το τελευταιο μου επιτευγμα......

70% νερό και 30% βενζίνη καίνε όλα τα οχήματα.

Είναι το στάνταρ που βρίσκεις στα Ελληνικά πρατήρια!!!!!!!:flipout::flipout:
 
"Μανωλο" εύγε για την προσπάθεια, εύγε για την ιδέα, εύγε για την υλοποίηση.

Έχω όμως ένα "αλλά"! Καταρχήν θεωρώ ότι είσαι ένας εκ των δημιουργών του βίντεο, έτσι;
Πιστεύετε ότι με ένα βίντεο ή και πολλά θα κλωνίσετε το υπάρχον καθεστημένο ή τα υπάρχοντα οικονομικά συμφέροντα και θα κάνουν πίσω στο θέμα "Ελλάδα";

Εάν έχετε την όρεξη - που από ότι φαίνεται - την έχετε, δώσετε την δουλειά σας στα νέα παιδιά που έχουν όρεξη, μπας και γλιτώσουν κάποια ευρώ μηνιαίως από τις καθημερινές μετακινήσεις του, ακόμη και αν η εφαρμογή έχει χρήση σε μονοκύλινδρους κινητήρες ή κινητήρες χωρίς ψεκασμό. Κέρδος για τους νεοέλληνες θα είναι...

Υπόψη ότι ακόμη και στο ebay, έχουν αρχίσει να πωλούνται κιτ νερού για κινητήρες εσωτερικής καύσης με αναφερόμενη οικονομία από 30-80%. Είναι και κάτι αμερικανάκια που το θέτουν το θέμα ως εθνικό τους ζήτημα. Το εμπορεύονται όμως γύρω στα 350 δολλάρια.
 
Απάντηση: Re: το τελευταιο μου επιτευγμα......

"Μανωλο" εύγε για την προσπάθεια, εύγε για την ιδέα, εύγε για την υλοποίηση.

Έχω όμως ένα "αλλά"! Καταρχήν θεωρώ ότι είσαι ένας εκ των δημιουργών του βίντεο, έτσι;
Πιστεύετε ότι με ένα βίντεο ή και πολλά θα κλωνίσετε το υπάρχον καθεστημένο ή τα υπάρχοντα οικονομικά συμφέροντα και θα κάνουν πίσω στο θέμα "Ελλάδα";

Εάν έχετε την όρεξη - που από ότι φαίνεται - την έχετε, δώσετε την δουλειά σας στα νέα παιδιά που έχουν όρεξη, μπας και γλιτώσουν κάποια ευρώ μηνιαίως από τις καθημερινές μετακινήσεις του, ακόμη και αν η εφαρμογή έχει χρήση σε μονοκύλινδρους κινητήρες ή κινητήρες χωρίς ψεκασμό. Κέρδος για τους νεοέλληνες θα είναι...

Υπόψη ότι ακόμη και στο ebay, έχουν αρχίσει να πωλούνται κιτ νερού για κινητήρες εσωτερικής καύσης με αναφερόμενη οικονομία από 30-80%. Είναι και κάτι αμερικανάκια που το θέτουν το θέμα ως εθνικό τους ζήτημα. Το εμπορεύονται όμως γύρω στα 350 δολλάρια.

καλησπερα και παλι...να διευκρινισω οτι δεν εχω καμια σχεση με την κατασκευη δηλωνω ασχετος απο μηχανολογικα οπως επισης δεν εχω σχεση και με το βιντεο...απλα το βρηκα αναρτημενο σε ενα φορα και ηθελα να μοιραστω και να ακουσω τα σχολια σας εδω:ernaehrung004:
 
Lemon, το water injection που βλεπεις στο ebay κλπ, ειναι κατι τελειως διαφορετικο(εαν οντως μιλαμε για το ιδιο πραγμα), εκει ουσιαστικα προμοταρουν οτι επιτυγχανεται αποδοτικοτερη λειτουργεια του κινητηρα με μειωση της θερμοκρασιας του θαλαμου καυσης με νερο η με νερο και μεθανολη.Η συγκεκριμενη εφαρμογη ειναι ιδιαιτερα χρησιμη σε κινητηρες με turbo και λιγοτερο σε ατμοσφαιρικους κινητηρες.

