LG LB650V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

dimmoust

New member
12 June 2014
9
καλημέρα...προχτές αγόρασα κι εγώ την συγκεκριμένη τηλεόραση και έχω το ίδιο θέμα με την εικόνα.... στις άκρες όταν το πλάνο είναι σκοτεινό,υπάρχουν φωτιζόμενα σημεία(ειδικότερα πάνω-δεξιά) και όταν η εικόνα είναι με άσπρο φως στα σημεία εκείνα κάνει ότι σκουραίνει λίγο... πήρα στην τεχνική υποστήριξη της εταιρείας και μου είπαν ότι οι LED το κάνουν αυτό (και καλά είναι δέσμες του φωτισμού)..εγώ πάντως έχω φάει κόλλημα και πιστεύω ότι η εικόνα δεν είναι σωστή και θα τους ξαναπάρω. επίσης όταν έκανα δοκιμή να δω ταινία μέσω usb,ενώ έκανα την αλλαγή στα ελληνικά μέσω του μενού που υπάρχει,μερικούς υπότιτλους τους εμφανίζει με τα γνωστά περίεργα σύμβολα...είναι κάποια άλλη ρύθμιση που πρέπει να προσέξω? ευχαριστώ!
 

George..m

New member
23 December 2012
14
Πριν αποθηκεύσεις τους υπότιτλους στο stick άνοιξε τους με το σημειοματάριο και πάτα save as, στην επιλογή κωδικοποίησης επιλέγεις Unicode αντί για ANSI, για εμένα λειτούργησε!
Κάνε save με το ίδιο όνομα και όταν σε ρωτήση να αντικαταστήσεις το αρχείο πάτα OK!
Παρόλα αυτά σε σχέση με το VLC δεν πέρνει τα Bold και τα Italic και γενικά κανένα BBCode!
Παραθέτω παράδειγμα για τον υπότιτλο, ελπίζω να μην δημιουργώ κανένα θέμα με τους κανόνες του Forum!
unicode.jpg
 
Last edited:

dimmoust

New member
12 June 2014
9
Ευχαριστώ πολύ,θα το δοκιμάσω όπως είπες...σχετικά με τη διάχυση φωτός στις άκρες,μέχρι ποιο επίπεδο θεωρείται ανεκτή? γιατί πήρα τηλέφωνο στην LG 2 φορές και έλαβα 2 διαφορετικές απαντήσεις...
 

dimmoust

New member
12 June 2014
9
9ak0.jpg


επειδή θα με τρελάνουν στην LG... σας φαίνεται νορμάλ το πάνελ? γιατί από όσες είδα σε μαγαζιά και στο σπίτι φίλου που έχει 47αρα της ίδιας εταιρείας,η εικόνα είναι μέρα με τη νύχτα
 

hxostil

AVClub Addicted Member
9ak0.jpg


επειδή θα με τρελάνουν στην LG... σας φαίνεται νορμάλ το πάνελ? γιατί από όσες είδα σε μαγαζιά και στο σπίτι φίλου που έχει 47αρα της ίδιας εταιρείας,η εικόνα είναι μέρα με τη νύχτα
εκτος απο την κατασταση "χωρις σημ' το ειδες και σε θεαση ταινας?
 

Link

Senior Member
1 March 2011
561
Hyrule
Εγώ πάντως το βλέπω <φυσιολογικό> για ips panel!επέστρεψε την μέσω doa και πάνε για va panel.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Εγώ πάντως το βλέπω <φυσιολογικό> για ips panel!επέστρεψε την μέσω doa και πάνε για va panel.

Στην 47LB731v δεν τα έχω όμως αυτά! Έχω σε απόλυτο λευκό πιο σκούρες γωνίες στα άκρα αλλά στο μαύρο και σε απόλυτο σκοτάδι δεν εμφανίζεται καμία πηγή φωτός στην οθόνη.

