM Today