Ψηφιακή τηλεόραση επόμενης γενιάς ετοιμάζει ο Σκάι

greg

AVClub Enthusiast
18 June 2006
926
Γλυφαδα
Έτοιμος για την άμεση μετάβαση στην ψηφιακή εποχή επόμενης γενιάς είναι ο τηλεοπτικός σταθμός Σκάι, ο οποίος την επαύριο κιόλας της απελευθέρωσης του τοπίου της επίγειας ψηφιακής θα μπορέσει να εκπέμψει στο νέο φορμάτ. Οπως ανέφεραν χθες, κατά τη διάρκεια συνάντησης με τους δημοσιογράφους, ανώτατα στελέχη του σταθμού, το κανάλι είναι ήδη έτοιμο να εκπέμψει ακόμα και σε High Definition, μοντέλο στο οποίο στοχεύει η Ευρωπαϊκή Ένωση στην επόμενη εικοσαετία, αμέσως μετά την υιοθέτηση της ψηφιακής εκπομπής απ' όλα τα κράτη μέλη. Ο τηλεοπτικός σταθμός του Φαλήρου είναι ο πρώτος παγκοσμίως που έχει εγκαταστήσει και λειτουργεί πλήρως το νέο σύστημα Sonaps της Sony.

Μετά από ένα χρόνο λειτουργίας, το κανάλι ήδη λαμβάνει ιδιαιτέρως θετικά μηνύματα από το τηλεοπτικό κοινό. Η προσπάθεια ωστόσο που χρειάζεται για να διατηρήσεις τον πήχη της ποιότητας ψηλά είναι διαρκής. Στο πλαίσιο αυτό, η ενημέρωση -αιχμή του δόρατος του ραδιοφωνικού και τώρα και του τηλεοπτικού Σκάι- ενισχύεται διαρκώς και θα ενισχυθεί περαιτέρω στους επόμενους μήνες. Ήδη από τη Δευτέρα 12 Μαρτίου στις 6 π.μ. άρχισε η νέα καθημερινή, τρίωρη ειδησεογραφική εκπομπή «24 Ώρες Σκάι».Το σύστημα αυτό αποτελεί τεχνολογία αιχμής και επί της ουσίας επαναπροσδιορίζει τον τρόπο εργασίας όλων των εμπλεκομένων στη διαδικασία παραγωγής των ειδήσεων, τόσο από τεχνικής όσο και από δημοσιογραφικής πλευράς.

Πρόκειται για μια από τις υψηλότερες -αναλογικά- επενδύσεις σε τεχνικό εξοπλισμό που έχει πραγματοποιήσει τηλεοπτικός σταθμός στην Ευρώπη, ανέφερε στη «Ν» η διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Σκάι Πόπη Γουώλικ, τονίζοντας ότι η επένδυση αυτή είναι ενδεικτική του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζει το παραγόμενο τηλεοπτικό προϊόν και τον Έλληνα τηλεθεατή η εταιρεία.

Σεβασμός στον τηλεθεατή

Όπως χαρακτηριστικά είπε, «ο σεβασμός που επιδεικνύει ο σταθμός απέναντι στον τηλεθεατή, είναι έκδηλος σε όλες τις πλευρές του προσφερόμενου προϊόντος. Το αξιόλογο περιεχόμενο προγράμματος στην ψυχαγωγία, η εγκυρότητα και ο σεβασμός στον πολίτη στην ενημέρωση, αλλά και η υψηλή ποιότητα εικόνας και ήχου, αποτελούν τις βασικές δομές λειτουργίας μιας επιχείρησης που θεωρεί ότι ο τηλεθεατής αξίζει και πρέπει να παίρνει το καλύτερο». Μετά από ένα χρόνο λειτουργίας, το κανάλι ήδη λαμβάνει ιδιαιτέρως θετικά μηνύματα από το τηλεοπτικό κοινό. Η προσπάθεια ωστόσο που χρειάζεται για να διατηρήσεις τον πήχη της ποιότητας ψηλά είναι διαρκής.