Η φωτογραφία παραπάνω μου φαίνεται πως ξεπερνά τα όποια αποδεκτά όρια. Οι παρακάτω φωτό είναι απο τη δική μου η μία με εντελώς μαύρο αρχείο εικόνας και η άλλη με λευκό. Είναι με την κάμερα του κινητού βέβαια... Θα βγάλω και μερικές με την dslr για καλύτερο αποτέλεσμα.

black.jpgwhite.jpg
 
Last edited:

deko

Established Member
6 November 2007
122
Δηλαδή εγώ που παραλαμβάνω αύριο τη 42..... να φοβάμαι
 

kleanthis1

AVClub Enthusiast
27 July 2013
913
Φίλε dimmoust με επιφύλαξη σου λέω απ'ότι φαίνεται ότι έχεις bleeding σε μεγάλο βαθμό, άν το βλέπεις και σε ταινία με μαύρες μπάρες είναι λόγος να την πας πίσω.
Οσο για την τηλεόραση του billdanos δεν φαίνεται να έχει διαρροή φωτισμού αλλά στην άσπρη εικόνα φίλε μου έχεις σοβαρότατο πρόβλημα με banding και dse (πολύ βρώμικο το panel) Δοκίμασε με γκρί φωτο και θα το δεις ξεκάθαρα αυτό που σου λέω. Εύχομαι να φταίει η φωτογραφία που τράβηξες και να μην είναι έτσι τα πράγματα...
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Φίλε dimmoust με επιφύλαξη σου λέω απ'ότι φαίνεται ότι έχεις bleeding σε μεγάλο βαθμό, άν το βλέπεις και σε ταινία με μαύρες μπάρες είναι λόγος να την πας πίσω.
Οσο για την τηλεόραση του billdanos δεν φαίνεται να έχει διαρροή φωτισμού αλλά στην άσπρη εικόνα φίλε μου έχεις σοβαρότατο πρόβλημα με banding και dse (πολύ βρώμικο το panel) Δοκίμασε με γκρί φωτο και θα το δεις ξεκάθαρα αυτό που σου λέω. Εύχομαι να φταίει η φωτογραφία που τράβηξες και να μην είναι έτσι τα πράγματα...

Η φώτο του κινητού φταίει μιας και δεν έχω παρατηρήσει κανένα θέμα σε οποιαδήποτε πηγή εικόνας κλπ. Έχω και μια θεωρία που λέει πως προσπαθώντας να πετύχουμε το τέλειο λευκό κλπ, ξεχνάμε το γεγονός πως παρακολουθουμε και τηλεοπτικό πρόγραμμα. Εκτός αν βάζετε πάντα ένα λευκό φόντο στην Tv και την καμαρώνετε ! :)
 

kleanthis1

AVClub Enthusiast
27 July 2013
913
Η φώτο του κινητού φταίει μιας και δεν έχω παρατηρήσει κανένα θέμα σε οποιαδήποτε πηγή εικόνας κλπ. Έχω και μια θεωρία που λέει πως προσπαθώντας να πετύχουμε το τέλειο λευκό κλπ, ξεχνάμε το γεγονός πως παρακολουθουμε και τηλεοπτικό πρόγραμμα. Εκτός αν βάζετε πάντα ένα λευκό φόντο στην Tv και την καμαρώνετε ! :)

Ok οτι πεις, εσύ ξέρεις :a0210::a0210:
 

dimmoust

New member
12 June 2014
9
εκτος απο την κατασταση "χωρις σημ' το ειδες και σε θεαση ταινας?

εννοειται...σε ταινίες που έβαλα,στα νυχτερινά πλάνα κάνουν μπαμ οι δέσμες φωτός,ενώ σε λευκό φόντο( π.χ. χρώμα ουρανού) κάνει σκιά....προχτές που έβλεπα ποδόσφαιρο στο σημείο κάτω αριστερά το γρασίδι έκανε μεγάλη 'σκιά'... μόνο σε πολύχρωμες εικόνες δεν το παίρνεις χαμπάρι...βέβαια την εικόνα αυτή την έστειλα στην LG και το βρήκε φυσιολογικό και με ρώτησαν αν θέλω να έρθει τεχνικός σπίτι να το τσεκάρει με ενδεχόμενο πιθανής χρέωσης....εννοείται αρνήθηκα και σήμερα που κλείνει μια εβδομάδα την επιστρέφω κωτσόβολο.πάντως επειδή πήγα σε 4 μαγαζιά για επιβεβαίωση να δω αν το κάνει στις εκθεσιακές,τέτοια εικόνα δεν την είδα πουθενά,ούτε σε φίλου που πήρε και αυτός 47αρα LG...
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
214
Ok οτι πεις, εσύ ξέρεις :a0210::a0210:

Δεν είμαι ειδικός αλλά πρώτα απ όλα εμπιστεύομαι τα μάτια μου. Και είμαι αρκετά "ψειρας" ώστε να προσέξω κάτι που δεν με ικανοποιεί. Το banding από όσο ξέρω, θα το καταλάβαινα από κινούμενες εικόνες σε σκηνές με ουρανό ή αντίστοιχα χρωματικά ομοιομορφες και όχι από μια ακίνητη εικόνα.
 

Link

Senior Member
1 March 2011
561
Hyrule
Αν θέλετε να δείτε πραγματικά τι τρέχει με το πάνελ μπορείτε να τρέξετε τα video που έχω στην υπογραφή μου.Καλό θα ήταν βέβαια όσοι είστε ευχαριστημενοι να μην το κάνετε γιατί μάλλον θα δείτε διάφορα που δεν θα θέλατε να έχετε δει!
 

hxostil

AVClub Addicted Member
εννοειται...σε ταινίες που έβαλα,στα νυχτερινά πλάνα κάνουν μπαμ οι δέσμες φωτός,ενώ σε λευκό φόντο( π.χ. χρώμα ουρανού) κάνει σκιά....προχτές που έβλεπα ποδόσφαιρο στο σημείο κάτω αριστερά το γρασίδι έκανε μεγάλη 'σκιά'... μόνο σε πολύχρωμες εικόνες δεν το παίρνεις χαμπάρι...βέβαια την εικόνα αυτή την έστειλα στην LG και το βρήκε φυσιολογικό και με ρώτησαν αν θέλω να έρθει τεχνικός σπίτι να το τσεκάρει με ενδεχόμενο πιθανής χρέωσης....εννοείται αρνήθηκα και σήμερα που κλείνει μια εβδομάδα την επιστρέφω κωτσόβολο.πάντως επειδή πήγα σε 4 μαγαζιά για επιβεβαίωση να δω αν το κάνει στις εκθεσιακές,τέτοια εικόνα δεν την είδα πουθενά,ούτε σε φίλου που πήρε και αυτός 47αρα LG...

το ειχα παθει..πολυ εκνευριστικο το clouding
 

dimmoust

New member
12 June 2014
9
το σιγουρο ειναι ενα...δε ξαναμπλεκω με LG. οι διαλογοι με αυτους που μιλησα απο το τηλεφωνικο τους κεντρο ηταν απειρου καλλους. το τι παπαρια μου αραδιασαν δε λεγεται... κοροιδια καταμουτρα λες και ειμαστε τιποτα παιδακια και εχουμε κατεβει απο αλλο πλανητη... οπου σταθω κι οπου βρεθω θα τους δυσφημω...τελος!!
 

hxostil

AVClub Addicted Member
το σιγουρο ειναι ενα...δε ξαναμπλεκω με LG. οι διαλογοι με αυτους που μιλησα απο το τηλεφωνικο τους κεντρο ηταν απειρου καλλους. το τι παπαρια μου αραδιασαν δε λεγεται... κοροιδια καταμουτρα λες και ειμαστε τιποτα παιδακια και εχουμε κατεβει απο αλλο πλανητη... οπου σταθω κι οπου βρεθω θα τους δυσφημω...τελος!!

και εγω ειμαι πολυ αρνητικος σε σερβις lg αλλα σε πλυντηριο....ευτυχως που το τοπικο μου ηταν φοβεροι και με καλυψαν "κρυφα" απο τα κεντρικα...οτι ναναι
 

dimmoust

New member
12 June 2014
9
μακρια κι αλαργα...εξυπηρετηση μηδεν...μονο για κυριλικια και ευγενειες στο τηλεφωνο κανουν...παρτε και συνομιλια στο τσατ...

11:20:35 AM [LG Support] Γεια,dimitris. Πως μπορώ να σας βοηθήσω;
11:20:56 AM [LG Support] Καλημέρα σας.

