Cosmote δεν έχω για να δω την μάχη του γαύρου στην Αγγλία, βρήκα λίγο χρόνο να ασχοληθώ πάλι μετά από καιρό με τον τόρνο..
Σκοπός αυτή την φορά να φτιάξω την κάτω κεντρική βάση (που δεν φαίνεται), σύμφωνα με το παλιό "πρότυπο" του εργοστασίου.
Η διαφορά με τα νεώτερα μοντέλα είναι στο "χοντρό κεφάλι" της βάσης.
Δεν με ενδιαφέρει πολύ η διάμετρος, στο δείγμα που έχω είναι 6.78mm , έχω ντίζα στα 6mm.
Πέρασα λοιπόν όλη την ντίζα στο collet και την στήριξα σε ένα πλαστικό δοχείο για να μην παλαντζάρει πολύ..
Στο μάτι το κομμάτι έξω από το collet φαινόταν ίσιο.. αλλά τώρα έχω όργανο να το δω με ακρίβεια...
3 γραμμές από άκρη σε άκρη ήταν η "στραβωμάρα" , δλδ 3 εκατοστά του χιλιοστού;;;
Είπα να "καθαρίσω" την άκρη της ντίζας πριν την κόψω στο επιθυμητό μήκος για να την δουλέψω..
Μια χαρά καθάρισε με το κοπτικό που είχε μείνει στον εργαλειοδέτη.
Μετά είπα να "σημαδέψω" προς τα αριστερά ακριβώς 4mm , όσο είναι το εργοστασιακό "ύψος" στο κεφάλι της βάσης.. και ευκαιρία για χρήση του DRO στο οποίο είχα αλλάξει μπαταρίες και δούλευε μια χαρά.
Και ήρθε η ήττα....
Μάλλον από τα πολλά λάδια που ρίχνω στις γλίστρες, το κινητό τμήμα του DRO ξεκόλλησε από το τραπέζι και δεν το ακολουθεί..
Περιμένω οδηγίες από σας (Babis και σια) για το τι να κάνω....
Μου την έσπασε να πω την αλήθεια, αν και μπορώ και χωρίς το DRO..
Δεν είναι σημαντικό το ύψος στο κεφάλι της βάσης κάτω από το εξάρτημα.. υπάρχει μεγάλο κενό στο συγκεκριμένο σημείο του βραχίονα.
Αλλά "φτιάχτηκα" να δουλέψω με DRO.....