Ξέχωρα,από επιμέρους διαχωρισμούς ,με κριτήρια κυρίως την ρεαλιστική προσέγγιση του live και την πυκνότητα σε όλο το φάσμα,πιστεύω ότι ξεχώρισαν τα συστήματα με τα Lamm και τα Wilson Yvette/Einstein..με εξέπληξε το σύστημα με τα Gryphon και επιμέρους το Sonus Faber/Yba/Audio Research.Το Αyazi ,με το Atc το μικρό κεντούσε.Αληθεια παρατήρησε κάνεις το ηχείο από Λιθουανία; Audio Solutions νομίζω με Ουγγρικά ενισχυτικά στον Χαμελεων; ελπίζω να κρίνω πιο δίκαια αύριο.
Μετα τα focal για μενα αυτα που αναφερεις (audio solution- chamaileon) εβγαλαν τον καλυτερο ηχο στην εκθεση που ακουσαμε παρεα με τον nicvas γι αυτο και τα επισκεφτηκαμε και δευτερη φορα πριν φυγουμε, τεραστιος φυσικος αμεσος ηχος αλλα καλα και τα 37000 ευρω που ζητανε.Ξέχωρα,από επιμέρους διαχωρισμούς ,με κριτήρια κυρίως την ρεαλιστική προσέγγιση του live και την πυκνότητα σε όλο το φάσμα,πιστεύω ότι ξεχώρισαν τα συστήματα με τα Lamm και τα Wilson Yvette/Einstein..με εξέπληξε το σύστημα με τα Gryphon και επιμέρους το Sonus Faber/Yba/Audio Research.Το Αyazi ,με το Atc το μικρό κεντούσε.Αληθεια παρατήρησε κάνεις το ηχείο από Λιθουανία; Audio Solutions νομίζω με Ουγγρικά ενισχυτικά στον Χαμελεων; ελπίζω να κρίνω πιο δίκαια αύριο.
Μετα τα focal για μενα αυτα που αναφερεις (audio solution- chamaileon) εβγαλαν τον καλυτερο ηχο στην εκθεση που ακουσαμε παρεα με τον nicvas γι αυτο και τα επισκεφτηκαμε και δευτερη φορα πριν φυγουμε, τεραστιος φυσικος αμεσος ηχος αλλα καλα και τα 37000 ευρω που ζητανε.
Ακομα μια χρονια που το συνθετικο "video" ηταν διακοσμητικο στη διαφημιση, απο 50 δωματια με ηχο μονο δυο με μεγαλη εικονα, benq κι optoma, ηθελα κι εγω να δω jvc αλλα μπαααα.
Καποια συστηματα με απογοητευσαν, ισως οι συνδυασμοι ενισχυτικων, ισως τα καλωδια ισως ο χωρος αλλα και παλι αναρωτιεμαι αφου ξερουν οτι θα στησουν σε 10 τετραγωνικα χωρο γιατι δεν στηνουν ηχειο βασης παρα κατι θηρια που μολις ανοιξεις ενταση συντονιζει ολο το δωματιο; Επισης δεν καταλαβαινω που η πλειονοτητα των εκθετων ειχε βαλει σφηνα στην πορτα μην την κλεινουμε, δηλαδη ν ακουμε ταυτοχρονα τρια δωματια μουσικη δεν καταλαβαινουν οτι αδικουν το συστημα που πληρωσαν να εκθεσουν;
Atc το μικρο, τα vienna κι αλλη μια αυστριακη αλλα δεν θυμαμαι τ ονομα με κερδισαν με τον ηχο τους μετα τα focal και τα λιθουανικα audio solution (νομιζω στο διπλα δωματιο το θηριο ειχε το ονομα chamaileon, αυτο ειχε απιστευτο ηχο) οπως και το νεο νομιζω βασης b&w, για Σαββατο 11 το πρωι ειχε αρκετο κοσμο, ελπιζω του χρονου να υπαρχει περισσοτερο εικονα.
Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτος είναι ο βασικός λόγος που εδώ και μερικά χρόνια δεν πατάω σε εκθέσεις.Αυτό που έχω να πω είναι ότι οι μουσικές που παίζονται είναι τελείως ακατάλληλες να καταλάβεις την αξία του συστήματος. Συνήθως ένα όργανο να παίζει μόνο του άντε και μια φωνή. Ούτε περάσματα σύνθετα με δυναμικά, ούτε εντάσεις (έστω όσο επιτρέπει ο χώρος), ούτε συμφωνικές ορχήστρες, ούτε ηλεκτρονική μουσική, τι να πώ λες και το κάνουν επίτηδες..
Κάθε χρόνο και πιο μίζερα...
Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν όσοι δεν το έχουν ήδη κάνει ότι η αγορά / χώρα / συνθήκες απλούστατα δεν «σηκώνει» ετήσια έκθεση αυτού του είδους
Άσε δε το θριαμβευτικο ύφος των εκθετων.
Ελάχιστοι ζουν στην πραγματικότητα.