11:21:20 AM [LG Support] Τι πρόβλημα υπάρχει στην τηλεόρασή σας;

11:22:27 AM [dimitris] καλημερα

11:22:47 AM [dimitris] εστειλα το σαββατο email με φωτογραφια του πανελ

11:23:27 AM [dimitris] οπου το εδειξα μου ειπαν οτι η tv εχει προφανες προβλημα bleeding,clouding ή οπως αλλιως θελετε να το πειτε

11:24:07 AM [dimitris] εγω προσωπικα ειδα την εν λογω συσκευη σε 5 διαφορετικα μαγαζια και στο σπιτι ενος φιλου και τετοιο φαινομενο δεν παρατηρησα

11:24:44 AM [dimitris] και χτες απο την εταιρεια σας μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο(?) μεχρι ενα βαθμο

11:25:10 AM [LG Support] Πείτε μας ένα τηλέφωνο επικοινωνίας σας που μας έχετε αφήσει παρακαλώ.

11:25:18 AM [dimitris] 694......

11:25:51 AM [LG Support] Ο κ. Μ....;

11:26:51 AM [dimitris] ο ιδιος...εγω σημερα την πακεταρω παλι και την επιστρεφω κωτσοβολο ως ελαττωματικη και θα παρω αλλη Tv ...εννοειται αλλης μαρκας..συγνωμη αλλα να πληρωσω και εξτρα εξυπηρετηση για προϊον μιας εβδομαδας δεν το δεχομαι

11:28:26 AM [dimitris] επιπλεον θα παραπονεθω και στα κεντρικα της LG στο εξωτερικο και θα αναφερω το συμβαν και θα τους στειλω και την φωτογραφια με την τηλεοραση

11:30:38 AM [dimitris] και οι τεχνικοι δεν μπηκαν καν στον κοπο να μου στειλουν απαντητικο email ή εστω να επικοινωνησουν τηλεφωνικα...αν δειτε το αρχειο σας,απο την 2η ημερα που την ειχα στην κατοχη μου ανεφερα το προβλημα. η σωστη εταιρεια στελνει αμεσως τεχνικο ΔΩΡΕΑΝ κι οχι με ενδεχομενο πιθανης χρεωσης

11:32:34 AM [dimitris] συγνωμη για το επιθετικο υφος αλλα να δωσω 800 ευρω και να εχω ελαττωματικο προϊον ειναι λογικο να αντιδρω ετσι και να μην εχω την καταλληλη υποστηριξη

11:33:18 AM [dimitris] με ποιον/α κυριο/α μιλαω αυτη τη στιγμη?

11:34:05 AM [LG Support] Το ενδεχόμενο χρέωσης ισχύει μόνο σε περίπτωση που στην συσκευή δεν βρεθέι κανένα απολύτως πρόβλημα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η εταιρεία θα ακολουθήσει την πολιτική εξυπηρέτησης προβληματικών προιόντων εντός εγγύησης.

11:34:45 AM [LG Support] Δουρούκας ονομάζομαι.

11:35:10 AM [dimitris] απ' οτι φαινεται η διαγνωση εγινε απο αποσταση απο τους τεχνικους σας κι εκριναν οτι δεν υπαρχει θεμα

11:36:07 AM [dimitris] γιατι αυτο μου ειπε συναδελφος σας εχτες

11:36:27 AM [dimitris] το πιθανοτερο και σπιτι που θα ερθουν αυτο θα μου πουν

11:38:16 AM [dimitris] εχετε εσεις καποιο email δικο σας να σας στειλω τη φωτο και να μου πειτε την γνωμη σας? ετσι απο περιεργεια να μου πειτε τι θα κανατε στη θεση μου...

11:41:47 AM [dimitris] https://imageshack.com/i/nr9ak0j
11:42:07 AM [dimitris] μπορειτε να δειτε την εικονα απο εδω?
11:42:33 AM [LG Support] Βλέπουμε την εικόνα που μας είχατε στείλει μέσω email.
11:42:59 AM [dimitris] και σας φαινεται οτι ειναι ενταξει?
11:43:37 AM [dimitris] γιατι εγω σε 6 τηλεορασεις δεν παρατηρησα κατι τετοιο
11:44:15 AM [dimitris] και στο avclub forum που την ανεβασα ολοι μα ολοι μου ειπαν οτι εχει θεμα το πανελ
11:45:41 AM [dimitris] και στην φωτο χανει λιγο,αν τη δειτε απο κοντα ειναι πιο εντονο στο ματι
11:46:51 AM [LG Support] Αυτό το οποίο βλέπουμε φαίνεται φυσιολογικό. Εξ´αποστάσεως όμως δεν μπορούμε να κάνουμε κάποια διάγνωση παρά μόνο εκτίμηση του προβλήματος και για αυτόν τον λόγο σας είπαμε ότι υπάρχει και η δυνατότητα αν επιθυμείτε να ελεγχθεί από το εξουσιοδοτημένο service μας.
11:47:49 AM [dimitris] δηλαδη αν αυτο ειναι φυσιολογικο..τα δειγματα που ειδα στα μαγαζια τι ειναι?
11:49:26 AM [LG Support] Φυσιολογικά επίσης, η δίαχυση στα panel με περιμετρικό φωτισμό είναι πιθανή δεν είναι δεδομένη.
11:50:51 AM [dimitris] και πως γινεται να ειναι τελειως διαφορετικες οι οθονες? γιατι και σε ταινιες που εβαλα να δοκιμασω κανει μπαμ στο ματι...και σε ποδοσφαιρικο αγωνα πανω στο χρωμα του χορταριου εκανε σκιες
11:51:14 AM [LG Support] Ποιες οθόνες είναι διαφορετικές;
11:52:22 AM [dimitris] αυτες που ειδα στα μαγαζια(μιλαμε για το ιδιο μοντελο παντα) και στο σπιτι φιλου μου ... κανενας υπαλληλος των μαγαζιων δε μου ανεφερε για πιθανη 'διαχυση φωτος' και τα σχετικα
11:53:09 AM [dimitris] ολες ηταν αψογες οι εικονες τους χωρις διαχυση φωτος
11:53:58 AM [dimitris] με αυτα που μου γραφετε ενισχυετε ακομα περισσοτερο την απομακρυνση μου απο LG γενικως
11:54:00 AM [LG Support] Δεν μπορούμε να φέρουμε κάποια; ευθύνη για την ενημέρωση των καταστημάτων, εμείς σας ενημερώνουμε ότι η διάχυση είναι πιθανή.
11:54:40 AM [dimitris] ποτε ενημερωνετε? αφοτου την αγορασουμε...μετα τρεχα πελατη να βρεις το δικιο σου
11:55:30 AM [LG Support] Όποτε τίθεται το ερώτημα, ενημερώνουμε.
11:55:58 AM [LG Support] Δεν θα μπορούσαμε να σας ενημερώσουμε χωρίς να μας έχετε καλέσει.
11:56:43 AM [LG Support] Η δίαχυση είναι υπαρκτή σε πολλές οθόνες και αποδεκτή λόγω της τεχνολογίας αυτής που χρησιμοποιείτε στα panel.
11:57:32 AM [LG Support] Αν από το κατάστημα που ενημερωθήκατε προκαταβολικά της αγοράς δεν σας ενημέρωσας ή σας ενημέρωσαςν διαφορετικά δεν μπορούμε να φέρουμε κάποια ευθύνη.
11:59:00 AM [LG Support] Εμείς σας εξυπηρέτηση πελατών ενημερώνουμε το ίδιο όποτε και αν ερωτηθούμε ασχέτως αν έχει αγοράσει κάποιος πελάτης μας την συσκευή ή όχι.
12:01:07 PM [dimitris] ευθυνη φερετε στο κομματι της εξυπηρετησης...και μονο που σας αναφερω οτι πουθενα δε συναντησα στα δειγματα που ειδα τετοιο φαινομενο θα επρεπε απο μονοι σας να με εξυπηρετησετε και να στειλετε αμεσα τεχνικο να το τσεκαρει...δεν μπηκα στη διαδικασια να παρω τηλεοραση για να καθομαι να ασχολουμαι με ολα αυτα,δεν ειμαι τρελος ουτε ψυχακιας,ουτε εχω τον χρονο να τρεχω σε μαγαζια για επαληθευσω αν οντως ισχυει αυτη η 'διαχυση'.... τελος παντων,μην το κουραζουμε αλλο,απ'οτι φαινεται η εξυπηρετηση ενος καινουριου πελατη στην εταιρεια σας ειναι μαλλον αγνωστη λεξη.εγω το απογευμα θα επιστρεψω την tv στον κωτσοβολο και ας τα βρει το καταστημα μαζι σας...απο μερια μου ουτε να ξανακουσω για LG και οπου βρεθω θα αποτρεπω οσο μπορω την αγορα προϊοντων σας... καλημερα κι ευχαριστω για τον χρονο σας!
12:08:39 PM [LG Support] Δεν σας έχουμε αρνηθεί την επίσκεψη του τεχνικού στον χώρο σας, το ραντεβού δεν ολοκληρώθηκε επειδή δεν αποδέχεστε το ενδεχόμενο της χρέωσης σε περίπτωση που δεν βρεθεί βλάβη. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι το κύριο μέλημά μας και η πολιτική η οποία εφαρμόζουμε δεν είναι άδικη σε καμία περίπτωση ως προς τον καταναλωτή. Λυπούμαστε για την δυσαρέσκειά σας αλλά δεν δυνάμεθα να αλλάξουμε την πολιτική λειτουργίας της εταιρείας ώστε να σας εξυπητερήσουμε με διαφορετικό τρόπο. Ευχαριστούμε που χρησιμοποιήσατε το chat. Να έχετε μια όμορφη μέρα.
 
Last edited:

hxostil

AVClub Addicted Member
μακρια κι αλαργα...εξυπηρετηση μηδεν...μονο για κυριλικια και ευγενειες στο τηλεφωνο κανουν...παρτε και συνομιλια στο τσατ...

11:20:35 AM [LG Support] Γεια,dimitris. Πως μπορώ να σας βοηθήσω;
11:20:56 AM [LG Support] Καλημέρα σας.

11:21:20 AM [LG Support] Τι πρόβλημα υπάρχει στην τηλεόρασή σας;

11:22:27 AM [dimitris] καλημερα

11:22:47 AM [dimitris] εστειλα το σαββατο email με φωτογραφια του πανελ

11:23:27 AM [dimitris] οπου το εδειξα μου ειπαν οτι η tv εχει προφανες προβλημα bleeding,clouding ή οπως αλλιως θελετε να το πειτε

11:24:07 AM [dimitris] εγω προσωπικα ειδα την εν λογω συσκευη σε 5 διαφορετικα μαγαζια και στο σπιτι ενος φιλου και τετοιο φαινομενο δεν παρατηρησα

11:24:44 AM [dimitris] και χτες απο την εταιρεια σας μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο(?) μεχρι ενα βαθμο

11:25:10 AM [LG Support] Πείτε μας ένα τηλέφωνο επικοινωνίας σας που μας έχετε αφήσει παρακαλώ.

11:25:18 AM [dimitris] 694......

11:25:51 AM [LG Support] Ο κ. Μ....;

11:26:51 AM [dimitris] ο ιδιος...εγω σημερα την πακεταρω παλι και την επιστρεφω κωτσοβολο ως ελαττωματικη και θα παρω αλλη Tv ...εννοειται αλλης μαρκας..συγνωμη αλλα να πληρωσω και εξτρα εξυπηρετηση για προϊον μιας εβδομαδας δεν το δεχομαι

11:28:26 AM [dimitris] επιπλεον θα παραπονεθω και στα κεντρικα της LG στο εξωτερικο και θα αναφερω το συμβαν και θα τους στειλω και την φωτογραφια με την τηλεοραση

11:30:38 AM [dimitris] και οι τεχνικοι δεν μπηκαν καν στον κοπο να μου στειλουν απαντητικο email ή εστω να επικοινωνησουν τηλεφωνικα...αν δειτε το αρχειο σας,απο την 2η ημερα που την ειχα στην κατοχη μου ανεφερα το προβλημα. η σωστη εταιρεια στελνει αμεσως τεχνικο ΔΩΡΕΑΝ κι οχι με ενδεχομενο πιθανης χρεωσης

11:32:34 AM [dimitris] συγνωμη για το επιθετικο υφος αλλα να δωσω 800 ευρω και να εχω ελαττωματικο προϊον ειναι λογικο να αντιδρω ετσι και να μην εχω την καταλληλη υποστηριξη

11:33:18 AM [dimitris] με ποιον/α κυριο/α μιλαω αυτη τη στιγμη?

11:34:05 AM [LG Support] Το ενδεχόμενο χρέωσης ισχύει μόνο σε περίπτωση που στην συσκευή δεν βρεθέι κανένα απολύτως πρόβλημα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η εταιρεία θα ακολουθήσει την πολιτική εξυπηρέτησης προβληματικών προιόντων εντός εγγύησης.

11:34:45 AM [LG Support] Δουρούκας ονομάζομαι.

11:35:10 AM [dimitris] απ' οτι φαινεται η διαγνωση εγινε απο αποσταση απο τους τεχνικους σας κι εκριναν οτι δεν υπαρχει θεμα

11:36:07 AM [dimitris] γιατι αυτο μου ειπε συναδελφος σας εχτες

11:36:27 AM [dimitris] το πιθανοτερο και σπιτι που θα ερθουν αυτο θα μου πουν

11:38:16 AM [dimitris] εχετε εσεις καποιο email δικο σας να σας στειλω τη φωτο και να μου πειτε την γνωμη σας? ετσι απο περιεργεια να μου πειτε τι θα κανατε στη θεση μου...

11:41:47 AM [dimitris] https://imageshack.com/i/nr9ak0j
11:42:07 AM [dimitris] μπορειτε να δειτε την εικονα απο εδω?
11:42:33 AM [LG Support] Βλέπουμε την εικόνα που μας είχατε στείλει μέσω email.
11:42:59 AM [dimitris] και σας φαινεται οτι ειναι ενταξει?
11:43:37 AM [dimitris] γιατι εγω σε 6 τηλεορασεις δεν παρατηρησα κατι τετοιο
11:44:15 AM [dimitris] και στο avclub forum που την ανεβασα ολοι μα ολοι μου ειπαν οτι εχει θεμα το πανελ
11:45:41 AM [dimitris] και στην φωτο χανει λιγο,αν τη δειτε απο κοντα ειναι πιο εντονο στο ματι
11:46:51 AM [LG Support] Αυτό το οποίο βλέπουμε φαίνεται φυσιολογικό. Εξ´αποστάσεως όμως δεν μπορούμε να κάνουμε κάποια διάγνωση παρά μόνο εκτίμηση του προβλήματος και για αυτόν τον λόγο σας είπαμε ότι υπάρχει και η δυνατότητα αν επιθυμείτε να ελεγχθεί από το εξουσιοδοτημένο service μας.
11:47:49 AM [dimitris] δηλαδη αν αυτο ειναι φυσιολογικο..τα δειγματα που ειδα στα μαγαζια τι ειναι?
11:49:26 AM [LG Support] Φυσιολογικά επίσης, η δίαχυση στα panel με περιμετρικό φωτισμό είναι πιθανή δεν είναι δεδομένη.
11:50:51 AM [dimitris] και πως γινεται να ειναι τελειως διαφορετικες οι οθονες? γιατι και σε ταινιες που εβαλα να δοκιμασω κανει μπαμ στο ματι...και σε ποδοσφαιρικο αγωνα πανω στο χρωμα του χορταριου εκανε σκιες
11:51:14 AM [LG Support] Ποιες οθόνες είναι διαφορετικές;
11:52:22 AM [dimitris] αυτες που ειδα στα μαγαζια(μιλαμε για το ιδιο μοντελο παντα) και στο σπιτι φιλου μου ... κανενας υπαλληλος των μαγαζιων δε μου ανεφερε για πιθανη 'διαχυση φωτος' και τα σχετικα
11:53:09 AM [dimitris] ολες ηταν αψογες οι εικονες τους χωρις διαχυση φωτος
11:53:58 AM [dimitris] με αυτα που μου γραφετε ενισχυετε ακομα περισσοτερο την απομακρυνση μου απο LG γενικως
11:54:00 AM [LG Support] Δεν μπορούμε να φέρουμε κάποια; ευθύνη για την ενημέρωση των καταστημάτων, εμείς σας ενημερώνουμε ότι η διάχυση είναι πιθανή.
11:54:40 AM [dimitris] ποτε ενημερωνετε? αφοτου την αγορασουμε...μετα τρεχα πελατη να βρεις το δικιο σου
11:55:30 AM [LG Support] Όποτε τίθεται το ερώτημα, ενημερώνουμε.
11:55:58 AM [LG Support] Δεν θα μπορούσαμε να σας ενημερώσουμε χωρίς να μας έχετε καλέσει.
11:56:43 AM [LG Support] Η δίαχυση είναι υπαρκτή σε πολλές οθόνες και αποδεκτή λόγω της τεχνολογίας αυτής που χρησιμοποιείτε στα panel.
11:57:32 AM [LG Support] Αν από το κατάστημα που ενημερωθήκατε προκαταβολικά της αγοράς δεν σας ενημέρωσας ή σας ενημέρωσαςν διαφορετικά δεν μπορούμε να φέρουμε κάποια ευθύνη.
11:59:00 AM [LG Support] Εμείς σας εξυπηρέτηση πελατών ενημερώνουμε το ίδιο όποτε και αν ερωτηθούμε ασχέτως αν έχει αγοράσει κάποιος πελάτης μας την συσκευή ή όχι.
12:01:07 PM [dimitris] ευθυνη φερετε στο κομματι της εξυπηρετησης...και μονο που σας αναφερω οτι πουθενα δε συναντησα στα δειγματα που ειδα τετοιο φαινομενο θα επρεπε απο μονοι σας να με εξυπηρετησετε και να στειλετε αμεσα τεχνικο να το τσεκαρει...δεν μπηκα στη διαδικασια να παρω τηλεοραση για να καθομαι να ασχολουμαι με ολα αυτα,δεν ειμαι τρελος ουτε ψυχακιας,ουτε εχω τον χρονο να τρεχω σε μαγαζια για επαληθευσω αν οντως ισχυει αυτη η 'διαχυση'.... τελος παντων,μην το κουραζουμε αλλο,απ'οτι φαινεται η εξυπηρετηση ενος καινουριου πελατη στην εταιρεια σας ειναι μαλλον αγνωστη λεξη.εγω το απογευμα θα επιστρεψω την tv στον κωτσοβολο και ας τα βρει το καταστημα μαζι σας...απο μερια μου ουτε να ξανακουσω για LG και οπου βρεθω θα αποτρεπω οσο μπορω την αγορα προϊοντων σας... καλημερα κι ευχαριστω για τον χρονο σας!
12:08:39 PM [LG Support] Δεν σας έχουμε αρνηθεί την επίσκεψη του τεχνικού στον χώρο σας, το ραντεβού δεν ολοκληρώθηκε επειδή δεν αποδέχεστε το ενδεχόμενο της χρέωσης σε περίπτωση που δεν βρεθεί βλάβη. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι το κύριο μέλημά μας και η πολιτική η οποία εφαρμόζουμε δεν είναι άδικη σε καμία περίπτωση ως προς τον καταναλωτή. Λυπούμαστε για την δυσαρέσκειά σας αλλά δεν δυνάμεθα να αλλάξουμε την πολιτική λειτουργίας της εταιρείας ώστε να σας εξυπητερήσουμε με διαφορετικό τρόπο. Ευχαριστούμε που χρησιμοποιήσατε το chat. Να έχετε μια όμορφη μέρα.

στο πλυντηριο μου ηταν απο αρχη ηθελε πολυ δυναμη στο χερουλι για να ανοιξει η πορτα(ενω σε ενα ιδιο δεν ηθελε δυναμη) και φυσικα εσπασε...το εξηγησα και μου λεει"δεν σας καλυπτουμε και αν θελετε να ερθει τεχνικος θα χρεωθειτε"
 

dimmoust

New member
12 June 2014
9
οι γνωστες πονηριες για να σε χρεωνουν οπως μπορουν..ρε ουστ!!! μετα απο αυτο θα γινω η μεγαλυτερη κινητη δυσφημηση της LG