Ενδιαφερον παντως παρουσιαζει στο video που περνανε τα καυσαερια μεσα απο το καυσιμο, ισως ετσι να το αναμιγνυουν η να το προωθουν καλυτερα;

Επισης ενδιαφερον ειναι το ηλεκτρονικο κομματι της συσκευης.

Εαν θελετε τη γνωμη μου, οχι, με ενα video(η και με πολλα) δεν διαμορφωνεις τη γνωμη του κοινου, για γινει αυτο χρειαζονται πολλα λεφτα, η απλα να κανεις την πατεντα σου δωρεα καπου(που να πιασει υπευθυνα τοπο)...
 
Χωρίς να θέλω να μειώσω σε καμία περίπτωση τη προσπάθεια των παιδιών,
εχει γίνει και στο παρεθλόν με μάλιστα μόνο νερό.
Κάτι ακόμα καλύτερο είχε κάνει ενας Γάλλος που χρησιμόποιησε ατμοσφαιρικό αέρα.
Δυστηχως τα καυσιμα είναι μεγάλο εσοδο και για αυτούς που τα παράγουν και για αυτούς που τα διακινούν και για αυτούς που τα πουλάνε και για αυτους που εισπράτουν τον φόρο.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι σχεδόν αδιάφορες απλά δεν θέλουν εχθρούς.

Αυτό βεβαια που εχει σημασία είναι αν ο τρόπος των παιδιών είναι άμεσα εφαρμόσιμος στα αυτοκίνητα μας και μπόρει να γίνει οπως οταν βάζουμε αέριο, τοτε εχουμε θέμα.
Ένα ακόμα σημαντικό είναι η απόδοση
Αν πέσει σημαντικά η απόδοση ενός κινητηρα ή οικονομία δεν θα είναι της τάξεως του 70%

Σε κάθε περίπτωση μπραβο στα παιδιά
 
Last edited:
Δεν κατάλαβα που είναι η πρωτοπορεία, είναι κάτι που κάνουν το 90% των βενζινάδικων στην ελλάδα :P Στα σοβαρά τώρα ήμαρτων με το video και τους μαίανδρους, δεν ξέρω αν είναι πραγματικό αλλά μόνο το ότι είναι γεμάτο προπαγάνδα μου φτάνει να το θεωρήσω γελοίο.
 
Εγω θα ελεγα να δουμε λιγο πιο μακρια, "πισω απο το βουνο" που λενε οι παλιοι εδω, δηλαδη απο το ολο θεμα, αυτο που κρατησες ειναι οι μαιανδροι και τα εψιλον; Δεν ειναι λιγο κριμα;
 
Εγω θα ελεγα να δουμε λίγο πιο μακρια, "πισω απο το βουνο" που λενε οι παλιοι εδω, δηλαδη από το ολο θέμα, αυτο που κρατησες ειναι οι μαιανδροι και τα εψιλον; Δεν ειναι λιγο κρίμα;
ε ναι διότι όλο το video αυτά είναι, πως να πάρεις δλδ στα σοβαρά αυτά που λένε και δείχνουν όταν τα βλέπεις.

Δηλαδή έκατσαν και το έφτιαξαν όλο αυτό γιατί για να γράψουν στο τέλος προσέχτε αν δεν συμμορφωθείτε θα το εξαπολύσουμε? πόσο σοβαρό δηλαδή παίζει να είναι μετα από αυτό?

Δεν υπάρχει κάτι πέρα από το βουνό, είναι γνωστή τακτική προσέγγισης: "σου λέω κάτι ψαγμένο γιατί ξέρω ότι είσαι ψαγμένος κι αν τσιμπήσεις ξεκινάνε, και θα σου πω πιο ψαγμένα πράγματα και τελικά υπάρχει κάτι που ευ8ύνετε για την κατάντια μας/σου όχι τα προφανή φυσικά..... κάνε join στην ομάδα μας και θα έχεις σκοπό στην ζωή σου, -φυσικά κατέληξες υποχείριο κάποιου αλλά οκ-" είναι όπως το telemarketing "πάρε το τάδε στρώμα και θα είσαι πιο ευτυχισμένος θα σώσεις τον γάμο σου" και το δικτυακό management :"βρήκαμε το μυστικό για να γίνεις Μίδας απλώς για να λειτουργήσει θέλουμε τα δικά σου λεφτά και των απο κάτω σου αλλά το κάνουμε γιατί είμαστε καλοί άνθρωποι."