Αιχμή στην ενημέρωση

Στο πλαίσιο αυτό, η ενημέρωση -αιχμή του δόρατος του ραδιοφωνικού και τώρα και του τηλεοπτικού Σκάι- ενισχύεται διαρκώς και θα ενισχυθεί περαιτέρω στους επόμενους μήνες. Ήδη από τη Δευτέρα 12 Μαρτίου στις 6 π.μ. άρχισε η νέα καθημερινή, τρίωρη ειδησεογραφική εκπομπή «24 Ώρες Σκάι», την οποία παρουσιάζουν οι δημοσιογράφοι Άρης Πορτοσάλτε και Λήδα Μπόλα. Με ενημερωτικό αλλά και χρηστικό χαρακτήρα, η εκπομπή παρουσιάζει ό,τι νεότερο από την Ελλάδα και τον κόσμο τη στιγμή που συμβαίνει, καθώς και τα πιο σημαντικά γεγονότα της ημέρας που πέρασε.

Στις «24 Ώρες Σκάι» παρουσιάζονται όλες οι εξελίξεις από την Ελλάδα και τη διεθνή επικαιρότητα στις πραγματικές τους διαστάσεις, χρηστική οικονομική ενημέρωση, αθλητικά νέα, θέματα που αφορούν την υγεία, το περιβάλλον καθώς και ο Τύπος και τα ΜΜΕ. Η εκπομπή παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό, με δελτίο καιρού (Ελλάδας και Ευρώπης) ανά μισή ώρα και άμεση ενημέρωση για την κίνηση στους δρόμους, με ζωντανές συνδέσεις ανά 15 λεπτά και λήψεις ελικοπτέρου. Η εκπομπή ενώνει την Αθήνα με την περιφέρεια προβάλλοντας τα θέματα εκτός λεκανοπεδίου αλλά και με το εξωτερικό με τακτικές συνδέσεις.

Στην ενότητα «Πες το στο Σκάι» δίνεται ο λόγος στους τηλεθεατές και στα θέματα που τους απασχολούν, με σκοπό την έγκαιρη και σωστή αντιμετώπισή τους. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής προβάλλεται το κεντρικό θέμα που απασχολεί την εκπομπή, για το οποίο δίνεται ενημέρωση ανά μία ώρα. Οι τηλεθεατές έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με την εκπομπή μέσω τηλεφωνημάτων, sms, mms, video και e-mail και λαμβάνουν άμεσες απαντήσεις στα προβλήματα-ερωτήματά τους, τα οποία προβάλλονται στον αέρα.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ - NAYTEMPORIKH

Δειχνει να εχει πεσει πολυ χρημα στο καναλι και απο οτι εχω διαβασει, μεσα στους μετοχους ειναι και το BBC. Εχει μελλον το καναλι και μου κανει εντυπωση πως ο Χατζηνικολαου δεν επελεξε να παει εκει και τελικα κατεληξε στο Αλτερ..
 
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ - NAYTEMPORIKH

Δειχνει να εχει πεσει πολυ χρημα στο καναλι και απο οτι εχω διαβασει, μεσα στους μετοχους ειναι και το BBC. Εχει μελλον το καναλι και μου κανει εντυπωση πως ο Χατζηνικολαου δεν επελεξε να παει εκει και τελικα κατεληξε στο Αλτερ..

αμα τελικα πηγε στο Αλτερ κερδος για εμας που βλεπαμε το καναλι θαναι μονο......
 
Στο ΣΚΑΙ δεν μπορούσε να πάει γιατί τη θέση την καπάρωσε μεγαλύτερο ψάρι (ή ψάρι με μεγαλύτερο δόντι -όπως το πάρει κανείς).

Ωραίο πάντως το ΣΚΑΙ. Και κάνει και προσπάθειες να είναι αντικειμενικό στις ειδήσεις του. Αλλά αυτό με τους μεταγλωττισμούς εδώ μου κάθεται...
 
Αυτό Βαγγέλη δεν εξαρτάται μόνο από το κανάλι. Είναι πολύ οι παράγοντες που μπορούν να "φρενάρουν" το ΣΚΑΙ, και πρώτο πρώτο το ΕΣΡ που είναι υπεύθυνο για τις αδειοδοτήσεις. Οι συχνότητε για πανελλαδική εμβέλεια είναι πεπερασμένες, και μέχρι να υπάρξει επέκταση, δεν προβλέπεται ο ΣΚΑΙ να εκπέμψει πανελλαδικά. Αλλά δεν φταίει το κανάλι.
 
