Τα focal με 139 ευρω.
https://www.materiel.net/casque-aud...teur&utm_campaign=Hifi / Audio&utm_term=95139
https://www.materiel.net/casque-aud...teur&utm_campaign=Hifi / Audio&utm_term=95139
Τα HD25 ιστορικά φτιάχτηκαν για κινητή ηχοληψία σε συνεργεία και έχουν αρκετά ομαλή απόκριση. Οι DJs τα υιοθέτησαν σε εποχές μη ειδικών κατασκευών για αυτούς λόγω του ότι ήταν ευαίσθητα αλλά επίσης σφικτά και ελαφριά για να μην πέφτουν απο το κεφάλι ενός μπούμαν που κυνήγαγε μια σκηνή για παράδειγμα. Οι DJs αντίστοιχα χόρευαν. Αλλά και έστριβε το ένα καπάκι για να μπορεί να συνεννοείται να ακούει τον σκηνοθέτη η τον ρεπόρτερ. Και αυτό επίσης βόλευε τους DJs όταν χρειάζονταν να ακούν και το μαγαζί χωρίς να αφαιρούν απο το κεφάλι τους τα ακουστικά τελείως.Σαφώς και έχετε δίκιο για τα εν λόγω ακουστικά αλλά από την άλλη, μιλώντας για "dj" ακουστικά, σε συναυλία κλασικής μουσικής σε εντελώς ανοιχτό χώρο στην οποία άκουσα τον καλύτερο ήχο που έχω ακούσει σε κλασική από ηχεία PA (χροιές, εικόνα, αίσθηση φυσικού χώρου), ο ηχολήπτης που ήταν Γερμανός, και που σαφώς ήξερε πάρα πολύ καλά τι έκανε, χρησιμοποιούσε Hd25-1 II. Μου έκανε πολύ εντύπωση!
Βέβαια όλο το ζήτημα ήταν πολύ καλής ποιότητας. Υπάρχουν PA και PA.
Αλλά σαφώς και αυτό είναι πολύ διαφορετικό από το mastering
Ναι οπωσδήποτε αυτό έτσι είναι.Υ.Γ. Ο Γερμανός ηχολήπτης προφανώς ήθελε και αυτός την πολύ καλή απομόνωση που του προσέφεραν ως on ear για να τσεκάρει πράγματα απο την κονσόλα μόνο ενώ έπαιζε το PA και επίσης πρέπει να του ήταν πολύ γνώριμα όσον αφορά τις τονικές τους ιδιαιτερότητες. Η Beyer αντίστοιχα έχει τα DT 1350 που είναι ακόμα πιο ραφιναρισμένα.
Ναι οπωσδήποτε αυτό έτσι είναι.
Απλά έγραψα το παραπάνω για να πω ότι κάποια ακουστικά έχουν καθιερωθεί ως dj και έχουμε την τάση να τα "παρεξηγούμε"...
Άλλωστε η Sennheiser τα 25αρια αρχικά σαν μόνιτορ ακουστικά τα είχε βγάλει (όχι για mastering βέβαια) .. Άσχετα αν μετά οι djs τα υιοθέτησαν.
Το αντίπαλο δέος των 25αριων από την Beyer δεν έχει τύχει να τα ακούσω, αν και πολύ θα το ήθελα!
Εγώ τα 25 τα απολαμβάνω με μουσικές εντελώς άσχετες με αυτές που παίζουν οι dj.
Ναι όντως και εγώ πιστεύω ότι είναι σχεδόν συλλεκτικά πλέον...Σπανιο μοντέλο, ωραίος ως συλλέκτης!
Κάτι επαναλαμβανόμενες γκρίνιες που είδα ότι σπάγανε σύντομα οι μπαντάνες η κοντά στους μεντεσέδες η ψηλά στο στεφάνι να ξεπεράστηκαν κατασκευαστικά μέχρι τώρα απο την εταιρεία άραγε;
Μακαρι να μπορουσα να σου απαντησω σε αυτο. Αντιμετωπισα κ γω τετοιο προβλημα και τα πεταξα... Κριμα, γιατι ηταν το καλυτερο ακουστικο που ειχα ποτε.
Μακαρι να μπορουσα να σου απαντησω σε αυτο. Αντιμετωπισα κ γω τετοιο προβλημα και τα πεταξα... Κριμα, γιατι ηταν το καλυτερο ακουστικο που ειχα ποτε.
πολύ αφοριστικό αυτό...
εξαρτάται από τα άλλα που είχες...