Και για να μη παρεξηγηθώ ναι υπάρχει περίπτωση η πατέντα να δουλεύει, υπάρχουν πολλές τέτοιες με λάδι, νερό, καλαμπόκι και whatever κι άλλα πιο σοβαρά όπως την σύντηξη για την λύση του ενεργειακού, δεν το χρησιμοποίησε κανείς για να στρατολογήσει μέσω youtube. :fahne90:
 
Last edited:
Για την πατέντα κι εγώ δεν ξέρω, οι δημιουργοί όμως είναι λίαν επιεικώς ... Λιακοπουλικοί.

Μανώλο θα ρωτήσω τον διαχειριστή της "επι παντός" αν δεν έχει αντίρηση να το βάλουμε εκεί, θα το δουν πολλοί περισσότεροι και ίσως κάποιοι πιο καλοί στα μηχανολογικά από μας.

Και από τα σχόλια θα ευθυμήσουμε και λίγο, μαύρες μέρες που είναι..
 
λοιπόν καλο θα ηταν να μπει μια βάση γιατι το θεμα εχει ενδιαφέρον. έχουμε μπερδέψει δυο πράγματα. το ενα ειναι η ανάφλεξη του νερου και το άλλο ειναι η υδρογόνο-κίνηση. ουσιαστικά ειναι το ιδιο πραγμα. απο τον δευτερο παγκόσμιο πόλεμο κιόλας στα αεροπλάνα μαζι με το καύσιμο έριχναν και υδρατμούς οι οποίοι ομως λογω πίεσης διασπονταν σε Η και Ο και αναφλέγονταν με μεγάλη αύξηση της υποδυναμης. λογω αδυναμίας ελέγχου το σχέδιο εγκαταλείφθηκε.
αυτό που πουλάνε στο ebay ειναι συσκευές ηλεκτρόλυσης που προσθέτουν Η μαζι με το καύσιμο στον κινητήρα. αυξάνει την απόδοση απο 30 μεχρι 100% σε περίπτωση που ρίχνεις μονο Η. το μονο πρόβλημα ειναι η ψύξη των βαλβίδων πράγμα λυμένο εδω και πολλά χρόνια.
ασχολείται παρα πολύς κοσμος και μπορείτε να βρείτε πολλές πληροφορίες. εγω εχω δει αυτοκίνητα και καυστήρες που είδη λειτουργούν με Η και ετοιμάζομαι να φτιάξω κατι και για το αυτοκίνητο μου.
 
Re: Απάντηση: Re: το τελευταιο μου επιτευγμα......

καλησπερα και παλι...να διευκρινισω οτι δεν εχω καμια σχεση με την κατασκευη δηλωνω ασχετος απο μηχανολογικα οπως επισης δεν εχω σχεση και με το βιντεο...απλα το βρηκα αναρτημενο σε ενα φορα και ηθελα να μοιραστω και να ακουσω τα σχολια σας εδω:ernaehrung004:

Να με συγχωράς το αντιλήφθηκα λάθος!
Καλό είναι να τοποθετηθεί κάπου που να τύχει μεγαλύτερης συμμετοχής, γιατί είναι ένα θέμα που απασχολεί αρκετούς.
Θα κοιτάξω μερικούς συνδέσμους που είχα κρατήσει στην άκρη για να δω, εάν η τεχνολογία συμπίπτει...
 
χαμός γίνεται Μανόλη. όλος ο κόσμος μιλάει για υδρογόνο και εμεις κοιμόμαστε με τα γουρουνοτσαρουχα.......
 
Και γνωρίζουμε την ενέργεια που χρειάζεται το νερό για να διασπαστεί σε Η και Ο; :afro:
Το αεικίνητο δεν υπάρχει και ούτε πρόκειται να υπάρξει.
Ούτε πρόκειται να βρούμε τρόπο να διασπάσουμε το νερό στα συστατικά του και να έχουμε κατά την καύση τους περισσότερη ενέργεια από αυτή που δαπανήσαμε για να το διασπάσουμε...

