Αυτοκινητιστικά νέα

17 June 2006
9,827
Δυστυχώς τα SUV καλύπτουν αυτά που θέλει ο μέσος καταναλωτής. Και αυτό που τα κάνει ξεχωριστά είναι ότι και αν δεν ψάχνει κάποιο από αυτά ο μέσος καταναλωτής δεν τον χαλάει που έχει και τα υπόλοιπα:
- Πρακτικότητα. Κακά τα ψέμματα, για να έχεις τους χώρους ενός B-SUV θες μια κατηγορία πάνω σε sedan/liftback (αν το βρεις πια), αντίστοιχα και μετα C-SUV. Δείτε πόσο κοντά έιναι οι χώροι της BMW X1 του σήμερα με την πρώτη Χ3.
- Ψηλή θέση οδήγησης...είμαστε μειοψηφία που τη βρίσκουμε βαρετή την ψηλή θέση.
- Μοιάζει έτοιμο να πας παντού. Το παντού είναι τα πεζοδρόμια για παρκάρισμα το χειμώνα στην πόλη και σε χώμα με λίγη άμμο το καλοκαίρι και τα SUV είναι μια χαρά για αυτό χωρίς να έχεις ένα σύστημα τετρακίνησης που πάει χαμένο και απλά αυξάνει το κόστος και την κατανάλωση.
- Αρέσει στον μέσο καταναλωτή το μπούγιο - έχω μεγάλο αυτοκίνητο...

Μια κλασσική λύση για οικογενειακό πριν 2 δεκαετίες ήταν μια BMW 316/318...Αυτή σήμερα έχει 50.000 ευρώ, ενώ μια Χ1 την αγοράζεις με 40000 ευρώ.
 
  • Like
Reactions: koupa
17 June 2006
23,845
Αθήνα
Διαφωνώ (και λόγω εμπειρίας) . Όταν ειχα ανάγκη από χώρους ποτέ δεν κοίταξα suv διότι ήταν αστείοι οι χωροι. Τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους (πορτ μπαγκάζ) δεν τους έχουν τα SUV, αλλά τα πολυμορφικά. Τα suv έχουν απλά μπούγιο.
Για να μην πω ότι αν συγκρίνουμε λίτρα τα SUV έχουν μικρότερους χώρους και από κάποια μεγάλα sedan.
 
  • Like
Reactions: vlad66

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,242
Αγιοι Αναργυροι
Δυστυχώς τα SUV καλύπτουν αυτά που θέλει ο μέσος καταναλωτής. Και αυτό που τα κάνει ξεχωριστά είναι ότι και αν δεν ψάχνει κάποιο από αυτά ο μέσος καταναλωτής δεν τον χαλάει που έχει και τα υπόλοιπα:
- Πρακτικότητα. Κακά τα ψέμματα, για να έχεις τους χώρους ενός B-SUV θες μια κατηγορία πάνω σε sedan/liftback (αν το βρεις πια), αντίστοιχα και μετα C-SUV. Δείτε πόσο κοντά έιναι οι χώροι της BMW X1 του σήμερα με την πρώτη Χ3.
- Ψηλή θέση οδήγησης...είμαστε μειοψηφία που τη βρίσκουμε βαρετή την ψηλή θέση.
- Μοιάζει έτοιμο να πας παντού. Το παντού είναι τα πεζοδρόμια για παρκάρισμα το χειμώνα στην πόλη και σε χώμα με λίγη άμμο το καλοκαίρι και τα SUV είναι μια χαρά για αυτό χωρίς να έχεις ένα σύστημα τετρακίνησης που πάει χαμένο και απλά αυξάνει το κόστος και την κατανάλωση.
- Αρέσει στον μέσο καταναλωτή το μπούγιο - έχω μεγάλο αυτοκίνητο...

Μια κλασσική λύση για οικογενειακό πριν 2 δεκαετίες ήταν μια BMW 316/318...Αυτή σήμερα έχει 50.000 ευρώ, ενώ μια Χ1 την αγοράζεις με 40000 ευρώ.
Άνοιξα το πόρτ του 3008 και έφριξα.
Ποιό μεγάλο έχει το 3θυρο focus mk1
Ούτε μέσα είναι κάτι το ιδιαίτερο σε χώρους..
Και πως να είναι;; Αφού οι θόλοι για να χωρέσουν οι μεγάλοι τροχοί έχουν "φάει" εσωτερικό χώρο.
Ακόμα και η "ευκολία" του να ανέβεις πεζοδρόμιο λειψή είναι.. ναι μεν δεν θα βρεις κάτω , αλλά τα ψαλίδια, τα ημίμπαρα , τα σινεμπλόκ κλπ είναι "δανεικά" από τα ανάλογα "ιχ".
Πέστε κάτω από τα SUV σας και κοιτάξτε τα.
Λίγα SUV δανείζονται μηχανικά μέρη από φορτηγάκια ή καθαρόαιμα off road..
Κάτι jeep , ίσως κάποια suzuki (λέω ίσως γιατί δεν ξέρω τι συμβαίνει σήμερα με αυτούς.. κάποτε ήταν σκυλιά τα off road τους, αλλά έβλεπες το ψαλίδι και καταλάβαινες το γιατί....)
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,915
Παλλήνη
Παιδιά sorry, αλλά έχοντας 15 χρόνια εμπειρίας με καλά SUV, δεν ξαναγυρίζω ουτε για πλάκα σε sedan. Λίγο η ψηλή θέση οδήγησης με πολύ καλύτερη ορατότητα στον δρόμο, λίγο το οτι αν χρειαστεί καβαλάς πεζοδρομιο, λίγο η 4κίνηση, σε εχει κερδίσει για πάντα.
 
