Εάν είχα μια μπροστά, θα κατέγραφε τον αριθμό του κάφρου που με χτύπησε σταθμευμένο, καθώς εξαφανιζόταν με ελαφρά.
Παίδες, έψαχνα κι εγώ για ευνόητους λόγους (εδώ ο φαναρτζής κοστίζει 5 φορές πάνω απ'ο,τι στην Ελλάδα), αλλά πάντα κολλάω στο θέμα της τροφοδοσίας. Δε μπορώ να βλέπω καλώδια να κρέμονται, ειδικά σε κατακόρυφη διάταξη.
Υπάρχει κάποια στάνταρ τροφοδοσία στα αυτοκίνητα στο πάνω μέρος του παρπρίζ, ή πάει ανάλογα με το μοντέλο; Το δικό μου αμάξι (Audi Α3) έχει σίγουρα διάφορα κουμπιά μπροστά στο ταβάνι, και πυξίδα κλπ στον καθρέφτη, άρα πάει ρεύμα εκεί πάνω, ωστόσο δεν είμαι για "σοβαρά" χειρουργεία (το αμάξι το'χω με leasing, άρα πρέπει ό,τι κάνω να είναι απολύτως αναστρέψιμο).
Εάν είχα μια μπροστά, θα κατέγραφε τον αριθμό του κάφρου που με χτύπησε σταθμευμένο, καθώς εξαφανιζόταν με ελαφρά.
Ξεκινησα απο μοντελα που μπορω να βρω εδω (σκρουτζ)
Γενικα, οι καμερες παιρνουν ρευμα απο α. usb, β. αναπτηρα, γ. πινακα ασφαλειων αυτοκινητου. Το γ. ειναι σαφως το καλυτερο, αλλα θελει μικρο-επεμβαση στα πλαστικα. Συνηθως πρεπει να ανοιξει ενα απο τα πλαγια πλαστικα του ταμπλο.
Αν δωσεις ρευμα απο αναπτηρα/usb, που συνηθως ειναι στον χωρο μεταξυ οδηγου-συνοδηγου, ενας καλος τροπος ειναι αυτος που περιγραφεται στο βιντεο
https://www.youtube.com/watch?v=xwD8Ilk-MHU
Το εχω κανει ετσι και το μονο κομματι του καλωδιου ειναι τα τελευταια 15εκατοστα.
Αλλοι που εχουν μερακι και εχουν τροφοδοσια 12v στον χωρο αποσκευων, ξερω οτι (με επεκταση καλωδου) εχουν παει την τροφοδοσια στο πορτ-μπαγαζ και δεν φαινεται τιποτα μεσα στο αυτοκινητο.
Για parking mode, ομως, το προβλημα ειναι οτι αναπτηρας/usb σταματουν να εχουν τροφοδοσια μετα απο μερικα δευτερολεπτα/λεπτα αφοτου φυγει το κλειδι απο τη μιζα. Για αυτο και για parking mode, γενικα συνισταται η λυση του hardwiring (συνδεση πανω σε ασφαλεια του πινακα).
Όλες οι κάμερες έχουν ενσωματωμένη μπαταρία, αλλά μικρή, δηλαδή αρκεί για 10-30'' μετά το σβήσιμο της μίζαςΧρησιμοποιεί κανείς κάμερα με ενσωματωμένη μπαταρία? Μπορεί να υπάρξει πρόβλημα με την θερμοκρασία τώρα το καλοκαίρι? Σκέφτομαι για την 70mai pro μαζί με το gps
Όλες οι κάμερες έχουν ενσωματωμένη μπαταρία, αλλά μικρή, δηλαδή αρκεί για 10-30'' μετά το σβήσιμο της μίζας
+12 για το gps
Το οποίο το έχω πάρει, το έχω βάλει, αλλά δεν ασχολήθηκα καν μαζί του, ούτε καν το που μπορώ να δω τα στοιχεία που καταγράφει
κατά τα άλλα, η κάμερα συνεχίζει δουλεύει χωρίς πρόβλημα ακόμη και τώρα το καλοκαίρι μέσα σε αμάξι με πλήρες μαύρο δερμάτινο ασωτερικό.
Καταγράφει θέση και ταχύτητα σε όλα τα βίντεο
Την αφήνεις μέσα στο αμάξι συνέχεια?
Αν και φοβόμουν τις θερμοκρασίες τελικά ο λόγος που δεν την αφήνω συνέχεια επάνω είναι μην σπάσουν κάνα τζαμί για να την κλεψουν. Για τροφοδοσία έχω φέρει το καλώδιο στο ντουλαπάκι όπου είναι και οι usb από το ραδιόφωνο και τροφοδοτείτε από εκειΤο φαντάστηκα πως αυτό θα κάνει, εκτός από τα εξτραδάκια που προσθέτει του τύπου "motion from the vehicle ahead" που τα έχω απενεργοποιήσει. Απλώς δεν έτυχε να πάρω ποτέ τα αρχεία να τα δω σε κάποιο υπολογιστή για να δω θέση/ταχύτητα κλπ, ούτε καν με ποιο πρόγραμμα. Κάποια στιγμή ίσως ασχοληθώ.Ναι, την αφήνω στο αμάξι συνέχεια. Ρεύμα από τον αναπτήρα που έχω βάλει ένα φορτιστή usb και του έκανα τρύπα για να συνδέσω την τροφοδοσία της. Μετά από κάποια λεπτά που δεν έχω μετρήσει, αν δεν αντιληφθεί κίνηση μπαίνει στο parking mode ή όπως το λένε. Σχεδόν 1 χρόνο έτσι, μια χαρά τα πάει.