Θα ξαναπώ κάτι για τους αφρούς και τις 12ν τρόμπες..
Κυριολεκτικά ΔΕΝ χρειάζονται!!
Αν είναι κάποιος τόσο άτυχος που θα του τύχει μεγάλη ζημιά σε λάστιχο, το κιτ ΔΕΝ θα βοηθήσει!
Πχ, πέφτεις σε λακκούβα με πλέγμα σιδήρου κλπ..
Θα βγουν μέχρι και τα λινά έξω, θα χάσει μέχρι και "τακούνι" .
Στις "κλασικές" ζημιές τύπου καρφί ή πρόκα στο πέλμα, το μόνο που χρειάζεται είναι να κοιτάμε τα ελαστικά, κάθε φορά που πάμε να μπούμε στο αυτοκίνητο.
Δεν χρειάζεται καν να το κοιτάμε γύρω γύρω..το βλέπουμε από την δεξιά μεριά;;
Κάποια στιγμή θα το δούμε και από την αριστερή...
Από τα 30-32psi πχ, μέχρι να πέσει στα 17-20 βγάζει μάτι!!
Δεν είναι καθόλου δύσκολο να αποκτήσει κάποιος αυτό το συνήθειο.
Μόλις δει το ελαστικό λίγο πεσμένο, τραβάει βουρ στο 1ο βενζινάδικο και ρίχνει αέρα 40psi !!
Τσεκάρει την αιτία και κρίνει αν πρέπει να τρέξει στο βουλκανιζατέρ, ή να το αφήσει για την άλλη μέρα....
Πραγματικά με αυτόν τον τρόπο ποτέ μα ποτέ δεν χρειάστηκε να αλλάξω λάστιχο ή να χρησιμοποιήσω το σετ με τα κορδόνια για πάρτη μου.
Ακόμα και στο baleno η ρεζέρβα ΔΕΝ έχει φορεθεί ποτέ!!
Το σετ με τα κορδόνια ή σε φίλους τα ρίχνω ή σε συγγενείς που δεν με ακούνε....
Εδώ εσείς είστε αυτοκινητόβιοι και προσέχετε τα αμάξια σας σαν τα μάτια σας... τα ελαστικά δεν θα κοιτάτε;;
Μια φορά πήρα αφρό και ακόμα σαπίζει αχρησιμοποίητος.
Είναι 100% υπερβολή σε tubeless ελαστικά.
Το πολύ πολύ ένα σετ κορδόνια και μια τρόμπα , έτσι για να κοιμάστε πιο ήσυχοι......
Εντιτ.. το έχω ξαναπεί ότι έχω βγάλει ταξίδι με βίδα στο λάστιχο και δεν είχα το παραμικρό άγχος μέχρι να πάω στο βουλκανιζατέρ του χωριού την άλλη μέρα ...