Ευχαριστω πολύ για τις απαντήσεις σας η αλήθεια είναι ότι είμαι σε δίλλημα καθώς μου πρότειναν και εμενα τα focal και είναι και στα 30ohm που είναι αρκετά πιο δελεαστικά στην σκέψη ότι θα τα χρησιμοποιώ και σε άλλες δραστηριότητες το θέμα όμως είναι το εξής επειδή δεν έχω αρκετή εμπειρία με τα ακουστικά είναι τόσο μεγάλο το θέμα με τα ωμ; Καθώς τα beyer είναι στα 250 και νομίζω ότι χρειάζομαι και κάποιου τύπου ενισχυτή για να τρέξουν σωστά και καθώς δεν έχω τέτοιο εξοπλισμό παρα μόνο την κονσόλα του στούντιο δεν θα μπορώ να τα χρησιμοποιώ άλλου ποια είναι η γνώμη σας γενικά πάνω στο θέμα παρακαλώ δώστε μου οποία συμβουλή έχετε καθώς είμαι σε τέλμα και θα ήθελα άμεσα να καταλήξω σε μια απόφαση καθώς τα χρειάζομαι
Ευχαριστω και πάλι
Αλλο ενα ποστ που πρέπει να γίνει Sticky στην αρχή του νήματος!!Τα Beyer DT-150 στο κινητό μου παίζουν έως μετρίως δυνατά αλλά συχνοτικά σωστά και με ατάκα. Στο PC μου αρκετά δυνατά αλλά και πάλι συχνοτικά σωστά και με ατάκα. Γιατί η συνήθως αρκετή αντίσταση εξόδου μικρότερων συσκευών δεν τα επηρεάζει. Λόγω που 250Ω φορτίο είναι μεγάλη τιμή και υπάρχει καλή απόσβεση στην οδήγηση. Οι κανονικές κονσόλες είναι σαφώς δυνατότερες σε βολτάζ σήματος απο τηλέφωνα και κομπιούτερ. Ακόμα και αν έχεις κάποια σπιτικού στούντιο μηχανάκια όπως usb κουτιά για μικρόφωνο & κιθάρα πάλι πρέπει να τα καταφέρνουν. Το δημοφιλές ιντερφέις Scarlett Solo της Focusrite για παράδειγμα έχει +10dBu δύναμη και 10Ω αντίσταση εξόδου. Ο όρος dBu σημαίνει unloaded η unspecified και αναμένει όχι βαριά φόρτιση, δηλ. στέκει για φορτίο με πολλά Ω. Για 10Ω έξοδο κάτι τέτοιο θα ίσχυε πολύτως και δεν θα χανόταν ουσιαστικά καθόλου βολτάζ σήματος για φορτία 100Ω και επάνω.
Κοίτα τώρα τι παίζει, όταν μέτρησα το PC μου βρήκα 1.25V RMS δύναμη και 47Ω αντίσταση εξόδου, δηλαδή ελάχιστα παραπάνω απο +4dBu. Αν το ακουστικό μου ήταν 47Ω όμως οι αντιστάσεις θα έκαναν διαίρεση μεταξύ τους ακριβώς στη μέση και το βολτάζ σήματος θα έπεφτε στο μισό ενώ ο συντελεστής απόσβεσης (αντίσταση φορτίου/αντίσταση εξόδου) θα έπεφτε στον άσσο = πλαδαρά μπάσα και γενικά χάλια ατάκα. Για 30Ω ακουστικό ωστόσο ως ευαίσθητο θα του έφτανε και με το παραπάνω μισό βολτάζ αλλά κάνει 0.68 απόσβεση στο παράδειγμα με το PC ενώ μόνο 3 στο παράδειγμα με την Scarlett εκεί που το 250Ω ακουστικό κάνει 25. Χρειάζεται συντελεστής απόσβεσης γύρω απο 8 με 10 για να μην αλλοιωθεί η απόκριση των ακουστικών πάνω από 1dB που αρχίζει και γίνεται ακουστό το πρόβλημα.
Επομένως κοίτα τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μηχανημάτων που θα βάλεις τα ακουστικά και αν δεν έχουν λιγότερο απο +10dBu έξοδο ακουστικών είσαι τζετ με τα DT150. Αν πάρεις AKG Κ550 που είναι 32Ω για παράδειγμα θα είναι 10dB SPL πιο ευαίσθητα για ίδιο βολτάζ σήματος και δυνατά με τηλέφωνα και κουμπιούτερ και γκάτζετ διάφορα αλλά μπορεί και να καραδοκεί ένας βαθμός απρόβλεπτης πλαδαρότητας ήχου σε κάποιες συσκευές.
Ελπίζω να σε βοήθησα.