Αν δεν αυξάνεται η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα τότε η όλη υπόθεση είναι ωραίο παραμύθι...
Και εννοείται πως το νερό δεν καίγεται!
 
αυτο ειναι ολο το θεμα. δεν εχω κανει κάποιο πείραμα ακόμη αλλα πιστευω οτι μέσα στα τοσα που κάνουμε δεν χάνουμε κατι να δοκιμάσουμε και αυτο.
στο αυτοκίνητο παντως μιλάνε για συνολική βελτίωση στη κατανάλωση 30% αρα εκει έχουμε κέρδος.αυτο ομως που εχει μεγαλύτερη έννοια ειναι μαλλον για οικιακή χρήση.
 
Ο "μάστορας" γειτονικού συνεργείου,μου πρότεινε να βάλω σύστημα καύσης με υδρογόνο το οποίο -λέει-κοστίζει 800 ευρώ και το μόνο που χρειάζεται είναι ένα ποτήρι νερό ανά γέμισμα ρεζερβουάρ.Λειτουργεί ταυτόχρονα με την καύση της βενζίνης και έχει 30% οικονομία.
??????????
 
Καλα τα νυχια του δεν μπορουσε να τα κοψει ;
Ο μαιανδρος τον μαρανε ...............εμ δεν ειναι ετσι οι Ελληνες
 
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΕΣ...ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΤ ΤΩΝ 500-800 ΕΥΡΩ...ΑΥΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΟΥΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΨΕΚΑΣΜΟ...ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΖΙΓΚΛΕΡ ΟΝΤΩΣ ΒΟΗΘΑΝΕ ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ.