17 June 2006
23,845
Αθήνα
Απλά λέμε ότι οι χώροι του δεν ανταποκρίνονται στο μέγεθός τους και ο λόγος είναι απλός: το καπό σε όλα τα suv μπροστά τρώει 2 μέτρα από το μήκος του αυτοκινήτου ενώ στα πολυμορφικά (που και αυτά έχουν ψηλή θέση οδηγησης) το καπό είναι μικρό γιατι η μισή μηχανή είναι χωμένη κάτω από το ταμπλό οπότε έχεις κέρδος σε εσωτερικούς χώρους. Γι αυτό και βγαίνει και 3η σειρά καθισμάτων χωρίς να χρειάζεται να είναι 5 μέτρα μήκος.
Και για να δεις με νούμερα αυτό που λέω ένα ολόκληρο Q5 (όχι το υβριδικό που τρώνε χώρο οι μπαταρίες) έχει 550 λίτρα ενώ ένα sedan Passat έχει 585 λίτρα (χωρίς να ρίξουμε καθίσματα κλπ) . Απίστευτο κι ομως αληθινό.
 
  • Like
Reactions: vlad66
17 June 2006
23,845
Αθήνα
Τάσο, τα suv (και δη τα τετρακίνητα) στην επαρχία έχουν απόλυτο λόγο ύπαρξης. Αν σε βγάλει ο δρόμος στην Κρήτη ας πούμε, θα καταλάβεις τι εννοώ.
Δεν χρειάζεται να με βγάλει ο δρόμος. Το πιστεύω. Βασικά εκεί έχουν περισσότερο νόημα και τα αυτοκίνητα του κλαρινογαμπρού 😁😁 (τα γυαλισμένα θηριώδη αγροτικά) 😁😁 raptor και δεν συμμαζευεται.....
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Και για να δεις με νούμερα αυτό που λέω ένα ολόκληρο Q5 (όχι το υβριδικό που τρώνε χώρο οι μπαταρίες) έχει 550 λίτρα ενώ ένα sedan Passat έχει 585 λίτρα (χωρίς να ρίξουμε καθίσματα κλπ) . Απίστευτο κι ομως αληθινό.

Γατάκια... Το sedan μου έχει 594 λίτρα πίσω και ακόμα 88 λίτρα μπροστά.

Και πέφτουν και τα καθίσματα.
 
  • Haha
Reactions: vlad66
17 June 2006
23,845
Αθήνα
Καλά ναι έχουμε γλαροσουπα.😁....Επειδή το έχω δει είναι μικρό Δημήτρη. 425 λίτρα είναι σαν ενιαίος χωρος σαν κυρίως Πορτ μπαγκαζ.
Μετά αρχίζουν οι προσθήκες η θέση από κάτω της υποτιθέμενης ρεζερβας , οι πλαϊνές θήκες στους θόλους κλπ.Σαν πορτμπαγκάζ είναι 425 λίτρα μόνο.
Και στα sedan αν αρχίσουμε να μετράμε τον χώρο της ρεζερβας που πλέον δεν βάζει κανένας ρεζέρβα ,μεγαλώνουν τα λίτρα. Δεν πάει έτσι όμως.
Για να μην πιάσουμε τα SUV με μπαταρίες γιατί εκεί πέφτει κλάμα από τους χώρους. Κινητοί ογκόλιθοι χωρίς λόγο.
 

Attachments

  • Screenshot_20240415_163002_Chrome.jpg
    Screenshot_20240415_163002_Chrome.jpg
    549.1 KB · Views: 30

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,952
Αθήνα
Το ύψος είναι το βολικό κι αυτό σε τριτοκοσμικές πόλεις όπως η Αθήνα με ορύγματα στον δρόμο και άκυρα ύψη πεζοδρομίων που βρίσκει η πόρτα για να ανοίξει όταν έχεις παρκάρει στο πλάι (όχι ανέβασμα στο πεζοδρόμιο, ποτέ! Δεν θα κάνουμε αυτά που κοροϊδεύουμε).

Πόσο είναι το ελάχιστο για να θεωρείται SUV; Δεκαέξι πόντοι από το έδαφος νομίζω.

Βολεύει και στην επιβίβαση, σκύβεις λιγότερο για να μπεις.

Άμα θέλει αυτά το κοινό, αυτά θα βγάζουν οι εταιρίες.
 
17 June 2006
23,845
Αθήνα
Ξαναλέω εννοείται ότι βολεύουν, και σίγουρα αυτά διαλέγει ο κόσμος για να έχει βγάλει SUV μέχρι και η Lamborghini. Απλά λέω ότι μας δουλεύουν, δεν έχουν τους χώρους που θα έπρεπε. Τα περισσότερα σε λογικές τιμές, έχουν χώρους hatchback ή στην καλύτερη ενός sedan.
 
  • Like
Reactions: xaris33 and vlad66
Καλά ναι έχουμε γλαροσουπα.😁....Επειδή το έχω δει είναι μικρό Δημήτρη. 425 λίτρα είναι σαν ενιαίος χωρος σαν κυρίως Πορτ μπαγκαζ.
Μετά αρχίζουν οι προσθήκες η θέση από κάτω της υποτιθέμενης ρεζερβας , οι πλαϊνές θήκες στους θόλους κλπ.Σαν πορτμπαγκάζ είναι 425 λίτρα μόνο.
Και στα sedan αν αρχίσουμε να μετράμε τον χώρο της ρεζερβας που πλέον δεν βάζει κανένας ρεζέρβα ,μεγαλώνουν τα λίτρα. Δεν πάει έτσι όμως.
Για να μην πιάσουμε τα SUV με μπαταρίες γιατί εκεί πέφτει κλάμα από τους χώρους. Κινητοί ογκόλιθοι χωρίς λόγο.

Όλοι έτσι μετράνε τους χώρους Τάσο, για όγκο μιλάμε. Δεν εγγυάται κανείς ότι είναι ενιαίος.
 
17 June 2006
23,845
Αθήνα
Όλοι έτσι μετράνε τους χώρους Τάσο, για όγκο μιλάμε. Δεν εγγυάται κανείς ότι είναι ενιαίος.
Όχι. Ο ενιαίος χώρος μετριέται. Όταν λέμε boot trunk (space) είναι αυτό που γράφει και το συνημμενο. Τα υπόλοιπα είναι μαρκετιστικα τρικ.Αν π.χ. τα 500 λίτρα ήταν διακοσκορπισμενα σε 10 θέσεις των 50 λίτρων θα ήταν απλά ένα άχρηστο μη λειτουργικο πορτ μπαγκαζ.
Επειδή τελευταία χρόνια δεν έχουν ρεζέρβα και απλά το κάτω μέρος το χρησιμοποιούν για καλώδια, fast μπουκαλάκια κλπ έχει βρει το marketing νέα πατέντα να το παρουσιάζει σαν Πορτ μπαγκαζ όλο.
Εξάλλου είναι πανευκολο, ένα απλο μάτι καταλαβαίνει άνετα ότι αυτό που βλέπει στο model 3 ανοίγοντας την πίσω πόρτα απέχει παρασάγγας από το νούμερο 500.
Κι εγώ μόλις το είδα είπα ωχ τόσο μικρό είναι; Σε σχέση με τον εξωτερικό όγκο θα περίμενα σαφέστατα μεγαλυτερο. Και μετά άρχισε η επίδειξη με τα κρυφά πατώματα κλπ Δεν μου λένε τίποτα αυτά.
 
  • Like
Reactions: vlad66

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,242
Αγιοι Αναργυροι
Απλά λέμε ότι οι χώροι του δεν ανταποκρίνονται στο μέγεθός τους και ο λόγος είναι απλός: το καπό σε όλα τα suv μπροστά τρώει 2 μέτρα από το μήκος του αυτοκινήτου ενώ στα πολυμορφικά (που και αυτά έχουν ψηλή θέση οδηγησης) το καπό είναι μικρό γιατι η μισή μηχανή είναι χωμένη κάτω από το ταμπλό οπότε έχεις κέρδος σε εσωτερικούς χώρους. Γι αυτό και βγαίνει και 3η σειρά καθισμάτων χωρίς να χρειάζεται να είναι 5 μέτρα μήκος.
Και για να δεις με νούμερα αυτό που λέω ένα ολόκληρο Q5 (όχι το υβριδικό που τρώνε χώρο οι μπαταρίες) έχει 550 λίτρα ενώ ένα sedan Passat έχει 585 λίτρα (χωρίς να ρίξουμε καθίσματα κλπ) . Απίστευτο κι ομως αληθινό.
Πέρα για πέρα αληθινό!
ένα jetta , ένα octavia έχουν 550+ λίτρα
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,242
Αγιοι Αναργυροι
Όλοι έτσι μετράνε τους χώρους Τάσο, για όγκο μιλάμε. Δεν εγγυάται κανείς ότι είναι ενιαίος.
βρε συ,, εδώ πάει εν μέρη "άχρηστος" ο χώρος αν δεν σηκώνεται όλη η "πίσω πόρτα"!
βάζεις ένα πλυντήριο στο πορτ παγκάζ σου;; ας είναι και 800 λίτρα...
με το seicento έχω κουβαλήσει πλυντήριο και 20" τιβί!! χώρια κάτι άλλα "ψιλά"

σαφώς και ο χώρος πρέπει να είναι ενιαίος! ειδικά στα σεντάν που έχουν περιορισμό στο πίσω καπό