Αγόρασα πριν από 3 μήνες μια LG τηλεόραση, συγκεκριμένα την LG 60UH770V.
Από την αρχή δεν ήμουν ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Πάλεψα λίγες μέρες με τη διάχυση φωτός, μέχρι που βρήκα την επιλογή για Local Dimming και διορθώθηκε αρκετά.
Συνέχιζα όμως να βλέπω έντονο clouding (έτσι νομίζω πως λέγεται), ενώ παρατήρησα και μια οριζόντια γραμμή με διαφορά σε χρωματισμό και φωτισμό.
Τελικά μίλησα με την LG και έκανα αίτημα για service. Μίλησα με την εταιρία που έχει αναλάβει το service, ήρθε τεχνικός, είδε την τηλεόραση και την επόμενη μέρα ήρθαν και την πήραν.
Η παραλαβή έγινε στις 3/5/2017.
Μετά από μια βδομάδα, πήρα στην εταιρία και μου είπαν πως έχουν κάνει αίτηση αντικατάστασης, από την πρώτη μέρα κιόλας, και αν θέλω να μιλήσω απευθείας με την LG.
Πήρα, λοιπόν, στην LG και (ο ευγενικός, στα όρια της ειρωνείας, υπάλληλος) με ενημέρωσε πως εντός 15 εργάσιμων ημερών (!!!) θα έχω απάντηση!!! Όχι θα γίνει αντικατάσταση κλπ, αλλά θα έχω απάντηση.
Έχω ήδη μείνει δηλαδή 2 βδομάδες χωρίς τηλεόραση και θα πρέπει να περιμένω κι άλλη μια για να μου απαντήσουν. Το πότε θα γίνει η αντικατάσταση, τρέχα γύρευε. Και βέβαια δεν περιμένω η καινούργια τηλεόραση να είναι εντυπωσιακά καλύτερη.
Μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια σε όλα τα επίπεδα.
Από την αρχή δεν ήμουν ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Πάλεψα λίγες μέρες με τη διάχυση φωτός, μέχρι που βρήκα την επιλογή για Local Dimming και διορθώθηκε αρκετά.
Συνέχιζα όμως να βλέπω έντονο clouding (έτσι νομίζω πως λέγεται), ενώ παρατήρησα και μια οριζόντια γραμμή με διαφορά σε χρωματισμό και φωτισμό.
Τελικά μίλησα με την LG και έκανα αίτημα για service. Μίλησα με την εταιρία που έχει αναλάβει το service, ήρθε τεχνικός, είδε την τηλεόραση και την επόμενη μέρα ήρθαν και την πήραν.
Η παραλαβή έγινε στις 3/5/2017.
Μετά από μια βδομάδα, πήρα στην εταιρία και μου είπαν πως έχουν κάνει αίτηση αντικατάστασης, από την πρώτη μέρα κιόλας, και αν θέλω να μιλήσω απευθείας με την LG.
Πήρα, λοιπόν, στην LG και (ο ευγενικός, στα όρια της ειρωνείας, υπάλληλος) με ενημέρωσε πως εντός 15 εργάσιμων ημερών (!!!) θα έχω απάντηση!!! Όχι θα γίνει αντικατάσταση κλπ, αλλά θα έχω απάντηση.
Έχω ήδη μείνει δηλαδή 2 βδομάδες χωρίς τηλεόραση και θα πρέπει να περιμένω κι άλλη μια για να μου απαντήσουν. Το πότε θα γίνει η αντικατάσταση, τρέχα γύρευε. Και βέβαια δεν περιμένω η καινούργια τηλεόραση να είναι εντυπωσιακά καλύτερη.
Μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια σε όλα τα επίπεδα.