Κώστα δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, και εγώ λάτρης του m4/3 είμαι άλλα μην κοροιδευόμαστε, με μια π.χ. D600 και έναν Nikon 50mmf1,4 που τον βρίσκεις και στα 300 ευρώ και είναι πολύ καλός οπτικά και από τα f1,4....έχεις επιδόσεις low light και ρηχό βάθος πεδίου που ούτε να το φανταστείς δεν μπορείς με μια μηχανή m4/3 και έχει και χαμηλό κόστος αυτό το σετάκι....μπορείς να τραβάς φώτο σε iso 25600 με πολύ καλά αποτελέσματα....για να πλησιάσεις το βάθος πεδίου της D600 άλλα και να το κρατήσεις χαμηλά το iso πρέπει να πάρεις τον πανάκριβο olympus 25mmf1,2 που κάνει μια περιουσία και πάλι δεν θα έχεις το βάθος πεδίου του Nikon 50mmf1,4 και ούτε την δυνατότητα να πας σε τόσο υψηλό iso.....γενικότερα αν τραβάς σε Low light καταστάσεις συχνά απλά δεν κοιτάζεις καν m4/3 και θα έλεγα ούτε καν aps c...ναι κάτω από προϋποθέσεις και με πατέντες ή πανάκριβους φακούς μπορείς κάπως να την βγάλεις καθαρή με το m4/3 άλλα δεν υπάρχει περίπτωση κανένας σοβαρός επαγγελματίας που τραβάει σε Low light κινούμενα αντικείμενα να πάει σε m4/3. Δεν είναι ο σκοπός αυτός του m4/3, αλλού είναι τα πλεοκεκτήματά του.
Υ.Γ. Επίσης όταν τραβάς φώτος στο FF με διάφραγμα f1,4 το λιγότερο που σε νοιάζει είναι τα άκρα του κάδρου...κυριως το κέντρο σε νοιάζει να είναι sharp
Υ.Γ. Εχω γνωστό έναν φωτογράφο που ταξιδεύει για δουλειές σε χώρες με δύσκολες κοινωνικοπολοτικές συνθήκες για ρεπορτάζ, έχει μαζί του την FF Canon Και επειδή του αρέσει το m4/3 κουβαλάει και μια Olympus em5II, όπως μου έλεγε ''όσο και αν μου αρέσει η Olympus, όταν πέφτει το σκοτάδι μπαίνει στην τσάντα και αναλαμβάνουν οι μεγάλοι παίκτες'' και αυτό ακριβώς συνοψίζει την όλη κατάσταση...
οσον αφορα το CAf + tracking μαλλον κανει λαθος, υπαρχει τροπος για να επιλεξεις το σημειο που θα κανεις tracking, απλα δεν το ξερουνε...
https://www.youtube.com/watch?v=o6Vr8_tAsR0
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
οποιος θελει να βελτιωσει χρωματικα τις sony στο βιντεο , ο Andrew Reid (EODHD) εβγαλε ενα colour profile που προσωμειωνει τα χρωματα της Canon.
Πιο ζεστα χρωματα , καλυτερα skin tones, λιγοτερο clipping στa highlights.
Κοστιζει 14$
http://www.eoshd.com/2016/11/eoshd-pro-color-samples-shot-sony-a7s-ii/
H διαφορα για καποιον που δεν εχει ωρα-ορεξη να ασχοληθει με slog και Post ειναι εμφανης.
https://www.youtube.com/watch?v=iT8iv4AziEo
Γιάννη εγώ απλά σχολίασα το review στην αρχή που δεν το είχε σχολιάσει κανείς. Δεν το γνώριζα αυτό που λες. Μα καλά είναι δυνατόν να μην το βρήκαν; Ο άλλος λέει τη δουλεύουμε την καιρό κλπ. Φυσικά σε πιστεύω, αλλά τι στο καλό παιχνίδια παίζονται;
Για τα υπολοιπα διαφωνώ σε πολλά, για το μόνο πλεονέκτημα της M1 κλπ. Είναι 10άδες τα πλεονεκτήματα.... μην τα αραδιάσω και γίνω off topic.
Για το χρωματικό προφίλ, πως θα μπορούσα να αναφέρω ως αβαντάζ κάτι που σε μένα μοιάζει αρνητικό, το κακό δηλ χρώμα της Sony out of camera.
δεν ειναι για υπολογιστη Παναγιωτη, αλλα για τις ιδιες τις μηχανες .
Πολλες σονυ, εχουν τα λεγομενα Picture Profiles , ειδικες ρυθμισεις για την εικονα, που το βαζεις και αλλαζεις τη συμπεριφορα των σονυ.
Στις ιδιες τις μηχανεςς το βαζεις, και αλλαζει κατα πολυ η εικονα της... δυστυχως δεν εχω πια σονυ για να το δοκιμασω.
Προφανως ειναι μονο για σονυ, καιγια συγκεκριμενα μοντελα... αυτα που εχουν Picture Profiles (δεν εχουν ολες).
οσον αφορα το CAf + tracking μαλλον κανει λαθος, υπαρχει τροπος για να επιλεξεις το σημειο που θα κανεις tracking, απλα δεν το ξερουνε...
https://www.youtube.com/watch?v=o6Vr8_tAsR0
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
επισης δεν ειδα να σχολιασετε το προηγουμενο ποστ μου, για τα χρωματα...
Ηταν και ειναι το νουμερο ενα παραπανο ολων οσων ασχολουνται με τις sony.
Το θεωρω πολυ σημαντικο, εξισου με τη παρουσιαση νεων features...
Ολοι θελανε χρωματα canon χωρις επεξεργασια, τωρα το εχεις πολυ ευκολα με ενα απλο colour profile!
Για μενα αυτος ειναι πολυ σημαντικος λογος πια να την επιλεγει καποιος
παιδιά το απότελεσμα για την ταχύτητα εναλλαγής στη φωτογραφία είναι Απαράδεκτο , ευτυχώς με απασχολούσε το μοντέλο και δεν βαριόμουν να περιμένω να δώ πότε θα εστιάσει :flipout:στο βίντεο δουλευει σωστά αλλά πάλι μισά πράγματα βλέπω και όλα αυτά με ιδανικό φώς , τί γίνεται όταν πέφτει το φώς ? εκεί αρχίζουν τα δύσκολα και εκεί έπεφτε και η απόδοση στην ταχύτητα εστίασης τουλάχιστον της 6000 , για την 6300 δεν ξέρω.