Επιτέλους μια εξαιρετική προσπάθεια από ένα σταθμό που έχει αποδείξει ότι και θέλει αλλά και μπορεί να κάνει την υπέρβαση.
 
Παιδιά όλοι ετοιμάζονται για την ψηφιακή τηλεόραση. Όχι μόνο ο ΣΚΑΙ. Όλοι οι σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας και ΟΛΟΙ όσοι έχουν άδεια εκπομπής σε πείπεδο περιφέρειας βάσει του νόμου Βενιζέλου του 1998 και κάποιοι από όσους έχουν άδεια τοπικής εκπομπής. Επίσης και άλλοι που δεν είχαν λάβει άδεια ετοιμάζονται.

Ο λόγος είναι ότι από τον Ιούνιο του 2008 τίποτε δεν θα είναι ίδιο στον τομέα της τηλεόρασης. Επομένως ότι ξέρετε και ξέρουμε θα διαγραφεί και θα περάσουμε σε μια νέα εποχή. Σε αυτή την εποχή όλοι θέλουν να έχουν θέση και κάνουν από τώρα τις επενδύσεις τους.
 
μεχρι το 2012 - που πηραμε παραταση ως εθνος για αναλογικη αναμεταδοση σηματος - δεν προκειται να γινουν θεαματικες αλλαγες......αντε κανα πιλοτικο κανα 2ωρο την ημερα για γκλαμουρια και λοιπα....

υπαρχει στενοτητα
 
.

υπαρχει στενοτητα

Από τις υπερπαραγωγές budget Holywood που γυρίζουν τα κανάλια και τον εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας σε συστήματα μετάδοσης;

Απο τη μετάδοση των πιο ακριβών ξένων σειρών και των ολοκαίνουριων ταινιών, ή από τις υπέρογκες αμοιβές των εικονοληπτών και την έλλειψη διαφημίσεων;

:flipout: :flipout: :flipout:

Η ειρώνιά δεν απεθύνεται σε σένα φίλε μου havoc, αλλά στο ότι από ποιότητα προγράμματος, μετάδοσης εικόνας και ήχου και δυνατότητα επιλογών του τηλεθεατή έχουμε απαράδεκτη τηλεόραση. Οι εγχώριες παραγωγές σειρών είναι της πλάκας και με πενιχρό μπάτζετ. Το μόνο που κοστίζει στα κανάλια μας ακριβά υποθέτω πως είναι τα εμετικά reality και οι τηλεοπτικές εκδηλώσεις νεόπλουτης ψευτογκλαμουριάς, τα οποία υποτίθεται πως είναι και κερδοφόρα γιατί και καλά αυτά θέλει ο κόσμος. Άντε και οι αμοιβές των Τηλεστάρ Ελεωνόρας Μελέτη και των έγκριτων σχολιαστών Κακαουνάκη και Τράγκα, του Έλληνα Λάρυ Κινγκ Νίκου Χατζηνικολάου και του ακαδημαικού κ. Λιακόπουλου. Και από διαφημίσεις τίγκα. Τώρα πως υπάρχει στενότης; Μπορεί να χρωστάει η ιδιωτική τηλεόραση τον τελευταίο κύκλο του Lost, του Prison Break και του Star Trek και τους 300 του Λεωνίδα.
 
Last edited:
μεχρι το 2012 - που πηραμε παραταση ως εθνος για αναλογικη αναμεταδοση σηματος - δεν προκειται να γινουν θεαματικες αλλαγες......αντε κανα πιλοτικο κανα 2ωρο την ημερα για γκλαμουρια και λοιπα....

υπαρχει στενοτητα
Σωστά αν και ελπίζω ότι θα δούμε αλλαγές πιο νωρίς λόγω ανταγωνισμού και όχι ρυθμιστικού πλαισίου… άντε μπας και βρουν χρησιμότητα η plasma/lcd που αγοράζει ο κόσμος…
 
Από τις υπερπαραγωγές budget Holywood που γυρίζουν τα κανάλια και τον εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας σε συστήματα μετάδοσης;

Απο τη μετάδοση των πιο ακριβών ξένων σειρών και των ολοκαίνουριων ταινιών, ή από τις υπέρογκες αμοιβές των εικονοληπτών και την έλλειψη διαφημίσεων;

:flipout: :flipout: :flipout:

Η ειρώνιά δεν απεθύνεται σε σένα φίλε μου havoc, αλλά στο ότι από ποιότητα προγράμματος, μετάδοσης εικόνας και ήχου και δυνατότητα επιλογών του τηλεθεατή έχουμε απαράδεκτη τηλεόραση. Οι εγχώριες παραγωγές σειρών είναι της πλάκας και με πενιχρό μπάτζετ. Το μόνο που κοστίζει στα κανάλια μας ακριβά υποθέτω πως είναι τα εμετικά reality και οι τηλεοπτικές εκδηλώσεις νεόπλουτης ψευτογκλαμουριάς, τα οποία υποτίθεται πως είναι και κερδοφόρα γιατί και καλά αυτά θέλει ο κόσμος. Άντε και οι αμοιβές των Τηλεστάρ Ελεωνόρας Μελέτη και των έγκριτων σχολιαστών Κακαουνάκη και Τράγκα, του Έλληνα Λάρυ Κινγκ Νίκου Χατζηνικολάου και του ακαδημαικού κ. Λιακόπουλου. Και από διαφημίσεις τίγκα. Τώρα πως υπάρχει στενότης; Μπορεί να χρωστάει η ιδιωτική τηλεόραση τον τελευταίο κύκλο του Lost, του Prison Break και του Star Trek και τους 300 του Λεωνίδα.




επειδη στον χωρο ειμαι και το ζω και ο ιδιος.....υπαρχει στενοτητα που δεν περιοριζεται στον τηλεοπτικο χωρο....

Ολα ειναι κυκλος.
Υπαρχει οικονομικη υφεση σε ολους τους τομεις ασχετα με το τι νομιζει ο Αλογοσκουφης οτι ειμαστε πλουσιο ως εθνος.
Φυσικο ειναι να μετακυλισει και σε αυτον τον τομεα μιας και δεν ειναι τομεας βασικης αναγκης για πολλους ανθρωπους.
Τα καναλια υπερκοστολογουν το διαφημιστικο χρονο για περισσοτερα κερδη και για να προλαβουνε τυχον διαρροες κερδων απο τηλεοπτικα μεριδια....ειναι τα πακετα που κοβουνε αρκετα εσοδα αλλα ειναι αναγκαια....οι διαφημιστικες εταιρειες πληρωνουνε του αγιου π.....ου γιατι κι αυτους ετσι τους πληρωνουνε οι πελατες τους - στους οποιους δε λενε κουβεντα γιατι τετοιες εποχες δεν ειναι να χανεις πελατες και δη καλους -....οι δε πελατες στους οποιους καταληξαμε οτι φταινε ποιοι ειναι??
οι λιγοι στους οποιους συσσωρευεται ο πλουτος της χωρας και για τον οποιο θεωρουν οτι ποτε δεν ειναι αρκετος οποτε πιεζουνε για περαιτερω κερδη.......

Ε ρε βουρδουλα που θελουμε......
Κι οπως λεγανε οι παλιοι μια δικτακτορια για μερικα χρονακια - υπο συνθηκες φυσικα με πλυση εγκεφαλου να υπηρετουν μονο το δημοσιο συμφερον - ισως να μας εκανε ανθρωπους.....γιατι τωρα ΔΕΝ ειμαστε
 
Last edited:
Oι λιγοι στους οποιους συσσωρευεται ο πλουτος της χωρας και για τον οποιο θεωρουν οτι ποτε δεν ειναι αρκετος οποτε πιεζουνε για περαιτερω κερδη.......

Εννοείς κάποιοι σαν τον Ψηλομηνά, τον Βαρδινοκώστα, τον Δευτεριακού και των Κρεάταλη; Μα αυτοί δεν είναι που έχουν και τα κανάλια;
Η Intrergrecian άμα δίνει λευτά στον Βήτα δεν είναι σαν να τα παίρνει από τη μία τσέπη και να τα βάζει στην άλλη; Η η Motor Vinegar άμα τα δίνει στο Micro; Όταν αυτός που έχει κατασκευαστικές εταιρίες και παίρνει έργα του δημοσίου και βάζει τη γυναίκα του μάνατζερ του έργου δεν υπάρχει πρόβλημα; Και μετά αυτή η γυναίκα που σε λίγο θα βάλει και για πρόεδρος της δημοκρατίας αγοράζει τον Παντρεμένο Τύπο και θέλει και ομάδα και κανάλι; Κατα τα άλλα στενότης. Το κανάλι και η εφημερίδα έχουν ζημιά αλλά έχουν προσφέρει πολλαπλάσια κέρδη και υπηρεσίες στον ιδιοκτήτη και τις άλλες επιχειρήσεις που του ανήκουν. Συγκοινωνούντα δοχεία και ξέπλυμα χρήματος
 
