Αντιμετωπίζει κάποιος άλλος πρόβλημα σύνδεσης με Chromecast ;
Πριν την αναβάθμιση του Firmware v10.2.66 δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Για παράδειγμα στο YouTube βγάζει μήνυμα...
"Μη αξιόπιστη συσκευή
Δεν ήταν δυνατή η επαλήθευση της συσκευής EON Smart Box.
Αυτό μπορεί να οφείλεται σε μη ενημερωμένο...
Από την αρχική οθόνη πηγαίνεις ΣΥΣΤΗΜΑ > Αναπαραρωγή > Υπότιτλοι... και στα πεδία "Προεπιλεγμένη Υπηρεσία Τηλ. σειράς" & "Προεπιλεγμένη Υπηρεσία ταινιών" βάλε τον πάροχο υποτίτλων που επιθυμείς.
Στο Nvidia Shield πήγαινε Settings > Apps > App permissions > Files and media > Kodi κι επέλεξε "Allow all the time". Μετά άνοιξε το Kodi και πρέπει να βλέπεις τώρα τα τοπικά αρχεία του συνδεδεμένου σκληρού δίσκου.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.