...Σε LPG πλέον μεταλλάχθηκε ο πέζουλας.
Αφου απήυδησε με την τιμή της βενζίνας, 60 ευρά ανά εβδομάς, ήτοι 240 ανά μήνα.
Ούτε ενοίκιο σε διαμέρισμα να έδινα...
(Ξέρετε έχω μια τάση να μην μετράω σε χρήμα αλλά σε είδος!)
Κατόπιν εντατικού φροντιστηρίου από τον Στέργιο εκ Λητής έγινε η επιλογή.
Κατά καλή μου τύχη το BRC κιτ που δοκίμασε ενδελεχώς ο Στέργιος, έβαζε και η τοπική αντιπροσωπία της πεζώ.
Οπότε ήταν μονόδρομος η επιλογή.
Και επειδής ο αντιπρόσωπας είναι φιλαράκ έκανε και τιμή μούξου.
Μαζί με τα κτέα, 40 ευρά γκάζι, φάπες κ.τ.λ 1100 ευρά κασέρι.
Οι διαφορές με την βενζίνα ανεπαίσθητες.
Το αμάξι ακούει καλύτερα στο πάτημα του γκαζιού (λιγότερη υστέρηση του ηλεκτρονικού γκαζιού).
Τραβάει ελάχιστα λιγότερο σε συνεχή ανηφόρα με μεγάλη σχέση.
Η μηχανή κάνει ένα ελαφρό μεταλλικό κροτάλισμα (σαν ντήζελ, αλλά πολύ λιγότερο ακουστό) που προέρχεται από την λειτουργία των μπεκ ψεκασμού του υγραερίου.
Προς το παρόν ο υπολογιστής δείχνει μεγαλύτερη κατανάλωση 1 λίτρο στα 100 (δεν ξέρω αν ισχύει).
Ο δείκτης βενζίνης δείχνει ότι αδειάζει το ρεζερβουάρ κάτι που δεν ισχύει...
Δηλαδή νομίζεις ότι καταναλώνεις βενζίνη και ο δείκτης κατεβαίνει!
Το λαμπάκι ρεζέρβας βενζίνης ευτυχώς δεν επηρεάστηκε.
Έφυγε η ρεζέρβα αλλά έχω από παλαιότερη αγορά κιτ επισκευής ελαστικού.
Έφυγε το άγχος μούφας βενζίνης...
Μείον τα μόνο 2 πρατήρια στον μαχαλά μου.
Στα + αν γίνει, λένε πως κυνηγάνε την αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας καθώς το γκάζι μολύνει ελάχιστα...
Στέργιο, μερσί φιλαράκ.
Αφου απήυδησε με την τιμή της βενζίνας, 60 ευρά ανά εβδομάς, ήτοι 240 ανά μήνα.
Ούτε ενοίκιο σε διαμέρισμα να έδινα...
(Ξέρετε έχω μια τάση να μην μετράω σε χρήμα αλλά σε είδος!)
Κατόπιν εντατικού φροντιστηρίου από τον Στέργιο εκ Λητής έγινε η επιλογή.
Κατά καλή μου τύχη το BRC κιτ που δοκίμασε ενδελεχώς ο Στέργιος, έβαζε και η τοπική αντιπροσωπία της πεζώ.
Οπότε ήταν μονόδρομος η επιλογή.
Και επειδής ο αντιπρόσωπας είναι φιλαράκ έκανε και τιμή μούξου.
Μαζί με τα κτέα, 40 ευρά γκάζι, φάπες κ.τ.λ 1100 ευρά κασέρι.
Οι διαφορές με την βενζίνα ανεπαίσθητες.
Το αμάξι ακούει καλύτερα στο πάτημα του γκαζιού (λιγότερη υστέρηση του ηλεκτρονικού γκαζιού).
Τραβάει ελάχιστα λιγότερο σε συνεχή ανηφόρα με μεγάλη σχέση.
Η μηχανή κάνει ένα ελαφρό μεταλλικό κροτάλισμα (σαν ντήζελ, αλλά πολύ λιγότερο ακουστό) που προέρχεται από την λειτουργία των μπεκ ψεκασμού του υγραερίου.
Προς το παρόν ο υπολογιστής δείχνει μεγαλύτερη κατανάλωση 1 λίτρο στα 100 (δεν ξέρω αν ισχύει).
Ο δείκτης βενζίνης δείχνει ότι αδειάζει το ρεζερβουάρ κάτι που δεν ισχύει...
Δηλαδή νομίζεις ότι καταναλώνεις βενζίνη και ο δείκτης κατεβαίνει!
Το λαμπάκι ρεζέρβας βενζίνης ευτυχώς δεν επηρεάστηκε.
Έφυγε η ρεζέρβα αλλά έχω από παλαιότερη αγορά κιτ επισκευής ελαστικού.
Έφυγε το άγχος μούφας βενζίνης...
Μείον τα μόνο 2 πρατήρια στον μαχαλά μου.
Στα + αν γίνει, λένε πως κυνηγάνε την αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας καθώς το γκάζι μολύνει ελάχιστα...
Στέργιο, μερσί φιλαράκ.