Πάμε στο ζουμί της υπόθεσης λίγο εκλαϊκευμένα.
Το νερό ΔΕΝ είναι καύσιμο και το νερό ΔΕΝ καίγεται...είναι προϊόν καύσης.
Το νερό αποτελείται από υδρογόνο και οξυγόνο. Μπορούμε είτε χημικά είτε ηλεκτρολυτικά να διασπάσουμε το νερό στα συστατικά που το αποτελούν, δηλαδή στο υδρογόνο και το οξυγόνο.
Το υδρογόνο είναι φορέας ενέργειας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο. Ως καύσιμο έχει χοντρικά 3 φορές μεγαλύτερη θερμογόνο δύναμη από τα συμβατικά ορυκτά καύσιμα.
Στο βίντεο αυτό που φαίνεται αρχικά είναι ταυτόχρονη ηλεκτρόλυση και καύση του υδρογόνου. Φυσικά σε όλη αυτή τη διαδικασία δεν παράγεται ενέργεια από το πουθενά. Καταναλώνεται η ενέργεια του συσσωρευτή που δίνει ρεύμα στο μπουζί, μέρος αυτής της ενέργειας ηλεκτρολύει το νερό και έχουμε επακόλουθη καύση του υδρογόνου που παράγεται. Οπότε όλο το πρώτο πείραμα είναι χημεία λυκείου, δεν έχει κάτι να μας πει.
Τώρα πάμε στα κιτ υδρογόνου ή κιτ νερού όπως λανσάρονται από μερικούς. Πολλοί ισχυρίζονται ότι βάζοντας υδρογόνο μέσα σε ένα συμβατικό μοτέρ από ένα τέτοιο κιτ αυξάνουμε σημαντικά την ενέργεια του μίγματος βενζίνης-υδρογόνου και άρα παράγουμε περισσότερη ισχύ. ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ανυπόστατες.
Αυτό που γίνεται είναι το ακόλουθο και αυτά που γράφω είναι γνώση που υπάρχει το λιγότερο 40 χρόνια καταγεγραμμένη σε επιστημονικά περιοδικά και έχουν γίνει πάρα πολλά πειράματα πάνω σε αυτό.
Αφού καταλάβουμε ότι το υδρογόνο που παράγεται από μια μονάδα ηλεκτρόλυσης 300-500 W είναι απειροελάχιστο για να αλλάξει τη θερμογόνο δύναμη του μίγματος βενζίνης-υδρογόνου και το οξυγόνο που παράγεται επίσης είναι απειροελάχιστο σε σχέση με αυτό που υπάρχει στον ατμοσφαιρικό αέρα πάμε να εξηγήσουμε τι επιτυγχάνεται όταν εισάγουμε υδρογόνο στον κύλινδρο.
Το απειροελάχιστο υδρογόνο που μπαίνει στον κύλινδρο όταν ανάβει το μπουζί αναφλέγεται γρηγορότερα από τη βενζίνη που υπάρχει εκεί. Έτσι σε κάθε σημείο που υπάρχει έστω και ελάχιστη ποσότητα υδρογόνου δημιουργείται ένας πυρήνας φωτιάς. Το πιο απλό που μπορώ να το παρομοιάσω είναι σαν να υπάρχουν χιλιάδες μικροσκοπικά μπουζί μέσα στο χώρο καύσης. Είναι γνωστό από τη θεωρία των κινητήρων εσωτερικής καύσης ότι ο βαθμός απόδοσης του κινητήρα εξαρτάται και από την ταχύτητα μετάδοσης της φλόγας μέσα στο χώρο καύσης. Έτσι το υδρογόνο που υπάρχει εκεί μέσα τελικά αυξάνει το βαθμό απόδοσης, αλλά σημαντικό είναι να καταλάβουμε για ποιο λόγο το κάνει αυτό. Επίσης η ύπαρξη του υδρογόνου μειώνει και τα καυσαέρια γιατί υπάρχει καλύτερη καύση μέσα στον κύλινδρο.
Ως εδώ όλα ωραία, έχουμε πει γιατί όντως μπορεί να δουλέψει αυτή η θεωρία. Πάμε τώρα στην εφαρμογή. Εκεί που μπορεί να μειώσει την κατανάλωση σε ποσοστά ακόμη και 30% σε βενζίνη είναι σε περιπτώσεις που χρησιμοποιείται φτωχό μείγμα. Ένα παράδειγμα είναι όταν σε ευθεία στην εθνική πάμε με σταθερά 100 κμ/ώρα. Εκεί στους σύγχρονους κινητήρες ο επεξεργαστής που τους ελέγχει μειώνει την αναλογία της βενζίνης σε σχέση με τον αέρα στο ελάχιστο όριο πριν αρχίσουμε να έχουμε πυράκια, δηλαδή στο σημείο όπου αρχίζει να φεύγει άκαυτη βενζίνη. Η ύπαρξη υδρογόνου (αυτό που λέγαμε ότι λειτουργεί σαν πολλά μπουζί) μπορεί να βοηθήσει να καεί πλήρως ακόμη πιο φτωχό μείγμα. Έτσι έχουμε όντως σημαντική μείωση στην κατανάλωσή μας.
Είπαμε ως τώρα τη θεωρία πίσω από ένα φαινόμενο και το πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε το φαινόμενο αυτό για να έχουμε κέρδος σε σημερινούς κινητήρες.
Άρα θα έλεγε κανείς, να πάμε να αγοράσουμε τα κιτ. Κάθε άλλο θα έλεγα.
1. Αν έχουμε σύγχρονο αυτοκίνητο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό (όλα τα αυτοκίνητα των 10+ τελευταίων ετών) δεν θα δούμε διαφορά. Ο μικροεπεξεργαστής δεν είναι προγραμματισμένος να καταλαβαίνει τη συμπεριφορά του μοτέρ όταν μπαίνει στον κινητήρα υδρογόνο. Τελικό αποτέλεσμα είναι να διαβάζει από το λάμδα τιμές που δεν αναμένει και να κάνει το μείγμα πιο πλούσιο. Τελικά θα καίμε περισσότερη βενζίνη.
Έχουν βγει στην αγορά ηλεκτρονικά κυκλωματάκια για να κοροϊδεύουν την κεντρική μονάδα επεξεργασίας (ECU). Για μένα είναι μέγα λάθος η χρήση τους, γιατί ο εγκέφαλος δεν θα ξέρει τι του γίνεται.
Επίσης το κιτ είναι ένα για όλα τα αυτοκίνητα και σου λένε απλά αν είναι μεγάλο το μοτέρ βάλε 2. Επιστημονικότατο. Κανονικά πρέπει να υπολογισθεί πόσο υδρογόνο χρειάζεται (γιατί το περισσότερο για την εφαρμογή που περιγράφουμε χάνει συνολικά ενέργεια, δεν κερδίζει...θυμηθείτε το παράγουμε με ηλεκτρόλυση καταναλώνοντας ρεύμα που παράγει ο κινητήρας μας). Αφού υπολογισθεί πάλι θεωρητικά πρέπει να φτιάξουμε καινούργιους χάρτες για το μοτέρ μας και να τους προγραμματίσουμε στην ECU ή να βάλουμε παράλληλο ή άγραφο εγκέφαλο.
2. Αν έχουμε παλαιό αυτοκίνητο με καρμπυρατέρ και είναι και μικρού κυβισμού τότε ναι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα για ένα 1000αρι το υδρογόνο που παράγεται από αυτά τα κιτ να είναι αρκετό. Επίσης μιας και η δημιουργία του καύσιμου μίγματος δεν εξαρτάται από αισθητήρες, αλλά από μια μικρή βιδούλα (το γνωστό ζιγκλέρ) με λίγη ρύθμιση όντως μπορούμε να απολαμβάνουμε τα πλεονεκτήματα αυτής της μεθόδου.

