Ταινια εκκωφαντικη στις σιωπες της,τις κοβεις με το μαχαιρι,με τα σιωπηλα της καδρα λεπτομερεστατα και πεντακαθαρα.
Διαλογοι που αποτελουνται περισσοτερο απο νευματα,χειρονομιες,αγγιγματα,και ενιοτε κουρασμενα μειδιαματα και πολυ λιγοτερο απο λεξεις,οι οποιες λεξεις ομως,οταν κανουν παιχνιδι σε ματωνουν με την ειλικρινια τους.
Ο Λονεργκαν δεν λυπαται τους ηρωες του-σκληροτερες συνθηκες απο αυτες του πρωταγωνιστη δε βρισκεις.Και ειναι τοσο τιμιος που δεν κανει σκοντο ουτε στο πως η ζωη τους συνεχιζεται.Δεν ψαχνει τη λυτρωση,τη συγχωρεση,την καθαρση ωστε να τους κανει να συνεχισουν.
Συνεχιζουν γιατι δεν υπαρχει κατι αλλο να κανουν.Ακομα και η σκηνη στην οποια βαζει τον πρωταγωνιστη απεναντι στο παρελθον του (την πρωην γυναικα του) στην οποια προσδοκας σαν θεατης να δεις μια συμφιλιωση εστω (και εχεις μια σχεδον σπαρακτικη Μισελ Γουιλλιαμς να συνδραμει στην προσδοκια σου) καταληγει σε μισολογα και ημιτελεις φρασεις.Καμια υπερβαση.
Ι can't beat this λεει μετα απο λιγο ο πρωταγωνιστης.
Και το ξερει απο την αρχη.Ενα κομματι του εχει πεθανει,το εχει σκοτωσει,και ετσι θα συνεχισει,γιατι δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο (συν ενα ορφανο ανήψι που σου δινει ενα καποιο κινητρο).
Δεν θυμαμαι ταινια,τουλαχιστον τελευταια,που να αντιμετωπιζε την απωλεια αλλα ακομα περισσοτερο το μετα oσο και το ποιο ειναι αυτο το μετα,τοσο ανθρωπινα,χωρις υπερβολικα δραματα,χωρις λυτρωτικα διεξοδα,χωρις καθαρση-απλα και μονο αληθινα.
Θελει πολυ μεγαλη ικανοτητα να διαχειριζεσαι τις σιωπες και να τις κανεις να μιλανε και ο Λονεργκαν αποδεικνυεται πολυ μεγαλος μαστορας σε αυτο,συνεπικουρουμενος και απο την επιλογη του Αφλεκ,η οποια δεν ειναι καθολου τυχαια.Παντα ηταν ιδιαιτερος πρωταγωνιστης και εχει ενα μοναδικο προσον:μπορει να παιξει σιωπηλα-το εχει ξανακανει.Οποτε στα χερια του Λονεργκαν γινεται ο ιδανικος εκφραστης ολων των παραπανω.Απο τα δικαιοτερα οσκαρ που εχουν δοθει ποτε,ειναι πραγματικα "αληθινος".Το ιδιο και η Γουιλλιαμς που ενα μικρο περασμα κανει και σου κοβει τα γονατα.
Ταινια που δεν ξεμπερδευεις ευκολα μαζι της,σε στοιχειωνει για καιρο.