Το Πουλι πεταξε!!!

=silent=

AVClub Fanatic
2 August 2006
11,360
Homeless
Την πρωτη του επιβατική πτήση έκανε το νέο Airbus A380. To μεγαλύτερο επιβατικό αεροπλάνο στον κόσμο πέταξε από την Σιγκαπούρη με προορισμό το Σίντνεϊ. Οι τιμές των εισιτηρίων ξεκινούσαν από 1000 $ και έφταναν μέχρι και τα 150.000 $!!!

 
Εξαιρετικο αεροσκαφος, δυσκολο στο σχεδιασμο και στην υλοποιηση, αλλα κατι για το οποιο οι οι Ευρωπαιοι πρεπει να αισθανονται υπερηφανοι.

Μακαρι καποτε να το δουμε και στη χωρα μας και καποιοι να ταξιδεψουμε με αυτο
 
Re: Απάντηση: Το Πουλι πεταξε!!!

Εξαιρετικο αεροσκαφος, δυσκολο στο σχεδιασμο και στην υλοποιηση, αλλα κατι για το οποιο οι οι Ευρωπαιοι πρεπει να αισθανονται υπερηφανοι.

Μακαρι καποτε να το δουμε και στη χωρα μας και καποιοι να ταξιδεψουμε με αυτο

+1000
 
γιατί δεν μπορεί να στρίψει ?
ας τραβάει χειρόφρενο στις αλλαγές διαδρόμων ο :grinning-smiley-043

ή μπορεί να κάνει touchdown και να φεύγει πάλι :flipout::flipout:
 
Το Ελ. Βενιζέλος, όπως και πολλά μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, θα χρειαστεί να διαπλατύνει κατά μερικά μέτρα το διάδρομο προσγείωσης για να μπορέσει να υποδεχτεί αυτό το αεροσκάφος. Το ίδιο έγινε και στο αεροδρόμιο του Σύντνεϋ όπου προσγειώθηκε το Α380 που δείχνει το video.
 
Re: Απάντηση: Το Πουλι πεταξε!!!

Εγω το εχω δει και απο κοντα σε μια φορα απο τις 2 που ηρθε στο Αμβουργο !!!!!!!!







..... σας το λεω για να σκασετε απο τη Ζηλια σας .........


και.... τι έγινε? Σου μίλησε ή στο βουβό την βγάλατε?
:flipout::flipout:
 
To Air Bus 380 "χωράει" στο Ελ.Βενιζέλος
17 Οκτώβριος 2007

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών συγκαταλέγεται μεταξύ του περιορισμένου αριθμού αεροδρομίων παγκοσμίως, που μπορούν να δεχθούν και να εξυπηρετήσουν το τεράστιο υπερσύχρονο αεροσκάφος Airbus Α380, το πρώτο εκ των οποίων παραδόθηκε από την κατασκευάστρια εταιρεία. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος, το οποίο μπορεί να μεταφέρει πάνω από 600 επιβάτες, χρειάζεται ειδικές προδιαγραφές για να μπορεί να εξυπηρετηθεί σε αεροδιαδρόμους.

Τις προδιαγραφές αυτές έχει, σύμφωνα με την Airbus και τις εταιρίες Singapore Airlines, Emirates και Qantas που εντάσσουν το νέο αεροσκάφος στο στόλο τους, το "Ελευθέριος Βενιζέλος", η διοίκηση του οποίου, από το 2002, συμμετείχε στις εργασίες του Α380 Airport Compatibility Group με αντικείμενο τις επιχειρησιακές ανάγκες των αεροδρομίων και στόχο την ασφαλή και άριστη εξυπηρέτηση του Α380 κατά την προσγείωση, τη στάθμευση και την απογείωση.

Αποτέλεσμα των εργασιών ήταν, μεταξύ άλλων, η σχετική πιστοποίηση που έλαβε η κατασκευάστρια εταιρεία Airbus από τον αρμόδιο ευρωπαϊκό οργανισμό E.A.S.A. (European Aviation Safety Agency), καθώς και από τη Federal Aviation Administration των Η.Π.Α., για να επιχειρεί το αεροσκάφος Airbus A380 σε αεροδρόμια όπως του Σίδνεϊ, του Λος Άντζελες , του Λονδίνου, της Φρανκφούρτης, του Άμστερνταμ, της Ρώμης, της Βιέννης και της Αθήνας.

(ΠΗΓΗ:AΠΕ)
 
Τα Σπάτα, έτοιμα να υποδεχτούν το Airbus A380
ΤΟ «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» έχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης του γιγαντιαίου αεροσκάφους σε κάθε ανάγκη

Της Αλεξaνδρας Κασσιμη

Οι υποδομές και η ποιότητα των υπηρεσιών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών κατέστησαν το «Ελ. Βενιζέλος» μεταξύ των κορυφαίων αεροδρομίων του κόσμου που μπορούν να αποτελέσουν εναλλακτικό προορισμό για το πελώριο Airbus Α380, σε περίπτωση που καταστεί αναγκαία η αλλαγή πορείας του αεροπλάνου εν πτήσει. Τη δυνατότητα εξυπηρέτησης του νέου αεροσκάφους A380, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης αποκτά ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» (Diversion Airports) ύστερα από προσέγγιση των τριών αερομεταφορέων (Singapore Airlines, Emirates, Qantas) που εντάσσουν τον διώροφο κολοσσό της ευρωπαϊκής αεροπορικής βιομηχανίας στον στόλο τους. Ο ΔΑΑ συμμετείχε από το 2002 στις εργασίες του Α380 Airport Compatibility Group με αντικείμενο την εξέταση των επιχειρησιακών αναγκών των αεροδρομίων και στόχο την ασφαλή εξυπηρέτηση του Α380 κατά την προσγείωση, στάθμευση και απογείωση. Αποτέλεσμα των παραπάνω εργασιών ήταν ο ΔΑΑ να καταχωρισθεί μεταξύ κορυφαίων αεροδρομίων του κόσμου όπως είναι του Σίδνεϊ, Λος Αντζελες (LAX), Λονδίνου (Heathrow), Φρανκφούρτης, Αμστερνταμ, Ρώμης (Fiumicino) και της Βιέννης, που διαθέτουν τη σχετική πιστοποίηση από την Airbus, και την Federal Aviation Administration των ΗΠΑ και μπορούν να υποδεχτούν το νέο γιγάντιο αεροσκάφος.

Οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ένα αεροδρόμιο και στις οποίες κρίθηκε απολύτως συνεπής ο ΔΑΑ αφορούν το μέγεθος και τη χωρητικότητα των διαδρόμων, των τροχιοδρόμων και στις υποδομές της πίστας απογείωσης - προσγείωσης. Παράλληλα προκειμένου να δοθεί η συγκεκριμένη πιστοποίηση εξετάστηκαν οι δυνατότητες του αεροσταθμού σε επίπεδο χωρητικότητας, οι ιατρικές υπηρεσίες, αλλά και οι δυνατότητες πυρόσβεσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Α380 κατασκευάστηκε για να επισκέπτεται κυρίως κορεσμένα αεροδρόμια λόγω της μεγάλης του χωρητικότητας, αλλά και δρομολόγια μακρινών αποστάσεων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η διοίκηση του ΔΑΑ βρίσκεται σε διαβουλεύσεις με αεροπορικές εταιρείες που αναμένουν την παραλαβή του Α380 για την πιθανότητα χρήσης του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» ως εκπαιδευτικού κέντρου. Σε περίπτωση που οι συζητήσεις αυτές υλοποιηθούν θα βλέπουμε συχνά στον ουρανό της Αττικής το γιγάντιο Α380 καθώς θα εκτελούνται συστηματικά εκπαιδευτικές πτήσεις, απογειώσεις και προσγειώσεις του διώροφου αεροσκάφους. Παράλληλα μέσα στον σχεδιασμό για την επέκταση της χωρητικότητας του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», έργο που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2009, περιλαμβάνεται και πρόβλεψη για το ενδεχόμενο εξυπηρέτησης τακτικών πτήσεων του Α380, σε περίπτωση που αυτό κριθεί απαραίτητο. Αυξημένη εναέρια κυκλοφορία κατά 9,9% παρουσιάζουν τα στοιχεία της ΥΠΑ που αφορούν το 9μηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2007. Αναλυτικά στους ελληνικούς αεροδιαδρόμους πραγματοποιήθηκαν το 9μηνο 85.510 κινήσεις πτήσεων εσωτερικού σημειώνοντας αύξηση 4,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2006, 19.1547 κινήσεις πτήσεων εξωτερικού που εμφανίζουν άνοδο 9,5%, ενώ οι υπερπτήσεις είναι αυξημένες κατά 12,9% (184.772).
 
καλα με δουλευετε ;;;;
το ειδα ρε σεις ! 2 φορες εχει ερθει στο Αμβουργο !!!

Αφου στο Αμβουργο ειναι και το 2 ο μεγαλο εργοστασιο της ΑΙΡΒΑΣ .....



εδω το ειδε το επισκεφτηκε και το φωτογραφισε και η κουτση μαρια εκεινη τη μερα .......
 
Είπαμε το Ελ. Βενιζέλος δεν είναι τυπική Ελλάδα, αλλά κάτι εντελώς ευρωπαικό (τέλος πάντων εκτός από το κάπνισμα που δυστυχώς έχει πολύ χαλαρούς περιορισμούς).
 
Απάντηση: Re: Το Πουλι πεταξε!!!

Είπαμε το Ελ. Βενιζέλος δεν είναι τυπική Ελλάδα, αλλά κάτι εντελώς ευρωπαικό (τέλος πάντων εκτός από το κάπνισμα που δυστυχώς έχει πολύ χαλαρούς περιορισμούς).

Αμαν βρε Βλαση,υπερβολικός όπως πάντα..:ADFAD2:

Πιο χαλαρά και εύκολα βρίσκεις να καπνίσεις στου Μονάχου παρά στο δικό μας. !! (και καλά κάνουν οι Γερμανοί..:firstprize:)
 
Κάτι τέτοια κάνουν και εμείς οι καπνιστές έχουμε αφήσει τις ελληνικές υπηρεσίες αερομεταφορών στην τύχη τους και ρημάζουν... Καλύτερα να αναθεωρήσουν την στάση τους...
 
Κάτι τέτοια κάνουν και εμείς οι καπνιστές έχουμε αφήσει τις ελληνικές υπηρεσίες αερομεταφορών στην τύχη τους και ρημάζουν... Καλύτερα να αναθεωρήσουν την στάση τους...

Ευκαιρία να το κόψεις το ριμάδι, όπως εγώ, μόνο που όταν τα πάρω αναπολώ τις "υπέροχες ", στιγμές χαλάρωσης του -bye-
 
Απιστευτος σχεδιασμος τα φτερα του. Ειδικα σε κατασταση προσγειωσης που φαινεται και στο βιντεο. Σας θυμιζουν τιποτα?
 
Re: Απάντηση: Το Πουλι πεταξε!!!

Απιστευτος σχεδιασμος τα φτερα του. Ειδικα σε κατασταση προσγειωσης που φαινεται και στο βιντεο. Σας θυμιζουν τιποτα?

Γλάρο