Πόσοι όμως έχετε 1000αρια με καρμπυρατέρ σήμερα???
Για τα σύγχρονα το κόστος για σχεδιασμό και κατασκευή δύσκολα θα κάνει απόσβεση για after market κιτ. Θα είχε νόημα μόνο αν έμπαινε από το εργοστάσιο.
 
Last edited:
Να συμπληρώσω στα παραπάνω πως ένας υπερσυμπιεστής καυσαερίων σε χαμηλή πίεση σε μικρά μοτέρ κάνει ανάκτιση ενέργειας σημαντική μπορώντας να μειώσει την κατανάλωση σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα και όχι μόνο σε περιπτώσεις φτωχού μίγματος. Αυτός είναι και ο λόγος που οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν πάει προς τα εκεί.
Καύση υδρογόνου σε μοτέρ εσωτερικής καύσης γίνεται επίσης δεκαετίες τώρα. Η BMW ήταν πρωτοπόρος, ενώ στην Ιαπωνία πωλείται RX8 που καίει και υδρογόνο (ο wankel τα πάει καλά με το υδρογόνο). Βέβαια οι ποσότητες του υδρογόνου που απαιτούνται είναι τεράστιες και θα χρειαζόμασταν μονάδες ηλεκτρόλυσης 40 kW και άνω σε σχέση με τα κιτ των 300 W. Άλλη τελείως θεωρία και φυσικά δεν μιλάμε για παραγωγή του υδρογόνου επί του οχήματος.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι μέγιστη χαζομάρα όταν καίμε υδρογόνο σε συμβατικό κινητήρα. Άντε ο βαθμός απόδοσης να φτάσει το 35%. Όταν το ίδιο υδρογόνο χρησιμοποιηθεί σε κυψέλη καυσίμου σήμερα μπορεί να φτάσει στο 55%, ενώ αν μπει σε μαζική παραγωγή θα ανέβει ακόμη περισσότερο.
Λύση για μένα στο θέμα μετακινήσεις είναι ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν και κυψέλες καυσίμου. Με τους συσσωρευτές καλύπτονται οι ανάγκες για μια αυτονομία πχ 150 κμ, ενώ η κυψέλη καυσίμου μπαίνει μπροστά και φορτίζει τους συσσωρευτές εν κινήσει όταν θέλουμε να κάνουμε πχ 500 κμ. Αυτά για τα τωρινά δεδομένα με την τεχνολογία και τα προϊόντα που μπορούμε να παράξουμε σήμερα. Αν πάει καλά η έρευνα στους νανοσωλήνες άνθρακα θα μπορέσουμε να αποθηκεύουμε υδρογόνο στο όχημά μας, τόσο που να μας δίνει αυτονομία της τάξης των 5000 κμ ή και περισσότερο...
 
Last edited: