Γιώργος Κυριακαράκος
Administration Team
- 17 June 2006
- 9,827
Δυστυχώς τα SUV καλύπτουν αυτά που θέλει ο μέσος καταναλωτής. Και αυτό που τα κάνει ξεχωριστά είναι ότι και αν δεν ψάχνει κάποιο από αυτά ο μέσος καταναλωτής δεν τον χαλάει που έχει και τα υπόλοιπα:
- Πρακτικότητα. Κακά τα ψέμματα, για να έχεις τους χώρους ενός B-SUV θες μια κατηγορία πάνω σε sedan/liftback (αν το βρεις πια), αντίστοιχα και μετα C-SUV. Δείτε πόσο κοντά έιναι οι χώροι της BMW X1 του σήμερα με την πρώτη Χ3.
- Ψηλή θέση οδήγησης...είμαστε μειοψηφία που τη βρίσκουμε βαρετή την ψηλή θέση.
- Μοιάζει έτοιμο να πας παντού. Το παντού είναι τα πεζοδρόμια για παρκάρισμα το χειμώνα στην πόλη και σε χώμα με λίγη άμμο το καλοκαίρι και τα SUV είναι μια χαρά για αυτό χωρίς να έχεις ένα σύστημα τετρακίνησης που πάει χαμένο και απλά αυξάνει το κόστος και την κατανάλωση.
- Αρέσει στον μέσο καταναλωτή το μπούγιο - έχω μεγάλο αυτοκίνητο...
Μια κλασσική λύση για οικογενειακό πριν 2 δεκαετίες ήταν μια BMW 316/318...Αυτή σήμερα έχει 50.000 ευρώ, ενώ μια Χ1 την αγοράζεις με 40000 ευρώ.
- Πρακτικότητα. Κακά τα ψέμματα, για να έχεις τους χώρους ενός B-SUV θες μια κατηγορία πάνω σε sedan/liftback (αν το βρεις πια), αντίστοιχα και μετα C-SUV. Δείτε πόσο κοντά έιναι οι χώροι της BMW X1 του σήμερα με την πρώτη Χ3.
- Ψηλή θέση οδήγησης...είμαστε μειοψηφία που τη βρίσκουμε βαρετή την ψηλή θέση.
- Μοιάζει έτοιμο να πας παντού. Το παντού είναι τα πεζοδρόμια για παρκάρισμα το χειμώνα στην πόλη και σε χώμα με λίγη άμμο το καλοκαίρι και τα SUV είναι μια χαρά για αυτό χωρίς να έχεις ένα σύστημα τετρακίνησης που πάει χαμένο και απλά αυξάνει το κόστος και την κατανάλωση.
- Αρέσει στον μέσο καταναλωτή το μπούγιο - έχω μεγάλο αυτοκίνητο...
Μια κλασσική λύση για οικογενειακό πριν 2 δεκαετίες ήταν μια BMW 316/318...Αυτή σήμερα έχει 50.000 ευρώ, ενώ μια Χ1 την αγοράζεις με 40000 ευρώ.