Last edited:
Για εμένα το πρόβλημα της τηλεόρασης δεν εστιάζεται στο αν θα δείξω τη Δρούζα σε 576 γραμμές ή σε 1080, αλλά ότι θα δείξω τη Δρούζα. Ας μου εγγυηθεί κάποιος ότι θα έχουμε την ποιότητα των προγραμμάτων που υπήρχε πριν από 20 χρόνια, και εγώ τότε θα αρχίσω να σκέφτομαι το HD και το digital. Στενότητα πάντως δεν υπάρχει. Οι αμοιβές που δίνονται στους παραγωγούς εκπομπών που κάνουν νούμερα είναι μεγάλες. Και δεν αναφερομαι μόνο σε αυτά που πληρώνει η ΕΡΤ. Ο Λάτσιος ας πούμε δεν νομίζω να πεινάει.

Ένα άλλο πρόβλημα που εγώ βλέπω είναι ο υπέρογκος αριθμός δημοσιογράφων που έχουν μαζευτεί στην τηλεόραση. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να επιβάλλονται οι απόψεις τους όσον αφορά τα προγράμματα στην TV, με τις καλλιτεχνικές εκπομπές να έχουν συρρικνωθεί, και την ελληνική παραγωγή να φυτοζωεί.

Και φυσικά υπάρχει το πρόβλημα της υποχρηματοδότησης των ελληνικών παραγωγών. Το οποίο με τη σειρά του ρίχνει το επίπεδο. Στα πάντα. Από το επίπεδο του συνεργείου και των δημιουργών, μέχρι το επίπεδο του εξοπλισμού. Δεν θεωρώ τυχαίο ότι οι μόνες πραγματικά αξιόλογες παραγωγές στην Ελλάδα είναι κάποιες καλογυρισμένες (και καλοπληρωμένες) διαφημίσεις.
 
δεν διαφωνω καθολου αλλα μην ξεχνας οτι βλεπουν και τα καναλια τους σαν ξεχωριστες επιχειρησεις οποτε δε γινεται να τα κανουνε παθητικα μονο και μονο επειδη τους παρεχουν και αλλες "υπηρεσιες"
 
Για εμένα το πρόβλημα της τηλεόρασης δεν εστιάζεται στο αν θα δείξω τη Δρούζα σε 576 γραμμές ή σε 1080,

Φαντάζομαι ότι οι 1080 γραμμές είναι ο εφιάλτης της κάθε παρουσιάστριας που έχει περάσει τα ..άντα. Η υψηλή ευκρίνεια θα δείχνει όλες τις ατέλειες του προσώπου τους. Βλέπω να περνάναι τις λήψεις από blur εκτός και άμα βγεο HD make up...
 
Η η χαρα της Δεη....θα φαει κατι κιλοβατ στη προσοψη...........

Η Ντενιση θα αναλαβει συμβουλος φωτισμου σε HD εκπομπες...ειναι ειδικη πιστεψτε με
 
μεχρι το 2012 - που πηραμε παραταση ως εθνος για αναλογικη αναμεταδοση σηματος - δεν προκειται να γινουν θεαματικες αλλαγες......αντε κανα πιλοτικο κανα 2ωρο την ημερα για γκλαμουρια και λοιπα....

υπαρχει στενοτητα

.....Χμ ωραία διότι το 2016 θα είμαι πρώτα απ'όλα συνταξιούχος, :flipout: :flipout: οπότε θα βλέπω σε hd τα τηλεοπτικά καθισμένος αναπαυτικά σε μια πλάσμα 50-bye-
 
εγω λεω οτι στεναχωριεμαι που θα εχω διπλασια μυωπια το 2010 και μετα

και αν βαλουν χαι ντεφινισια αναρωτιεμαι .... θα τα βλεπω καλα ;;;;;;