Με τη ευκαιρία του αφιερώματος ενός φίλου για την επέτειο του θανάτου του Morisson, και για να μην χαλάσουμε το δικό του νήμα, ανοίγω καινούριο thread.
Το θέμα μου είναι λοιπόν για μερικά λεγόμενα ιερά τέρατα της μουσικής, οι οποίοι κατά την γνώμη μου όχι μόνο δεν αξίζουν τον τίτλο αλλά και ήταν απλά μέτριοι μουσικοί.
Για εμένα ο λόγος που ο Morisson έγινε ότι έγινε είναι απλά γιατί ήτανε μορφονιός και μέσω των media της εποχής έλαχε μιας παραπάνω προώθησης, ειδικά προς τα κοριτσάκια.
Η λεγόμενη πιοιτική μουσική του δεν είναι (για εμένα πάντα) κάτι παραπάνω από μέτρια.
Βέβαια με τα σημερινά δεδομένα (τραγούδια που βλέπονται και όχι ακούγονται) μπορείς να την πεις και καλή.
Δεν θέλω να παρεξηγηθώ και να θεωρήσετε ότι δεν μου αρέσει η συγκεκριμμένη μουσική. Θεωρώ και τον Έλβις Πρίσλευ στην ίδια κατηγορία.
Αντιθέτως πιστεύω ότι υπήρχαν μεγάλοι μουσικοί που ποτέ δεν μπορέσαν να γίνουν κάτι γιατί δεν ταιριάζανε στο image των media.
Εξαιρουμένων των λεγόμενων one time wonders (ένα τραγούδι και τέλος) ποιους άλλους θεωρείται κατά την δικιά σας γνώμη υπερτιμημένους ως μουσικούς?
Το θέμα μου είναι λοιπόν για μερικά λεγόμενα ιερά τέρατα της μουσικής, οι οποίοι κατά την γνώμη μου όχι μόνο δεν αξίζουν τον τίτλο αλλά και ήταν απλά μέτριοι μουσικοί.
Για εμένα ο λόγος που ο Morisson έγινε ότι έγινε είναι απλά γιατί ήτανε μορφονιός και μέσω των media της εποχής έλαχε μιας παραπάνω προώθησης, ειδικά προς τα κοριτσάκια.
Η λεγόμενη πιοιτική μουσική του δεν είναι (για εμένα πάντα) κάτι παραπάνω από μέτρια.
Βέβαια με τα σημερινά δεδομένα (τραγούδια που βλέπονται και όχι ακούγονται) μπορείς να την πεις και καλή.
Δεν θέλω να παρεξηγηθώ και να θεωρήσετε ότι δεν μου αρέσει η συγκεκριμμένη μουσική. Θεωρώ και τον Έλβις Πρίσλευ στην ίδια κατηγορία.
Αντιθέτως πιστεύω ότι υπήρχαν μεγάλοι μουσικοί που ποτέ δεν μπορέσαν να γίνουν κάτι γιατί δεν ταιριάζανε στο image των media.
Εξαιρουμένων των λεγόμενων one time wonders (ένα τραγούδι και τέλος) ποιους άλλους θεωρείται κατά την δικιά σας γνώμη υπερτιμημένους ως μουσικούς?